@Danjo, fijn dat het wat beter gaat met Naomi! Gelukkig maar! @Luna, Guus en Juullzzz, een hele fijne dag nog gewenst! Ik hoop zo dat jullie een te gekke dag hebben! @Curly, helaas geen tips voor je. Sam vindt de stofzuiger alleen maar leuk eigenlijk. @Sloppy, lekker de boel op stelten gezet lees ik! Mooi vooruitzicht voor december, niet? @KK, beterschap voor je meisje! Hoe gaat het nu? @Wapa, 11 kilo? Wowwww! @Tamale, wat fijn dat het goed gaat met Maurice. Geweldig dat Tara al zo heerlijk door het huis heen raust . @Vasthouden: ja Sam heeft dat nu ook heel erg, maar ook het klimmen enzo. Grappig, dat wel! Maar zo vermoeiend als je hem even lekker op schoot wil hebben . Liefs, Josien
Zo, was ik weer ff.. Ik hoop dat Luna een hele mooie dag heeft met haar familie, vrienden en ieder die haar dierbaar is! Met Maureen gaat het weer beter.. Ze heeft afgelopen nacht weinig geslapen, waardoor ik elk half uur wel heb gezien... Pfff... Maar ze kwam vanochtend chagrijnig, maar zonder koorts uit bed gelukkig.. Hele dag redelijk veel geslapen gelukkig! Heerlijk!
Hello, hier een vermoeide mama!Nog 2 dagen en dan weer vrij!Meisjelief heeft hier s ochtends een bordje pap, bij haar boterham wat drinkyoghurt(zelf gemaakt) en na haar avondeten een beetje yoghurt..Ze wil geen opvolgmelk,als ik ergens bv door de yoghurt de schepjes doorheen doe dan wil ze het ook niet, hoe bedoel je eigenwijs.... ooooohhhh Luna wat ben je nu aan het genieten met je mannen!!De STRESS is voorbij!!!Die roze bril zit weer op!!! Danjo;gefeliciteerd!Fijn dat t met je meisje weer beter gaat kk;gelukkig met jouw meisje ook weer beter wapa;wwwwoooow 11 kilo!!!Die gaat goed!!! Josien;fijn zo'n klimgeit!
Ja maar odess, de 27e is ze even lang uit mijn buik als dat ze in mn buik zat dus ik mag nog even hormonaal klagen tegen manlief hahaha
hoe zou luna t hebben??? danjo, beterschap meis, lijkt me zo zielig, zo`n ziek kindje! ik hoop dat ze snel opknapt! kk, nog gefeli met esmee, en fijn dat t weer beter gaat met maureen. mvj, schrikken zeg! hoe gaat t nu met je oom? wapa, neeeeee, knuffel vergeten? dat is de ergste fout! hahaha hopelijk heb je m weer en kan laar weer lekker slapen! baby, gefeliciteerd met dyoni`s vermaanddag! odess, hoe is t met jouw meisje? hier: tess was gisteren en vandaag veel beter te pas op t kdv dan vandaag. toch vindt ik drie dagen achter elkaar niet voor herhaling vatbaar.... de extra uren die ik gemaakt heb vandaag, kan ik woensdag meteen weer opnemen voor een begrafenis... teuns oma is overleden vanmorgen. ze was 94, was op, maar t was wel onverwacht.
@Tamale: fijn dat het goed gaat met Maurice! @Danjo: blij dat het beter gaat met Naomi. En gefeliciteerd! @Baby: jij ook gefeliciteerd met de 9 maanden van je meisje. Hier is meisjelief al langer uit de buik dan erin, gek eigenlijk he! @Luna: oo ben zo benieuwd naar je verhaal en foto's enz...
Baby goeie! Ons meisje was 6 dagen overtijd + een week dus dan wordt het de 30e hihi Ellen, ons meisje is vandaag erg goed te pas!! Gecondoleerd met Teuns oma. Wat fijn dat het beter gaat met Tess. Hoe gaat het nu met drinken. Hier hadden we trouwens een fietszitje besteld en die kwam vandaag binnen Net een inimini rondje door de straat gedaan en hoewel ze in haar nekje echt sterk genoeg is, zakte ze iets opzij dus dat gaan we nog even niet doen Ze vond het wel prachtig, ze zat gillend en zingend op de fiets hihi, en ook ik mega trots natuurlijk!
odess, wat leuk dat eerste fietsrondje! drinken: tess drinkt nu zo`n 500 cc per dag. alleen maar melk. maar in fruit en groente zit ook vocht, en zelfs in yoghurt, zei t cb. dus t komt wel goed.
@Ellen, fijn dat Tess weer vrolijker is en gecondoleerd, ook al is t een mooie leeftijd is toch verdrietig. @Baby HOERAAA 9 maanden alweer! En sterkte met nog werken... @Odess, leuk even fietsen. Boaz vindt t ook geweldig. @Maia...wel makkelijk om een levende dweil in huis te hebben @Wapa...oeps geen back-up knuffel...hier hebben we 2 back-ups. Tja Patrick houdt van voorraad @KK...gelukkig gaat Maureen ook weer beter...kun jij hopelijk ook weer goed slapen. @vasthouden, Boaz wisselt heel goed vasthouden af met opeens met veel kracht afzetten...! dat is echt oppassen dan dat ie niet opeens op de grond ligt. @Danjo....Naomi weer een vrolijker meisje gelukkig. En alweer 11 jaar, gefeliciteerd! @hier, Pat is weekendje weg op de motor, dus morgen ga ik met Boaz eerst naar opa en daarna naar oma in Amsterdam en gezellig daar slapen....wat flessen betreft, nog steeds makkelijk 3 volle flessen per dag...klein vreetzakje.
ellen gecondoleerd. volgens mij hoef je voor een begrafenis van familie geen vrije uren op te nemen toch?? blij ei, veel plezier morgen!!
Hé meiden, kom alleen even ego doen. allereerst, bedankt voor al jullie succeswensen en gelukswensen enzo! Lief hoor.Ook op hyves. We hebben een mooie dag gehad, zijn ondanks dat we geen feest hebben he-le-maal gaar, maar het was de moeite waard. X Luna...
curly, in onze cao is dat veranderd. wij moeten voor alle bruiloften of begrafenissen uren opnemen, ook al is het in de eerste graad. (ouders/broers/zussen.) in plaats daarvan hebben we per jaar 15 verlof-uren erbij gekregen. nou ja, zoveel bruiloften en begrafenissen heb ik niet, dus die 15 uur vind ik prima. ei, leuk zo
hihi ging ff mis.... ei, leuk zo`n weekend! heel veel plezier! luna, wat leuk dat je hier ff langs kwam! hoe heeft juliën zich gedragen gisteren? en wat vond iedereen van je jurk??? geniet nog maar lekker na van deze dag! hier was tess alweer wakker om half 6, daarna niet meer geslapen... heb dr nu op schoot zitten, ze is zo beweeglijk!!!ze gaat t bed weer in en ik ook!
zo, was ik ook weer ff.. luna, mooi dat je een mooie dag hebt gehad.. hier is ons meisje ook alweer 9 maanden vandaag! Klein moppie... Ze is weer helemaal de oude gelukkig. Heeft vannacht ook weer heerlijk geslapen..
Hihi Ellen...ik dacht eerst....wat is leuk zo? En idd goed geregeld met die 15 uur. Hoop dat jullie beide nog wat slapen. @Luna.....fijn dat t zo'n mooie dag is geweest en nu bijna huwelijksreis! @Curly...je bent lekker bezig met de taarten geloof ik, zag weer een mooie op hyves. @KK.. gefeliciteerd en gelukkig weer helemaal vrolijk. @bleh hier gaat t regenen..heb ik niet goed naar de weermensen gekeken want dacht dat t mooi zou zijn. Ik ga maar eens de tas inpakken.