Oktober mama`s 2009 deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door ellen1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maia

Maia Niet meer actief

zo, vandaag druk dagje. Bezig met een taart en een dochter die niet wil slapen.

ik weet ook niet in hoeverre straf geven al zin heeft, maar op een gegeven moment moeten ze een grens gaan trekken, thuis mag ze niet slaan, en daar al helemaal niet. Prima dat ze van zich afbijt maar dat hoeft niet zo ;) en hoe vroeger ze dat leert hoe beter. En ze doet het wel vaker dus ik snap wel dat ze op een gegeven moment toch iets 'moeten'/'willen'. Maar toch is het niet leuk om te horen :D

2. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    rustig hier vandaag.
    danjo, hoe was de crematie? ik zag t van de week in de krant staan. niet te bevatten!

hier een megadrukke dag gehad, werken van 8 tot 17.30 uur, tussendoor 2 uurtjes stagebegeleiding (moest ik weer voor in de auto) en toen gauw tess ophalen, eten, en vanavond weer een vergadering. behoorlijk gaar nu. nu lekker weekend!

3. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Goedemorgen,

@Maia.....dat lijkt me wel moeilijk idd om dat te horen. Ook al is het niets ergs en juist goed dat ze grenzen stellen. Op welke manier hebben ze haar dan straf gegeven?

@Ellen, zo dat is zeker een drukke dag. Gelukkig nu lekker weekend, heb je een rustig bijkom weekend?

@Danjo, zal wel heftig geweest zijn.

@Curly...wow wat knap van Britt, Boaz heeft echt geen idee wat ie ermee zou moeten. En kan me heel goed voorstellen die gevoelens, ik heb het soms opeens, terwijl ik weet dat Boaz na een minuutje weer vrolijk is.

@Odess en Ellen wat heerlijk dat jullie de beebs zoveel voelen, gezellig!

@Hier....ZO TROTS mijn mannetje ging gisteravind opeens los lopen. Denk iets van 7 stappen ofzo, wij waren er allebei bij en helemaal verbaasd!! En nu is ie helemaal rood gevlekt en ziekig, denk de nawee van de BMR, straks huisarts bellen.

@Nachtje-weg-expert (Rose natuurlijk) lekker waar gaan jullie heen?
    Wij gaan denk ik naar zo'n sauna-arrangement-iets.

4. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    ei, dokter al gebeld? supergoed van boaz dat hij nu loopt! nog ff en hij rent de kamer door...

mijn weekend is niet echt rustig, vanavond verjaardag, en morgen bruiloft. zondag lekker niks. ga gewoon rustig aan doen!

5. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Hier met z'n drieetjes flink verkouden, maar toch maar vandaag gaan werken. Lees dat er meer weer grieperig en verkouden zijn. We hebben gewoon zon nodig.

@ meeting, is er iemand die de knoop wil doorhakken en een definitieve planning wil maken waar en wat we gaan doen? De datum nadert toch al wel een beetje.

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    jaja hier neusamandel en buisjes via de KNO arts keelamandel doen ze bijna niet meer begreep ik toen...

danjo crematie? wie is er overleden? Sterkte iig!

ei wat zei de dokter ?

ellen lekker druk morgen dus?

nathalie beterschap!

7. Maia

Maia Niet meer actief

@ei: wat goed van je mannetje!!! Daar mag je trots op zijn. En idd, wat zei de dokter?

ze hebben daar een strafcirkel ofzo begreep ik dus daar moest ze even in zitten. En ik moest wel lachen toen ik het hoorde, want wat ze nog wel eens doet is als je een beetje 'boos' tegen haar doet, knijpt ze haar oogjes dicht en trekt ze een heel gekke bek :D zo van "ik zie en hoor je lekker toch niet" en dat had ze toen weer gedaan. Dus ze moesten er wel om lachen en ze vroegen van wie ze dat had :D

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Anas lees lounge ( jelisa) dat is de vrouw van mn mans neefje

9. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @haha die Fleur....kleine deugniet

@Ellen, succes met de drukte en veel plezier met de drukte

@dokter....het is inderdaad de 6e ziekte...dus alleen maar uitzieken. Hij is tussen de slaapjes een uurtje vrolijk en dan hangerig en zielig, maar slaapt gelukkig veel.

@stappen....dat niet vandaag maar wel 3 x vanuit zitten zonder ergens vast te houden gaan staan en dan zo trots kijken.

@meeting...heb t idee dat er niet zoveel animo voor is of klopt dat niet?

10. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    Sliedrecht
    @ meeting, ik heb ook het idee dat de animo minder is dan toen de topic geopend werd.
    Zou het zelf erg jammer vinden als het niet door ging.

@ blij ei, beterschap!

11. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Oh Danjo dat wist ik helemaal niet!!!! Dat toppic heb ik idd gelezen en ook nog gereageerd!
    Wat vreselijk voor jullie zeg.
    Het is altijd erg als een jong iemand overlijd, en al helamaal als het onverwachts is en met achterlaten van 2 kleine kindjes en man.
    Heel veel sterkte voor jullie

12. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    @ meetings... ik ben niet zo van de meetings sorry !
    heb ook meer dan zat aan mijn hoofd met de komende verhuizing :)

13. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    meeting, staat toch 27 feb gepland. Dan kan ik helaas echt niet anders had ik het wel leuk gevonden.

Danjo, gecondoleerd meis. Had ook even niet begrepen dat het familie van je man was.

14. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    meeting: heb t megadruk en ben deze week erg moe en soms niet fit. denk niet dat t me gaat lukken. maar ik kijk over 2 weken nog wel ff hoe ik me dan voel.

15. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Hee meiden, volgens mij kunnen we de meeting beter afzeggen. Heb t idee dat er maar 3 a 4 echt kunnen en dat vind ik wel weinig. Misschien beter meer richting de lente?

16. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Jammer dat er weinig interesse blijkt te zijn, helaas moet ik werken(had ik al aangegeven) en smiddags een verjaardag.
    Persoonlijk twijfel ik, of als je het verschuitft, er dan wel ineens meer mensen komen.
    Want dan zijn er vast wel weer andere dingen waar men druk mee is toch?

17. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Hey meiden,

de 27e komt mij ook niet goed uit. Maar ik vind een meeting wel leuk, morgen heb ik er een met een clubje van de juni dames. Ben nog nooit met Elise bij Ballorig geweest dus lijkt me wel een keertje leuk - vooral met allemaal van die andere kleine dreumessen eromheen :)

Zo hier gisteren gewerkt maar manlief is met ons meisje naar het CB geweest. Hadden wat vragen voor de arts. Ze vond dat ze het prima deed (altijd fijn) en ze volgt qua lengte (lang) en gewicht (licht) mooi haar eigen lijntje! Gevraagd naar de liesbreuk, zat ons toch niet lekker - daarop zei ze ben je mal! Dat is gevaarlijk, er moet wat aan gedaan worden. Naar de huisarts en vraag naar arts x, niet meer naar arts y gaan. Pfoe toen ik dat hoorde van manlief :x Dus die gaat maandag met haar naar de arts. Ook aangegeven dat ze dus nu 2 nachtjes slecht had geslapen, toen keek ze even naar de oortjes en die zijn helemaal rood! Nu druk in de weer met zoutwater en zowaar heeft ze vannacht, op wat kleine mauwtjes na, goed geslapen! Maar nu hadden we vrienden op bezoek tot 2 uur, dus hebben we er nog niet van genoten, dom he :D Vanochtend heeft ze ons echter laten liggen tot half 10, dus ik heb haar gebombardeerd tot heldin van de dag :D Ow prikjes zitten er ook in, gisteren niets van gemerkt hoop dat de reactie op de BMR ook meevalt.

18. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @OdessWat een raar verhaal zeg, en weet je ook waarom het gevaarlijk zou kunnen zijn? Hoop dat jullie snel terecht kunnen dan bij arts x. En lekker uitgeslapen!

@meeting...Ja ook al heeft uitstellen misschien geen nut, ik ga niet naar een meeting als we maar met 3 zijn...misschien beter om korter van tevoren te plannen dan beginnen we ook niet met zo'n grote lijst. Nu zeggen veel denk ik Ja omdat t zo ver weg was....
    Of heeft iemand een briljant idee?

En wat een wind zeg.....blazen jullie ook helemaal weg?

19. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    Sliedrecht
    @ Meeting, er staan tot nu toe nog 12 personen op de lijst.
    Dus dat zijn er iets meer als 3 personen. Hopelijk vallen er niet te veel meer af anders word het wel een klein groepje.
    We moeten gewoon nog maar even afwachten, datum verzetten naar later kan altijd nog gedaan worden toch?

@ odess, jeetje dat is ook wat. Hopelijk kun je snel bij de andere arts terecht en word dat wel een succes. Sterkte! Wel lief dat ze jullie lekker heeft laten uitslapen.

@ wind, hier stormt het ook. Het heerlijkste is gewoon om binnen bij de kachel te blijven.

Hier even een foto van mees zijn eigen gemaakte stoel voor emma. Zowel voor als achter en onder het blad kunnen spullen opgeborgen worden. Scheelt een hoop rotzooi in de kamer en ze vind het geweldig om op te zitten. We hebben hem nu een hele week staan en een paar keer per dag klimt ze er op en eraf.

20. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    Sliedrecht
    Zo zag hij eruit onbehandeld van de zijkant.

Deel Deze Pagina