Oktober mamas 2009 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Danjo, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Rins hier gaat alles goed behalve dat mn meisje erg ziek is, met mn schoonpa gaat het ook goed hij heeft wel meer pijn maar voelt zich verder oke. de 29e krijgt ie weer een mri en dan hopen we op goed nieuws. lief dat je erna vraagt.

Luna ik wil jou en Guus morgen een onvergetelijke dag wensen geniet drvan en daarna lekker op vakantie meid. zorg dat mn schoonzoon niet vreemd gaat want hij houd nogal van rollen op de meiden:D.

Hier heeft mn meisje last van dr amandelen , ze is hangerig huilerig ik herken mn meisje niet zo bah. ook heeft ze hoge koorts. gisteren de hap gebelt en die deden nog weinig maar vanmiddag was ik er zo klaar mee ze had pas 100 cc gedronken en verder wou ze niks dus mn eigen ha gebelt en we moesten even komen. het was dus al heel snel duidelijk dat dr amandelen erg dik waren. helaas is er geen medicijn voor dus aan de zetpillen en veel ijsjes aanbieden en laat ze dat nou wel eten gelukkig.
    Wil ook iedereen even bedanken op de reacties op mn hyves doet me goed want je meisje zo ziek zien is echt hartverscheurend.

rest excuses dat ik niet reageer maar ben kapot heb vanaf gisteren ochtend maar 2 uurtjes geslapen.

2. Maia

Maia Niet meer actief

@Danjo: dikke knuffel!!!

@MvJ: jeetje dat is schrikken. Sterkte!

zo hier m'n huis weer aan de kant gemaakt, wat een troep maak je zo'n dagje thuis met meisjelief zeg ;)

3. Zo, was ik ook weer ff..
    Mn meisje is echt niet lekker :( Had voor ze naar bed ging 40.0 koorts, dus onder een koele douche geweest, zetpil, fles en slapen.. Werd ze net weer ff wakker en ze voelt zo mogelijk NOG warmer!

Esmée is heerlijk verwend vandaag! Allemaal mooie, nuttige cadeautjes! Ze heeft genoten van de dag! Ze vond het echt heel leuk en heeft zich prima gedragen en heerlijk gespeeld!

4. Maia

Maia Niet meer actief

@kk: jij ook beterschap voor je meisje

5. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Danjo en KK, beterschap met jullie kleintjes meiden!!

6. thnx

7. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    danjo en kk, sterkte met jullie kleintjes hopelijk zijn ze snel weer beter.

8. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen! hier goede nacht gehad, gisteren laatste fles laten vervallen en ze deed het er goed op. nu ligt ze mijn vloer te dweilen met d'r buik. handig ;)

9. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Hey meiden,

LAptop is tijdelijk gemaakt, er is een nieuw beeldscherm in bestelling!

Heb niet alles teruggelezen..

@ Luna, geniet van vandaag!! Wij wensen julie een onvergetelijke dag toe!!
    @ Rins, WAUW!!!! Gefeliciteerd!
    @ danjo, hoe is het met NAomi??
    @KK, hoe is het met Maureen? En nog gefeliciteerd met Esmee!

@ rest... ik heb jullie wel erg gemist, pas als je geen pc hebt merk je hoeveel je eigenlijk op ZP zit....!!

10. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Hier gisteren bij CB geweest en Larissa was alweer ruim 11 kilo!
    Ondertussen heeft ze twee ondertanden en 1 draculatand en haar voortandje komt hier ook door...

Verder gaat alles eigenlijk heel goed, ze pruttelt nog steeds maar dat hoort een beetje bij haar! Wij horen het al niet eens meer! Oja gisteren dik drama, Pat was haar lievelingsknuffel vergeten op het kdv.... en we hebben nog geen reserve!!! Het heeft 2 uur geduurt voordat ze een keer in slaap viel....... zucht!!

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Goede morgen allen,

@zieke kindjes: Heel veel sterkte! Ik vind het dood eng met dit weer als die kleintjes zo slecht drinken! Ik hoop dat ze snel weer beter zijn.

@rammelende eierstokken: Ja hier ook heel erg last van, ik vind het moeder zijn zo leuk :) Wij hebben alleen nu besloten om het rustig aan te doen, en dan in december terug de mmm in te gaan. Dit geeft voor mij meer rust. Ook omdat we volgend jaar gaan trouwen en op huwelijkreis willen........ook vind sloppyman het leuker al Megan iets ouder is. Dus december :D

@Rins: onwijs gefeliciteerd!! Heel leuk hoor!

@MVJ: jullie meisje is echt licht ivm de andere baby's hier :D Megan is dan niet zo lang maar wel heeeeel stevig.
    Dat zal zeker schrikken geweest zijn! Ik hoop dat je peetoom snel opknapt!

@appie's: hebben jullie ook dat jullie kleintjes zich steeds meer aan je vast gaan houden? Megan is net een appie :) Ze klemt zich helemaal vast, dat draagt wel zo makkelijk.

@flessen: Megan heeft sinds 3dgn besloten dat alleen de ochtend melk in een fles mag zitten maar verder wil ze alleen haar sapje uit een fles en de rest van een bord :D
    Het was 3dgn geleden een gevecht om die laatste fles erin te krijgen, huilen huilen huilen (dat doet ze echt nooit) we dachten tandjes dus druppels en past gesmeerd en nog wilde ze d'r fles niet.......
    Toen hebben we haar yoghurt gegeven en toen was het goed....
    Dus nu krijgt ze alles van een bordje en met een lepel.

@Luna & Guus: Een hele fijne dag vandaag!!

Verder heeft Megan inmiddels 4tanden en gaat heel goed.
    Vandaag gaan we zwemmen en als of ze het weet ligt ze nu nog heerlijk te slapen zodat ze straks lekker uitgerust is :D

Fijne dag allemaal!

12. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    @ Luna, een hele fijne en gezellige dag toegewenst en vele gelukswensen. Geniet ervan en laat het maar allemaal over je heen komen.

13. YellowButterfly

Luna, Guus en Julien, ik hoop dat jullie een prachtige dag hebben vandaag!!

14. Tamale

Tamale Niet meer actief

Goedemorgen!

Maia: Ooh dat klinkt niet zo lekker, 2 kiezen eruit. Brr!
    Zie je er erg tegenop?
    Gebeurt wel onder verdoving neem ik aan? ;)

Luna: Jullie hebben er mooi weer bij! Ik hoop alleen dat je haar blijft zitten met die harde wind.
    HEEEEEEL veel plezier vandaag!
    Zelfs ik ben zenuwachting voor je;).
    Was het eerste wat ik vanmorgen dacht: Luna gaat vandaag trouwen!
    Geniet ervan!

Rins: Ja het gaat beter hoor!!
    Ik laat haar nu gewoon even huilen. Dan ga ik nog 1 keer en vaak gaat ze dan wel even slapen.
    Wat erg van dat ongeluk hé! Bah..
    Ik zei nog: nounou, wat een noodweer( hier was er niks te doen ).
    Maar toen ik dat zag... moest ik wel even slikken hoor. Verschrikkelijk!

mvj, jeetje kan me voorstellen dat je geschrokken bent! :(
    Hoe gaat het vandaag met hem?
    Sterkte!

Danjo, wat kloten! :(
    Hopelijk gaat het snel beter met jullie meid.
    Mijn duimen draaien iig.
    Doe het rustig aan meid, pak je rust als je daar even de tijd voor hebt.
    Knuffel!

Kk: hoe is het nu met Maureen?

Wapa: aiiii. Meteen een extra reserve knuffel kopen dus! ;)
    Hebben wij ook met de knuffelspeen gedaan, als we die niet hebben gaat Tara echt niet slapen!

Sloppy: misschien een hele domme vraag, maar wat is de: mmm?
    Ik heb het al vaker voorbij zien komen, maar ik heb geen idee wat het is.
    Maareh, jullie waren toch al getrouwd? Op de hummer?
    of heb ik nu iemand anders voor me?

Hier: Tara heeft nu 5 tandjes en ze kruipt als een gek!
    Ze is zo snel :$.. Ik moet er echt aan wennen om overal rekening mee te houden.
    Gelukkig luisterd ze al wel ( een beetje en alleen als ze er zin in heeft ) naar : NEE! of: EUH!
    Verder alles goed!
    Maurice is uitbehandeld bij de psycholoog, het gaat super goed met hem!
    Huis nog steeds niet verkocht en nog steeeeds geen kijkers, dat is het klotene!

Fijne dag iedereen! Bijna weeeekeeeend!

15. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Wat zijn jullie stil vandaag!
    Ik moet nog een paar uurtjes werken, dan snel mijn paardjes en oma gedag gaan zeggen. En dan gaan we op naar de boot toe.
    We gaan voor 3 weekjes richting limburg varen en hopen op mooi weer. Duimen jullie mee?
    Denk niet dat ik het vandaag nog redt om bij te lezen en/of te reageren. Dus zal het 3 trieste weken zonder zwangerschapspagina worden.
    Hoop dat ik jullie daarna snel weer weet terug te vinden, al denk ik niet dat ik dan alles ga bij lezen 8).

Groetjes!

16. YellowButterfly

Hihi Natalie niet te triest hoor, geniet lekker van je vakantie!!

17. YellowButterfly

Leo, wat fijn dat het zo goed gaat met MAurice! Hopelijk blijft dat zo en oe en snelle kruipert :D Mag wel oppassen met alles dan!

(MMM is trouwens medische malle molen geloof ik, oftewel het ziekenhuistraject om zwanger te worden - ik had em ook niet direct door ;))

18. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Tamale: MMM is inderdaad medische malle molen :D En die met die hummer was Moor, wij gaan volgend jaar juli trouwen.
    hihihi, megan gaat hier ook als een gek door de kamer..........en als ik nee of uhmmm zeg dan reageerd ze wel maar kijkt ondeugend en gaat dan weer verder...........hihi

@odess: helemaal goed medische malle molen :)

Verder hebben we net het hele gebouw op stelten gezet door 2 aangebrande broodjes............hihi
    Heel de zandvoortse brandweer, abulance en politie stonden voor onze deur.........nu maar duimen dat ze de rekening niet gaan sturen :(
    We hebben een brandmeld instalatie en door de storm en de rook van de broodjes ging hij af.

Wel weer spannende dingen mee gemaakt :D

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Leonie fijn dat alles goed gat met maus en leuk he dat kruipen :D

Maia lekker de laatste fles eraf hier ook heel af en toe nog eens.

hier is meisje lief weer een stuk beter alleen drinken wil nog niet echt maar komt ook wel weer. vandaag zijn mannetje en ik 11 jaar samen dus even gezellig de stad in geweest en wat gegeten. en we hebben een nieuwe babywalker gekocht we hadden er 1 van nijntje maar brr heb niks met nijntje dus die verkcht via mp:D. ik ben nog wel moe maar morgen lekker uitslapen

20. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    danjo, goed dat het met naomi wat beter gaat.

sloppy, haha brandweer voor een aangebrand broodje. Hier ook een meisje die je heel stevig vasthoudt.

Ben benieuwd hoe het met Luna is!

stofzuiger, hier is Britt panisch voor de stozuiger sinds 2 wkn ofzo. Meer kindjes die hier last van hebben??

Deel Deze Pagina