Oktober mama`s 2009 deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door ellen1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Maia, 20 woordjes wat veel zeg! Hier echt veel minder, papa, mama, die, ja, bah ennuh dan heb je het wel zo'n beetje gehad :)

2. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Wat leuk zeg al die woordjes die sommige kindjes al kennen, hier weet mike heel goed wat je bedoeld, hij snapt vanalles en doet wat je hem vraagt maar hij zegt maar weinig woordjes. hij zegt zelfs bijna nooit mama, hij kan het wel maar hij zegt eigenlijk altijd papa ook tegen mij.
    hij brabbelt verder hele verhalen, zingt lalalala met je mee enz enz maar daar blijft het bij. Terwijl onze oudste bij 1,5 al 50 woorden wist te zeggen ( heb ik bijgehouden toen) dus soms vraag ik me wel af of hij goed hoort etc..

ze hebben inmiddels allebei de waterpokken, laura heeft er ook al 4 ofzo.
    Mijn man kwam de juf tegen van het kdv en die zei dat ze gewoon mogen komen, mits ze zich niet doodziek voelen.
    En ik zou ze zeker niet ziek wegbrengen hoor, dat doe ik nooit ..

3. Maia

Maia Niet meer actief

beterschap voor je meisje Odess!

@anas: sterkte met de waterpokken! Mogen ze ook komen als het nog besmettelijk is? Ik weet niet precies hoe het zit hoor, maar lijkt mij dat dat niet mag. Nou ja, als het wel mag, prima toch ;) hebben ze er veel last van?

@woordjes: ik denk dat het komt omdat ik echt heel erg veel voorlees, de hele dag door als het aan haar ligt, ze is gek op boekjes. Ze spreekt ze ook redelijk uit, soms is het een verbastering (Esther is ese, hond is ond, boven is bowe, dicht is dig) maar het is duidelijk genoeg.

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Anas mooi balen zijn ze er ook ziek van?

maia netjes hoor maar hier komen we ook aardig op weg ondanks dat ik niet elke dag lees. en lekker misselijk lees ik.

Nathalie fijn dat t beter gaat met je kat
    .
    Luna helemaal over en alles klaar? hoe bevalt het

mvj leuke picas hoor

woordjes hier bal,ja,nee,mama,papa,die,daar,boven,danjo,opa,oma,open,dicht,
    dag,kusje,skatje,love you,lief,aai heb ik wel zo goed als alles denk ik zo. en de hele dag als ze iets laat vallen etc is het oh oh hahaha.

5. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Hier vandaag op visite geweest bij sweetlady82 en haar zoontje delano van dit forum. Was erg gezellig. We zijn met de trein gegaan wat voor Emma de 1e keer was en ze vond het geweldig. Ze vond het op de heenweg geweldig, op de terugweg viel ze na 3 minuten in slaap in de buggy. Ze heeft nog eent tijdje geslapen in de buggy op de gang bij de voordeur.

6. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    hey meiden
    ben ook een hele tijd niet meer geweest maar lees wel wat mee
    eerst en vooral aan alle zwangere meiden een dikke proficiat

ik probeer wel wat meer te posten hier

met mijn papa gaat het wel , chemo zit er bijna op en moet nu nog bestralingen krijgen hopen op het beste maar ja
    xxx

7. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Kitty, fijn dat het redelijk lijkt voor je vader!

Nathalie, leuk dat Emma het zo goed gedaan heeft vandaag! Mooie baby?

Danjo en Maia, wat een knappe meiden hebben jullie :)

Hier ligt meisjelief met 40+ koorts in bed helaas! Gelukkig kunnen mijn ouders haar morgen opvangen, daar is ze bijna thuis en kan ze lekker rustig aan doen. Hoe lang duurde de BMR nasleep bij jullie? Hier duimt ze al 5 dagen (hangerig dus) en sinds gisteren echt hoge koorts.

8. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier geen last gehad van de bmr prik, dus ik kan je helaas niet helpen

9. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @Odess beterschap, bij ons was de nasleep denk ik 3 dagen ongeveer, maar 1 dag echt hoge koorts en verder hangerig en huilering. Dat was ongeveer 11 dagen na de BMR.

@waterpokken....je ziet het niet in het besmettelijke stadium, daarom mogen ze naar kdv. Want als de pokken er zijn is de besmettelijkheid al geweest en is iedereen al besmet. Alleen zodra koorts er is dan niet.

@Maia en Danjo...zo dat zijn veel woorden

@Voorlezen, leuk dat Fleur het zo leuk vindt. Wij lezen elke dag boekjes maar het is geen lezen het is gewoon plaatjes aanwijzen en maar wat vertellen. Echt een verhaaltje dat interesseert hem niet.

@Nathalie wat leuk iin de trein! en wat fijn dat t goed gaat met jullie kat.

@Anas veel beterschap.

10. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    Sliedrecht
    Het is ook een oktober 2009 baby. Hij is op 30 oktober geboren. Voorheen reageerde ze nog weleens maar wegens drukte lukt dat hier niet meer. Maar ze leest nog weleens onze verhalen mee.

Hier een foto van ze allebei:

11. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    Sliedrecht
    Hier kijkt ze vol verbazing in de trein:

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Goede morgen allemaal :)

Ik ben echt al een hele tijd niet meer geweest. Lees wel mee maar ik heb steeds geen rust genoeg om te reageren....sorry
    Ik ben heel erg ziek geweest en heel veel afgevallen. Sinds een paar dgn gaat het weer beter gelukkig.

@NathalieH: Wat een leuke foto's! En dat burotje wat onwijs gaaf zeg echt heel mooi!!

@odess: Ohh 40graden koorts! Hier geen reactie gehad op de BMR prik. Ik hoop dat de koorts nu gezakt is.

@waterpokken: Het is al besmettelijk voor de blaasje er zijn en dan tot 10dgn na het verschijnen van de eerste blaasjes of zo. Je kan het na lezen op de site van het rivm. Daarom mogen ze gewoon naar het kdv omdat je niet altijd weet of een kinde water pokken heeft of niet.

@maia: wat kent fleur al veel woordjes! Wat goed.

@voorlezen: hier ook heel veel, en heel veel boekjes met leer woordjes maar ze doe het nog niet echt na.
    Deze kent Megan nu: Mama, Papa, Opa, Ja, Nee, Aapie, Huppeké, buybuy, Dag, Die, Nala, Mooi, ohooh. Deze worden gebruikt ze vaak en ook redelijk op de juiste manier.

@mvj: Leuke foto!

@kitty: Leuk om weer eens van je te horen! Ik hoop dat het snel beter gaat met je vader.

Hier gister naar de Gyn geweest. We krijgen volgende weer nog een echo. Verder alles goed.
    6buisjes bloed afgenomen :)
    En op 24-3 krijgen we de 20wkn echo en dan horen we ook direct wat het word :D

13. Maia

Maia Niet meer actief

hi ben ik ook weer.

@nathalie: leuke foto's!

@sloppy: fijn dat alles goed gaat.

@odess: gaat het al wat beter met je meisje?

met Fleur alles goed, die ligt weer lekker te slapen. Met mij wat minder, heb best wel wat bloedverlies en ondanks dat ik nauwelijks krampen heb vermoeden ze een miskraam dus ik heb om 3 uur een afspraak voor een echo. We gaan het zien straks, ik ga gewoon alvast van het slechtste uit, dan komt het niet als verrassing als het idd een miskraam is/wordt/was.

14. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    O Maia, dat is wel klote als ze dat zo ineens tegen je zeggen!
    Duim voor je dat je dadelijk toch een goeie echo hebt...

Sterkte!

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @maia: Heel veels sterkte! Ik hoop voor je dat er niks aan de hand is!

16. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @maia: Ik denk aan je en ik ben aan het duimen dat je een goed bericht krijgt hoor!

17. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hé meiden

Ben ik ook weer even.

@Maia, heel veel sterkte, ik hoop ook voor jou goed bericht na de echo. Ik had hetzelfde dus heel herkenbaar. Knuffel.

@Sloppy, spannend allemaal, fijn dat het goed gaat.

@Nathalieh, lieve foto.

@Odess, Juliën heeft ook alle negatieve uitwerkingen gehad n.a.v. de bmr. Even door de zure appel heen bijten, maar zeer vervelend. Beterschap.

@Danjo, bedankt voor je interesse. We zijn nog niet klaar, maar wel verhuisd. Wat kan Naomi al veel woordjes!

@Woordjes: eens denken. Luna (hond), bapen (slapen), eite (eten), mama, papa, opa, joe-en (Juliën). Ach je moet het maar net weten.. Verder kraamt hij er van alles uit met een zeer overtuigende blik erbij, maar wij kunnen er niks van bakken.

@Lopen: gaat redelijk.

@Ellen, wat leuk zeg even zo’n dagje er tussen uit met vriendinnen.

@MvJ, wat een leuke foto’s

@anas, hoe gaat het met de kleine man? Geen waterpokken meer?

@Hier, verder alles goed, wel moe i.v.m. mijn bloeddruk want die is vrij laag. Verder moet ik oppassen want ik merk nu ik weer volledig werk, ze me toch weer te veel werk in mijn maag willen splitsen dus ik ben continu mijn grenzen aan aan het geven, wat best vermoeiend is. Met Juliën alles goed, wat het belangrijkste van alles is natuurlijk. Hij hoest wel veel, maar ik twijfel nog even of ik met hem naar de dokter moet. 2 weken geleden is er nog naar zijn longen geluisterd en was alles goed maar nu horen we hem ’s nachts toch vaak hoesten.

18. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    maia bah meid ik denk aan je en hoop dat je toch goed bericht krijgt!

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Maia hoop dat de echo gewoon goed is meid.

Luna, fijn dat je iig over bent moet je nog veel doen, en ook aan jezelf denken he meid, desnoods maar weer een stapje terug met je werk je beeb is nu ook belangrijk. en de dokter bellen doen wat je gevoel je zegt meid

20. Maia

Maia Niet meer actief

even een kort berichtje: echo was zoals verwacht niet goed. De miskraam is in principe al op gang aan het komen en we moeten nu een weekje afwachten of het echt op gang komt enz.

Deel Deze Pagina