Nathalie ieuwk nou ik was wel uit mn slof gegaan kan ik je zeggen dan bewaar ik die lieve vrede niet hoor. Blijei dus in de lappenmand gelegen , ik zou me er wel bij moeten neerleggen nu druk op zoek na andere mogelijkheden. poeh 4x 9 uur werken vind ik persoonlijk erg veel dus je ritme in vinden geen idee
@nathalie: ieeuwwww @ei: ook respect van mij, ik vind 28 uur soms al heel zwaar. Ik probeer wel veel te doen met Fleur op de dagen dat ik thuis ben maar lukt ook niet altijd. Zoals vandaag ben ik erg moe (slaap weer niet, zwangerschapskwaaltje) dus tja... hier heeft Fleur volgens mij besloten 's middags niet meer te slapen. Ze slaapt steeds erg slecht en afgelopen vrijdag op het KDV niet geslapen en vandaag is ze ook met geen mogelijkheid in bed te krijgen. Nou ja, wel in bed te krijgen maar slapen doet ze niet hoor.. @ellen: ik kan het me helemaal voorstellen
Maia mooi balen , en gewoon in bed laten liggen iig 1,5 uur? Vind dat ze op deze leeftijd echt nog wel even moeten slapen hoor tussen de middag. al is het even een uurtje in bed liggen om tot rust te komen? Gelukkig slaapt Naomi gewoon nog 3 uurtjes tussen de middag
nou ze lag er dus al ruim een uur in. op een gegeven moment was ze ook d'r knuffels uit bed aan het smijten dus heb haar er maar uitgehaald, en nu na een uurtje heb ik haar net er weer ingelegd. Tot nu toe wat gemiep maar niet zoals daarstraks. btw, dames, we moeten misschien langzaam wat gaan afspreken over de meeting!
@ nathalieh ieuw ik had er echt wel wat van gezegt hoor pffff. @ Blij ei jeetje das aardig wat 36 uur ik werk 30 en vind al veel. @ Wen fijn dat weer goed gaat met jullie mannetje @ Maia hier ook 2 weken heel slecht geslapen overdag nu gelukkig weer 2 uurtjes smiddags. Hier alles goed Vanavond lekker uiteten en straks even naar de kinderboerderij als het niet te koud is haha
@Blij Ei, leuk om weer van je te horen... tja, ritme... hoe werkt je man? Ik heb natuurlijk het geluk dat mijn man de hele dag thuis is en zodra ik thuiskom val ik hun ritme binnen. Ik probeer ook dat ritme aan te houden als ik wel een keer thuis ben. Dat vind ik wel zo eerlijk ten opzichte van mijn man en Sam. Zij zijn dat gewend en zij bepalen samen het schema. Daar probeer ik me zo min mogelijk in te mengen. Dat klinkt alsof het me niet interesseert, maar dat doet het zeker wel. Alleen als ik net als nu in de maand januari en straks ook nog in februari echt een uur of 60 per week werk, vind ik het niet eerlijk om me ook nog te bemoeien met hun schema. Waar loop je het meeste tegenaan? Och, wat een lappenmand zeg waar Boaz in gezeten heeft! Zielig! Gaat het nu allemaal weer goed? Sam slaapt meestal ook nog twee slaapjes hoor. Meestal zo'n anderhalf tot twee uur per keer . @Nathalie.... IEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSSS! Oh, ik zou uit mijn plaat gegaan zijn zeg! :x @Wendelaa, ze hadden in Wijchen een afgesloten gebied voor kindjes tot 2 jaar en een afgesloten gebied voor kindjes van 2 tot 4 jaar. Daarnaast dan natuurlijk nog voor oudere kinderen een heel klim/speel/rausgedeelte. Sam en de kindjes daar hebben in het deel voor 2 tot 4 jaar gespeeld. Daar was een grote ballenbak en rubbermatten op te grond, speelhuisjes, vrachtauto's. Ik zal zo eens kijken of ik nog een overzichtsfoto heb. Grappig dat je nog iemand herkende . Hullie: ik denk dat we daar een van de komende weken eens heen gaan. Ook een stukje goedkoper dan in Wijchen (ik vond tenminste 7,50 per kind tot 12 jaar en 3,50 voor volwassenen best aan de prijs; bij Hullie betaal je alleen voor het kind 6,25). We zullen zien of het wat is! @Odess, ik ben niet zo sportief hoor . Al zag het er misschien wel zo uit! Voor Sam was het echt al heel leuk om te spelen. Ik had het zelf niet eens zo verwacht, maar het was echt heel leuk voor hem! @Maia, wat een eigenwijsje is het ook, zeg! Wel knap van haar dat ze het zolang volhoudt zonder slaapje! Ik heb trouwens gereageerd over de meeting. Ik ben benieuwd naar de meningen van de rest. Zo... net thuis van een doop. Het was super gezellig en Sam heeft zich ook vrij netjes gedragen in de kerk. Was er een beetje bang voor, maar hij deed het prima. Straks nog eens even bellen met m'n beste vriendinnetje. Die kwam van de week met haar man vertellen dat ze zwanger zijn. Ik ben helemaal hieperdepieper voor ze! Liefs, Josien Oh ja, een overzichtsfoto (niet heel duidelijk, maar toch...):
@nathalie: ieeeewwwww dat is wel heel erg vies! Sterkte me het afgeven van je paardje. @blijei: Dat is veel werken, ik snap dat je dat heel zwaar vind. @Maia: Dat hebben we hier dus ook. We doen haar wel in bed en dan is ze mis 30min stil en daarna gaat ze kletsen en jaja zeggen en als ik haar dan niet snel uit bed haal dan gaat ze overal mee gooien en word ze heel boos. Het vervelende is dat ze wel moe is maar gewoon niet gaat slapen. @josien: Leuke foto!
Hier ook weer even Bij mij zijn Mike en Laura flink ziek.. mike heeft vandaag al een heleboel keer waterdunne vieze diarree gehad, ( en t stinkt ook zo) vanavond begon hij ook te spugen, en hij heeft verhoging.. eerst dacht ik dat hij verhoging had van de tandjes die hij vast krijgt, maar ja daar ga je niet van spugen. Vanmiddag begon Laura ook met ik heb buikpijn en die heeft nu al 5x waterdunnen poep gehad. arm ding.. zou er nog steeds wat heersen? ( Noro/Rota ) hoop dat ze zich morgen beter voelen.
Rins gefeliciteerd met de geboorte van jullie Joep !! Hopenlijk is alles goed gegaan! Ellen wat leuk een jongen !!
Hier ook in ene een heel ziek meisje. Geen koorts maar wel overgeven. Ze raak er nog steeds van in paniek. Ff d'r bed verschoond en nu ligt ze weer in bed. Ben benieuwd of we er vannacht nog een keer uit moeten.
Sloppy wat ik me nu af vroeg net... als je een Cryo hebt van dezelfde IVF is het dan een soort van tweeling? ( of hoe moet ik dat zien? heb dr niet zoveel verstand van) @ eenzaamheid als enig kind... ik ben ook enig kind, heb me wel eens eenzaam gevoeld maar dat kwam door de situatie thuis en niet omdat ik alleen was. Ik denk niet dat jullie kindjes zich eenzaam zullen voelen omdat ze alleen zijn. Ik kan me ook goed voorstellen dat de MMM niet iets is waar je weer in zou willen, ik heb er wel geen ervaring mee maar het lijkt me erg zwaar. Aan de andere kant je weet het nooit... Ik had een collega die niet in verwachting kon geraken en na meerdere IFV pogingen was daar hun kindje en prompt 2 jr later was er spntaan een 2e En mijn collega ... die heeft meerdere IVF pogingen gehad alles mislukt na 8 weken elke keer maar die is nu spontaan ook al 30 weken zwanger! Dus je weet t niet
anas: dank je wel! En beterschap voor de kids! Jullie zitten wel weer steeds in de lappenmand he! nou vannacht belabberde nacht gehad, Fleurtje vond om 10 uur gisteravond dat het wel weer gedaan was met slapen. Het werd half 4 voor ze uiteindelijk sliep. En om 8 uur was ze weer wakker. *gaap*
Goedemorgen.. Lees hier over kindjes met geen middagslaapje meer? Pfieuw, dat lijkt me wel heavy hoor! Hier gaan beide kids tussen de middag nog naar bed.. Mausje van 12 tot half 3 a 3 uur en Meetje van 12 tot half 2 a 2 uur.. Mausje loopt gewoon steeds meer.. Als ze omvalt, kruipt ze nog verder, maar voor de rest loopt ze eigenlijk alleen maar vanuit sta stand Heerlijk! Het is zo genieten met haar.. Zo'n heerlijk kind, met wel een eigen willetje
Vind ik ook heerlijk Danjo.. Ff lekker tijd voor mezelf.. Tijd om kleine dingetjes te doen en even lekker te zp-en, of hyvsen, o.i.d.
nou daar geniet ik op dit moment ook met volle teugen van, want ze ligt in bed ben benieuwd hoe lang het duurt maar ach, ze was ook wel heel moe na een hele nacht niet slapen En geen idee wat er was, het leek meer verlatingsangst. Ze is wel een beetje verkouden maar niet veel, tandjes zie ik niets van (ze moet alleen nog de achterste kiezen), maar dat kan natuurlijk altijd, maar het was echt, zodra we de kamer uitwaren, meteen opstaan, naar de hoek van het bed het dichtst bij de deur en janken tot weer een van ons binnenkwam. Als we negeerden bleef ze huilen, als we streng waren was ze een kwartiertje stil en daarna begon het weer enzovoorts... nou ja, ik hang even te niksen nu en ik gok (hoop dat ze vannacht wel weer slaapt)... en ach, anders is manlief morgen vrij dus mag hij de nacht doen. Maar liever niet natuurlijk.