Oktober mamas 2009 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Danjo, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Curly, lijkt me idd ook erg spannend....zo'n eerste officiele opdracht.
    zeewater, tja, dat is nou net iets waar papa en mama een hekel aan hebben haha.....maar wie weet, tuf ik er idd een keertje heen.

Vind het idd ook lastig soms hoor, al die artsen.
    Heb ook weleens t idee dat het ergens door verergerd, maar kan niet achterkomen wat.
    Was al iemand die mij de tip gaf om naar Nijmegen te gaan.
    Alleen moet je dan een verwijzing hebben van de k.a....

2. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    wendelaa, ik ben ook niet zo van de zee hoor. Je kan het ook in een pot kopen dodezeezout ofzo en dan mee wassen. Vroeger had ik dat, tegenwoordig gaat het redelijk goed.

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Joh, dat is idd ook slim hihi....maar prikt dat niet enorm?

4. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Wen idd jammer dat die dokter er niet de tijd voor neemt.. zeker als Tim het zo erg heeft en die wel hogere doseringen voor krijgt.. Ik zou gewoon proberen om die verwijskaart te krijgen! je kan het altijd proberen toch?

Curly Dat lijkt me ook spannend voor de eerste keer een officiele taart maken! maar gaat vast goedkomen!
    Ik ken die voor en nadelen wel;) bij mij is het iig alle rommel die die laat slingeren de nadeel haha!! en het voordeel is dat het wel gezellig is en dat ik wat meer de handen vrij heb;)

5. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Wendelaa, goed oppassen met echte wondjes en goed naspoelen. Je kan het eens vragen bij een reformwinkel o.i.d.

sylvia, hier blijft het meer een rommeltje, omdat vriendje allergisch is voor het huishouden en alleen maar leuke dingen wilt doen als die vrij is. ik kom dus nergens aan toe. Maar idd wel gezelliger.

6. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Nou, stiekem zal ik ook blij zijn als manlief weer aan t werk is volgende week haha.
    Al hebben we onze gezamelijke vrije week wel heeeeel nuttig besteed! Alle zooi overal uitgezocht en zojuist is het grofvuil geweest, we zijn weer 150kg rommel lichter hihi.
    Plus de nodige zakken kleding die ik deze week al weggebracht heb

7. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Wendelaa, zo lekker geruimd. Zou willen dat ik vriendje daartoe kan aanzetten....

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @curly: spannend zo'n eerste taart! Wat is je website?

@wendella: jullie zijn goed aan het opruimen! Gaan wij ook nog doen in de vacantie. We hebben nog boekhouding staan wat eindelijk weg mag.

Megan is vanalles in haar box aan het trekken! Ze kan net bij de box zak met speelgoed en ze doet echt haar best om er vanalles uit te halen :D
    hij hing aan de box maar ze krijgt het klittenband los dus nu staat hij naast de box, en ik dacht buiten bereik van kleine handje............mis dus

@huishouden: hier lekker aan het wassen. Alles hand lekker in het zonnetje te drogen en met een beetje geluk heb ik het voor sloppyman thuis komt al in de kast liggen.
    Hij doet wel veel in het huishouden hoor maar als hij thuis is vind ik het voor hem ook leuk als hij tijd aan megan kan geven.
    Hij kook voornamelijk, als er al gekookt word ;)

ze heeft nu haar 3de knuffel uit de zak te pakken...hihi

Vinden jullie het ook zo moeilijk om kleding in de juiste maar te kopen? Wij hadden voor de zomer mt 74 gekocht en gerekend dat ze daar nu ongeveer in zou passen..........maar ze heeft nu nog steeds mt 68 aan.
    Ik doe mt 74 wel eens aan maar dat is echt nog te groot.
    Hoe lossen jullie dit op?
    Ik wil niet nog meer kleding kopen, dat vind ik zonde!

9. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Sloppy, volgens mij mag ik geen reclame maken en dus geen link plaatsen van de site, maar kijk even bij mijn hyves. Kan je hem niet vinden, laat dan eff weten dan Pb ik je wel.

Kleding juiste maat, ik had het aardig ingeschat qua maten, maar vind het nu wel lastig. Als ik nu kijken naar maat 80 voor najaar, lijkt alles nog zo groot. Had haar trouwens gister een te klein shirtje aangetrokken, dus ergens gaat er iets niet goed ;)

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Curly, ik stuur je wel een pb :D

wat de maat betreft.........tja ik had ook voor het najaar/winter mt 80 gekocht maar met de snelheid die Megan groeit ben ik ban dat ze dat pas in feb/mrt aan zal kunnen.
    Ach als het kouder word heb ik een goede reden om weer lekker te gaan shoppen :D

11. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Sloppy, je hebt pb terug. Qua maten blijft het lastig. Britt groeit gelukkig redelijk normaal, dus dat is nog redelijk te schatten.

12. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Curly die allergie herken ik heel erg bij Dominique;) als ik het over samen opruimen heb heeft die opeens de leukste ideeen om weg te gaan.. Maar hij doet het soms wel hoor na 10 x vragen (met de franse slag)

Wen lekker aan het opruimen geweest dus! hier ook de roteb langsgeweest want we hadden weeer een boel spullen dat ook weg kon.

Maten dat heb ik ook wel een beetje verkeerd ingeschat.. Had niet verwacht dat Noa zolang klein zou blijven haha.
    De helft van maatje 68 is hier nog te groot.. het ligt ook wel aan het merk hoor maar dan nog valt het bij Noa groot. Maar beter nog te groot dan te klein dat doet ze er ff mee haha.Daan en Luna waren zo uit alles en dat is dan ook wel weer zonde.

Net bij het CB geweest en alles was goed ze is aangekomen dus dat is helemaal fijn!! ze weegt nu 7880 gram en is 68.8 cm
    Ze liep met dr ontwikkeling heel goed sommige dingetjes een beetje voor dus dat is mooi.. Verder zei die arts dat ze ws nu onder en boven tandjes tegelijk gaat krijgen. maar ben benieuwd! want dat zei die toen ook bij Luna en die kreeg de eerste pas met 15 maanden;)

13. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Sylvia, ja idd heb je ze zover dat ze wat doen, is het met de franse slag.... grrrrh! Wat goed van Noa d'r ontwikkeling. Britt had die lengte en dat gewicht ongeveer met 7,5 mnd.

14. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Sylvia, Noa is net als mama een klein dametje;)

@Kledingmaat, Tim zit nu in 74, maar zeker de broeken zijn nog aan de ruime kant.
    Voor het najaar ligt hier ook al 80 te wachten, shirts en truien zullen vast wel passen...maar de broeken twijfel ik over.
    Ach, anders koop ik er wel wat in 74 bij.
    Ik ga ervan uit dat hij er dit najaar/winter echt wel in gaat passen. Volgend jaar maart dragen ze ook nog wel winterkleding:p

15. En jaaaaaa! Zou dat het gedrag van Mausi verklaren dat ze 's avonds en 's nachts wat slechter slaapt? Ze zit! Ik moet haar nog wel neerzetten, maar dan zit ze zo een half uur alleen! Dus we mogen snel met haar fietsen!

Kledingmaat, hier gaat ze naar 74. 68 wordt bij het meeste echt te klein

16. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Hoera voor Maureen!

17. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Hoi meiden, nog t weekend en dan heerlijk vakantie!Ben gisteravond nog samen met manlief naar de kermis in Tilburg geweest en hij was weer als een kind zo blij..Morgen gaat manlief de auto weer ophalen…

@kruidvattoren;Dyoni heeft hem ook en is er lekker herrie mee aan t maken, ze vind hem helemaal geweldig!

@kk;he bah, balen van die spiraal!Wat goed van Maureen!

@wen;jeeej Eva heeft vakantie!Wow klinkt er nu echo in je huis nu al die zooi weg is??

@maia;ooh heerlijk, al helemaal in de vakantiestemming met de tickets in huis!Wow wat mooi die bloem!Hier ook zo’n tenenplukker haha, als je er dan mee gaat wiebelen ligt ze in een deuk!

@rins;we zouden een lastminute boeken maar aangezien de auto in 7 wkn nu al 2x erg duur kapot is gegaan gaan we denk ik eerder voor een andere auto…Wow loopt ie ook al achter zo’n karretje, wat snel joh!Super!

@danjo;sterkte nu met schoonpapa, zal ff zwaar zijn nu zeg!

@Anas;wow wat goed van Mike!Kruipen, stoer joh!

@Syl;wat fijn dat het zo goed gaat met nootje!!!

18. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Sylvia: Qua maat gaat Noa aardig gelijk op met Megan. Megan is alleen wat zwaarder, maar wel even lang. Ze groeit ongeveer 1cm per mnd.

@KK: Wat goed van Maureen!! Ja daar gaan ze onrustig van slapen :D

@Wendela: Ja in mrt is het gelukkig ook nog winter en ik duim gewoon dat het heel lang zomer gaat blijven :D

19. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    En anders maar t shirts en daaronder romper met lange mouw;)

@Baby, haha kunnen we weer spullen verzamelen:p
    Nu nog even wat kleertjes van Tim op mp zetten....
    Kan ik weer op een ander forum wat inslaan haha

20. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

oooh wen als je daar te veel van koopt, loop je wel leeg, t neemt alleen niet zo veel ruimte in nou ja als je niet een te grote stash hebt hahaha

Deel Deze Pagina