He Wapa, heel veel beterschap meis!! @ zoveel werken, ik vind het uberluxe dat ik maar 3x9 hoef te werken en we goed rond kunnen komen Tis een kwestie van perceptie denk ik! Anas, de laatste keer met zn tweeen weg was ook voor Elise haha
Wapa beterschap!!! En hier we zijn volgens mij 2 x avonds met zn 2en weggeweest maar dat is dan ook alles, en 1 x was ivm een bruiloft waar we samen heen gingen maar film, etentje nachtje weg dat is echt al bijna 3 jaar geleden.
anas: heel herkenbaar is hier ook al heel lang gelden! wapa: he meid veel beterschap! werken hier werk ik 2 dagen thuis maar ben druk op zoek naar iets erbij ik wil graag wat meer werken! wen: leuk leuk ik ga ook weer dit jaar mis dat we mekaar dit jaar dan wel zien haha. hier alles goed ik ben via de ka doorverwezen naar de kno voor dylan voor zijn neusamandelen! zijn er hier ook kindjes die voor de neus en keelamandelen bij de kno arts zijn geweest of was het vooral oortjes??? sorry hoor ik ben het efe kwijt. gr jaja
@Odess, ik ben dan ook erg blij met mijn 20 uur in de week hoor. @Jaja, zou wel eens een keer gezellig zijn toch Tim is ook geholpen aan zijn neusamandelen, keel niet. Neus stelt eigenlijk niks voor. Maar Dylan moet dus ook voor de keel....wordt niet snel meer gedaan tegenwoordig schijnt het, dus moet ie er goed last van hebben. Arm kereltje. Mag ik vragen welke arts je moet zijn
anas, wauw jij moet echt heel snel eens een avondje uit! Al is het maar lekker hapje eten of een filmpje. hier, vandaag foto's laten maken van britt voor vriendje z'n verjaardag. Hij weet nog van niks. Was wel een drama, wat mevrouw wilde niet stil zitten.
@Curly, beterschap met je moeder! En kijk je uit dat je jezelf niet voorbij loopt, ziek zijn en maar gewoon doorgaan. Ach, en alle moeders staan weleens ergens ongeneerd te huilen. Mag ook best als je Britt steeds in tranen daar achter laat. Het is een fase, gaat echt wel beter over een tijdje. Veel kindjes die t moeilijker vinden rond deze leeftijd.
anas, sjee, echt ff lekker weggaan met je man hoor! is echt heerlijl. al heb je natuurlijk een heftige tijd achter de rug en een verhuizing voor de boeg... curly, pittig allemaal hoor! knap dat britt al mandarijntjes en bananen pelt, doet tess haar niet na. simpele opdrachtjes gaat wel heel goed. weet niet hoe je zelf afscheid neemt op t kdv, mijn tip is altijd wel: duidelijk zeggen dat je weggaat, kus geven, zeggen dat je vanmiddag weer komt halen (of papa of wie dan ook), en dan wel ff zwaaien, hoe hard ze ook huilen. niet te lang blijven hangen, dan wordt t alleen maar moeilijker. weet dat t altijd weer overgaat, al duurt t soms erg lang... als er een mogelijkheid is om ergens (om een hoekje ofzo) even te blijven staan, kun je vaak al horen dat t huilen minder wordt als je uit beeld bent. jaja, dus dylan ook een amandeloperatie... hopelijk helpt t hem! werken: hier ook 3 x 9 uur, valt me mee. we hebben een flinke hypotheek, maar kunnen prima rondkomen gelukkig. wapa, beterschap meis! hopelijk is t nu een keer klaar! hier net mega gelachen om tess, had dr trommel om dr nek hangen en liep al rammend door de woonkamer. heb er leuke foto`s van, zal zo ff 1 spammen. tja, als je papa drummer is, kan t ook niet anders he?
wen, thnx hopelijk idd een fase en meestal ben ik er niet zo heel gevoelig voor, maar maandag... pfff ellen, thnx voor de tips. Ik wacht idd wel altijd even buiten zicht van Britt. (op de gang kan ik haar ook prima horen). Maar dat duidelijk zeggen wat je gaat doen enzo ga ik vrijdag gelijk proberen. Meestal bel ik wel even met die meiden en dan hoor ik dat Britt heel gezellig is, dus weet wel dat ze het daar naar haar zin heeft en maak me verder ook geen zorgen. En britt wil alles zelf doen en eten, werd zelfs boos als ik het ging doen. Dus ik dacht, doe het dan maar zelf en dat doet ze dus ook haha. Ben benieuwd naar de foto van tess.
Curly, wat ontzettend knap van Britt Ik zie dat onze meid echt niet doen. Danjo Naomi deed het ook al zelf toch? En Elise heeft nu ook de aan ons hang fase, even dikke knuffel geven, af laten leiden door leidsters, zwaaien en snel weg zijn - zo doen wij het. Jaja, vervelend maar hopelijk wordt hij er beter van!! Ellen, wat een gave foto, zag em al op hyves. Ze is echt veranderd!
Ik heb een stuiterbaby in mn buik, was vergeten dat ze al zo snel zo hard kunnen trappen Trouwens gisteren foto's gezien van de vorige zwangerschap bij dezelfde termijn en ik was toen dikker dan nu, hoe apart! Elise heeft haar eerste schoentjes en vandaag heel stoer voor het eerst buiten rondgestapt. Tsjong wat wordt ze dan ineens groot!
odess, gaat hard he??? tess heeft buiten nog niet gelopen, moeten we van t weekend maar eens proberen. hier ook zo`n schopper, zou t aan het geslacht liggen? deze heeft trouwens ook heel vaak de hik, had tess bijna nooit.
Odess ja en als ze een stukje schil vergeet spuugt ze hem uit haha Odess/ellen dat stappen is zo leuk :d hier ook vaak vanuit de auto na de deur nou trek maar 5 minuten uit hoor haha ze gaat overal heen behalve na onze deur
Danjo Ellen, ja wie weet! Ik heb de hik nog niet gevoeld! Wat grappig dat jullie kleine het al vaal heeft, druk aan het oefenen
goedenavond! ik reageer morgen wel weer verder, ben net thuis. Kreeg net wel alleen te horen dat Fleur vandaag voor het eerst straf heeft gekregen op het kdv ivm het slaan van een ander kindje... het is helaas niet de eerste keer, maar tot nu toe leek het 'niet expres' te zijn maar ja, vanmiddag dus wel
Maia das idd niet zo leuk. Maar of straf geven al zin heeft weet ik ook niet. Hier zo naomi na het kdv brengen en dan om 11 uur crematie