Oktober mama`s 2009 deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door ellen1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Spannend hoor Maia!Heb je al gebeld voor een echo?

2. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ellen, wat super meid!!! Super een jongen na een meisje :D

@ enigskindje - iedereen moet lekker doen waar zij zich goed bij voelt toch!!

Danjo, jeetje wat een naar bericht :( Echt veel te jong, bah...

Nathalie, hopelijk knapt Floyd snel verder op!

Rins, ik heb je niet op hyves maar gelukkig was daar kk ;) Je bent lekker vroeg bevallen zie ik, je zou nu nog maar 39+2 zijn! Geniet er lekker van! Hoe vindt Tijn het, een broertje?

Luna, rustig aan doen he meis! Denk aan jezelf :)

3. YellowButterfly

Maia, dat dacht ik al ;) Fijn, dan ben je al verder dan je dacht - minder lang onzekerheid ;) Hihi straks heb je 2 kindjes jarig op exact dezelfde dag :D

4. Maia

Maia Niet meer actief

nee, ga maandag de vk bellen baby, vandaag geen tijd gehad.

@odess: idd, wat jij al zei.

5. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Ellen, wat leuk.... een jochie! En wat fijn dat alles goed was!

@Danjo, wat een vreselijk nieuws :(

@Nathalie, Sam blijft ook een enigst kindje hoor. Ik durf een tweede stap in de MMM echt niet aan.

@Luna, rustig aan hè? ;) Lukt het allemaal een beetje?

Morgen lekker naar een binnenspeeltuin in Wijchen. Voor het eerst dat Sam een hele ochtend opblijft. Ik ben benieuwd, want die slaapkop van ons heeft normaal gesproken echt geen zin om wakker te blijven ;).

Liefs,
    Josien

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Wat leuk!! GEFELICITEERD!!

7. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Even een vraagje. Emma heeft sinds gisteravond geen plas meer gedaan, nog wel 1x een poepluier. In hoeverre moet ik mij zorgen maken?

Het gaat echt super met onze kat. Zijn voorpoot is uit de spalk, alleen nog ingetapt en blijft goed in de kom zitten. Zijn achterpoot houden ze voor de zekerheid nog wel 1,5 week in een spalk. De wond op de voorpoot ziet er ook super uit en misschien is er zelfs geen huidtransplantatie nodig als het de tijd krijgt om naar elkaar toe te groeien. We hoeven pas dinsdag terug te komen en dan mag hij zelfs misschien na het verschonen van het verband weer mee terug naar huis als alles er goed uitziet. We zouden dan alleen de eerste komende tijd om de 3 dagen naar utrecht moeten rijden om het verband te verschonen en zo willen ze dat dan na gelang de genezing af gaan bouwen.

@ Danjo, jeetje wat erg. Sterkte!

8. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Nathalie, heb ik even iets gemist?
    Is ze verder ziek, overgeven ofzo? Drinkt ze wel gewoon.

9. Maia

Maia Niet meer actief

hoe is ze verder nathalie? Hoe drinkt ze en hoe voelt ze zich?
    Fijn dat het beter gaat met je kat!

@josien: veel plezier!

@sloppy: dank je :)

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Nathalie: Ze heeft dus als ik het goed begrijp al 24uur niet meer geplast? Geen druppel? Dan zou ik toch de HAP bellen hoor.
    Je kan checken of ze aan het uitdrogen is op de huid van haar buikje. Als je die tussen 2vinger pakt en iets omhoog trekt dan los laat, als de huid dan niet direct weer glad trekt is er reden voor zorgen!
    Succes ik hoop dat je meisje vandaag weer gaat plassen!
    Drinkt ze wel voldoende?
    Fijn dat het met jullie kat weer goed gaat! (heb wel het hele verhaal gelezen! wat zullen jullie in spanning gezeten hebben)

11. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    maia, hoe voel jij je? al kwaaltjes?

sloppy, hoest met jou? je gaat alweer richting de 12 weken, super!!!

danjo, bah, wat een naar bericht. zo erg voor die man en kindjes! moet er maar niet teveel bij nadenken wat er allemaal kan gebeuren...

nathalie, kan t zijn dat ze gistermiddag niet zoveel gedronken heeft? tess had dat wel een keer. toen ze `smorgens melk en vrij snel daarna sap dronk, plaste ze zo weer. als emma echt ziek is, moet je t goed in de gaten houden!

nou, hier voor t eerst sinds tijden een brakke nacht achter de rug, 2.00 uur, 5.00 uur en 6.00 uur wakker.... vanaf 6 uur niet meer geslapen. das lang geleden! hopelijk voor 1 keer...

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Ellen: ik las ook nog dat jullie een jongen krijgen! Leuk joh!
    Sloppyman denk dat het bij ons weer een meid word............ik ben ook zo benieuw! nog 8weekjes en dan weten wij het ook :)

@Rins: GEFELICITEERD met de geboortje van jullie mannetje, alles goed gegaan?

@Josien: hahaha wat een slaap koppie hebben jullie toch ;) Veel plezier vandaag!

@MvJ: Wat goed van evi!!Voor je het weet gaat ze de hele kamer door :D

@Nathalie: Je bent echt niet de enige die maar 1kindje heeft hoor. En eensaam, sloppyman is enigskind en hij heeft het heerlijk gehad toen hij op groeide. Alleen toen hij zag hoe leuk het was om broer en zussen te hebben wilde hij voor Megan wel proberen een brusje te krijgen.

Ik denk dat ik heel veel mensen vergeten ben :)

Megan slaapt inmiddels overdag ook niet meer en dat is best wel druk. Gister is ze voor het eerst naar het KDV en daar heeft ze ook niet geslapen. Maar huilerig werd ze ook niet :D
    Ook laat ze haar speelgoed niet afpakken, maar ze komt ook niet aan het speelgoed van andere kindjes dus weer super trots op haar.

Verder gaat het met mij en de mini heel goed. Ik ben nog wel aan het overgeven zelf door de mendicijnen door.....
    Pluspunt is dat ik bij MEgan nu al 3kilo aangekomen was en nu nog niks.....hihi
    Ga er wel vanuit dat ik weer de hele zwangerschap zal overgeven, maar dat is bij Megan ook geweest en nooit alarmerend dus ik maak me er geen zorgen over.
    Echo foto's staan in mn album :)

13. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    ha ladies.

zo das weer lang geleden ik heb efe snel hier en daar wat gelezen!

als eerst alle zwangere dames GEFELICITEERD wat een mooi nieuws.

hier blijft dylan ook mis wel de enigste ik heb nog steeds angst voor een tweede en hoop toch echt dat ik daar ooit anders over denk!

sloppy: alweer 12 weken fijn dat het iets beter gaat en met megan ook mooie echo hoor!

maia: wauw meid en zo snel fijn hoor ik hoop dat je niet teveel klachten krijgt!

ellen: een jongen leuk leuk leuk!

josien: veel plezier en wat een heerlijk slaapkoje heb je toch lekker! ik hoop dat ie het vol houdt.

nath: ind met helemaal geen plas zou ik ook efe he ha bellen.

wen: en dit jaar carnevallen??????

leo: hoe ist met jullie?

luna: succes met het verhuizen! schiet het al op?

veel liefs jaja

14. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    vandaag de eerste echte schoentjes voor Yara gekocht, maat 21...Nou vroeg ik mij af in welke maat zitten jullie kindjes......

15. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    noa, hir maat 20. en die zijn nog wel wat te groot.

16. YellowButterfly

Ik heb hier net schoentjes maatje 22 besteld. Haar voetjes zijn 13 cm lang :) Zijn ook ff de stad in geweest maar was gewoon niets leuks, dus nu online besteld. Ben benieuwd hoe ze zitten!

17. YellowButterfly

Nathalie hoe is het met Emma?

18. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    ik heb trouwens t idee dat tess minder loopt als ze haar schoentjes aan heeft. (van shoesme, nog niet met echte zool) ik doe ze nog niet zoveel aan, thuis heeft ze haar slofjes aan of gewoon sokken.

19. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier even een foto van Yara haar stoere stappers....
    het is niet goed te zien maar ze zijn donkerblauw

20. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Noa, mooi! Heel stoer inderdaad!

@Ellen, herkenbaar. Sam heeft eigenlijk nooit schoenen aan, alleen als we ergens naar toe gaan.

Hier past ie niet meer in maat 21. Ik had nieuwe schoentjes van mijn collega meegenomen die hij gekocht had uit een faillissementsverkoop, maar hij paste ze niet meer :(.

@Nathalie, hoe is het met Emma? Ben je nog naar de HAP geweest?

@Sloppy, hier een slaapkopje en bij jullie dus helemaal niet! Zo... dat lijkt me vermoeiend: de hele dag op!

Vanmorgen was het geweldig leuk! Sam heeft zich zo vermaakt met de andere kindjes en hij gaf helemaal niet aan moe te zijn. Tot in de auto.... toen viel hij pardoes in slaap. En daar slaapt hij dus écht noooooooit! Het was echt een geweldige ochtend. Hier maar weer eens een picaatje!

Deel Deze Pagina