Bedankt voor jullie reactie op zieke Noa! gaat nog steeds een beetje hetzelfde slaapt veel maar dat is volgens mij een goed teken.. Eindelijk schot in de meeting veel erover gekletst. wapa wat een flinke meid heb je!
baby ik was gewoon geirriteerd omdat mike ziek is en daar dan niet op gereageerd wordt maar wel een aantal berichten over die meeting...... thats all en dat ligt gewoon aan mij.. xx
@sannie: was ik met maizena. Hielp wel denk ik. @anas: hoop dat de antibiotica snel aanslaat. @wapa: fijn dat het goed ging met de bruiloft nou net even songfestival nr. gekeken. *zucht* vandaag taartje gebakken, die is ook af. Fleur moest vanmiddag naar kdv voor de foto's, ben benieuwd hoe het geworden is. Verder heeft ze volgens mij echt weer een groeispurtje. Ze wordt echt lang en d'r broeken mt. 74 passen nog maar met moeite over haar kont wanneer komt de kinderbijslag weer? hihi
zo goedemorgen! @danjo: ook alleen even ons nummer en 2 of 3 erna en verder wilde ik het niet weten hihi.. maar Cyprus was wel mooi. Ach, had ik ook weer wat te doen. Nou meisjelief ligt hier heerlijk te spelen. Ze was al vroeg wakker dus heeft nog een tijdje bij mij in bed gelegen. Ze heeft alleen wel een fase dat alles ontdekt moet worden, dus als ik met mijn hoofd in de buurt kom zijn mijn ogen de klos maar ach .... zo haar wegbrengen, dan boodschappen doen, werken enz...
goedemorgen. zon schijnt hier weer flink lekker hoor. alleen was het hier al half 6 dat ik naast mijn bedje stond dylan vondt dat hij genoeg had geslapen hij wou spelen haha. werkse voor de dames die moeten werken! gr jaja
Morgen dames, Hopelijk hebben ze het mis met de weersvoorspellingen en krijgen we toch nog mooi weer van het weekend. Ik zal eens bij mijn vriendin in Houten informeren of zij een leuke locatie weet voor onze meeting. Zo nu weer even een paar uurtjes werken.
Zo, goedemorgen allemaal.. Aan alle zieke kindjes, weer beterschap! Leuk he, al die fases van ontdekken en dingen doen, enz? Maureen teigert echt de hele kamer door.. Overal waar ze kan komen komt ze nu. Geweldig! alleen zitten maakt madam geen haast mee Alle werkende mama's: werk ze! Ik kan het nu nog zeggen, 14 juni is mijn eerste werkdag!
Rose jij ook werkse als je moet werken Maia en jaja dus de kleintjes waren weer vroeg kk leuk hoor haha
Maia zo dat is snel! nu al maatje 74 niet meer passen! lange meid dus! Songfestival acchhh!!! geen Sieneke in de finale..het was ook een ****** nummer ook. wekse voor degene die moeten werken! jaja wow wat een vroege vogel! kk hier ook geen haast met zitten hoor! buikschuiven is veel leuker.
zo, boodschappen gedaan, opgeruimd, zo nog even zuigen en dweilen en dan naar m'n werk. @sylvia: het is vooral de breedte hoor, de lengte valt nog mee. Maar ik krijg broeken (zelfs met verstelelastiek staan op het wijdste gaatje) niet goed meer over haar kont en benen. Truitjes krijg ik met moeite nog aan. maar broeken in de lengte vallen mee. Maar ze doet het nog maar even met mt. 74
morning ladies, Alle werkende mama's, werk ze vandaag!!! Maia, jeetje 74 al aan de kleine kant?? Hier nog 68. Je hebt er toch geen taartje gegeven Hier, Britt is weer opgeknapt, wel verkouden. Is naar het KDV. Ik heb al boodschappen gedaan, paspoort opgehaald en auto laten wassen. Nu even strijken en relaxen en vanmiddag optijd Britt weer ophalen.
Hé Mutsen, kom een spieken tussen het werken door. Wat een K- dag. Heb weer iets in mijn takenpakket gekregen waar ik totaal geen zin in heb. Wordt steeds minder leuk. Even een update over dat cp verhaal. Over het overleden jongetje van 3 maanden. De ouders waren ten tijde van de gebeurtenis zwaar onder invloed van drugs. De ouders wordt nalatigheid ten laste gelegd en ze worden verder niet vervolgd. Het waren volgens Guus al niet de meest frisse mensen, dus voor hem was de uitkomst geen verrassing. Ik kan me hier alleen maar heel boos om maken. Wat zielig en onterecht dat er kinderen in dergelijke gezinnen geboren mogen worden. Ze kunnen nu gewoon weer opnieuw beginnen.
Luna, pff wat een verhaal. Ik kan me daar ook zo boos over maken!!! GRRRRHHH. Zo frusterend, terwijl kennissen van ons, zulke lieve mensen waarschijnlijk geen kindje kunnen krijgen.....
Luna, gadver!! Daar kan ik me echt zo gigantisch boos om maken! BAH!!! Klootzakken!!! En na die tijd spijt hebben, jaja daar hadden ze maar eerder aan moeten denken. Wat ontzettend zielig voor dat kindje .. 3 maandjes jong.. Is toch niet te geloven! Curly, auto LATEN wassen?? Wat is dat nou weer voor diva gedrag? Hahaa (geef je groot gelijk hoor. die van ons moet ook nodig, maar ben bang dat ik t zelf kan doen ) Fijn dat Britt weer is opgeknapt! fuckkk., k lees weer even terug. Ik denk elke keer: aah ik onthou het wel......... ja.....
tamale, haha en bedankt he!! Auto wassen heb ik een hekel aan (ik ben aan het eind net zo nat als de auto). En valt mee hoor. zo'n mannetje zeept hem in, effe poetsen en moet hem zelf door de wasstraat rijden (dat is dan wel minder ) Hoe is het met Tara?
Sylvia: Noa ziek? Aaah! Beterschap voor je kleine meid! Babydr: gister nog bij de hans gekeken. maar hier gingen de rokjes nog niet in de winkel! Maandagochtend dan maar scoren.. Slapen die van jullie nog na de eerste fles? Hier wel.. en ik vind t heerlijk! Ze slaapt vaak nog tot een uurtje of 10. En in het weekend vaak iets langer. Knuffel: volgens mij heb ik iets gemist dan! Ben je aangenomen? Wat leuk zeg! Spannend. Hier gaat alles gooedd.. Gisteravond een heel avontuur beleefd met mn schoonmoeder. We vlogen elkaar zowat aan. Als het goed is, is nu het contact verbroken. ( waar ik, als ik even heel egoistisch ben , blij mee ben ) Ik heb dr eindelijk verteld wat ik van dr vond en het voeld heerlijk! Wat een enorme feeks is het. Ze stormde zo bij mijn ouders naar binnen ( daar waren we op visite ) helemaal achter in de tuin. ( Daar zat ik met maus ). En ze had Tara 3 maand niet gezien!!! Ze keek Tara nauwlijks aan! Dat wijf is kats gestoord. Ik zal het hele verhaal hier maar niet neerzetten want dan ben ik nog wel even bezig. Maar oooh t ging dr af . Bijna WEEKENDDDDDDDDDDDDDDDDDD. Alleen moet Maurice morgen overwerken.. Nouja.
luna: bah wat een verhaal dat er zulke mensen zijn die zoiets kunnen doen je hebt toch wel wat verandwoording! curly: ind diva! dat heb je hier niet hoor in dit gat je auto laten wassen hihi. wow maatje 74 hier ook nog steeds 68 en daar zit dylan net pas in!