@baby, wat nou dan met de auto?? Jeetje wat vreselijk dat je dan niet achter de vangrail kan! Nog even volhouden en dan heb je lekker vakantie!! Hoe is het nu met Dyoni??
Zo, was ik ook weer even.. Vandaag gewerkt.. Was wel lekker. Wapa, schrikken zeg van die parachutiste.. Nog last van buikpijn? Wel schrikken dat ze wat gevonden hebben.. Hier laat ik hem er binnenkort uithalen... Morgen ff bellen voor afspraak... Meeting, hier ga ik niet, dus heel veel plezier binnenkort! Curly, leuk dat de taartjes beginnen te lopen
Waarom laat je hem eruit halen?? ( als ik vragen mag ) Heb wel een gevoelige buik maar niet extreem, had het erger verwacht! Waarom ga je niet naar de meeting kk?
@Wapa;geen idee staat nu bij de garage...ik heb echt staan huilen ff hoor, van de stress,we zouden gezellig uit eten gaan met zn allen en dan gebeurd dat... trouwens, waarom verkoop je je doek???? @meeting;ik kan ookniet moetwerken
Nee dat meen je niet!! Kom je niet naar de meeting??? Ik wil graag een RS en een zomerdoek! ( maar kan het nog niet helemaal over mijn hart verkrijgen om deze te verkopen ) dus hij staat wel te koop maar ben er nog niet helemaal overuit!
Odess wat is er mis met je koelstra simba?? Ik vind het werkelijk een wereld ding.. Ik heb ook een koelstra dubbele buggy van MP niet de simba maar het model daarvoor ook zo heerlijk. Echt top. Gebruik eigenlijk altijd de buggy en nooit meer de wandelwagen
ik laat hem eruit halen omdat ik gewoon 2 weken in de maand sowieso vloei.. en ook omdat ik er een hormoonbom van ben geworden en mn libido 0,0% is... meeting, is me gewoonweg te ver om met 2 jonge kids heen te gaan...
He meiden, zal ook weer eens van me laten horen.... Lees iedere dag dat wel, maar ff geen zin om wat te schrijven Ga t dan ook ff niet met terugwerkende kracht doen haha Moet zeggen dat ik wel versteld sta, van het feit hoe snel sommige kindjes zich ontwikkelen! Zijn erbij die lopen onderhand al haha.....Kom ik aan met mn luie donder, t bed en de box staan zelfs nog hoog! Dus Josien...... Wapa, even over de spiraal. Ik heb m nu een maand of 3 en echt nergens last van. De eerste tijd ook een gevoelige buik en wat lichte krampjes. Een week of 3 heel licht gevloeid en nu nergens last van. Ik ben lekker weer van het ongesteld zijn af Danjo, misschien heb ik er helemaal overheen gelezen hoor, maar hoe gaat t met je schoonpa? Moet ie nog vaak naar Nijmegen toe? Hier gaat alles zn gangetje..... Tim krijgt denk ik er een tandje bij, heeft er nog maar 2, heeft veel dunne luiers en zn kontje zie helemaal rood. Heeft dan ook liggen spoken vannacht. Straks weer een ritje naar de Dermatoloog, ben benieuwd, want eczeem heeft ie nog steed flink last van. Nog 2 dagen en dan heeft Eva vakantie! Wat een opluchting zeg haha. Ff niet 4x per dag naar school sjeesen. Oke, ik moet wel werken en zij dus naar de vakantieopvang, maar nog scheelt t een hoop.
@baby: jeetje wat zal je geschrokken zijn. Gelukkig zijn jullie weer heelhuids thuisgekomen! @wapa: jeetje wat verschikkelijk. @wen: goed om weer van je te horen hier lekker geslapen en meisje zit lekker tv te kijken en ondertussen mijn slippers op te eten. Ben nu bezig met een taart, gisteren gebakken maar ik struikelde dus m'n biscuit helemaal kapot, heb hem nu maar meteen opnieuw gebakken verder zijn de tickets voor Madeira binnen dus jeeeee
@ Wapa, fijn dat de spiraal erin zit, minder van dat ze iets gezien hebben. Erg zeg van die parchutist, ik kan sinds ik zwanger was van tijn me zulk soort dingen ook erg aantrekken, ben emotioneler geworden. @ Baby, shit zeg, dat is echt klote. Alleen al en laat staan met een kleintje. 3 weken vakantie? Gingen jullie nog weg? @ Maia, jij pech met je taart. MAar wel de tickets binnen, hoe langgaan jullie? @ Luna, goed te horen dat het goed is daar. @ Gusam, lukt het met je huisje? @ Kk, balen van die bijwerkingen, dacht dat je met een spiraal daar minder last van had. @ Wen, goed wat van je te horen. Hoest met tim en zn helm en oogje enzo? @ Anas, weer ziek Het zit jullie ook niet mee zeg. @ Kindjes dicht op elkaar en degene met een duowagen, ik wil graag merken en ervaringen @ Ontwikkeling, tijn doet vanalles maar heeft dan nog weer geen tandjes, ach ja de een kletst vroeg en de ander beweegt vroeg. Er staat er hier een te gapen in de box haha, die gaat zo maar weer naar bed. Tegenwoordig is ie echt na 1,5 a 2 uur weer moemaar ja, staan, zitten, staan, zitten en hij loopt iets als hij zich aan de bank vast houd, hij kan zich dan verplaatsen. Ook is de vallen en stoten gel een goed middel hier, hebben we nogal eens nodig haha. Hij gebruikte van de week de boodschappenkratten op de kop om achter te lopen, ahum, niet zo'n goed idee en hadden nog een bon dus zo'n loopwagentje gekocht, helemaal trots loopt ie daar achter. Hoe trots kun je op je kind zijn. Fietsen vind hij ok geweldig. Nou dames, een fijne dag! Het is hier in de 8erhoek wat afgekoeld.
@Rins, ja ik had het ook gehoord.. Alleen bij mij doet het spiraaltje zijn werk dus niet helaas Zit ernstig te twijfelen tussen weer de pil (waar Mau dus doorheen is gekomen) of nuvaring, maar daar ken ik niemand voor die hem heeft, dus weet ook geen ervaringen
2 vriendinnen van mij hebben een nuvaring (zij kunnen absoluut niet over de pil) het voldoet hun erg goed, en hun mannen hebben er ook nog plezier van hier twee kindjes dicht bij elkaar ( 1jaar en 9 maand) ik heb een duowagen kees, hier zitten ze achter elkaar het voldoet mij erg goed!!!!!!!!! alleen te winkelen is het wel een heel gestuur en gedraai maar ik denk dat alle duo wagens dat hebben (ze zijn groter) ik heb hem over gekocht van iemand die lang is zij had erg last van de rug met deze duowagen, je kunt de duw stang niet in hoogte veranderen. ben zelf 1.68 en hij voldoet mij super goed!!!!!!!
@Wen & Rins: we vertrekken 1 augustus en gaan een weekje. @Rins: hoe voel je je? Gaat alles goed? @KK: ik heb de nuvaring. Van het spiraaltje had ik ook alleen maar problemen dus die heb ik eruit laten trekken, toen de pil en nu nuvaring nou ben helemaal fan.
Ok, en is het een gedoe om hem in te krijgen? En heb je er last van tijdens het vrijen? Heeft je mannetje er last van? Sorry voor de vragen, mag ook via pb antwoorden... En wat voor klachten had jij met spiraaltje en wat is aanzienlijk verbeterd sinds de nuvaring?
ja hoor, maureen heeft iets nieuws! Ze probeert zich steeds op te trekken aan de rand van de box! en zat net ineens op d'r knietjes.. dus vanmiddag box naar beneden dacht ik maar en bedje ook...
baby tjee wat schikken zeg wapa sterkte meid wendelaa mn schoonpa heeft nu rustperiode maar nu beginnen de klachten extreem ( wat normaal is) hij kan niet meer praten en alles in zn nek/gezicht is rood en dik veel ontstekingen dus wel erg zwaar. Oh jou meisje nog geen vakantie hier al begonnen volop. suc6 bij de derma. Maia lekker vooruitzicht en balen van je biscuit rins fijn dat het met Tijn goed gaat. kk balen van je spiraal en je humeur kk haha bij jou ook al , nu is het echt gedaan met de rust Hier gaat alles goed ben drukker met werken en met mn schoonpa en thuis dus weinig pc fun hier . en savonds vind ik het heerlijk om lekker op de bank te hangen sorry
@Danjo, je hoeft je niet te verontschuldigen hoor! Gewoon lekker tijd voor jezelf nemen als het nodig is.. Ons moppie helemaal trots: Bekijk bijlage 87485