goedemorgen dames. als eerst sorry dat ik zo weinig er ben. heb het zoooo druk morgen gaat mijn beste vriendin trouwen en ik ben seremonimeester dus dan weten jullie het wel! ondertussen slaapt dylan ook weer super slecht heb gisteren van 6 uur savonds tot half 12 met hem rondgelopen ik kreeg hem maar niet in slaap en zo gaat het iedereavond maar gisteren was toch wel het toppunt! oja zaterdag ook nog straatbbq en ik zit in de organisatie dus hoop dat jullie snappen dat ik niet reageer. volgende week hoop ik er weer meer te zijn. iedereen alvast een fijne dag en weekend veel liefs jaja
goedemorgen! Hier heerlijk geslapen (naja, meisjelief dan, ik ben de halve nacht wakker geweest van de misselijkheid. Denk iets verkeerds gegeten). Ze zit nu haar pop te vermoorden. @Danjo: beterschap voor je meisje. Hopelijk voelt ze zich snel wat beter. @Josien: nou als ik foto's van Sam zie is het een lekkere vrolijke kleine man. Kan me voorstellen dat je je gek kan zitten maken als je andere verhalen over ontwikkelinkg hoort. Maar niet doen hoor, het ene kind is sneller dan het andere. Hier is Fleur een van de oudste oktoberkindjes en als ik af en toe hoor wat de 'jongere' kindjes al kunnen en Fleur nog niet denk ik ook af en toe van 'he, wat jammer'. maar ieder kind heeft z'n eigen ontwikkeling. @klapperende eierstokken: ja die zijn aanwezig. Manlief zette me laatst nog voor paal, we hadden 'afgesproken' pas eind dit jaar te kijken of we eraan toe zijn of wat dan ook en dan te beslissen wat we doen en toen maakte ik een opmerking over m'n nagels, dat m'n hormonen nu echt m'n lichaam uit zijn (heb normaal slappe nagels en tijdens m'n zwangerschap waren ze keihard en nu weer terug slap en breekbaar) en toen zei hij zo van 'dan moeten die hormonen er maar weer in'... hij wil heel graag heel snel weer een kindje biechtte hij op, dus we gaan iets eerder beslissen wat we doen en aangezien de kans groot is dat ik toch geen vast contract krijg maar een verlenging (hoorde ik vorige week dat ze daarmee bezig zijn) maakt het ook weinig uit. We zullen het zien. Het kan natuurlijk altijd dat we stoppen en dat het nog een paar jaar duurt. Lang verhaal geworden. @nathalie: ik geef appelstroop, jam, smeerkaas, smeerworst op brood. Ze wil het heel graag zelf doen dus iets van kipfilet e.d. vind ik nog niet zo handig.
danjo, hoe is het nu met naomi? Maia, spannend hoor voor een 2de gaan. niet meer misselijk? Nathalie, hier smeerworst, smeerkaas of plakje vleeswaren kip ofzo. geen jam, pasta enz. Jaja, veel plezier en succes met alle leuke dingen. hier, gister uit eten geweest met me broer. Gebeurd normaal nooit, maar was wel gezellig! Verder normaal dagje. Vanavond komt schoonzusje weer bij Britt kijken. Beetje dubbel gevoel altijd, heb nl geen sterke band met schoonfamilie, maar nu Britt er is willen ze haar wel veel zien. Ze snappen niet dat er voor mij niks is veranderd....
Zo, was ik ook ff snel.. Esmée alweer 2 ! Wat gaat de tijd toch snel zeg! Straks ff met beide dames de stad in. Mag Esmée zelf iets leuks uitzoeken..
Hmm.. Ik ga maar iets later denk ik.. Mau is alweer aan het miepen.. Had ook 38.6 toen ze uit bedje kwam.. Dus gaat ze eerst maar slapen en ga ik daarna wel de stad in...
Grrr.. mooi balen. Christian heeft de maxicosi niet uitgeladen kwam ik rond half 11 achter toen ik weg wou...
Goedemorgen!! Ook van mij mijn excuses voor dat ik hier zo weinig ben.. Ik lees over het algemeen veel mee en reageer vaak op hyves of over msn. Ben zo druk elke keer, Tara is de laatste 1,5 week heel vervelend met slapen. Ze gaat elke keer staan en niet weer zelf zitten, of ze gooit haar knuffelspeen erover heen, kortom: janken dus! Overdag is ze dan echt nieeeet te genieten. Pff.. Ik ga t vanaf nu weer bijhouden, en hopelijk nu eens langer dan elke keer een paar weekjes.. Ga iniedergeval mn best doen. Moet nou weer naar Tara, die is errug gezellig op dit moment! Liefs
Stiekem zijn we er wel over aan het praten. En als we eruit zijn proberen we er niet te lang mee te wachten. @ KK, Gefeliciteerd met Esmee. En beterschap met Maureen. Hopelijk zakt de koorts snel. @ Jaja, gezellig een straatBBQ. Lijkt me wel een hoop geregel. Hopelijk heb je genoeg hulp. @ beleg op brood, bedankt voor de tips. Ga eens jam en stroop proberen. Word vast een lekkere klieder en plakzooi, want de dame wil het allemaal zelf doen en dan eindigd de stukjes brood niet altijd in het mondje @ Curly, toch een gezellige visite gewenst. Snap alleen niet dat ze nu eens wel zo vaak komen sinds Britt er is. Juist dat lijkt me zo raar gevoel erbij geven. Hier is het lekker aan het afkoelen. Ik had gisteravond een bloot zomerjurkje voor Emma klaar gelegd om aan te trekken naar het KDV, maar heb vanochtend toch maar een ander jurkje met iets langere mouwtjes gepakt. Ze ging vanochtend weer gelijk heerlijk spelen met een wat ouder meisje van 2 jaar. Emma en zij zijn echt helemaal gek op elkaar. Zodra dat Felicia Emma ziet begint ze al te roepen en Emma volgt haar dus echt overal. Vanochtend ging Felicia op de trapfiets, maar Emma kroop er snel achteraan. Dat is zo leuk om te zien. Dan heb ik gewoon geen zin om weg te gaan en wil er naar blijven kijken. Maar ja, zal toch moeten gaan werken
kk van harte met esmee en beterschap met maureen natalie, ik geef brood met vorkje, scheelt!!! Zo pauze is weer voorbij!!
@curly: altijd spannend maar we hebben nog een paar maanden. Kan een hoop in veranderen in gedachtes hihi.. en ja, misselijkheid blijft licht maar gaat beter. @odess: brood met een vorkje? gaat hier niet lukken hihi.. hier moet ze het zelf doen dus ik geef het in grote brokken (lekker altijd die jam in de haren hihi) en ze hapt het zelf op. Net weer een hele boterham helemaal zelf gedaan. Was wel grappig, ze had kersenjam. Gaat ze eerst de kersen eruit plukken en opeten en daarna pas het brood. Gek kind. @KK: gefeliciteerd met Esmée! En he bah wat vervelend dat hij het vergeten is de mc. Jan is er ook zoëen kom ik ook altijd pas laat achter @curly: vervelend dat je geen goede band met je schoonfamilie hebt. @tamale: doe rustig aan joh je hebt ook een hoop aan je hoofd. Nou ik heb een doorverwijzing voor de kaakchirurg, gaan m'n verstandskiezen eruit. Eerst de ene, later de andere. De ene gaat er de dag na m'n vakantie uit. Ze wilde het eerst over 1,5 week maar dan kan ik niet dus dan pas later. zo'n erge last heb ik er nog niet echt van, alleen maar af en toe vervelend. Nou ik ga meisjelief even d'r flesje geven. @
@Maia, ielk naar de kaakchirurg. Ik mag er over 2 weken, dus ook na onze vakantie, ook een uit laten halen. Dus, we lopen allebei met een dikke wang. Haha @jaja, jij ook al druk! Veel plezier met alles. En Dylan ook een beetje slecht slapen. Volgens mij is dat wel normaal rond die leeftijd. Julien heeft het ook. Dus heel herkenbaar. @Curly, schoonfamilie blijft volgens mij voor veel mensen een moeilijk punt. Ik zet me er altijd maar overheen voor de tijd dat ze er zijn. Op dat moment is het vaak ook wel gezellig. Maar een sterke band is er van mijn kant uit ook niet. @Kk, hopelijk is maureen al wat beter! @Tamale, haha, wat fijn dat Tara zo gezellig is!! @Nathalieh, ook weer aan de klus binnenkort. @Rins, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! @Danjo, hoe is het nu met Omi? Hopelijk al wat beter. Klotekoorts. @Ellen, dat zul je altijd zien hé. Van die kwaaltjes komen nooit gelegen. Hopelijk gaat het toch allemaal goed op kdv deze week. Wat een leuke foto van 13 juli!!! @Josien, wat een geweldig gebaar om je nier aan je vader af te staan. En wat komt er een hoop bij kijken zeg.
Nou, ik heb niet alles teruggelezen, paar pagina's. Julien heeft wat geirriteerde oortjes. We zijn net met hem naar de dokter geweest. Hij heeft gelukkig geen koorts of ontsteking, maar we hebben we antibiotica gekregen. Vooral omdat we zondag ook gaan vliegen, leek het hem beter dit wel te geven. Hij heeft er verder ook veel last van. We zijn de laatste dingetjes voor de bruiloft aan het doen. Morgen is het dan zover. *klappertand, klappertand, klappertand* .
Luna, Spannend nog 1 dagje!!! Ben zo benieuwd naar de foto's. Mocht ik je niet meer spreken, dan wens ik je een geweldige dag toe met allemaal lieve mensen om je heen en mooi weer natuurlijk. geniet ervan!!!!
Ff wat reacties eruit pikken: @ Luna, een heeeeele fijne dag morgen gewenst! Volgens mij wordt het wel aardig weer. Wel een foto he van hoe je eruit zag? En anders wil ik je hyves want daar zal er dan vast ook 1 op komen Waar ga je naar toe op huwelijksreis btw? @ Josien, suicces met afvallen. Is dat ook nodig voor de operatie? Enne mooi dat je zoiets doet hoor, vind je zo'n puur en oprecht persoon! Daarnaast wat Sam nu doet, deed tijn ook ene tijdje en voor je het weet kunnen ze er in een paar dagen weer wat bij. @ Mvj, 6,5 kilo? :O Tijn was vandaag 9,2 :O :O :O Enne kraam je bij dat gezin uit de buurt? @ Ellen, hoest met tess? @ Maia, succes met je kiezen,bah nooit fijn maar ja dan ben je er ook vanaf. Enne leuk jullie 2e beeb plannen. @ Nathalie, fijne vakantie. @ Kk, fijn te horen dat het ook leuk is Heb jij btw een duowagen? Leuke dag gehad trouwens? Gefelicteerd met je meisje. @ Gusam, mooie uitzending enne hoest met je huisje? @ Odess, fijn dat je het niet persoonlijk aan hebt getorokken. Anders ehm....... Ja het wachten was nu anders en je bent er iets minder mee bezig dan met de 1e, vooral ook omdat je nu natuurlijk steeds bezig bent en door moet. Daarnaast ben ik me er nog meer bewust van hoe bijzonder en wat voor een wonder het is om zwanger te mogen zijn en die onzekerheden heb ik nog net als met Tijn @ Danjo, hoest met jou meisje? Opgeknapt? En met schoonpaps en jullie? Wer kje weer volledig? En trekken jullie het allemaal? @ Jaja, fijne dag als ceremoniemeester @ TAmale, trek je het allemaal nog? @ Brood, hier word het vaak met de handjes gegeten. Kan ook met vorkje maar vind het zo schattig eruit zien als hij zelf dat stukje steeds pakt. @ weer, dat ongeval op die camping is hier erg dicht in de buurt en bij de zwager van mn broertje, bah
Even kort ga zo bankhangen. Ben vandaag heel even op kraambezoek geweest bij dat meisje uit de buurt hier waar ik zou gaan kramen. Wat een ukkie is het zeg. 2280 gram. Ze weet nog niet wanneer ze naar huis mogen dus ik weet nog niks helaas. Kleintje houd de voeding nog niet binnen. En ik kreeg straks de schrik van mijn leven. Mijn peetoom is opgenomen in het ziekenhuis met vermoedelijk een lichte hartaanval. Jeetje ben me rot geschrokken. Hij heeft een speciaal plekje in mijn hart. Hij heeft 2 kinderen en is op jonge leeftijd (van de kids) zijn vrouw verloren aan kanker (mijn peettante). Is ook de tweelingbroer van mijn vader en was getrouwd met de zus van mijn moeder. Zijn kinderen en hij zijn dus vroeger heel veel bij ons thuis geweest. Hij moet in ieder geval 5 dagen blijven en krijgt allerlei onderzoeken. Hopelijk komt alles toch goed want moet er niet aan denken dat mijn nichtje en neefje ouderloos helemaal worden.