Ik spiek ook regelmatig tussen mijn werk door op internet. Het is zo rustig en stil hier dat ik me echt vreselijk verveel en ik mijn taken super langzaam uitvoer om de dag door te komen. Wat erg dat die ouders totaal geen verantwoordelijkheid voor het kindje hebben kunnen dragen. En dan nog niet vervolgd worden. Nalatigheid voor zijn kleine vind ik toch echt wel een ernstige zaak :x, maar ja er zijn hier in nederland te veel rechtzaken waar ik me boos om kan maken omdat de straffen te belachelijk zijn.
jaja, hier hebben we dat gelukkig wel. Aangezien Huizen onder het Gooi valt, zijn er denk meerdere luie huisvrouwen haha. Maar je betaald er ook voor hoor.... Tamale, wat eenfiguur dat schoonmonster van je. En dan ziet ze tara, kijkt er niet eens naar om. Gelijk heb je dat je haar de waarheid hebt verteld. Wat vond Maus ervan??
Maia haha idd geen taartjes gegeven? hihi! Curly een gooische meid dus!!!hier in rotjeknor heb je zelfs pompbediening enige wat je hoeft te doen is betalen.. Luna pff wat een verhaal zeg! en dat niet vervolgd worden en idd gewoon opnieuw kunnen beginnen:x bah! tamale jeetje wat een schoonloeder heb jij! hopelijk is het nu klaar! En hier een wakkere dame na de fles.. die is dan gelijk aan de brabbel
Zo, ff snel weer tussendoor.. Tamale, goed dat je eindelijk van je hebt laten horen. En idd, wat vond Maus ervan en wat zeiden je ouders? Luna, wat belachelijk van die mensen.. Zulke mensen horen geen kind te willen of te krijgen!
Luna vreselijk zulke mensen bah bah bah zelf ff de keel dichknijpen. Curly had je mijn auto ook niet ff kunnen doen ik heb daar zon hekel aan gooi em dan ook vaak door de wasstraat Tamale mens id niet wijs bah, je mannetje gisteren avond nog even lekker geknuffelt? Luna en Nathalie ga eens aan het werk haha. Hier vanavond werken we hebben erg veel zieke dus ze vroegen het , nou ben benieuwd als er vanavond niks te doen is ga ik ff uit mn slof. hebben jullie het ook zo koud???
@ Danjo, nou hoop voor je dat je niet voor niets opgeroepen bent om te gaan werken. En ik heb het ook koud. Dacht vanochtend dat het lekker weer zou worden, dus heb korte mouwen aangetrokken maar zit hier nu te verrekken van de kou. Had Emma ook met korte mouw aangekleed. Hoop dat papa het binnen in huis voor haar warm houd of anders iets met lange mouw heeft aangetrokken. Durf er niet over te bellen omdat ik bang ben dat hij zich beledigd voelt en dat hij denkt dat ik bang ben dat hij de verantwoordelijkheid voor Emma niet aan kan. Vertrouw er maar gewoon op dat ze het niet koud heeft.
@Luna, echt geen woorden voor zulke lui! Mogen het woord ouders niet eens in hun mond nemem, kots erop! Dat zielig arme kindje.....waaraan heeft dat verdiend om bij zulke lui terecht te komen. En dan niet eens vervolgd worden ofzo, echt ongelovelijk. @Leonie, nou ja wat een ontspoord wijf zeg, en heel goed van je dat je dr eens de waarheid hebt verteld. Hoe was Maus eronder? @Danjo, zou je wel gaan werken dan? @Nathalie, hier is t best lekker moet ik zeggen. @Hier, nou Timmieboy is nog niet helemaal je van het hoor. Alles blijft wel binnen gelukkig. Vannacht heeft ie alleen haast niet geslapen. Wilde alleen maar slapen als ik m in mijn armen had. En dan werd ie nog na 1.5 weer wakker, dronk wat water en sliep weer een uurtje. Om 3.30 toch maar in zijn eigen bed gelegd en om 5.30 huilde hij weer. Op het kdv vertelde ze me, dat hij om 10.30 ff aan t huilen was en begon de temp weer omhoog te lopen. Ook daar had hij maar 45 min geslapen, terwijl die daar de hele ochtend doortukt normaal. Nu ligt ie op bed
@Curly, ik heb ook iemand die voor mij de auto wast hoor!! ....Rudi....haha @tijgerende/kruipende/zittende kids....zou bijna onzeker worden haha..nee hoor, vind het super knap dat jullie kindjes dat allemaal al doen
wow je auto laten wassen...wat een luxe... tamale: heeeeeel goed dat je je schoonloeder de waarheid hebt verteld. Wat een raar mens is dat zeg!! maia: wow al uit maar 74. Tessa gaat er net in nu. hahaha Wat een verschil he tussen de kindjes! wen: he balen dat tim nog steeds niet lekker is. Moest je ophalen bij kdv? Hopelijk slaapt ie vannacjt wel beter! Is ook wel prettig voor jou! danjo: werk ze vanavond. Hopelijk niet voor niks idd! luna: wat een verhaal! Verschikkelijk he dat dat nog kan gebeuren. Bah kan er zo boos om worden!!! Hier mijn nichtje vandaag weer. Net ff met de 2 meiden de stad in geweest. Pff wat een gedoe haha. Tessa in de bjorn en sophia in de wagen. Maar voordat ik beneden ben...ik woon in een portiek dus moet eest de wagen klaarzetten dan de kinderen klaarmaken en dan alles in en opladen haha. Ach, het was wel ff lekker om naar buiten te gaan en heb meteen mijn boodschappen in huis voor vanavond. Hoef ik straks niet meer!
wendelaa, haha dat is een goedkoper oplossing. en knuffel voor Tim!! Hier, pff moet even me frustratie uiten. Was zo lekker bezig, dacht ik weet je wat, laat ik de frituur eens schoonmaken, straks met WK zal er wel een bitterballetje in moeten. en aangezien we hem ruim een jaar geleden voor het laatste hebben gebruikt, leek het me wel verstandig. Ik dat ding even aangezet, zodat het vet smelt en gaat het er makkelijker uit. Ding even af laten koelen en gooide het vet over in een fles. SMELT DIE FLES!!! Keuken, aanrecht, vloer ALLES zit onder. Hier dus een nieuwe versie van ter land ter zee en in de lucht, blij dat ik glij. Ben al een uur aan het schoonmaken. Gelukkig heb ik een stoomapparaat en haalt het vet goed weg. Heb opeens geen tijd meer om me meisje te missen...
ppff...Curly, wat een ellende! Heb je het vet te heet laten worden dus, linke soep, had ik vorig jaar toen ik zwanger was. Had ik mooi mijn voet verbrand. Rudi de schat, toen alles opgeruimd. En voordat je idd al dat vet opgeruimd hebt. Denk je ff snel de pan te verschonen, ben je nog ik weet niet hoe lang bezig
Curly haha sorry herkenbaar ik was 32 weken zwanger liet ik de pan uit mn handen vallen in de keuken wat heb ik zitten huilen
curly wat erg! hier ook een keer gebeurd. was vergeten de kraan van de verversbak dicht te doen dus toen ik m aan het vullen was.. kwam het er gelijk weer uit! hihi kon wel janken!!
wen ja gaat wel beter gelukkig! nog wel erg verkouden maar geen verhoging meer. Ik zit nu met een gigantsche bloedneus! het stopt niet! ben al aan het snuiten maar er komt alleen maar meer.. ff aankijken anders moet t dicht gebrand worden..
o gelukkig is dr temp weer normaal.... maar heb je vaker last van zulke bloedneuzen dan? vervelend zeg...