Oktober mamas 2009 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Danjo, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Hihi Josien, nee maar je hebt wel de foto's van een mooie 1e verjaardag zoals je die zelf graag ziet :) iedereen zn ding, tuurlijk!! Heeft Sam al 7 tanden joh, jeetje zeg! Wat een echt kinderbekkie zal hij dan hebben! Hier heeft Elise helaas veel last maar slaapt gelukkig nu met een paracetamol. Hoop dat ze snel door zijn, sneu om haar zo te zien!

2. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik hoop voor jullie ook dat ze heel snel door zijn...! Zielig hoor! Hier ons lekkere bekkie:

3. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@josien;wat een bekkie!Sam is wel een echte grappenmaker he?!

4. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Verjaardagstaart, hier gewoon weer een foto taart van de Hema......

@Josien, zo nu al kiezen die doorkomen!
    Dat is snel zeg

@Odess, duim voor jullie dat er snel een brusje op komst is;)

Met Tim gaat alles goed.
    Nu met de nieuwe zalf is de eczeem stukken rustiger geworden en krabt ie niet meer.
    Maar goed, nu moet ik de zalf nog 3 weken lang, 3 dagen in de week smeren. Dus ben benieuwd.
    O en net geprobeerd m pap van een bordje te geven...GEEN SUCCES haha....na 2 happen was t krijzen! Tja, dit gaat meneer veel te langzaam. In de fles gedaan, binnen 2min leeg en is nu tevreden in de box aan t spelen haha

5. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hahahaha Wendelaa... die Tim. Die heeft ook wel een eigen willetje hè? Fijn om te horen dat het met de nieuwe zalf beter gaat. Welke zalf heeft hij nu?

Ja Babydream, het is wel een grappenmaker ja. Een echt boefje wat dat betreft. Hebben jullie ook allemaal zo'n moeite om de luier aan te krijgen? Tjonge jonge... wat een gevecht is dat steeds zeg. Meneer wil steeds naar zijn buik draaien en gek genoeg vooral als hij een poepluier heeft :D. Wat een deugniet is het toch.

Drukke dag vandaag. Krijg zo bezoek van iemand die ik al een hele tijd niet meer heb gezien. Echt heel leuk!

Liefs,
    Josien

6. YellowButterfly

zooo Josien dat is echt al een kinderbekkie zeg! Wat stoer!! @ wen, hihi war is Tim een boefje! Fijn hoor van de eczeem dat het nu beter gaat! En hoe gaat het met zn helmpje?

7. YellowButterfly

Ow hier trouwens weer een brakke nacht en hebben haar 2 paracetamols gegeven toen heeft ze wel goed geslapen. Vandaag maar ff nieuwe zetpillen halen en iets voor de tandjes, iemand tips?

8. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    odess, VSM schijnt een goed middeltje te hebben, weet nu even niet hoe het heet, staat bij Yara in haar kamertje en ze ligt nu te slapen dus kan het niet opzoeken.
    Maar je kan het vast wel vinden in de winkel.

9. Maia

Maia Niet meer actief

zo, ik kom even voorbij waaien en gedag zeggen... alles is ingepakt voor zover dat kan, meisjelief gaat zometeen iets vroeger naar bed en dan vannacht om 3 uur richting schiphol! Tot over een week.

10. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Tandjes: wij hebben chamodent van VSM, werkt hier altijd goed.

Vandaag de foto's gekregen van de foto reportage. Zijn erg leuk geworden.

Reageer later meer.

11. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    maia, fijne vakantie!! geniet ervan!

mjvj, ben benieuwd naar de foto's!

12. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Maia, een hele fijne vakantie gewenst!

13. YellowButterfly

Maia, een hele fijne vakantie!

Hier zijn we ons vanmiddag een hoedje geschrokken!! Haalde ons meisje uit bed en ze kookte! Ze was knalrood, huilde heel hard bij alles wat ik deed en heel erg stijf. Mocht niet aan haar hoofd en nek komen en kon deze ook niet op de borst krijgen! Temp was 40 graden en direct de ha post gebeld, liever een keer teveel dan te weinig! Elise direct een zetpil gegeven en we mochten direct komen. Gelukkig sloeg de zetpil goed aan en zaten we al met een beter meisje bij de arts. Nog steeds wel veel huilen enzo, maar niet meer zo eng! Ze wilde haar hoofdje ook weer bewegen gelukkig! De oortjes en longetjes waren ook schoon. Wel zag ik bij het haar verschonen daarvoor een bultje op haar lies en waarschijnlijk heeft ze een liesbreukje, dus daar gaan we van de week mee naar de huisarts. Maar jongens, het was even heel eng en daarna een grote opluchting :) En gek kind, komen we thuis en eet ze heel gulzig haar fruit op en drinkt heel veel thee. En net heeft ze me toch goed gegeten? Gek he!? Het was vanmiddag even zo mis! Nou schiet ik niet snel in de stress en hoge koorts heeft ze wel eens eerder gehad maar in combinatie met stijfheid... Brrr... Maar de arts vertelde ons wat nieuws (wist ik iig niet) dat het nekvlies op verschillende manier kan worden opgerekt - kind op de borst maar ook wanneer je de benen omhoog doen wanneer je een luier verschoond. Een kindje met meningitis komt dan als een plankje mee omhoog. Vond ik wel fijn om te weten!

Het was me mn dagje wel!

14. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Odess, jeetje wat zal je geschrokken zijn zeg. gelukkig viel het mee. wel handig om te weten van de beentjes. knuf voor jullie.

Luna, ach ik zwijmel helemaal bij je foto's op hyves. Prachtig!! Alleen 1 vraagje, heb je de hele dag op die hakken gelopen?? Respect!! Ik loop wel veel op hakken, maar weet niet of ik het met me trouwdag aan zou durven...

15. YellowButterfly

Luna, wat een prachtfoto's meid! Had ze nog niet gezien maar wordt er helemaal blij van!

Curly, pfoe ja ben me echt een hoedje geschrokken! Maar was vervolgens ook zo verbaasd dat ze begint te bunkeren, ik bedoel ze had 40 graden koorts en huilde alleen maar! Net ook heeft een heel groot bord risotto gegeten! Ik snap er echt niets van, maar ben super blij dat ze nu lekker ligt te slapen. Vanavond voor het eerst sinds een week ofzo, heel fijn... Maar raar is het wel!

16. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    raar he, en dan zo eten. Naja nog even goed in de gaten houden denk....

17. Gusam

Gusam Niet meer actief

@josien, volgens mij was jij diegene die het vroeg, maar ik heb geen contact met de vader van riley.
    en is niet gevoelig hoor die vraag.

XXX Gusam

18. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Voor tandjes werkt hier chamondent goed en een zetpilletje.

Odess brrr wat een eng avontuur! gelukkig alles goed nu.

19. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Josien ik werk op een dialyse afdeling dus ik wil hier ook wel wat anders over zeggen. Denk heeeeeel goed na ( en tuurlijk heb je dat wel al gedaan) of dit de juiste beslissing voor jou is.
    Mogelijk is de nierziekte van je vader wel erfelijk, of heeft Sam later jou nier nodig ...
    Maar goed als jij zeker weet dat het niet erfelijk is, en je geen kinderen meer wilt en het risico aandurft is het natuurlijk heel goed dat jij hem wilt helpen!!

20. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Even ego meiden, weingi tijd weer helaas.

Ons meisje ging vandaag staan in de box! Wat was ze trots en lachte vollop en mama en papa natuurlijk ook haha.

Odess: wat zul jij geschrokken zijn. Kan me het goed voorstellen. Wij hebben het pas ook gehad met onze middelste. Hele hoge koorts en reageerde bijna niet meer, herkende zelfs zijn opa en oma niet meer en de papa. Dood eng. Ben er nu ook extra allert op als hij weer zo'n hoge koorts heeft. Zat van de week ook weer met hem bij de huisarts, gelukkig niks ernstigs dan alleen hele hoge koorts en goed ziek. Maar ik ben toch wel geschrokken toen.

Deel Deze Pagina