Ola, Vandaag weer bij kinderarts geweest! Medicijnen gewoon aanhouden en wat hij s'avonds doet kon hij zich niet voorstellen bij reflux.. Kinderarts denkt dat het een driftkikkertje is en dat het dus puur gedrag is! Vanavond dus maar weer gewoon doorgaan met laten huilen! Geen reden om hem eruit te halen en kwestie van doorbijten.. Oh,ja stand van zaken: 10075 gram 73 cm 47 cm omtrek hoofd Odess: Lekker vakantie!!!! Luna: Leuk die foto's op de fiets! Josien: Geweldige emotie foto's! Danjo: Tja, dat is waar beter alles ineen! Hier nog steeds geen tand! Ellen: Hier een troll beads armband! Daar kunnen alle soorten bedels om en bij de pandora niet! Anas: Snelle Mike! Rose: Over 2 maanden alweer een jaar
goedenavond~ @danjo: he bah die tandjes toch. Hopelijk heeft ze er snel geen last meer van. @baby: fijn dat jullie op de fiets mogen @odess: jeej lekker vooruitzicht zeg. @anas: fijn dat het goed gaat! @luna: ben benieuwd naar de foto's! @schema: 7:15 - pap van 200 melk 11:00 - fruithapje met thee of diksap 12:00 - boterham 13:00 - fles melk (200 cc) ergens in de middag: nog een liga met steeds wat drinken 18:00 - met de pot mee eten en als dessert een bakje yoghurt oid hier gaat het wel redelijk met meisjelief. nog wel ziekjes maa rhet gaat de goede kant op. Verder is onze hamster dood gegaan vandaag. Naja, niks te melden meer!
Maia, aw gosh, was hij oud? Fijn dat het beter gaat met Fleur! Joenka, oef lastig hoor! Hopelijk heeft de ka gelijk en gaat deze tactiek helpen! Hier ook de afgelopen 2 nachten drama met inslapen en nu is het gelukkig stil, zo fijn! Zit hier ook echt een koppie op Slaapt Boaz al wel als Britt naar bed gaat?
Odess: Boaz is al ruim een maand bezig! Hij ligt rond 19:00/30 in bed en slaapt dan 45 minuten en wordt dan krijsend wakker! Nu is hij inmiddels 12 minuten aan het gillen! Dus ben benieuwd hoelang hij het volhoudt! Nu ik weet dat de kinderarts denkt dat er niks is, heb ik er minder moeite mee! Ja, wat een karaktertjes eigenlijk he! Wel leuk, maar soms ook erg vermoeiend!!
joenka, is t al stil inmiddels??? ik heb tess in t campingbed gelegd net, maar ze is t er nog niet mee eens... mijn moeder vond t niet zo snugger van me dat ik tess vanaf vrijdag een week in n campingbed leg, terwijl ze nog nooit ergens anders heeft geslapen als in n ledikant....zit wel wat in natuurlijk. ik heb verder ff geen tijd om te reageren, moet nog was ophangen én aanzetten, en om half 9 wil ik op sbs naar dat programma over die kraamkliniek kijken.
Campingbedje: Bij Boaz hebben we dit in de vakantie ook gedaan, dit ging zonder problemen.. Maar i snatuurlijk altijd goed om te proberen!
en al stil Joenka? Pittig hoor.. @Odess: hij/zij (we dachten in het begin dat het een mannetje was, maar het bleek een vrouwtje te zijn dus Joost werd Josefien) was ruim 1,5 dus niet extreem oud. We nemen geen nieuwe.
@Ellen, dat is wel slim ja! @Joenka, wat een flinke boy toch zeg! Vreselijk om hem zo te moeten laten huilen , vind je niet? Is ie inmiddels stil? @Luna, ik ben zoooooo benieuwd naar de foto's! @Odess, wat een lekker vooruitzicht zeg... Zuid Frankrijk. Veel plezier met de voorpret! @Maia, zielugghhh! @Anastasia, knap zeg van Mike! Fijn dat het zo goed gaat! @Babydream, herkenbaar... bij Sam begint het nu wat minder te worden, maar in het begin hoorde ik ook steeds 'kan ie dat nog steeds niet? En hij is al zo groot!' Dat frustreert dan echt. Fijn dat het met de fysio goed ging en dat ze goed vooruit gaat. Alles op haar eigen tempo hè.... @Danjo, hoe is het met je meisje nu? Zes tandjes ineens... ik vind het echt zielig! Haar snoetje zal inderdaad dadelijk wel flink gaan veranderen met die tandjes. Ik ben nog steeds ziek. Bleghhhh... voel me beroerd. Je hoopt dat het na een paar daagjes niks doen over is, maar helaas . Ik hoop dat ik niemand vergeten ben....... Liefs, Josien
@Joenka, zo Boaz wordt al een hele boy zeg! Erg vermoeiend dat hij savonds zo aan t spoken is. En nu al zon pittig mannetje, wordt dus nog wat als ie groter wordt. @Maia, gecondoleerd @Danjo, zo arme naomi, ineens zoveel tandjes. En dan zoveel last ervan. Hier komen er ook weer door denk ik, ook al dagen aan de schijterij
Ellen wij deden dat ook eerst wennen ze slaapt wel in een campig bedje maar geweldig vind ze het nog steeds niet. Joenka wat sneu bah. Josien je hebt het lekker te pakken meid , en ja het is zo sneu maar ja niks aan te doen dat hebben we er met een paar dagen weer op zitten denk ik maar dan Luna ben ook benieuwd Wendelaa hier is dat al weken dat er weer een paar dagen aan de race is heeft dus totaal lang geduurd oke een hoektandje maar toen die erdoor kwam geen race hoezo apart kind
josien beterschap! luna, fijn dat t allemaal zo leuk was, en fijn dat je hier weer bent danjo, tess vindt t campingbedje ook niet geweldig. ze slaapt wel maar is steeds even wakker en huilt dan iets. morgen ook nog maar ff in dit bedje laten slapen, en dan vrijdag pas inpakken op t laatste moment. joenka, lijkt me niks om m te laten huilen. heb wel toevallig in de mail van pampers gelezen dat rond deze leeftijd kinderen door kkrijgen dat ze alleen zijn en dan huilen omdat ze je willen zien. maar ja, boaz doet t al een poosje he? succes, lijkt me niet makkelijk! maia, das niet oud voor n hamster... sneu hoor. wen, ook al tandjes, hopelijk gauw weer normale poep!
even snel een paar reacties. Wij hadden vrienden eten zijn net weg. Josien, Beterschap!!! Ellen, Ik moet 2 dagen 3 uur werken, valt dus wel mee. Maandag eerste keer geweest en ging wel redelijk. Nu vrijdag weer... Maia, gecondoleerd met joost/josefien. all, hoeveel flessen krijgen jullie kleintjes nog. Britt nu 3 maar weigert er 1. Welke kan ik het beste laten vallen??
ff snel: Haha, thanx voor jullie meelevende reacties! Om 21:00 is hij in slaap gevallen, zonder dat we bij hem zijn geweest! Heb er zelf nu niet zo'n moeite mee omdat ik nu vd kinderarts gehoord heb dat het niet met reflux/krampen te maken kan hebben! Dus dat gaan we dan nu proberen! Ben benieuwd hoelang hij het gaat volhouden.... We hadden visite dus die hebben we wel even gewaarschuwd voor het alarm! Hij heeft in ieder geval karakter, dat blijkt nu wel! Curly: Boaz krijgt er 3 nog maar volgens mij maakt het niet zoveel uit welke je laat vallen! Wel extra vit D bijgeven.. Ellen: Zou best kunnen dat hij wel in die fase zit! Als ik langsloop kan hij ook wel snel mopperen... Ach ja, zal maar zeggen het is een fase.... Hij doet het nu idd een maand! Wen: Zou die dan straks niet ontzettend lief worden??? (please) En ja hij wordt nu echt groot! Tanden: Volgens mij is Boaz nog 1 vd weinige (of enige) die nog geen tanden heeft???? Josien: Ff rust nemen en opladen! BETERSCHAP... Maia: Lees nu dat je hamster dood is!!! Gecondoleerd! Hoe oud was hij??? Trusten all
wauw joenka, knap dat je t zo hebt volgehouden. maar wel t beste voor jullie allemaal. wie weet gaat t vanavond al een stuk sneller. curly, worden je werkuren langzaam opgebouwd? je was toch ook aan t solliciteren? succes ermee! hier: tess heeft geslapen tot half 8, en ligt er nu alweer in. volgens mij is tess 1 van de weinigen die `s ochtend vrij snel na de fles alweer naar bed gaat of niet? ze houdt t gewoon niet zo lang vol.straks is ze langer wakker als t goed is. voor de vakantie is t wel ideaal, kunnen wij rustig ontbijten en vast wat spullen pakken, en dan is tess uitgerust genoeg om mee te gaan op pad! pffff ik heb nog 2 wassen op zolder hangen, en 1 in de wasmand. opvouwen, strijken, inpakken, ik ben nog wel ff bezig!
hello!Zo de soep en de snackballen zijn al klaar! @thanx voor de reacties op hyves voor deze ouwe doos haha! @ellen;nee hoor Dyoon gaat ook meteen naar haar bordje pap naar bed,is ook zo'n luilak hihi! @curly;dyoni heeft amper meer een fles ze weigert gewoon...heeft 's ochtends een bordje pap bij haar boterham wat zelf gemaakte drinkyoghurt(melk weigert ze) en dan doen we savonds nog een poging tot fles maar meestal mislukt die ook haha! @maia;arme hammie... @odess;heerlijk lekker op vakantie!! @Joenka;oee pittig karaktertje hahaha!Wat is hij trouwens lekker bruin joh!!
@Ellen, hier ook vrij snel hoor. Al duurt het nu iets langer omdat meneer 's ochtends een boterham eet en een flesje drinkt. Die boterham duurt al een half uur . Dan wachten we altijd even en dan een flesje erachteraan en hoppakee naar bed. Maar hij is ook echt een luilak, want slaapt dan gerust tot 11.30 uur. @Joenka, zoooo... bijna 70 minuten volgehouden dus? Wauw! Wat een temperament. Ik ben benieuwd hoe lang hij het vanavond volhoudt. @Babydream, ook hier een dikke proficiat! @Campingbedje... ik ben heel benieuwd. We gaan over een dikke week met de tent op vakantie. Ik vind het wel heel stoer van ons. We zullen eens zien hoe dat gaat. Ik neem Sam zijn travelcot mee en die zet ik dan in de tent (een tent in een tent). Maar alles is natuurlijk mega gehorig in zo'n tent, dus ik ben heel benieuwd hoe hij gaat slapen ... Liefs, Josien
goedemorgen! @curly: hier krijgt ze nog 2 flessen, wij hebben de avondfles laten vervallen. Na het eten krijgt ze wat yoghurt en daarna naar bed. @joenka: hij was 1,5 dus niet heel oud. nou hier gaat het wel aardig. Ze lijkt weer beter, geen koorts meer, alleen nog dat vervelende hoesten. Daar ben ik de halve nacht wakker door geweest, ze is ook vannacht een paar keer zelf wakker geweest dus ik hoop dat ze nu even lekker slaapt. Ik ben aan de boen en alvast aan het inpakken voor vakantie.
baby, ook hier nog ff: gefeliciteerd!!!! curly, hier nog 3 flessen, en die gaan tot de laatste druppel leeg. hier zegt t bureau dat de laatste fles er op den duur af moet, maar ben veel te bang dat tess dan niet meer doorslaapt... plus dat ik er verder weinig vocht in krijg, dus die flessen laten we nog maar ff zo. josien, hoe slaapt sam thuis als er onverwacht lawaai is?(onweer, stofzuiger, deurbel e.d.) hier zou ik bij wijze van een kanon kunnen afschieten en tess slaapt er nog doorheen. komt vast goed joh, leuk, kamperen! wilde ik ook wel. maar ik heb n kerel die nogal gesteld is op luxe, zoals n wc en een tv en een aparte slaapkamer met n gewoon bed....maar ooit komt er een caravan!!!