Oktober mamas 2009 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Danjo, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Josien, haha aanstekelijk he.

Mvj, ik heb je een PB gestuurd.

2. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen!

ik ga hier zo meisjelief ophalen. Die is een nachtje uit logeren geweest. Wij hebben gisteren een heerlijk dagje sauna gehad.
    En ik heb lekker uit kunnen slapen, heb net weer wat gemaakt voor een taartje en zo ben ik lekker bezig geweest.

3. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Hi meiden,

Hier weer ff een berichtje van mij.
    Sommige van jullie staan bij mij op mijn hyves, hartstikke leuk.
    Maar jullie zijn de enige die kunnen zien dat ik weer zwanger ben. Zolang mijn broers niet weten dat ik zwanger ben zou ik dit graag ook ff geheim willen houden. Anders is het zo lullig.
    Dus mochten jullie me aanspreken in het openbaar op hyves ssssssssssssssst nog ff ;).

Hoe gaat het verder hier? Groeien de kindjes goed?

4. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Jaaaaa cindy, GEFELICITEERD!!! Superleuk voor jullie! Ik hoop voor je dat je een mooie zwangerschap hebt!

5. Tamale

Tamale Niet meer actief

Goedemorgen!!

Danjo: Nog gefeli met jullie 11 jaar samen. Dat is een hele lange tijd!
    aah nijntje is toch cute ;).

Curly: Tara vind de stofzuiger niet heel leuk volgens mij, want ze kijkt er best bang naar. Maar panisch doet ze zeker niet.

Baby nog van harte met de 9 maand! ;)

Ellen, gecondoleerd met het overlijden van Teuns oma!
    Wel een mooie leeftijd zeg! Sterkte!:(

natalieh: fijne vakantie!!

Luna: Fijn dat het zo geslaagd was!

Odess, jeetje. Sterkte meid! Hopelijk knappen ze allebei snel weer op! :(

Maia: Gelukkig was het lekker in de sauna.

Cindy, wauw wat gaaf! Gefeliciteerd!!
    Hoe voel je je??
    Hier alles goed!:)

6. Tamale

Tamale Niet meer actief

Zoo, boodschapjes zijn gedaan, was (bijna) klaar, schoongemaakt. En vanmiddag maar ff de stad in.
    We gaan waarsch toch in onze slaapkamer laminaat leggen, aangezien we overal laminaat hebben, behalve in onze slaapkamer, voor de verkoop is dat niet zo heel mooi natuurlijk.
    En ik vind het zelf ook wel fijn ;).

Tara is razendsnel! Weet t soms niet af te grijpen.
    Ze is veeel beter te pas!
    Denk dat ze gewoon chaggie en boos was omdat ze niet vooruit kwam, nu ze langs de tafel loopt en zelf overstapt naar de bank etc, is ze ineens veel vrolijker.
    Ondeugende draak!

Verder ben ik druk met alles regelen voor het werk, school, huis etc!

7. Maia

Maia Niet meer actief

gefeliciteerd Cindy

@leonie: fijn dat ze wat lekkerder in d'r vel zit. Ze gaat inderdaad wel snel.

nou hier zijn we weer thuis, heb haar net in bed gelegd. Kleine mevrouw heeft vanochtend wel tot 9 uur geslapen (waarom doet ze dat thuis nooit) dus iets eerder haar bed in deze middag.

8. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Cindy: wat gaaf zeg, gefelciteerd. Hoe voel je je?

Leo: wat fijn dat ze nu beter in haar vel zit. Wat is ze snel idd.

Maia: fijn dat jullie een lekker dagje sauna hebben gehad.

Josien: ja eng is het wel idd als ze zo valt. Maar ze leren het juist door vallen en opstaan. En er ligt een dik kleed onder dus het demt de val wel iets. Ik kan er ook niet 24 uur bij gaan staan of ze gaat vallen want heb er nog 2 meer rond lopen die ook mama's aandacht willen. Maar joh ieder zijn eigen manier.

Vanmorgen een leuk ochtendje gehad met mijn vriendin. Haar kleintje is 2 dagen jonger als Evi. Zo leuk om te zien hoe erg de ontwikkeling verschilt tussen die 2. Zo zit zij al heel stevig los en Evi alleen met eigen handen ondersteuning. Evi kruipt als een bezetene rond en zit op haar knietjes en zij nog helemaal niet. Evi lag regelmatig boven op haar omdat ze dacht dat ze haar wel als klimrek kon gebruiken haha. Ieder zijn eigen tempo.

9. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Oja, Evi slaapt tegenwoordig s'ochtends niet meer. Terwijl ze meestal toch tussen 6.00 en 7.00 uur wakker is. Het was al niet veel meer wat ze s'ochtends sliep. Zo'n half uurtje meestal maar. Maar het gaat goed zo. S'middags slaapt ze dan meestal zo'n 2,5 uur achter elkaar en dan gaat ze soms nog vroeg op de avond (zo rond 17.00 uur) nog 1 uurtje naar bed als we zien dat ze moe is. Gaat prima zo.

10. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Oe Cindy leuk meid! Van harte!

MvJ zozo, hier nog wel een slaapkoppie hoor :)

Maia, eigenwijs!! Ze mag wel iets meer slapen hihi :)

Leo, snelle meid! Lekker dat je zo druk bent met leuke dingen!

11. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hahaha cindy, weten je broers t nu al? aangezien t op hyves staat! helemaal gaaf zeg, gefeliciteerd!!!

ga verders niet reageren, vanavond ff avondje bankhangen met teun. morgen condoleance, woensdag begrafenis.
    t wordt echt rustiger hier! ik kan tegenwoordig in een kwartiertje bijlezen, waar ik eerder een uur over deed!

o ja, helemaal trots: tess kruipt!!!! t ziet er zo schattig uit! ook is ze vanuit buikligging zelf gaan zitten vandaag, maar daar was alleen oma bij. hopelijk kan ik dat morgen ook nog zien.
    fijne avond!!!

12. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Hoi meiden, daar was ik eindelijk weer eens!Vandaag eindelijk weer vrij geweest en druk in mn huis en met Dyoni!Ze heeft t tijgeren steeds beter door maakt mooie rondjes en de achteruitknop kan ze goed vinden..de vooruit moet ze nog iets beter vinden maar wowie ben zo trots!

@Ellen;nog gecondoleerd meid..Wat is je meisje goed bezig zeg!Die denkt weg met die beugel ik ga me meteen goed ontwikkelen!

@Cindy;gefeliciteerd!

@tamale;woww wat is Tara snel joh!!!Geweldig zo’n eigenwijs ding!

@maia;hier doet meisjelief het vaak andersom, thuis lang slapen uit logeren vroeg wakker worden hihi!Fijn dat ze zo lief is geweest!

@mvj;hier ook een meisje wat vaak maar 1 slaapje net op een dag slaapt..

13. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Babydream, Ellen en Tamale, super zeg van jullie meiden! Wat een snelle dames zeg!

@MvJ, ik wil het ook wel loslaten, maar merk dat ik het nog niet zo goed kan. Niet zo goed als ik zou willen ;)... Moet zeggen dat ik nog op zoek ben naar zo'n rubbermat voor op de grond. Hier ligt Sam meer naast zijn boxkleed dan erop en met die harde tegels vind ik dat ooit wel wat eng. Oh bah... ik ben echt zo'n hysterische moeder geworden :D...

@Nieuwe schema, hier lijkt het goed te gaan. Sam is zowaar om acht uur naar bed gegaan. Hij was kapot omdat hij zo lang wakker was. Ik hoop maar dat hij nu goed slaapt en niet ineens midden in de nacht gaat lopen spoken :D.

@Cindy, ook hier een dikke proficiat! Voel je je goed?

Liefs,
    Josien

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    tamale lekkere vlotte dame hihi.

cindy gefeliciteerd.

josien zon rubbere mat is ook niks als ze kunnen tijgeren en kruipen haha blijven ze toch niet op.

ellen goed van jou meisje zeg super en als ze het eenmaal doorhebben zit ze de hele dag haha.

baby goed van dyoni en euh laat nog maar ff in dr achteruit haha ze mag wel ff weekje ruilen met naomi want die kan ik hele dagen in de gatenn houden en achterna zitten. Nu ondekt ik kan na buiten hahaha.

rest vergeten zit op mn mobieltje en li& al lekker op bedje

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    mvj op zich niet erg toch 1 slaapje neem aan dat de jongens ook wakker zijn dus een dolle boel bij jou.

maia hoe waren je boeken? En lekker genoten van de sauna lekker.

rose hoest met oe

luna fotos hahaha

sylvia en wendelaa hoest met jullie?

zo alles wel weer gehad zo

16. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hahah danjo, kan me voorstellen dat je er nu constant achteraan moet... wij hebben een klein zitkuiltje in de woonkamer, met 2 treden ben je beneden. dat wordt nog oppassen geblazen!

baby, die dyoon van jou gaat ook lekker dr gang! wat goed dat ze kan tijgeren!

josien, laat sam maar lekker ontwikkelen op zijn eigen tempo. en bedenk je dat je hem echt niet voor alles kunt beschermen... hoe graag je dat ook wil. wij hebben 9 puzzelstukken van foam in de tuin liggen, maar tess rolt er gewoon af en ligt dan op de stenen. ze speelt gewoon door hoor!

wij hebben lekker een spannende film gekeken (aan t eind toch weer emo, omdat t goed afliep.) nu slapen.

slaap lekker allemaal!

17. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen!

@baby & danjo: gaat lekker met de kindjes :) met het bewegen

@danjo: boeken en sauna waren helemaal leuk. Heerlijke dag gehad zondag.

@josien; fijn dat het nieuwe schema goed gaat.

Nou hier ook alles goed. Gisteren hebben we allemaal iets verkeerds gegeten (ik gok dat het het gehakt was, al smaakte het niet heel vreemd, het was een afsprijs, laatste dag). Ik last van m'n maag, Jan last van z'n maag en Fleur vonden we gisteravond ook (slapend) in d'r kots in d'r bedje dus die hebben we maar even gewassen e.d. en nu voelen we ons allemaal weer goed. Nou ik ga zo richting m'n werk.

18. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Dyoni;tja gekke meid…rollen vertikt ze om te doen maar is wel enthousiast in de rondte aan het draaien en naar achter te tijgeren, weet niet van wie ze dat eigenwijze heeft hoor hahahahaha!
    We gaan dalijk bij mn nicht in de tuin poedelen en vanaaf met de familie die over is uit Amerika uit eten..

@Danjo;hihih Naomi al op stap naar buiten!Die ontdekt de wijde wereld…

@maia;he bah allemaal last van het eten!Gelukkig gaat het nu weer beter!

19. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    jeetje, maia, wat erg dat jullie ziek zijn geworden van dat gehakt! gelukkig gaat nu alles weer goed.

baby, veel plezier vandaag!

TESS HEEFT UITGESLAPEN!!! kwart voor 8 werd ze wakker. dat is echt uitslapen voor tess!
    nu ff t dorp in, en dan blijf ik binnen vandaag.
    er is zondag nog n hele mooie foto gemaakt van tess, zal m zo ff spammen.

20. Zo, was ik ook weer eens..

Met mau gaat het helemaal weer goed.. Had alleen gister overal vlekjes op haar lijfje, maar dat is nu weer weg..

Wat gaan sommige kindjes toch snel qua ontwikkeling. Mau doet het op haar eigen tempo, maar Esmée was ook zo'n snelle! :D
    Soms leuk, soms lastig..

Josien, hoe is de nacht gegaan?

Danjo, hoe is het met Naomi nu, na de koorts?

Deel Deze Pagina