@Wen...zullen we gewoon van die volgzame mannetjes op de wereld gezet hebben? Lekker achter de dingen aan hobbelen...Ach als ze maar lief zijn he...EN DAT ZIJN ZE!
Dat is 1 ding wat zeker is! En ik vind t eigenlijk wel heel schattig....als hij dan vol enthousiasme op zn rollator afkruipt en met een big smile voorbij gewandeld komt Ach ook t voordeel, ze lopen later vast heel graag achter een kinderwagen hihi
@ Luna, leuk een meisje erbij! @ lopen, soms zou ik willen dat ze nog niet kon lopen. Want nu ze het eenmaal kan wil ze bijna niet anders meer en is het een drama als ik haar optil omdat het makkelijker is. Ze gilt gelijk moord en brand als ze niet mag lopen. Ook weigert ze mij hand vast te pakken, dus als ze het moet doen omdat het los te gevaarlijk is dan is het gelijk krijsen en brullen. Voel me dan vaak erg opgelaten en zou willen dat ze weer gewoon alleen maar kon kruipen.
@ luna leuk zeg weer een meid! @nathalie herkenbaar zeker dat gegil en gekrijs als je hem optilt! en hij wil ook geen handje geven dan laat hij zich achterover vallen. @ maia balen dat die klachtten er nog wel zijn Overigens hier nog niet beter hoor, die waterpokken zijn wel aan het indrogen en daar hebbenz e dus eigenlijk geen last van.. maar mike heeft sinds3 dagen oorontsteking, en Laura heeft ook oorontsteking.. zo blijf je in een kwakkelritme
Aaah K* mn hele post weg! Naja, in't kort: beterschap voor de zieke kindjes en Luna wat super een meid!! Hier korter dan 100 dagen, t gaat echt snel. Wordt nu voor het eerst wat zwaarder. Hoest met de andere zwangere dames?
Zucht en weer - mag niet reageren hier geloof ik! Wilde alleen nog ff zeggen dat ik er geen seconde van wakker lig wat Elise wel of niet kan, als ze maar lekker in haar vel zit! En de allerliefste is ze toch, haha Als ik soms topics lees van mama's over wat hun kind allemaal wel of niet kan dan denk ik joh, maak je niet zo druk! Als je kind toch lekker in z'n vel zit...?
En ik doel niet op jullie, voor alle duidelijkheid Vind het juist wel fijn dat het hier niet zo'n 'ding' is.
oo Luna, ik miste helemaal dat het een meisje is! Gefeliciteerd, leuk @Odess: snap je helemaal hoor, vind het prettig dat we het er hier gewoon over kunnen hebben zonder gedoe @anas: he bah, en ik maar hopen dat het nu even lekker liep bij jullie. @lopen: ik heb juist een meisje dat lopen leuk vindt, maar het vooral erg leuk vind om getild te worden. Dus ik heb regelmatig een jankend kind achter me omdat ik haar te zwaar vind om constant te tillen. Even vind ik prima, maar daarna is de keuze toch wagen of zelf lopen. En daar is ze het niet mee eens
Luna, Leuk een meisje!!! Joehoe shoppuh shoppuh shoppuh!!! Lopen, hier ook een loopgrage kleine meid. De box wordt daardoor wel minder interessant voor haar. Ben benieuwd hoe lang ik dat nog vol ga houden. maia, sterkte met je misselijkheid. Heel vervelend om er op die manier ieder keer mee geconfronteerd te worden.
luna, wat leuk, een meissie! lekker shoppen! anas, t houdt echt niet op met die oorontsteking he? beterschap hoor! odess, hier ook niet zo bezig met wat ze wel en niet kan. al zie ik natuurlijk wel heel veel vergelijkingsmateriaal op t werk. (alleen bij mij op de groep al 3 oktober 2009 kids.) met deze zwangere dame gat t prima. ben wel wat meer moe dan in de eerste zwangerschap, en soms wat last van de rug, maar als t hierbij blijft ben ik blij! en jij? rose, hoe is t met jou? tess was vandaag mega goed te pas bij de oma`s. heb er zlef wel een probleem bij, mijn schoonmoeder weet nog niet of ze t ziet zitten om op tess én de kleine te passen straks... geen idee wat ik dan moet, halve dag minder werken denk ik. mijn moeder past op maandagochtend op, maar moet zelf werken `s middags, dus die kan niet ook de middag erbij doen... nou ja, ik heb nog n half jaar om erover na te denken!
@Odess, gaan zitten vergelijk heeft idd weinig nut. Wordt je vaak alleen gefrustreerd van! Ik bedoel, Tim zit dan wel in de laatste lichting van de kids die gaan lopen haha....maar heb er totaal geen last van. Vind het wel leuk om te lezen wat de andere kids wel kunnen en idd gaat t hier totaal niet op een opschepperige manier! @Ellen, is kdv dan geen optie? dat ze met jou mee kunnen of anders een gastouder?
Goedemorgen! Hier een druk weekend gehad.. Heb nu het idee dat het maandag is, maar dat valt weer mee. Morgen verjaardag van mijn moeder en vrijdag lekker een weekendje weg @Luna, wat gaaf, een meid erbij! @zieke kindjes, beterschap!
Hmmm lastig maar zou zelf kiezen voor een dagje KDV je kunt vast wel wat regelen, en dan op een andere locatie dan die waar je zelf werkt... Ze heeft het nu aangegeven en misschien is het gewoon te pittig voor haar 2 van die kids! En anders weet niet hoe je familie of vriendenkring of buurtjes er uit ziet maar mogelijk dat daar nog een optie is het gaat tenslotte maar om 1x een halve dag...per week toch..
lief meegedacht van jullie! Tess gaat al twee dagen naar t kdv, en dat vind ik genoeg. de derde dag die ik werk passen dus beide oma`s op, de 1 `s morgens, de ander `s middags. mijn moeder wil graag blijven oppassen. denk dat ik dan dus een halve dag minder ga werken, dan hoef ik geen andere opvang te regelen. anders zou ik in mijn pauze tess (en de kleine man) bij mij thuis moeten ophalen en naar t kdv moeten brengen. dat red ik nooit in n half uur pauze... nou ja, eerst maar es zien wat mijn schoonmoeder wil!
Luna: wat gaaf een meisje. Geldig excuus om weer te shoppen haha. Ellen: lastig idd. Als je het met je werk kan regelen, is het toch prima dan. Hier heeft Evi vandaag laten merken toen mama weer thuis kwam van werken dat ze het hoogste woord had om zich verstaanbaar te maken haha. Man wat een volume heeft dat kind hihi. Nog een smeltmomentje van onze middelste: ik zat na het eten met hem aan tafel en toen sloeg hij ineens zijn armpjes om me heen en gaf me een knuffel en een kus. Net alsof hij wilde zeggen mama ik heb je gemist vandaag haha. Zo lief, ik smolt helemaal weg.
heerlijk zo he, MvJ! hier alles goed, Fleur is nu lekker bij het kdv. Ik zo werken, m'n nieuwe (tijdelijke) teamleidster ontmoeten en verder een rustig dagje doen.
Ellen en jou moeder, die kan niet de hele dag oppassen? maia ben benieuwd of je je nieuwe teamleider wat vind
@ Ellen, mijn eerste gedachten was ook of je moeder misschien niet de gehele dag kan en wil oppassen. Is er misschien ook niet een vriendin of kennis die alleen de middag zou kunnen opvangen? Zou zonde zijn als je alleen vanwege de oppas een middag zou moeten inleveren bij je werk. Hoewel het misschien wel leuk is om weer een extra middag thuis te zijn. Hier geen nieuws.