Hey meiden ben ik ook weer even... we zijn mijn verjaardag aan het voorbereiden, is altijd een mega grote bbq ( wat wil je met een biologische slager als vader... ) heb van de week tegen Pat gezegd, misschien moeten we even kijken voor een partytentje... komt ie toch thuis met een festivaltent van 6x3... hihi, maar hij staat nu de bende opruimen, taarten maken, vlees voorbereiden, enz enz enz... hopelijk zie ik morgen nog even de tijd om een foto te plaatsen en verder bij te lezen en mee te kletsen.. meiden fijn weekend!
Wapa, alvast veel plezier morgen. Leuk een vader als slager, was die van mij ook, is 8 jaar geleden geswitcht naar Horeca, maar is en blijft een slager. Nog bedankt voor je leuke reactie op me site!!
@KK, ik bedoelde idd draagdoeken Kleertjes voor Tim heb ik bij de H&M alweer veel leuks gezien. Maar heb via mp toen een enorm pakker gekocht en kan daar een heel eind mee vooruit
goedenavond! @wapa: veel plezier morgen @kleding: hier een meisje dat deels al in mt. 80 zit. Sommige nog 74 maar die beginnen krap te worden.
@Wendelaa, hier ook al de H&M site beoordeeld en dat ziet er weer top uit zeg voor het najaar! @Maten, ik word er ook helemaal maf van. Sam heeft van korte broeken maat 68/74, van shirts maat 74/80 en van lange broeken maat 80 (die dan om zijn buik lubberen). Leuk... zo'n lang dun kind . @Baby, hoe is het Dyoni? @Wapa, alvast gefeliciteerd! @Schema, het gaat hier heel goed. Merk wel dat hij de ene dag wel op kan blijven tussen 15.45 en 19.45 uur maar de andere dag niet. Vandaag heeft hij tussen 18.15 en 18.45 uur toch nog even gedut. Ben benieuwd hoe het morgen gaat. We gaan dan uit eten bij een Chinees buffetrestaurant met mijn opa en oma en de rest van de familie. Ben benieuwd hoe dat gaat. Wel heerlijk om te zien dat Sam nu gewoon alles mee-eet wat wij ook eten. Niks geen staafmixer, gewoon klein gesneden en hij eet alles. Dat is ook zo gezellig aan tafel vind ik. Vandaag was hij helemaal blij met zijn erwtjes. Waar je een kind al niet blij mee kan maken . @Maia, oh... wat ben ik jaloers op jouw bakkunsten! Had ik al verteld dat ik iemand gevonden had voor Sam zijn verjaardagstaart? Verder heb ik al vlaggetjes in huis gehaald, dus dat gaat helemaal top worden. @Vraagje: ik zit ergens mee... mijn zus heeft drie kinderen. De jongste daarvan wordt binnenkort een jaar oud (eind augustus). Ze zijn die week echter op vakantie in Drenthe. Nu hebben we een kaartje gehad om zijn eerste verjaardag daar te komen vieren. En ik zit ermee in mijn maag. We gaan zelf twee dagen later op vakantie en ik heb dat weekend toch eigenlijk ook nog wel nodig om spullen in te pakken (ik werk doordeweeks natuurlijk gewoon). Ik vind het zo jammer dat ze het niet gewoon thuis vieren. Nu moeten we twee uur heen rijden en twee uur terug en ze zitten op een vakantiepark, dus niets bij de hand enzo. Ik weet echt niet goed wat ik ermee moet. Wat vinden jullie? Liefs, Josien
Josien, pfff lastig. Ik zou denk wel gaan en er een dagje uit van maken. Ik kan me voorstellen dat je het erg druk hebt, maar misschien met goede planning dat het kan?? Snap je twijfel wel.
@Josien, lang en dunne kids zijn idd lastig qua maten Van korte broek kan Tim ook nog makkelijk in mt 68. Als je kijkt naar zijn omvang, dan kunnen uberhaupt broeken mt 68 nog met gemak. Maar die zijn toch echt veel te wijd! Ik moet echt goed kijken welke broekjes mt 74 hier t smalst vallen, anders zitten ze halverwege zn kont hihi. Wat betreft die verjaardag, lastig zeg..... Zou het anders gewoon met je zus bespreken hoe je erover denkt. Je bent natuurlijk dan wel 4 uur aan t rijden op een dag om misschien daar een uurtje of 2/3 te zijn? En dan ben je dus eigenlijk een hele dag onderweg
morning ladies, kk, bedankt voor je reactie op me site. en ga even foto's spieken op je hyves. Leuk!!
josien, lastig zeg! zeker als je 2 dagen later zelf op vakantie gaat, kun je je tijd wel gebruiken... wat al gezegd werd, als je t er 'ff' bij-in plant, moet t wel te doen zijn toch? wel leuk om voor de vakantie iedereen ff te zien. maar aan de andere kant, ik denk dat je zus t best begrijpt als je uit legt dat je t nogal een reis vindt met sam, en dat je ook zelf op vakantie gaat. succes! wen, gaaf filmpje op je hyves! kk, knappe maureen! hier: tess is niet fit, heeft de hele nacht steeds lopen spoken, en slaapt nu al de hele ochtend. ze moet steeds niezen en dan heeft ze enorme snottebellen, die zowat op dr buik hangen... wel gaat ze nu steeds zelf zitten vanuit buikligging, en komt ze steeds sneller vooruit. dit weekend ben ik alleen, teun zit in de organisatie van een tentfeestje, en is nu aan t opbouwen, en morgen is t dus vooral veel zuipen. zucht... mannen!
beterschap met tess, niets aan ja idd kleding maten vind ik ook lastig hendrik zit nu in broekmaat 80 boven stuk 86 (soms zelfs 92) zijn grote broer zit in bovenstuk 98 onderstuk 92 dus tsja bijna zelfde maat (en 1 jaar en 9 maand verschil)
jeetje fokje wat is hendrik dan een beer Noa, wat goed!! Hier ook ineens sinds eergisteren wees lekker trots Ellen beterschap met Tess! @ hier, Elise kan ook zelf zitten en bljft ineens rustig 20 minuten zitten en zit ook echt stevig!! Zo ineens in een paar dagen! Ook wordt ze steeds sneller in het kruipen, zo stoer! Zijn vandaag heerlijk op de fiets naar de stad geweest en dat was wel zo heerlijk! Een kraaiend meisje voorop dat netjes rechtop zat (als ze er zelf zin in had) dus was echt een geniet momentje!!
odess,ellen goed hoor en leuk he dat zitten haha nu na het staan nog veel leuker hihi zucht. ellen dus remi en mannen soms. hier meisje 9 mnd jeuhhh. Ik ga gauw slapen net thuis en naomi ligt alweer te slapen.
@noa: wat goed van Yara @josien: lastig. Ik zou het even met haar bespreken en evt. afspreken dat jullie na je vakantie een keertje langskomen als je het echt niet ziet zitten. Moeten ze toch wel snappen lijkt mij? En heerlijk zo die verjaardagsvoorpret @Danjo: gefeliciteerd met de 9 maanden van je mooie dame! nou hier heerlijk geslapen, goed gegeten en ze ligt nu lekker op de vloer te spelen. Druk dagje vandaag, allemaal dingen gepland maar dat heb je soms. Fijne dag
Mogguh Hoera voor alle zittende en kruipende kindjes @ Danjo, idd als ze gaan lopen haha De vallen en stoten gel ligt hier standaard op tafel zo ongeveer, wel erg leuk maar alles wordt vast gepakt om zich aan op te trekken, wel erg leuk want hij komt echt een beetje vooruit aan de bank zeg maar, paar stapjes opzij. Mooi om die ontwikkeling te zien. @ Maia, fijn dagje gewenst. @ Josien, ik zou het gewoon aankaarten met je redenen en dan later komen, snappen ze toch wel lijkt mij? @ Maten, tijn heeft gemiddeld 80 aan, ene is iets te groot, andere zit goed. @ Tanden, hier nog niets te zien @ Eten, stukjes meloen, van de week pasta, gaat allemaal goed. @ Vandaag, net allemaal uit bed, mannetje gaat zo motor rijden en straks komen er een paar vriendinnen met de kinderen eten (hun mannen gaan ook motor rijden) Hopelijk blijft het droog. Oja, hij schud vaak nee als ik iets zeg. Gister ook, ik zei: zo, doen we de pet even op, zit ie keihard te lachen en nee te schudden, grapjas. En de box is voor een half uurtje nog leuk, daarna niet meer. Het leukste is ook om alles uit de box te gooien haha maar nog geen papa of mama wel lalalalalal of zoiets maar nog niet iets wat erop lijkt.
Rins, hihi hier net zo! Nee schudden vindt ze geweldig! En als jij het doet gaat ze heel wild en heel hard lachend meedoen zo lief! Fijne dag allemaal!