ei, thnx ben inmiddels redelijk verslaafd ja. Volgens mij zou het ook redelijk weer worden hoor vandaag. veel plezier. ellen, oh 15 verlofuren per jaar is idd wel lekker zeg.
Ons moppie 9 maanden vandaag Wat gaat het snel! Hier slecht nieuws gehad over mn lieve opa die is opgenomen in het ziekenhuis, oma (andere kant) ligt er ook al dus leuk is anders :/ Afgelopen weekend waren we nog met hem weg, was ie wat snel moet bleek nu dat ie ook toen al een hartinfarct had KK, jij ook van harte Luna, leuk dat het leuk was!! Ei, veel plezier dit weekend en ook regenkleren inpakken he Zo drukke dag vandag maar gauw aan de slag!
Odess wat een vervelend nieuws zeg. Sterkte meid. Hopelijk komt je opa er bovenop en heeft hij iig geen pijn....
Mijn opa wordt alweer 88 dit jaar, een prachtige leeftijd maar hij en mijn oma zijn nog zo gek met elkaar dat ik ze nog zoveel jaren gun! Echt ik hoop ook zo oud te mogen worden. Ze wonen nog op zichzelf en doen nog alles zelf, ik hoop zo dat hij erbovenop komt! Gaan maar es ff naar mn ouders toe, mn moeder is de hele nacht bij mn opa geweest en mn vader komt ook net uit het ziekenhuis voor zijn moeder. Ellen, tis zoals je zei, je weet dat het kan gebeuren maar het komt toch altijd onverwacht!
ellen gecondoleerd meid. odess feli met je meisje, en wat klote zeg van je opa sterkte. hier meisje wel wat beter alleen weigert ze de fles ik denk dat het zuigen eraan pijn doet. Oplossing een spuitje en dat gaat super. Wij hebben vanavond verjaardag en naomi gaat voor het eerst logeren mits ze geen koorts heeft. Ook heeft mannetje giga kiespijn dus gezellie zo haha. Ik ga ff een middag dutje doen.
goedenavond! Meisjelief wil niet slapen. Heeft ze toch mooi pech @danjo: fijn dat het wat beter met je meisje gaat. Veel plezier vanavond. @Odess: gefeli met de 9 maanden van je meisje en sterkte voor je opa en oma. nou hier gaat manlief zometeen ook weg. Heb van m'n werk lekker 8 B boeken (9-12 jaar ong ) meegenomen dus ga lekker met boeken op de bank hangen hihi.
maia, leuk joh, ik lees ook nog wel eens kinderboeken. gewoon voor de lol. zit vaak een leuk, snel verhaal in. veel plezier nog! danjo, is naomi nog uit logeren gegaan? eerste keer, spannend of niet? odess, hoe is t met je grootouders? wij zijn vanmiddag even naar 'oude oma' zoals we teuns oma noemen voor tess, geweest. tess ff naar mijn vader gedaan, uurtje maar. oma ligt er niet zo mooi bij, ik schrok ervan...
Hee meiden was ik ook weer een keer. Een week niet hier geweest volgens mij. Druk druk heb niet terug gelezen maar zag dat oma van Teun was overleden gecondoleerd! Hier zijn de 4-daagsefeesten begonnen gisteren. Nog meiden die daar ook heen gaan? Danjo wat ben jij nog laat wakker zeg Hoe is het met jullie meisje? Luna zat vanmorgen al te kijken of je al een foto erop had gezet. Had je me sms nog gehad? had hem volgens mij 3 x verstuurd oeps. We gaan nu even naar de stad.
rose, veel plezier met de feesten! danjo, hoe is logeren gegaan? hier, gister superleuke kleertjes voor Britt gekocht. 5 stuks voor 50 euro. Heb even uitgerekend, het had een waarde van ruim 200 euro. o.a. Jurkje en vestje van la petit ourse en vestje van cakewalk. Helemaal blij mee. Is een beetje voor najaar. Verder nog een taartaanvraag gekregen via marktplaats, Leuk leuk leuk!!! Britt ligt nu op bed, straks lekker wandelen naar de kinderboerderij.
rose have fun, met naomi gaat het een stuk beter. En euh waren net terug van verjaardag haha. curly das leuk kopen. Logeren ging goed was ik ook niet bang voor. Alleen moest schoonmams werken en schoonpaps word erg ziek dus heb dr om 9 uur weer gehaalt dus erg vroeg haha. Nu is danny beneden en ga ik ff slapen hihi
danjo, lekker dat logeren goed ging, wel jammer dat je niet even lekker uit kon slapen. Dus slaap ze nog even.
ach we hebben elke dag luxe met naomi dr slapen dus klaag niet. Tis nu alleen dat ze zo ziek was en dan ook nog een kort nachtje dat breekt op. Komt wel weer goed.
Danjo, fijn dat het beter gaat met Naomi gaat! Ellen wat rot van Teuns oma :/ hier hopen we heel hard!
He meiden, Curly: verzend jij ook taarten naar Helmond? Weet niet of dat mogelijk is, of het wel heel blijft met verzenden enzo. Danjo: fijn dat het beter gaat met Naomi. Rose: veel plezier. Odess: wat rot zeg van je opa. Hopelijk knapt hij nog op. Maia: veel plezier met bankhangen en het lezen. Hier trekt Evi zich inmiddels op totdat ze op haar knietjes zit. Ze doet het nu ook aan het traphek of in de box. Alleen knalt ze dan soms achterover en komt met haar hoofd dan hard terecht. Sneu hoor. Maar ze leren het door vallen en opstaan. Onze auto gisteren gehaald en hij rijd super. Wat een verademing climate control. Ook kunnen we nu weer fatsoenlijk zitten en voorin want dat ging met de oude niet. Evi zit nu ook in de tobi. Past net wel net niet. Maar in de maxi cosi was het de hele rit overal naar toe voortaan huilen. En nu zit ze redelijk, maar toch wel veilig.
mvj, verzenden doe ik eigenlijk niet. dat zou het dezelfde dag bezorgt moeten worden en dat wordt nogal prijzig. Ik kan je wel een linkje pb'en waar je een oproepje kan plaatsen voor iemand in jou buurt. Ik zou het graag voor je willen maken, maar dan zal je de taart zelf moeten komen halen.
lekker trouwens he een auto met climate control. en wat goed van evi!! Kwam jij in augustus ook naar de meeting?
Curly: ik wil graag die link van je. Jammer dat je niet bezorgd, maar wel begrijpelijk ja. Je woont geloof ik een beetje veel uit mijn richting. Ik wil wel proberen naar de meeting te komen ja. Mits het hier allemaal goed in te plannen valt en hoe het met mijn peetoom gaat lopen (die word deze week gedotterd waarschijnlijk). Heerlijk ja die climate control, wil niets anders meer.
@Taarten, ik ben ook al een taart aan het scoren voor Sam zijn verjaardag. Aangestoken door jullie bakcreaties hier, kan ik natuurlijk voor Sam niet achterblijven ... @Ellen, sterkte! @MvJ, vind je dat niet eng als ze zo valt? Ik zou het doodeng vinden, maar ik ben dan volgens mij ook zo'n panische mamma (terwijl ik vroeger nog zei dat ik nooooooit zo zou worden ). Ik durf nog niet bij hem weg te lopen als ie in de box zit. Maar goed... Sam zit dan ook echt nog niet stevig. Wel knap van Evi zeg! @Danjo, fijn dat het beter gaat met je meisje! @Rose, gezellig... Vierdaagsefeesten. Ik ga er zelf niet heen, maar weet wel dat het altijd heel gezellig is. Mijn collega's gaan wel, maar ja... je hebt luxepaarden en werkpaarden hè? @Odess, ook voor jou sterkte! Zo... ik zit echt uit te buiken op de bank (en ja.... ik moet afvallen ). Ben uit eten geweest met de meiden van de middelbare school. Het was heel gezellig om elkaar weer eens te zien en bij te praten. Liefs, Josien