Luna genietse nog even meid. mvj knap hoor hier ook een meisje wat zich overal aan optrek zo leuk haha , nu ben je ook meteen een heel stuk drukker Maia hier ook al traphekje voor boven althans ik heb hem gewoon voor haar kamerdeur anders moet ik overal hekjes plaatsen
Goedemorgen! Luna geniet er nog lekker van meis Wij gaan 4-daagse kijken die komen hier achter door de straat. Is altijd wel gezellig de hele dag met zijn allen. Fijne dag nog allemaal. Rins en Cindy gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
hai meiden, ik lees wel mee hoor, maar ben nogal druk. Taarten begint lekker te lopen, daarnaast is vriendje vrij dus me hele dagritme is door de war. Volgende week ga ik beginnen met 2 x 3 uur arbeidstherapeutisch werken... Zie daar wel wat tegenop.
Rose have fun lijkt me ook wel erg gezellie Curly kan me voorstellen maar goed de stap word steeds moeilijker dus het is ook wel weer goed
danjo, daar heb je ook gelijk in. moet er even doorheen. en ach Britt is dan al 9 maanden, dus dat heb ik toch mooi allemaal mee kunnen maken....
Heey meiden ben ik ook weer even, zal zo weer eens even bijlezen! Hier net een spiraal laten plaatsen, viel erg mee, heb nu wel buikpijn maar ach mooi excuus om lekker in de tuin te liggen!! Wel hebben ze vocht in de buik gevonden ( had al wel een poos buikpijn ) en iets bij de eierstokken. Nu is er een kweek gemaakt en krijg over 2 weken de uitslag.. dus ben benieuwd... Voor de rest hier weinig nieuws onder de zon! Nog even en dan is de meeting! Ben heel erg benieuwd naar iedereen!!!
jeee meeting! Heb er zin in. Wapa, geniet maar even je middagje en hopelijk heb je niet te veel last van je spiraal. Bij mij was het na een dag over.
Helleuww. Ooh bah wat warm weer he! Het is hier binnen 29 graden. Echt niet uit te houden! Wapa: Hopelijk is het niks. 2 weken, dat duurd lang dan! Viel het je mee, spriraal zetten? Ik zit namelijk ook te twijfelen om er 1 te nemen. En wie heeft hem bij jou gezet, de dokter of gyn? Traphekje: hier niet nodig. Rose: veel plezier bij de vierdaagse.. Hopelijk heb je een mooi plekje in de schaduw.. Pfff. Ellen: wat vond Tess van de ringen toren. heb hem vandaag ook voor Taar gekocht. Schattige foto's!! Luna: Genietze!! Josien: Wat gezellig he dat geklets! Ik vind het ook heerlijk! En jij een hysterische mama? Had ik niet verwacht trouwens! Sorry als ik iemand over sla! niet de bedoeling. x
tamale, tess vindt de stapelringen geweldig! het eendje zit er wat strak op, maar ze gooit m gewoon n keer keihard op de grond en dan kan ze de ringen eraf halen... ze rammelen leuk, dus helemaal goedgekeurd! curly, kan me voorstellen dat je er een beetje tegenop ziet om weer aan t werk te gaan... kun je niet een eigen taartenbedrijfje beginnen? als dat goed loopt, kun je er toch ook aan verdienen? luna, wat leuk om van je te horen! wapa, hopelijk is t niks ernstigs! meeting: zo jammer dat ik niet kan...
de begrafenis was heftig, werd steeds herinnerd aan de uitvaart van mijn oom die zelfmoord heeft gepleegd een aantal jaar terug... heb er ook veel moeite mee om anderen te zien huilen, is veel erger geworden na de zwangerschap en bevalling. nog 1 dag werken, en dan heb ik 3 weken vakantie!
ellen, pff pittig zo'n uitvaart. Ik kan er ook niet tegen hoor als mensen huilen. (al zijn het onbekenden). Taartbedrijfje zou leuk zijn, maar eerst maar eens kijken hoe het gaat lopen en ben bang dat het dan niet rendabel is.... Beetje hobby'en is ook leuk. en ik mag niet klagen, Britt is morgen 9 maanden. Ik zie wel hoe het met werken gaat, moet er even doorheen.
sterkte Ellen *hug* hier lekker gewerkt, Fleur heeft het naar haar zin gehad op het kdv. Heb alleen de verkeerde sokken meegekregen dus die ga ik vrijdag maar terug brengen bij het juiste kindje (als ze nog weten wie dat is)
Ellen sterkte meid! Ik kan het me helemaal voorstellen. Als iemand anders brult, brul ik zo mee. Laat staan met zoiets! Mooi dat Tess de ringetjes leuk vind, mijn verwende tuthola ziet het leuke er niet echt van in. rrrr..
Ellen, sterkte meid! Ik heb het ook hoor, kon me maar net sterk houden bij mn opa. Knuf! Leo, hihi misschien komt het straks wel Hier wil ons mopje niet slapen, owow! Vandaag wezen kijken voor een buggy, en kwamen uit bij de maclaren quest. We wilden eerst de simba maar we ergerden ons nu al aan de wieltjes
dag meiden daar was ik ook weer eens.. kom hier niet meer zo vaak! Hier zijn bedie kids ziek, oorontsteking ( what else is new...) Mike gaat tegenwoordig zelf zitten, en doet pogingen om zich op te trekken aan de bank maar staan zelf doet ie nog niet en kruipen ook niet. Hij zegt wel mama en papa af en toe en hij kan zwaaien hihi Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat.!! Ik las ff snel 2 dames weer zwanger!! Leuk zeg gefeliciteerd!!!
anas, dat meen je niet!!! beterschap met je meisje en mannetje... thnx voor de lieve woorden! odess, wat is er niet fijn aan de wieltjes van de simba? wij hebben m nu 2 weken ofzo, en hij bevalt super! geen herrie wielen ofzo. maia, lastig, verkeerde sokken... hopelijk worden ze nog geruild! tamale, hahah die meid van jou. en t rammelen dan? vindt ze dat ook niet leuk?
@Anas: wat goed van Mike zeg! En balen dat het weer niet lekker gaat. beterschap @Ellen: ach, dit zijn ook leuke sokken maar toch.. kan gebeuren, Fleur loopt de hele dag met d'r sokken te gooien dus ik kan me voorstellen dat als je meerdere kindjes hebt die dat doen, je op het eind van de dag niet meer weet welke sokken van wie zijn hihi *alsof ik groen gestipte sokken bij paars/witte kleding aan zou doen maar ach...*
hoi meiden, kom ff snel hallo zeggen!Gister weer een avontuur met de auto die het niet deed, stonden we langs de snelweg helaas op een wegverhoging en kon je niet achter de vangrail..wat ben ik bang geweest met dyoon in mn armen, verschikkelijk.. Dyoon zit vandaga ook niet zo in haar model dus drukdrukdruk sorry!!! Moet weer 4 dagen aan de bak en dan vakantie!Dan zal ik weer braaf posten en reageren.. (ben niet zpmoe maar ben druk) sorryyy
Hey meiden, Moet even iets met jullie delen, ben zo geschrokken. Hebben jullie het verhaal gelezen op het nieuws van die parachutiste die is verongelukt? Dat blijkt de zus van een naaste collega te zijn! Ik vindt het zo erg! Lijk wel weer zo`n emo muts terwijl ik die vrouw natuurlijk niet ken. Mijn collega kreeg het te horen op z`n werk! Wat moet je als collega doen in zo`n situatie?! Nou zullen morgen wel overleggen op het werk wat te doen.. maar vindt het zo erg. Nou ga zo lekker onder de douche en dan naar bed! Fijne avond allemaal!