in t begin was ze heel verlegen (was n verjaardag van meerdere mensen, in een tent, er was zo`n 100 man) zo hield ze teun constant vast!
kk zat ik ook al aan te denken idd. Ellen wat een heerlijke fotos en is dr haar nu zo dun geworden? Hier is meisje druk met dr nieuwe babywalker haha hoor nu de heletijd bedankt bedankt bedankt en tis ook heel leuk om je op te rekken aan dat ding haha. vannochtend weer een fles van 200 erin dacht laat ik eens wat dentinox op dr tandvlees doen mischien werkt het ( of is het toeval haha).
Zesde ziekte kan het idd zijn geweest. Nu gaat het weer helemaal goed gelukkig! Ellen, leuke foto's van Tess. Danjo, fijn dat ze 200 heeft gedronken zeg!
jeetje danjo, 200 cc, dat is uitzonderlijk voor je meissie! hier ook tanden, maar nergens last van gelukkig. wij krijgen een klein draculaatje, haar hoektanden komen door bovenin. de voortanden nog niet.
oke ze leek zon volle haardos te hebben met dat donkere haar en euh hier ook een dracula tandje door voor zie je ze al maanden liggen maar komen niet door haha
ik heb de stapelringen gekocht die in de folder van t kruidvat stonden. erg leuk. als tess straks wakker wordt, eens kijken wat ze ervan vindt.
Heel even ego: Mijn meisje ging vandaag eerst op haar knietjes zitten en ging daarna staan! Ben zo trots. Eerst deed ze het op een lage opbergbox, daarna op mijn benen toen ik op de bank lag en zij ernaast en toen ik haar op haar knietjes tegen de bankleuning aan zette ging ze ook staan. En maar lachen steeds hihi.
@MvJ, knap ! @De nacht: heel goed gegaan. Hij werd vanmorgen gewoon netjes om kwart voor acht wakker. Oh... mijn hart smelt... ons mannetje begint te babbelen. De hele dag hoor je lekker bèbèbèbè en whèwhèwhèwhè. Het begint soms zelfs een beetje op mamma te lijken. Zo lieffff... de tranen staan in mijn ogen als ik het zo hoor. @Ellen, zijn de stapelringen bevallen? Wat een lieve foto's. Ik herken dat vasthouden ook wel bij Sam. Die doet dat nu ook heel sterk als hij in een nieuwe omgeving komt. Liefs, Josien
Heeee Señorita´s, Ik kom even snel een ego berichtje achterlaten vanaf de vakantie in Mallorca. Het is hier heerlijk en Juliën heeft de reis overleefd. We zijn om 06.30 uur ´s morgens opgestegen, het eerste uur heeft hij lekker liggen slapen bij papa en op het laatst gespeeld. Ik zag al een aantal nieuwsgierige aagjes voor de foto´s. Helaas heeft onze fotograaf de foto´s nog niet klaar en vrienden van ons ze nog niet opgestuurd, dus die komen nog. Mijn internet is bijna afgelopen ( 2 euro voor een half uur) dus spreek jullie weer na de vakantie. Bedankt voor alle interesse en lieve berichtjes op hyves. Na de vakantie reageer ik weer natuuuuuurlijk!!! Veel liefs Luna
Luna wat leuk om wat van je te horen! Geniet ervan!! Danjo, leuk zo'n snelle meid! Maar ook goed voor je lijn denk ik zo Wat is Tess een schatje! Hier ook een meisje dat steeds blonder wordt!! MvJ, wat STOER!! Sterke Evi! Zat ze al?
Odess: zitten doet ze alleen met ondersteuning van eigen handen. Maar als ik haar tegenwoordig neer wil zetten trekt ze meteen haar voeten onder zich. Wil ze duidelijk niet. Eigenwijs meisje, maar hoeft ook niet haha.
goedemorgen! @luna: geniet nog even van je vakantie. hier alles goed. Meisjelief heeft prima geslapen, lekker gegeten en zit nu op het KDV. Sinds een paar dagen gaat ze ook op de fiets en dat vind ze geweldig! Ook dweilt ze tegenwoordig de vloer echt heel goed hihi... moeten maar traphekjes gaan kopen want boven durf ik haar niet meer los op de vloer te zetten.