josien, wauw!!!! hahah wat leuk dat sam t zo leuk vond! tess is nog nooit in zo`n speelparadijs geweest, misschien toch es tijd. ze houdt wel van klimmen en klauteren....
@Josien: Leuke foto!! En grappig dat hij nu wel in de auto in slaap viel...hahaha @schoenmt: Hier in mt 20. @speel paratijs: megan is bang voor de ballenbak....hahahahah dus dat stellen we nog ff uit @noa: lieve schoentjes!
Josien leuke foto Odess wow wat heeft jou meisje grote voeten zeg haha, hier maatje 19 maar ja papa heeft maatje 40 en mama 38,5
@schoentjes: hier maatje 20, maar daar gaat ze volgens mij nog wel even in mee. @ellen: ja voel me wel goed, kwaaltjes heb ik zat, vooral wat krampjes en jeuk aan m'n borsten en een wazig gevoel in m'n maag. Beetje hongergevoel maar ik zit snel vol na het eten.
@Schoentjes, Tim draagt nu maatje 19, maar heeft nog geen echte schoentjes. Zo nutteloos als je toch niet loopt he @Josien, wat is Sam toch een heerlijk ventje om te zien! En wat leuk zon meeting, met al die kids....was het een meeting via het forum? Ben niet nieuwsgierig hihi Wist niet eens dat daar een speelhal zat joh
O en Jaja.....TUUUUURLIJK wordt er weer gecarnavald haha. Vrijdagavond is weer meidenavond, zaterdagmiddag gaan we met de vrienden die kids hebben ergens heen. En dan zullen we zondags wel met zn 2tjes gaan, als mn ouders op willen passen dan natuurlijk haha
maia, sjee, die kwaaltjes zijn heeeel herkenbaar voor mij! ik had ook zo`n jeuk... hahaha kwam regelmatig voor dat ik ff gauw naar de wc ging op t werk, staat zo raar als je aan je borsten gaat krabben... ik ben trouwens al 2 cupmaten gegroeid deze zwangerschap, terwijl ik met tess de hele zwangerschap mijn eigen bh`s aan kon. vaag he?
Heb een hele tijd niets geschreven, maar wel regematig mee gelzen. Met ons gaat alles heel goed. Op een blauw oog met een schram eronder voor Demyan. Hier een mannetje die niet loopt maar rent en nog wel twee slaapjes heeft overdag. Toevallig vanmiddag ook nieuwe schoenen voor meneer moeten kopen. Heb de voeten laten meten en hij zit op maat 24. Leuk dat er al veel dames weer zwanger zijn. Van Harte.
Josien wat leuk Fijn dat de meeting (zp?) geslaagd was! Wat hebben jullie kindjes allemaal kleine pootjes zeg! Ze heeft nu soort van slofjes maatje 21 en dat gaat nog net. Hihi jeetje en Danjo je vent maatje 40, das wel echt mini hihi Ik heb al 40 en manlief 45 (bij 2 mtr hoor )
Hier maatje 19, al verschillende schoentjes 20 geprobeerd maar nog veel te groot. Leuke foto's op hyves Josien. Leuk idee zal binnekort ook een keer daar heen gaan 10 minuutjes rijden maar
Nee, het was geen ZP-meeting, maar een Hyves-meeting. Allemaal kindjes die met behulp van het Radboudziekenhuis in Nijmegen ter wereld mochten komen. Ik moet zeggen... ik wist niet goed wat ik van zo'n speelparadijs moest verwachten maar ik vond het enorm leuk. Ik moet wel zeggen dat ik het er erg koud vond. Die kleintjes zijn natuurlijk wel de hele tijd in beweging, maar Sam zijn handjes en voetjes waren echt heel koud en ik zit nu te verrekken van de spierpijn. God wat een pijn in mijn polsen en armen. Ik heb natuurlijk aan een stuk door achter Sam en de andere kindjes aan liggen kruipen en op de grond gelegen . Maar ik verrek echt van de pijn. Zijn er al meer van jullie ooit in zo'n overdekte speeltuin geweest? En was het daar ook zo koud? Ik ga zeker binnenkort weer een keer met Sam want het was echt een aanrader. Hier in Uden hebben we ook zo'n overdekte speeltuin (Hullie). Die moet ook heel leuk zijn. Omdat Sam het zo naar zijn zin heeft gehad weet ik zeker dat het voor herhaling vatbaar is. Liefs, Josien
@Rose, dan is het zeker leuk om te doen! Misschien wel ff wachten tot de temperatuur wat hoger is buiten ...
@Josien, o leuk zeg dat je daar nog zoveel contact mee hebt! Zag er iemand tussen staan, waar ik bij op de basisschool heb gezeten haha....herkende de naam. Maar ik ben weleens naar zon binnenspeeltuin geweest en als je op een rustige dag komt, kan t idd fris zijn, zeker op de vloer. Maar ja, moet ook wel, want als je ziet hoe de oudere kinderen tekeer gaan haha.... Kom je op een dag t dat t druk is, dan zweet je je rot! Eva huppelt er dan ook vaak in dr hemd rond. Wijchen ben ik nog nooit geweest, lijkt me wel erg leuk! Hullie ben je dus nog nooit geweest, had gehoopt dat jij daar meer over wist hihi... Maar Wijchen heeft dus wel een afgezet gedeeltde voor de allerkleinste? @Gandor maat 24?!?!?! Zo wat een schuiten zeg
@ plasluier emma, ze had wel gewoon gegeten en gedronken gisteren. Ze was wel wat hangerig en huilerig, zeker vannacht. Maar gedroeg zich verder niet echt ziek. Vannacht had ze wel gewoon een plasluier. Verder zijn wij vandaag heel de dag met z'n tweeen weg geweest en hebben mijn schoonouders opgepast. Volgens haar had ze 2 plasluiers, dus daar ga ik dan maar vanuit. Voor de rest toont ze ook vandaag niet ziek en is ook niet huilerig en hangerig. Nog even een viezigheid tussendoor. Toen wij om 5 uur emma gingen ophalen bij mijn schoonouders en mees haar in de woonkamer op wilde pakken zag hij dat ze net een drol in haar mond stopte. Bleek het haar eigen drol te zijn die op de grond lag. Mees ging toen even uit zijn dak. Bleek dat ze op de grond daar haar verschoond hadden en waarschijnlijk niet goed opgelet hadden met de luier opruimen. Die drol had daar al heel de middag gelegen. Het was dus maar goed dat mees net zag dat ze het in haar mond stopte. Ik heb verder maar mijn mond gehouden om toch maar de vrede te houden, maar ik vind dit toch niet echt even niet leuk. @ speelparadijs, wij zijn er al eens geweest toen emma ongeveer 10 maanden was en toen vond ze het al geweldig. We willen er zeker binnenkort weer eens naar toe. Morgen ga ik mijn oudste paard naar haar nieuwe eigenaren brengen. Zal dus morgen flink wat traantjes kosten, maar ook spanningen minder.
Nathalie, yikes!!! Dat is echt wel heel ranzig! Hoe kan je dat nou niet zien? Het ontbreken van de plasluier was misschien even een toevalstreffer? Succes morgen met je paard :/ Danjo, ons meisje leeft op grote voet! Gandor, maatje 24 - zo hee dat is echt heel groot Sam, dat klinkt leuk! Kon Sam echt al spelen daar dan? Ben er nog nooit geweest! Jij op de grond, hihi klinkt heel sportief
@Maia.....jeeeej wat een leuk nieuws, zie het nu pas, tja dat krijg je als je alleen maar via hyves checkt Gefeliciteerd! @Ellen, jij ook super zeg....lijkt me erg leuk om en een meisje en een jongetje te krijgen. Hoop dat je nachten weer goed worden. @Slop...lekker dat Megan naar kdv gaat, lijkt me best vermoeiend hele dag zonder slaapje en ook zwanger. @Danjo...heb je al geaccepteerd dat je je eigen werk niet meer kan doen...hoop dat je pijn een stuk minder is geworden. @Wen....gaat t nu goed met het mannetje of nog steeds veel aan t kwakkelen..... Trouwens als ik allemaal vragen stel die allang zijn besproken...lekker niet reageren dan had ik er maar meer moeten zijn. @Nathalie..haha denk dat er echt wel meer zijn die 1 kindje hebben, fijn dat t met de kat de goede kant op gaat. En wat een verhaal zeg van je schoonouders. @Danjo....brrr kippenvel, wat vreselijk zeg. Sterkte voor jullie allemaal @Josien wat een gezellige foto's van de speeltuin. Maar balen dat je zoveel spierpijn hebt...volgende keer toch ook zelf in de toestellen klimmen ipv op de grond liggen.... ....ff posten
@hier....alles goed. Boaz heeft achter elkaar waterpokken, 4 kiezen en middenoorontsteking gehad maar hij heeft t allemaal redelijk doorstaan. Was natuurlijk wel zielig mannetje maar had veel erger gekund denk ik. Laatst bij CB en is 79cm en 10,2 kilo. Los lopen nog niet, wel aan 2 handjes, langs de bank en achter zo'n loopauto...maar wat gaat t snel allemaal zeg. Ik moet wel zeggen dat ik nog moeite heb met ritme vinden. Werk nu 36 uur (4x9) en echt meer dan werken / Boaz en slapen doe ik niet. Hoe doen jullie dat? Wij gaan zo lekker naar buiten....tot snel(ler) weer.
@Nathalie...ieuw!!!!! Ik had toch wel mn mond open getrokken denk ik. @Ei, mens ik snap dat je moe bent! 36 uur werken....respect voor jou hoor....ik heb al moeite met mn 20 uur af en toe En Boaz heeft t ook zwaar gehad dus de laatste tijd, arm ding. En dan nog zo knap en vrolijk op de foto staan hihi. Met Tim gaat t nu eigenlijk heel erg goed. Lekker ondeugend vooral hihi.....