Ola ladies, Back in town helaas! Heerlijke vakantie gehad! Autoreis ging zowel heen (14 uur) als terug (11 uur) super goed! Verder wordt ik gek van Boaz, thuis klimt hij de hele tijd op de salontafel (zoals de meeste gezien hebben zo'n lage dan he!), trekt zich overal aan op en laat zich dan op zijn kont vallen als hij naar beneden wil! s'Avonds gaat het helaas wat minder al wel een poosje trouwens, hij wordt na 3 kwartier weer krijsend wakker vd pijn van het zuur en is dan nauwelijks stil te krijgen. Om 22:00 valt hij dan uitgeteld in slaap! Zijn hier nog dingen gebeurd? Danjo: Hoe gaat het met je schoonvader Luna: GEFELICITEERD, leuke/mooie dag gehad? Baby: Hoe gaat het met Dyoni? Tamale: Al kijkers gehad?? Wen: Kun je me ff je rek.nr pb-en?? Hoe gaat het met Tim? Hmmm, ik vergeet vast heel veel! Maar ben nog een beetje aan het acclimatiseren!8)
@Joenka, welcome back! Balen dat Boaz 's avonds zo slecht slaapt. Wel heel fijn om te horen dat jullie het zo leuk hebben gehad. Hoe zou het met Luna gaan? @Rins, hahaha ... heel herkenbaar dat nee schudden! Als ik ja schud gaat Sam automatisch nee schudden. Oh ja, mamma zegt ie hier nu wel. Maar hij weet alleen nog niet wat hij er mee bedoelt. Hij vindt het volgens mij gewoon leuk klinken. Ik schrijf het dus nog maar niet op als zijn eerste woordje. @Danjo, gefeliciteerd met de negen maanden van je meisje! @Fokje, ! @Noa, wauw! Knap van Yara! @Ellen, beterschap voor je meisje! Hoe gaat het nu? Sam, mamma en pappa zijn ook ziek. Ik lig zelf met 38,5 graad koorts op de bank en heb volgens mij griep en een keelontsteking. Pappa is ook ziek en Sam snottert ook weer flink. Ik heb de Ventolin dus maar weer uit de kast gehaald. @Wendelaa, oh... wat dat betreft lijken die twee mannen van ons wel op elkaar niet?!? @Sam, de meesten hebben het wel al op Hyves gelezen, maar ik ben helemaal trots want sinds gisteren tijgert hij. Hij probeert nu ook langzaamaan zijn knietjes eronder te zetten, dus ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat hij gaat proberen te kruipen. Hij had wel al meteen drie cd's uit het cd-rek te pakken, dus we gaan het nog druk krijgen . @Eten, gisteren zijn we uit eten geweest bij een Chinees buffetrestaurant. Ik was benieuwd hoe lang Sam het vol zou houden, maar naar twee uur zat hij nog te geiten in zijn kinderstoel. En hij heeft flink Chinees gegeten (nasi, bami, zalm, foe yong hai (of hoe je het ook schrijft) en als toetje een beetje ijs met slagroom. Hij heeft zijn ogen uitgekeken en zich enorm vermaakt. Fijn om te weten! Kunnen we vaker zo lekker uit eten gaan. @Zus, ik heb het er gisteren met haar over gehad. Ze snapte het heel goed en had van meerdere mensen dezelfde opmerking gekregen. Ze gaan het nu dan ook nog een keer thuis vieren. Gelukkig maar! Zo... vandaag op de bank dus maar. Iedereen die leuke of minder leuke dingen gepland heeft: veel plezier en maak het gezellig vandaag! Liefs, Josien
Zo, was ik ook weer ff snel. Hier ook een nee-schudder en alles-uit-de-box-smijt-kind hebben een doos met blokjes in de box staan en elke dag kun je alle blokjes weer onder de box/bank/tafel vandaan vissen
pfffff het huilen staat me nader dan t lachen... heb nu al 2 doorwaakte nachten achter de rug, tess hoest nog steeds gigantisch. is nu al 3 weken aan de gang. heb net de ha-post gebeld, ze kokhalst gewoon van t hoesten steeds! nu moet ik om 16.00 uur langskomen. twee weken geleden bij mijn eigen ha geweest, en toen volede ik me zo`n overbezorgde moeder en kreeg ik t idee dat ze vonden dat ik voor niks was gekomen. ben benieuwd hoe t straks gaat... danjo en mvj (en mezelf, haha), gefeli met de 9 mnd van jullie meiden! leuk he, die ontwikkeling! josien, wilde nog wel ff zeggen dat je trots mag zijn op een zoon die compleet met de pot mee-eet! wou dat dat hier zo was. alleen maar potjes zonder stukjes. ben nu steeds vers fruit aan t pureren en mengen met potjes, dat gaat redelijk. nu de potjes afbouwen en t verse opvoeren.
ellen, sterkte meid, hopelijk kunnen ze bij de HAP wat voor Tess doen. en gefeliciteerd met de 9 maanden. hier, Britt was vanacht enorm in de weer. Werd tot 2 keer toe huilend wakker. Ze heeft nu verhoging 38,7 we houden dus maar even een rustdagje voor d'r.
joenka fijn dat je vakantie zo lekker was meid. Maar balen van boaz savonds. Mn schoonpa zit op het moment onder de ontstekingen en is erg ziek 29e weer na het zh en hopen op goed nieuws. josien fijn dat het opgelost is met je zus. En heerlijk he dat met de pot meeeten hier ook mooi makkelijk. Jammie ijsje met slagroom. ellen tjee das niks zo hoop dat de hap wat doet moet je dan in dter? curly jij ook beterschap met je meisje. er hangt wel van alles in de lucht hoor. Kdv hoofdluis en ontstoken ogen. Naomi ook al last van 1 oogje en ook hier begint het hoesten weer. En hoor veel buikklachten. Nou ja wat wil je met dit weer.
ellen weet wel uit ervaring met naomi 3 mnd hoesten dat ze er vrij weinig aan doen. Ik moest toen druppelen en puffertje gebruiken.
ellen, thnx en hoe is het gegaan?? Danjo, ook thnx. sterkte met je schoonpa. Heftig hoor. en een knuf voor naomi!
nou idd. ze doen niks. alleen maar druppelen met zoutwater. GEEN baby-otrivin. (terwijl mijn eigen huisarts dat wel zei twee weken geleden.) nou, daar gaan we dan maar mee bezig. ga nu ff eten en dan kwarktaart maken voor morgen, mijn b-day. tess ligt weer in bed, die is kapot na zoveel hoesten...
Tjee, Ellen... ik vind het maar raar hoor. Toen Sam zo hoestte kregen we meteen spullen mee. Hij had al Ventolin en verder toen nog Flixotide erbij. Dat was een kuurtje van twee weken, maar hielp wel. Ik vind het maar raar. Als je blijft twijfelen zou ik morgen gewoon naar je eigen huisarts terug gaan (al kun je leukere dingen doen op je b-day, gefeliciteerd alvast!). Oh ja, ff een oppepper: met dat mee-eten komt het wel goed hoor. Sam doet het ook pas sinds een weekje compleet. Daarvoor at hij eigenlijk alleen potjes en alleen nasi en macaroni met de pot mee. Nu dus pas sinds een week alleen maar eten wat de pot schaft (behalve natuurlijk als wij iets ongezonds eten - wat sinds het dieet niet veel meer gebeurt ). @KK, heel herkenbaar . Sam gooit het nog niet over rand, maar druk het wel tussen de spijltjes door. @Danjo, balen van je schoonpappa. Krijgt hij de 29e uitslagen in het ziekenhuis? Fijn hè, jouw meisje eet dus ook lekker met de pot mee. Ik moet wel zeggen dat dat ijsje een uitzondering was hoor (voordat jullie denken dat ik mijn kind dagelijks volstop met zoetigheid ). Hij vond het trouwens wel heel lekker! @Curly, beterschap voor Britt. Hoe is het nu met haar na een dagje rust? @Joenka, wat een mooie foto's op Hyves! Vooral jullie familiekiekje... wat een plaatje van een gezinnetje! Liefs, Josien
josien, Ze kroop net nog door de kamer, dus valt wel weer mee denk. Heeft vanmiddag wel een billenpil gehad. Lekker zeg dat Sam zo goed eet. ellen, succes met de taart. en raar dat HA en HAP elkaar tegenspreken heel verwarrend. Knuf voor tess. Wapa, hoe was je verjaardag?
danjo, sterkte met je schoonpa, hopelijk goed nieuws de 29e! josien, de longen van tess zijn schoon, dus dan geven ze verder niks mee... baal er wel van. ben vannacht alleen, dus ga uit van n zware nacht. maar wie weet valt t mee! we zullen zien curly, fijn dat britt wel lekker kruipt. hoe gaat t eten en drinken vandaag?
@Ellen & Curly: beterschap voor de kleine meisjes! @Danjo: sterkte voor je schoonvader. hier drukke dag gehad, maar wel gezellig. Morgen ga ik met Fleur shoppen voor de vakantie.
Hey meiden, Heel erg bedankt voor alle felicitaties op hyves... Ik ben nog bij aan het komen, wat een feestje!! Iedereen was er!! Helaas kreeg mijn broertje van 16 een aanval van waarschijnlijk hartritmestoornis, dus die ging knock-out in de tuin, hup ambulance erbij... gelukkig ging het na een half uur al beter, hij moet dinsdag weer naar de cardioloog ( waar hij al onder behandeling is) maar was wel erg schrikken... Maar ik ben zoooo trots, Larissa kan zelf gaan zitten, gaat overal aan staan en stapt de box rond!! En dat alles in 1 dag!!! ( ze heeft vandaag maar 1 uur geslapen, ze zal wel gedacht hebben, nu ik dit kan ga ik echt niet meer slapen!! ) @ellen alvast gefeliciteerd! @joenka, wat is jou vakantie snel omgegaan ( voor mijn gevoel dan) @mee-eten, larissa is dol op aardappelen en groente en dan gewoon in hele kleine stukjes.. @kledingmaatjes, meisje heeft de kast vol liggen met maat 74 maar ze gaat nu alweer naar 80 ( 11 kilo dus op zich niet heel gek natuurlijk.... ) @danjo, sterkte voor je schoonvader @hoesten, lekker mee onder de douche ,wat je ws ook wel doet, of haar in de wipper als je zelf lekker warm aan het douchen bent en een halve ui met een bakje water in de slaapkamer, bedje of matrasje iets omhoog...ws heb je al deze tips al wel geprobeerd... en otrivin baby, is toch een zoutoplossing met een toegevoegde vitamine om te zorgen dat het neusje niet kapot gaat??? en anders met een pipetje wat zoutoplossing erin druppelen, maar vervelend is het wel zo`n hoestend meisje.. succes en alvast een fijne verjaardag! Meiden dikke knuffel voor iedereen, ga even in bad van de rust genieten!!
Josien: Wauw, eet Sam al lekker met de pot mee? Ook gewoon gekruid dan?? Wat stoer en wat makkelijk! Leuke foto's op hyves van hem, geweldig, lekker mannetje hoor! Lees dat je zelf ziek bent, beterschap!!! Danjo: He bah, wat vervelend al die ontstekingen zeg! Nou hoop dat het donderdag allemaal gunstig is en dat hij zich gauw beter voelt! Naomi dus ook weer verkouden en ontstoken oog! Dikke knuffel Ellen: Nee, otrivin mag je ook maar een week (dacht ik) geven! Maar zou als het echt een zeehonden hoestje is toch nog eens langsgaan bij de huisarts. Moet toch wel verbetering gaan zien lijkt me! En voor morgen alvast een hele fijne verjaardag! Maia: Ohhh, shoppen!!! Lekker,lekker,lekker!!! Have fun! Wapa: He bah! Maar je broertje staat dus al onder controle vd cardioloog? Krijg er kippenvel van! Larissa krijgt er geen genoeg van dus!! Hihi, lachen he! En idd mijn vakantie is heeeeuuul snel omgegaan, wil ook heel graag weer terug!!! Thanx voor jullie reacties op de foto's!! Heb er zoveel dat ik eigenlijk niet kon kiezen!