jeetje wat rustig hier zeg! mijn moeder moet smiddags zelf werken, dus dat is geen optie. ik hoop dat mijn schoonmoeder bij ons thuis wil komen oppassen, dan heeft ze alles bij de hand. tot nu toe wordt tess altijd door mijn moeder naar mijn schoonmoeder gebracht tussen de middag. maia, hoe was je teamleider? denk je dat jullie t kunnen vinden samen? hier alles goed, erg moe weer. ff hyven nog en dan met de pootjes omhoog op de bank. morgen nog 1 dagje en dan weer weekend. lekker!
ik hoop dat jullie een oplossing kunnen vinden Ellen. Ja hoor, m'n nieuwe teamleidster lijkt me erg aardig. Toch wel prettig verder drukke dag gehad, we hadden een kleutervoorstelling en er kwamen allemaal peutertjes dus hij was soms een beetje te moeilijk voor het publiek maar de ouders erbij vonden hem in elk geval wel grappig Fleur ligt nu lekker in bed en manlief is de hort op dus ik heb een avondje voor mezelf!
Maia geniet van je rustige avondje Ellen, hoop dat jullie eruit komen samen! Hier alles goed, vandaag het eerste trapje tegen mn ribben gesignaleerd Lichtelijk verbaasd kan ik jullie vertellen! Voel me ook al heel vol, ik het tweede trimester moet nog beginnen - oeps!
sterkte dan maar alvast ik hoop niet dat je al te beurs wordt hier een heel vrolijk meisje vanochtend, erg gezellig!
Hey meiden! Hoe is het? Ik kom weer eens binnen vallen.. ( ja Luna, ik denk waarom niet meteen! ) Ik ga wéér meelezen en meekletsen, haha. Odess, 26 weken alweer.
Jaja, thanks! Ga elke donderdagavond naar de dieetclub. Was vorig jaar al bijna 15 kilo afgevallen, en nu voor de laatste kilo's. Krijg wel heel veel commentaar, maar ik moet het voor mezelf doen.. Morgenochtend ga ik zelfs zwemmen!!! Dat heb ik al zoooooo lang niet meer gedurft.. ( ongeveer een jaar ) HOe is het met Dylan?? Nog steeds een tevreden ventje? Luna: Kan Juul lopen??????
hier is sloppy ook weer een keer Het gaat gelukkig weer 2dgn wat beter. Ik heb HG en hierdoor ben ik erg moe en als ik de kans krijg lig ik te slapen. Sinds woensdag ben ik door de dietiste op vloeibarevoeding gezet en sinds dien gaat het een stuk beter. Ik ben inmiddels 4,5kilo afgevallen, wat gelukkig nog wel mee valt maar toch al 6,5% van mn gewicht wat het wel serieus maakt. Gister een extra echo gehad en toen hebben ze ook even gespiekt wat het gaat worden..........en we krijgen weer een meid! Erg leuk @Tamale: Zo 15kilo afgevallen! dat doe ik je niet na hoor Hoeveel weeg je nu? @odess: Heerlijk zo'n trap in je ribben @Mvj: Wat lief!!
@Tamale, welkom weer hier! Je moet het zeker voor jezelf doen hoor, t belangrijkste is dat jij je lekker in je vel voelt. Maar toch blijf ik me verbazen dat jij nog zoveel bent afgevallen(onwijs knap!). Heb je 1x gezien en toen was ik echt jaloers op jou lijntje. En jij niet durven zwemmen? Meid, zo zonde dat je al die tijd zo negatief dacht over je lijf. Maar ik vind het echt super van je dat je nu weer durft en dat je t afvallen zo goed volhoud. Nu ik ook nog haha
tamale: ik vindt het super knap van en je moet doen waar jij je eigen goed bij voelt! met dylan gaat het nog steeds helemaal super! sloppy: een meid erbij leuk leuk! hopelijk kan je snel een beetje genieten. hier staan er 2 vrouwen uit de straat op springen haha de 1e moet nog 1 eek en de andere een paar weekjes dan krijgen we weer kindjes in de straat leuk!
goedemorgen! @Tamale: echt heel erg knap van je dat je zoveel bent afgevallen, wat een discipline moet je dan hebben zeg! @sloppy: sterkte met de hg en wat leuk weer een meisje @jaja: leuk is dat he, zo'n babyboom hier alles goed, Fleur is lekker vrolijk en eet en slaapt weer gewoon erg goed. Gisteren had ze een aanvaring met een kindje op straat ze is erg sociaal en wil andere kindjes altijd gedag zeggen met aaien en knuffelen en dit kindje schrok van d'r en toen kreeg ze een knal. Niet al te hard dus het viel wel mee.
Heey meiden, Daar ben ik ook weer eens! Sorry heb wel meegelezen maar niet zoveel fut om te schrijven. De nachten zijn hier weer ruk en op M zijn hoofd groeien de laatste tijd Hoorntjes!!! Gelukkig zijn ze voornamelijk thuis zichtbaar. Maar met slaaptekort en een peuterpuber en een dramdreumes wordt ik niet heel gezellig geloof ik.. Vandaar lekker met de kids leuke dingen doen en een beetje uitputten zodat ze vanmiddag lekker slapen... afgelopen nacht was het 5 uur, nacht daarvoor half 3 en dan zijn ze beiden klaarwakker!!! L. begint nu echt te kletsen... zo heerlijk... @Tamale, goed bezig, welk dieet is dat?? heb nog een jaar om in mijn trouwjurk te passen!! @odess, fijn zo`n schoppert!! @Ellen, vervelend dat je straks met oppas zit maar wel fijn dat ze het nu al aangeeft, dan kan je op zoek naar een oplossing! xxx
hallo, was ik ook weer eens. tamale, echt goed van je dat je zoveel bent afgevallen. heb je een streefgewicht? heel veel plezier met zwemmen!!!! wapa, hier ook een dramadreumes (soms) heel vermoeiend... ach, t gaat vast een keer over! maia, haha die fleur, dr eerste aanvaring... hopelijk is ze niet heel erg geschrokken? sloppy, rustig aan meis, hopelijk knap je snel op! hier: druk weekend voor de boeg, vanmiddag open huis van tess dr nieuwe dagverblijf. haar dagverblijf gaat verhuizen, naar iets buiten t dorp, wordt echt n boerendagverblijf met diertjes, buiten slapen en eten! zoveel mogelijk houten speelgoed en niet t standaard kdv-meubilair. ben heel benieuwd hoe t eruit ziet! daarna verjaardag, morgen naar ikea, voor de laatste spulletjes voor tess dr nieuwe kamer. hopelijk kan ze er dan zondagavond voor t eerst slapen. wil haar zsm over hebben, zodat ze niet t idee heeft dat ze haar kamer aan de baby moet afstaan. We hebben heel gaaf behang gekocht, 1 muur zilvergrijs, 1 met roze en paarse accenten, achtergrond wit, en twee korte stukjes tegenover elkaar (naast de deur en het raam) knalroze. net viel tess op de bank bij mij op schoot in slaap. zoooooo lief! is lang geleden dat ze dat deed. heb dr overgelegd in bed, nu hopen dat ze t een paar uurtjes volhoudt.
@ Tamale, jeetje wat knap om zoveel af te vallen. @ dramadreumesen, hier geen last. Maar kan me wel voorstellen dat jullie er als ouders soms wel door heen zitten als de nachten slecht gaan. @ Ellen, klinkt als een super kdv. Echt leuk dat ze het zo hebben kunnen verbouwen na een verhuizing. Ik vind het persoonlijk altijd erg leuk als ze met de kinderen op het kdv met de natuur en dieren bezig zijn. Doen ze bij Emma op het kdv ook en vind dat echt super. Ik voel me al 3 dagen flink beroerd maar ben toch maar gisteren en vandaag naar mijn werk gegaan. Mijn baas is met vakantie en ben nu de enige die op kantoor zit, dus voel me te bezwaard om thuis te blijven. Maar voel me ook niet prettig. Ben dan ook blij als het straks weer half 5 is en ik naar huis kan. Gisteravond lag ik al om half negen op bed en werd vanochtend gelukkig pas wakker door de wekker. Moet wel zeggen dat ik in slaap ben gevallen met 2 advils, dus misschien dat ik daarom niet eerder wakker ben geworden. Vandaag moest Mees vanochtend eerst met de kat naar de dierenarts en daarna moest hij gelijk door naar een klant van zijn werk om mee te gaan met de proefvaart van dat schip. Mijn ouders zijn dus heel de dag nu op emma aan het passen. Schoonmoeder was daardoor een beetje beledigd vorige week. Mees had eerst haar gevraagd, maar zij wilde niet de hele dag bij ons in huis zitten. Zij vond het wel goed als Emma heel de dag bij haar zou komen in huis. Maar dat wil ik niet, omdat ik het voor emma fijner is als ze de hele dag gewoon met haar eigen speelgoed kan spelen en in haar eigen bedje gaat slapen. Voor een paar uur vind ik dat niet erg, maar voor een hele dag wel. Dus toen hebben we mijn ouders gevraagd en die konden wel de hele dag en zitten liever met emma bij ons in huis, dus dat was geregeld. Maar nu was schoonmoeder dus een beetje beledigd. Maar daar heb ik dus schijt aan. Ik wil het doen zo als ik me prettiger erbij voel en anders niet.
nathalie, groot gelijk! JIJ beslist wat t beste is voor je kind toch? tess is wel eens een hele dag bij haar opa en oma geweest, beide opa`s en oma`s hebben speelgoed van ons van vroeger bewaard. tess vindt het geweldig om met dat andere speelgoed te spelen. net bij t nieuwe dagverblijf geweest, in 1 woord, geweldig! al het speelgoed is van hout, meubels van geschuurd steigerhout, en de uitstraling van een boerderij. tess ging meteen spelen, en moest natuurlijk nog ff spectaculair op dr gezicht vallen, met bloedneus en flinke buil... ach ja, hoort erbij! ze hebben een soort bijkeuken, met wastrog en haakjes voor overalls en een laarzenstandaard. ik zie tess al in overall en met laarsjes aan door t weiland lopen!
@ ellen, wat klinkt dat daar leuk zeg! Wel jammer dat ze gelijk gehavend thuis komt. Maar het hoort erbij. Ze zal nog wel vaker met bulten en blauwe plekken thuiskomen als ze daar zo heerlijk kunnen klauteren enz. Mijn schoonouders hebben geen speelgoed, ze hebben alleen een hobbelpaard en een houten auto en heb ook geen zin om een hele tas met speelgoed mee te sjouwen naar hun. Emma is daar zo uitgespeeld en denk dat ze zich na een aantal uur toch echt wel gaat vervelen met zo weinig speelgoed. Mijn eigen ouders hebben ook veel meer speelgoed en daar kan ze zich altijd wel een paar uur prima vermaken.
klinkt leuk dat kvd ellen. @nathalie: hier gaat Fleur regelmatig wel eens een dagje naar de opa's en oma's, soms zijn we mee soms niet. Maar ze hebben beiden best veel speelgoed dus ik kan me voorstellen dat als ze weinig speelgoed hebben het wat minder leuk kan zijn, maar toch ik vind het altijd wel leuk als ze weer een gezellige dag samen hebben gehad. Maar Fleur is ook wel makkelijk kwa bedje en slapen weet natuurlijk niet hoe dat met Emma is.
Hey!! Sloppy, wat is er met je aan de hand? Ben je veel misselijk? Wat leuk zeg, nog een meid!!! Zooo gezellig! Ik weeg nu 73 kg bij een lengte van 183. Wendelaa, dankjewel! Nou de stap is nog steeds niet gezet hoor, we gaan nu morgenochtend zwemmen en ik vind het doodeng.. Ben nog steeds niet over mijn negatieve gedachtes heen, maar ik moet wel een stap zetten buiten het afvallen om, want alleen met afvallen kom ik er niet. Maar bedankt voor je complimenten. Hoe is het daar?? Jaja, gelukkig meid! Wat leuk zeg, babyboom in de straat!! Maia, ach gossie!!!!! Hoe reageerde Fleur? Wat zielig zeg. Wapa, och jeetje. Als ik dat lees, mag ik in mijn handjes knijpen volgens mij. Zijn de kids nog steeds zo vaak ziek? Of is het nu wat rustiger? En het dieet dat ik volg heet : weight loss chalange. Het is een initiatief van Herbalife, maar je hoeft erg géén producten van te gebruiken. ( doe ik ook niet ) Het is eigenlijk ook geen dieet, maar een omzwaai van je eetgewoontes. Je leert hier hoe je het beste kan eten en waarmee. Door veel eiwitten te eten op een dag, en vooral VEEL te eten ( kan soms echt niet meer ) val je juist heel veel af. De kilo's zijn nog weinig hoor, maar de cm's vlieger eraf en daar gaat het me ook eigenlijk om! Misschien zijn ze in jou buurt ook wel actief?! Ik vind het echt de moeite waard en heel motiverend!! Ellen, ik had wel een streefgewicht ( 65 kg ) maar ik wil nu stoppen wanner ik me goed voel biij mn lichaam en dan zeggen de kilo's niet zoveel. Wat een gaaf kinderdagverblijf!! Hoe was het open huis? ( ik lees het al! Leukk! ) Tara zit sinds kort ook op een gloednieuw kinderdagverblijf dichtbij ons. Ook op een boerderij met allemaal dieren, super leuk! Wat lief dat ze in slaap valt in je armen, aaah!! Natalieh, jammer dat het zo moet. Maar je moet doen wat jij fijn vind inderdaad, ookal hebben andere mensen daar misschien een andere kijk op, ze hebben het gewoon te accepteren! Vandaag een leuk dagje gehad! Vanmorgen heeft Tara ons lekker laten slapen tot 8:30 ( eindelijk weer eens ) en daarna mocht ze lekker een dagje naar oma. Ze is er helemaal dol op! Als we de oprit oprijden, roept ze al: OMAAAAAAA!!! OPAAAAA! Heerlijk! Maurice en ik lekker geshopt in Zwolle en daarna uiteten geweest. Met Tara gaat het verder heel goed! Het is echt een klein wijsneusje en weet alles bij naam te noemen ( auto, fiets, neus, mond,oor, oog, koe, koe zegt boe ETC. ) sta soms echt met mijn oren te klapperen. Vind deze leeftijd toch echt wel dubbel genieten hoor! Dat je kindje in een jaar tijd zo is gegroeit en al een echte eigen persoonlijkheid heeft en hoe wijs ze zijn.. ongelooflijK! Ik ga lekker slapen, Slaap lekker allemaal !!!
Meiden, bedankt allemaal voor jullie reacties op ons meisje. Dat wordt inderdaad opnieuw shoppen @Tamale, lekker dagje gehad zie ik! Leuk hoor. En wat is Taar al slim. @nathalie, hier gaat Juliën bijna nooit naar opa en oma, alleen als het niet anders kan. Dat komt omdat ik Juliën nog niet goed uit handen kan geven. Erg lastig. Bij mijn schoonouders gaat het wel wat makkelijker. Mijn ouders hebben 3 honden waarvan er 1 is die bijt. Ze doen hem wel apart, maar dan nog blijft het moeilijk. Wat vervelend dat je je zo ziek voelt. Bij jou komt het ook maar steeds weer terug hé. Tijd voor een zonnetje. @Ellen, hoe was het kdv van Tess? En ik lees dat je ook in een dorp woont, net als ik. Maar Overijssel lijkt me wel mooi toch of niet? @Wanda, ik heb medelijden met je en ik kan me voorstellen dat het zwaar vermoeiend is mete en slechte nachten en 2 kindjes die niet helemaal in hun hum zijn. Hier 1 die nog steeds zijn bokkenpruik op heeft pfff @Maia, haha die Fleur. Grappig verhaaltje. @Odess, wat gaat het snel bij jou zeg, we l alles goed/
@Ellen, dat klinkt echt heel erg gaaf zeg! Wordt er jaloers op haha @Tamale, zeg heb jij een linkje van dat dieet En zitten er hoge kosten aan verbonden? @Nathalie, wel beetje flauw van je schoonouders. Je hebt ze toch gewoon netjes gevraagd? En als ze dan zelf niet mee willen werken, dan is t hun eigen schuld hoor. @Luna, ik zou het dan ook niet vertrouwen als er 1 zon hond bijloopt. Stel je eens voor dat ie ontglipt zeg...moet je niet aandenken