@ werken, ben blij dat ik maar 2 dagen werk en dat ik maar 1 dag heb dat we emma naar kdv weg te brengen. Gelukkig zit zowel het kdv als mijn werk vlakbij elkaar, dus hoeven wij ons nooit zo te haasten. Heerlijk de 2e dag dat het papadag is en dat Mees gewoon emma opvangt wanneer ze wakker word. Schema voor ons als we beide moeten werken is: 05.15 Wakker worden, mees staat op. 06.30 Mees aan het ontbijten en sta ik op. 06.45 Emma aankleden. 07.00 Emma en ik samen ontbijten. Mees stapt op zijn scooter om naar zijn werk te gaan. 07.30 Spullen voor kdv en mijn werk in de auto zetten. 07.40 wegrijden. 07.55 aankomen bij het kdv, nog even praten. 08.05 wegrijden bij kdv. 08.15 aankomen op mijn werk. 16.30 klaar met werken. Maar omdat je de kinderen op het kdv pas om 17.00 uur mag ophalen ga ik meestal nog even wat boodschappen doen of ik blijf soms werken tot 16.45 uur. Ligt eraan of ik nog genoeg werk heb. 17.00 Emma ophalen. Blijf meestal nog even wat lange tijd kletsen. 17.30 thuis. Heb meestal het eten de avond van te voren klaar gezet, dus alleen even opwarmen. 18.00 uur Mees thuis en dan gaan we eten. 19.00 uur gaat Emma samen met haar papa douchen. En ligt ze meestal 19.30 te slapen Hier vandaag alledrie flink verkouden geworden. Keelpijn en snotneuzen. Straks weer even met de kat naar de da in Utrecht om verband te verschonen. Als het er netjes uitziet mag hij gelijk mee naar huis terug, anders moet hij weer blijven.
Heftig meiden die zoveel werken pfff. Hier zijn ze een nieuwe ketel aan het plaatsen heb vannochtend extra gestookt maar brr het is nu alweer koud van deur open en deur dicht
Wat een hoop meiden die zoveel werken.. wat voor werk doen jullie precies? Kan me indenken dat het een hoop geregel is. Ik werk 3 dagen, ik sta om 545 op en ga om 630 naar mijn werk en mijn man zorgt er sochtends altijd voor dat hij ze weg brengt hij staat dan om 730 op en gaat douchen en dan eten ze smaen brood dan kids aankleden en rond 830 zijn ze op het kdv. Ik haal ze dan na mijn werk rond 1645 op op het kdv. hier zijn de kids nog steeds ziek, sinds vanmorgen 730 heb ik ze allebei al 4x een schone luier aangetrokken..... waterdun blijft het.. pfffff hoe lang zou die ellende duren??? ( denk dat het noro virusje is)
anas, noro is volgens mij heel besmettelijk. heb wel eens gehoord dat je je steeds kunt 'herbesmetten' als je iets aanraakt wat bacterien bevat. wij hebben t een keer op t kdv gehad, stoffen speelgoed tijdelijk weg, kleden weg, en al het andere elke dag afnemen met sop e.d. beterschap! werk: ik ben hier degene die tess brengt en haalt, en t ochtendritueel is ook voor mij. ik maak t mezelf heel makkelijk op dagen dat tess naar t kdv gaat, ze krijgt dan nog een papfles. (ik weet t, slechte moeder...) teun is om 5.00 uur de deur uit, ik ga er om 5.45 uur uit, aankleden, wassen, eten, maak tess wakker tussen 6.15 en 6.30 uur, fles, aankleden, en hup in de auto. scheelt echt. om 7 uur staan we al bij t kdv. omdat ze op die dagen veel vroeger wakker is dan normaal, krijgt ze op t kdv eerder fruit en slaapt ze nog n uurtje ergens tussen half 9 en 10 uur. ik ben weer ziek geweest, heftig buikvirus. hield niks binnen. gelukkig doet onze kleine man t goed, hij schopte net zelfs een paar keer heel hard de doptone van de vk weg! helemaal leuk.
ellen ja op een kdv is het helemaal een drama, kun je daar ook niet voorkomen denk ik kinderen zitten zo overal... hihi Fijn dat je ukkie het goed doet in de buik! gaat echt al snel weer 20 weken geweest.
fijn dat het lekker gaat ellen! ik breng Fleur altijd weg, maar ja, ik begin pas laat dus dat doen we rustig.
Leuk Ellen dat de kleine man het zo goed doet Anas, hoop dat het dat niet is! Hopelijk knappen ze snel weer op.
wij brengen Yara altijd samen weg.......en daarna door naar het station, de trein van mijn mannetje gaat 5 minuutjes later dan de mijne
Meiden bedankt voor de schema's ik heb er echt wat aan, ga hier wat aanpassingen aanbrengen Ellen, wat een heerlijke actieve beeb! Anas....pfff hoop dat je ziekenboeg snel weer over is Danjo zit je er weer warmpjes bij Nathalie hoop dat het nu echt goed blijft gaan met je kat Josien goed dat je ook zo investeert in je sociale leven, hier moet ik dat meer bewust doen Wij gaan zo eens een weekendje weg plannen (eens kijken of ik Rose kan nadoen...die doet dat goed)
De dierenarts was super tevreden. Het ziet ook echt al keurig uit. Vorige week zei hij nog dat het om de 3 dagen nodig zou zijn om te verschonen. Maar omdat het zo mooi eruit ziet mocht hij weer mee naar huis en hoeven we pas volgende week dinsdag weer terug te komen om het te laten verschonen. Waarschijnlijk gaat dan ook gelijk de spalk van zijn poot eraf om te kijken hoe goed dat blijft zitten. @ Noa, wat geinig dat jullie treinen net na elkaar vertrekken. Staan jullie dan ook samen op hetzelfde perron te wachten? Is wel gezellig om zo naar je werk te gaan.
Noa, dat is gezellig Nathalie, wat fijn dat Floyd het zo goed doet! Ei, weekendjes weg... Wat is dat ook alweer Eigenlijk moet je dat wel eens doen he Hier lekker morgen weer mamadag, zin in een dagje met ons meisje! Lekker naar een vriendin met haar meisje van een maandje oud, helemaal gezellig!
Zo daar ben ik weer. Was jullie even kwijt maar ga proberen op e.e.a. te reageren. MAIA!!! Ik dacht het al aan je hyves www op te maken. GEFELICITEERD!! Super voor jullie. Ellen, wat leuk ene jongen! Succes met klussen. sloppy, alweer 12 wkn wat gaat het snel. en lekker megan naar het KDV kan je even tijd voor jezelf nemen. Hoop dat de misselijkheid snel over gaat en wel genieten hoor. weet niet waarom maar ik denk voor jullie weer een meisje!! nathalie, gatver zeg dat poepverhaal!! en heftig om afscheid te nemen van je paard! Hier voorlopig ook nog geen 2de hoor. Als we al voor ene 2de gaan tenminste. danjo, zit je er weer warmpjes bij meid?? even posten.....
wij staan inderdaad op hetzelfde perron te wachten, hij zou zelfs een stukje met mijn trein mee kunnen reizen en dan later overstappen, maar dan kan hij niet meer zitten, dus dat is geen handige optie. Op de dagen dat we samen met werken, staan we dan ook samen op......hij is iets sneller, dus hij maakt Yara wakker en kleed haar aan, terwijl ik mezelf ook aankleed. Dan ga ik Yara pap geven terwijl hij de broodjes voor ons smeert.....gezellige ochtendjes dus..........
ei, ik mis ook het ritme nog hoor. Ik werk 3 dgn en zorg dan ook voor Britt (gaat vanaf volgende week 2 dgn naar kvd, andere dag slaapt ze al bij me ouders). noro-virus, hier ook gehad. Britt, ik, vriendje, me vader en me moeder. zijn de hele maand januari aan het kwakkelen geweest. Met als dieptepunt voor mij, dat ik in de auto uit werk een plastictasje heb volgespuugd. (wilde me niet ziekmelden, maar zag groen en geel). schoenmaat, hier maatje 20. Britt loopt echt los sinds 29 dec. en na 6 wkn moeten dan de voetjes weer gemeten worden en hardere zool. Dus ben benieuwd waar we dan op uitkomen. Dan schijnen de voetjes goed uitgezakt te zijn. Nu nog flexibele zooltjes. hier, zo druk met ziek zijn, zieke verzorging (moeder is net geopereerd, baarmoeder verwijderd met vleesboom). Veel werken enz. Britt gaat goed. Heeft wel driftige buien en verlatingsangst als ik haar naar het KDV breng. Gister huilde ze zorg erg dat ik stond te huilen op de gang (voelde me ook niet lekker en me hoofd loopt over dus kon niet veel hebben). gelukkig werkt een kennisje van mij op het kdv en zij kwam naar me toe en heeft me even getroost (genant!!!). Britt klimt op alles en snapt al zoveel. Vanavond was ze met mijn tel in de weer en die lag in de keuken op de grond (open keuken). Ik zei, gaan we oma bellen, zij: ja. ik: oke ga de tel maar even pakken. zij: loopt naar de keuken, pakt tel en komt hem gelijk brengen. ZO LIEF!!! ook als ik vraag wil je slapen? en ze zegt ja, dan loopt ze ook gelijk naar de deur.... (miss allemaal heel normaal, maar ik ben trots!) Oja, ze pelt ook zelf manderijntjes en bananen zonder hulp. Als ik iemand vergeten ben sorry!!!
Curly wat moeilijk zeg als ze zo'n verlatingsangst hebben dat breekt ook je hart hoor als ouders, logisch dat je dan emotioneel bent! Mag toch ? hoef je je echt niet voor te schamen.! uitjes... wij zijn al niet meer samen weggeweest sinds de geboorte van laura eind april 2008 dus na de verhuizing moeten we iig eens een weekeindje weg gaan.!! Dat heeft onze relatie ook nodig tijd voor elkaar. Noro virus tjsa weet je ik en mijn man hebben eigenlijk geen last, wel wat buikpijn en winderigheid gehad maar verder niets.. dus vraag me dan altijd af of het wel NORO is of Rota of weet ik t wat...
anas, ja je hart breekt dan zeker. als sinds april 2008 niet meer samen weggeweest? toch wel voor een avondje hoop ik?? Je hebt het dan iig wel dubbel en dwars verdient!!!
Hey meiden, Hier is de ziekenboeg helaas ook nog niet voorbij, ik dacht dat ik een griepje had maar heb zo`n pijn aan mijn rug, vanochtend bij huisarts geweest blijkt dat ik een acute longontsteking heb.... *zucht*
Meiden moeten jullie zoveel werken? ik vind t wel heftig hoor. Wapa beterschap meid Curly/ei ja 3 uurtjes in de kou gezeten brrrr. Curly beterschap met je moeder, en ook even aan jezelf denken he meid. Anas gauw een weekend weg boeken jij
wapa, beterschap meid. wat balen zeg. Knuffel voor jou. Danjo, thnx lief van je. Komt wel goed hoor. Ik moet ook leren dingen los te laten. Zou al een stuk schelen