Zo, ben ik ook weer even. Heb het erg druk met mn werk (wel erg leuk) en ben blij als ik thuis even niks hoef. Fleur is ook in de zeur modus, ze wil niets, niet eten, niet drinken (tenzij we even boos worden), niet alleen spelen,. Alleen maar knuffelen wil ze. En als het haar niet zint, niet snel genoeg gaat of weet ik veel wat is het janken. Zucht Plus nog wat taarten, knutselen, huishouden en tada.. mn dagen zitten propvol hihi. Gaat ook wel weer over. Ooit. Wel zondag heerlijk met zn drietjes wezen wandelen in het bos, heeft Fleur dr eerste patatjes gehad en die vond ze heerlijk! Daar ook nog naar de kinderboerderij, toen was het weer janken als de dieren wegliepen want het liefst was ze op zon geit gekropen. Dat kind is helemaal niet bang, heel fijn maar ze moest overal heen hihi. @Odess: nog bedankt (voor de reactie op mijn banner). Hoe gaat het met de misselijkheid? @jarige kindjes: nog gefeliciteerd allemaal! @Anas: fijn dat jullie huis verkocht is! @Wen: een hele dikke knuffel van mij! En wat een rare dermatoloog heb je zeg. Groot gelijk dat je ergens anders heen wilt. @Josien: heel erg leuke taart. @MvJ: hier ook het huilen als ik wegga. Hoort erbij he! En je hebt de bv toch lang volgehouden! @Kitty: wauw, ook al zolang bv, knap zeg! @bv: ik vond het wel jammer dat ik moest stoppen toen helaas, maar het was echt de beste beslissing die we toen hebben kunnen nemen! @Gusam: ik hoop dat het bij je tweede kindje wel lukt! @bevalling: ik dacht er tijdens haar verjaardag echt heel veel aan terug en nu nog steeds aan die eerste week. Lekker emotruttig hihi! @ei: sterkte en beterschap voor Boaz. @sloppy: hier drinkt Fleur s ochtends een bekertje melk (+- 90 cc), s middags ook zoiets. Al laat ze de laatste dagen door haar dwarsheid er wat van staan. Als ze dat doet krijgt ze s avonds nog een bekertje melk bij het eten maar anders krijgt ze alleen vla. En verder tussendoor zon 4 bekertjes diksap/thee/water. Flessen zijn wij al heel lang vanaf. Zo, nu ben ik weer bij
@Ellen!!! wat leuk gefeliciteerd! word echt blij van zulk nieuws @Nathalie, hoop dat je ouders snel hun kat weer terug hebben, is echt heel naar die onzekerheid @Wen....hoop zo dat het snel over is of dat je snel weet wat er is en daar ook weer makkelijk iets aan kunt doen. @Sloppy...zo dat is zeker veel vocht, goed idee om deskundig advies te vragen want ik kan me niet voorstellen dat dat goed is voor de nieren. @Maia...lekker druk dus, en wat een grappig verhaal van Fleur en de geiten.. Wij waren laatst bij de kinderboerderij waar een koe hard ging loeien...nou Boaz moet niets meer van koeien hebben haha (watje). @MvJ...is er weer vrede in huis @Joenka...altijd leuk foto's! @Boaz....gaat nog niet echt heel goed, onrustige nacht hij heeft wel veel geslapen maar steeds half wakker, en vanochtend echt dikke oogjes. Wilde eerst niet gaan werken, maar na samen douchen ging t wel, en hij was bij oma gelukkig. Ben blij dat t druppels zijn niet de zalf want dat zou me echt niet lukken, druppels is al een gevecht. Nu slaapt ie vanaf 1930 dus hoop dat t een goed teken is.
En weer even de meetinglink want t lijstje was veel langerderder... http://www.zwangerschapspagina.nl/groups/oktober-2009-mamma-s.html
Ola, Zo weer terug van 10-minuten gesprek op school! Druk,druk,druk! Sloppy: Hier geef ik s'ochtends ipv brood bambix en dan in de fles met een groter gat erin en dan elke keer iets dikker maken?! Misschien een tip? Vult wat meer... Curly: Lekker druk met de taarten of niet? Maia: Zo druk bezig dus! En Fleur dus ook aandacht vragend! Hier ook hoor! Pff,wordt er wel moe van hoor! Ei: Ik kan geen foto's inscannen dus helaas! Maar wat vervelend voor Boaz zeg! Oke ik las weer eens verkeerd, druppels dus! Gevalletje houtgreep dus om ze er in te krijgen! Nou ja als het maar snel helpt! Duim voor een goede nacht voor jullie!
@Joenka, waren ze tevreden tijdens het 10-minutengesprek? @Ellen, JOEHOE! Gefeliciteerd meid! @Wendelaa... weer zo'n klotenacht . Mijn aanbod blijft staan hè? @Sloppy, ik weet niet... ik heb juist een ventje dat erg weinig drinkt. 's Nachts sowieso niks en daar wil ik ook niet aan gaan beginnen. Goed, soms heb je geen keuze . Hier zou ik graag willen dat ie overdag wat meer dronk, maar net als mamma is het niet zo'n lurker . Ons schema nu: 08.00 uur boterham met een beker melk 09.15 uur naar bed 11.00 uur uit bed 12.00 uur boterham met een beker melk 13.45 uur naar bed 15.00 uur uit bed 16.00 uur fruit, half bekertje water, ooit nog een koekje 17.30 uur avondeten en een bekertje water 18.30 uur naar bed 20.00 uur bad en fles opvolgmelk 210/7 (de ene keer gaat ie op, de andere keer nog niet voor de helft) 21.00 uur bedtijd Hier nog steeds een boefje dat 's avonds dus laat op is. Ik wil daar een van de komende weken toch vanaf, hoe gezellig ik het zelf ook vind. Het lijkt er ook op dat hij 's avonds wat langer op kan blijven. Eerst haalde hij de 18 uur echt niet en trok het dan niet tot de volgende ochtend. Dus daarom het derde slaapje nog. Maar langzaamaan lijkt dat nu toch wel wat te verminderen. Tussendoortjes hier dus eigenlijk niet. Hij houdt (gelukkig misschien maar ) ook helemaal niet van zoetigheid. Hij kreeg laatst bij de kapper een spekje als traktatie. Nou, ik heb nog nooit een kind zo smerig zien kijken . Maar goed... hier dus verder eigenlijk ook geen tussendoortjes. @Blij Ei, wat zielig dat Boaz zo'n last heeft van zijn oogjes! @Maia, gingen de frietjes er goed in? Sam heeft er ook al een paar gehad en vindt ze ook wel lekker. Wat lief om te horen dat ze de kinderboerderij zo leuk vond. Liefs en een knuffel voor iedereen! Josien
@Ei, jeetje zeg..arme Boaz. Hier weleens van die loopoogjes, maar echt ontstoken nog nooit gehad. Hoop dat hij er snel minder last van heeft. @Maia, Fleur dus een heerlijk ondernemend dametje @Joenka, een foto ervan maken @Josien, voorlopig zo houden dat ie niet van zoetigheid houd idd.
goedemorgen. heb efe een vraagje. hier is dylan ook weer aan het spoken en best extreem dit keer overdag gaat het best goed maar vaak savonds breekt hij de tent af hij gaat meestal wel slapen maar wordt dan wakker en is dan de hele tijd scheten aan het laten en met zijn beentjes aan het trappen! en zo gaat het de hele avond en nacht door grrr overdag heeft hij er ook wel last van maar dan is hij aan h et spelen en doet het hem niet zo veel maar ik denk dat hij iedere keer wakker wordt van de lucht in zijn darmen! heeft er iemand mis een idee wat ik hem kan geven tegen lucht in de darmen. veel liefs jaja
Goedemorgen, @Jaja...arme Dylan en arme jullie. Kan helaas geen tips geven, behalve misschien die infacol, ik weet nog dat mn kraamhulp het ook voor haarzelf gebruikte en effect had. Het kan in ieder geval geen kwaad. @Josien..hier ook geen zoetigheid fan, en dat vind ik ook wel prima. @Nou hier ook weer onrustige nacht en zn oogjes zijn echt zielig, helemaal rood onder zn ogen en echt dikke koek-ogen. Vanochtend om 5.30 met papa maar in bad om ze te weken en nu slaapt ie weer, ik blijf thuis vandaag want vind t echt naar om m nu naar de creche te brengen. Ik ga maar eens even douchen.
Goede morgen! @blijei: Dat klinkt echt heel rot zeg! Ik hoop dat het snel over is voor boaz. @maia: Heerlijk zo'n meisje in zeurmodus De eerste patatjes, hier ook al een stuk of drie geprobeerd maar ze kijkt er nog wel heel raar naar. Het klinkt dat je het heel erg druk hebt! Leuk druk @jaja: dat lijkt echt op krampjes en te veel lucht, ik sluit me aan bij Blijei en infacol of cinababy van VSM. Sterkte! Dylan krijgt het ook echt niet cadeau hoor, dikke knufffff voor jullie. Hier een redelijke nacht gehad. Megan is om 12uur en om 4uur wakker geweest, gelukkig wilde ze haar speen toch aan pakken en ging ze weer verder slapen. Ik heb haar fles ook niet in bed laten liggen, misschien dat dat geholpen heeft. Nu heb ik haar een fles melk van 150/5 gegeven in bed. Ik schrijf alles op wat ze eet en drinkt en ik bel het CB vandaag even op. Als het de komende 2dgn zo blijft dan bel ik vrijdag de HA op, dan heb ik ook 2lijstjes om het te laten zien wat ze drinkt en eet.
blij ei, arme boaz. gelijk heb je dat je lekker bij hem blijft. sterkte. josien, heerlijk een kind dat niet van zoetigheid houdt. Lijkt mij wel wat. hier, ga zo de auto ophalen bij de garage. is dus niet totall los verklaard, maar gemaakt. Britt was om 3.00 uur klaar wakker en lag te kletsen in bed. Na even twijfelen (ze wil dan nl ook wel eens gaan brullen en dan blijven brullen) hebben we speentje gegeven. Vanmorgen was ze om 6.30 uur wakker. Errug vroeg dus. Oja ik heb gister de muur in me huiskamer geverfd (voor de dames die geweest zijn, muur achter de bank). Is nu grijs i.p.v. beige. Heb ook gaaf behang gezien voor andere muren....
@curly: Klinkt heel leuk die muur!! jij hebt ook geen beste nacht gehad dus Misschien zit er wel wat in het weer........haha Fijn dat je jouw auto weer op kan halen, toch altijd beter als totall los! Ik hoop dat hij weer mooi glimt, en dat je nooit meer zoiets hoeft mee te maken!
Hier hebben we een klein zeehondje in huis,meisjelief hoest de longen uit dr lijf soms tot spugen toe..Iemand een idee wat t beste werkt?? @jaja;Ik kan je ook alleen infacol aanraden, die maakt van kleine luchtbelletjes zeg maar 1 grote bel zodat hij die makkelijker kwijt kan raken.Hopelijk werkt t snel.. @blijei;ach arm ventje werkt t nog steeds niet!Ik duim dat het snel over is.. @josien;3 slaapjes nog wat een heerlijke slaapkop zeg!Hier meestal 1 nu vandaag bv slaapt ze nu nog omdat ze zo wakker is van het hoesten.. @drinken;hier krijgt ze 's ochtends pap of een beker melk met brood, tussen de middag een beetje melk en bij haar avondeten wisselend melk of niet..Ook drinkt ze 1 a 2 bekertjes sap op een dag.. @curly;wat fijn dat je auto weer gemaakt is enne leuk je muur verven!Wij hier pas 1 muur taupe gemaakt.. @joenka;indd wat wen zegt, een foto ervan maken hihi
sloppy, thnx en ik hoop het ook nooit meer mee te maken. Hij is weer mooi en uiteraard helemaal gepoetst van binnen en buiten. Scheelt weer. baby, oh leuk taupe. Had ik hier ook leuk gevonden, past alleen niet echt bij mijn gordijnen en mocht van vriendje geen nieuwe gordijnen (hangen ook pas ruim 2 jaar). Helaas geen tips qua hoesten. Sterkte iig.
goedemorgen! Hier een brakke nacht gehad, Fleur wilde gisteravond niet gaan slapen en ze werd vannacht veel wakker en heeft gisteravond 2x herhaald. En ja, het is een ondernemend en veeleisend dametje. Op zich vind ik het heerlijk, maar af en toe erg vermoeiend @meeting: heb weer gereageerd. @baby: beterschap voor je meisje @jaja: he wat balen allemaal zeg. Heb helaas geen tips. @josien: ja hoor, de frietjes gingen als een speer hihi! @curly: leuk, muren verven! Wij gaan het binnenkort ook doen, alleen wordt 1 muurs een beetje roze/paars (milkshake van histor hihi)
@maia;hier ook zon dame die nogal veeleisend is,hangt wel eens hele dagen in de doek oid want hangt dan alleen maar aan mama...wel erg lief en leuk maar soms
@ Curly, de kat is 9 jaar. Niet heel oud dus en volgens ons was hij niet ziek. Er heeft iemand via hyves gereageerd dat ze een onbekende kat hebben zien lopen in zwijndrecht die er wel op lijkt. Mijn ouders gaan kijken, dus duim maar dat hij het is. Fijn dat je de auto kan ophalen. Beter dit dan total los verklaren. @ alle slecht slapende kindjes, zou het dan allemaal met een sprongetje te maken hebben of hebben ze allemaal toch wel wat verkoudheid problemen? Sterkte in ieder geval voor alle papa's en mama's. @ babydream, hier ook zo'n zeehond in huis. Ik had op advies van apotheek een hoestdrank van VSM gekocht. Maar we gebruiken hem nu alweer 4 dagen en hoor geen resultaat. Ook hoor ik haar een soort rochel geluid steeds maken, hoor je dat bij Dyoni ook? Ik maak me daar wel zorgen over. @ veeleisend en ondernemend, hier ook. En als dame haar zin niet krijgt dan horen ze dat dus ook echt tot aan het einde van de straat. Ze kan echt krijsen als een gillende keukenmeid en maakt daar regelmatig grondig gebruik van. Helaas voor haar trekt moeders zich daar weinig van aan. Emma is dan wel verkouden, maar heeft vannacht goed door geslapen. Ze voelt zich er ook niet ziek door. Gistermiddag was mijn vriendin jarig en die heeft oppaskindjes, was dus echt erg gezellig voor emma. Ze hebben ook een hond en dat vind ze dus echt helemaal geweldig, jammer dat haar vader er geen wil. Ze ligt nu te slapen. Straks eten en dan nog even boodschappen doen.
Hey meiden, gisteren drukke dag gehad, om half 2 pas in mn nest en nu brak Ut alde wief is niets meer gewend Elise is hier DRAMA vandaag. Niet normaal! Alleen maar huilen, de fles 's ochtends weigeren en krijsen, als je 1 stao verzet... Pfoe! Maar er zijn er meer die er last van hebben zien ik...
Hier momenteel juist een heel tevreden meisje.. Kan het goed zonder haar ochtendslaapje af en is 's middags na haar slaapje ook een heerlijk kind.. Kruipt de hele kamer nu rond.. Zoooo lief! Kan sinds vanmorgen de high five
maia, klinkt leuk die kleur, zal eens opletten bij de bouwmarkt voor die kleur. veeleisende/drammen, hier valt het mee en moet altijd erg lachen als britt haar zin niet krijgt. Die laat zich nl langzaam huilend op de grond zakken, legt d'r hoofd in d'r arm en begint heel theatraal te snikken en huilen. Little dramaqueen!!!
Helaas was het niet de kat van mijn ouders. Dus de zoektocht gaat verder. @ Curly, jij hebt dus een toekomstige actrice!