Oktober mamas 2009 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Danjo, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    mvj, wat goed van evi!!! had je fotocamera bij de hand??

2. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Odess, dat zal even schrikken zijn. Wat fijn dat de koorts gezakt is. als de koorts weer omhoog schiet, zou ik toch weer teruggaan en bloed laten prikken. Zo'n snelle temperatuurstijging waarbij ze ook nog eens een zeer zieke indruk maakt, zou namelijk ook op een hersenvliesontsteking kunnen duiden. Ik wil je helemaal niet nog banger maken. Maar stel dat het zo is, dan dank je god op je blote knieen dat je er snel bij bent geweest. Maar gelukkig is de koorts gezakt en gaat het goed. Knuffel voor je meisje.

Zo even verder teruglezen, wilde eerst even hierop reageren.

3. Momfulness

@Josien, respect!! Heel diep respect!

@Anas, als ik jou reactie op Josien zo lees, komt er bij zo’n beslissing meer kijken dan ik dacht. Ik zou ook meteen zeggen DOEN. Maar dit zet je wel aan het denken.

@Gusam, gaat alles goed met je zwangerschap? Al helemaal gewend in je nieuwe huisje?

@Odess, bedankt voor je reactie op de foto’s. We waren er zelf ook blij mee.

@Curly, ja ik hield het wel vol. Ik ben ook gewend op hakken te lopen. De hakken waren heel hoog maar er zat een plateau voor op de schoen en nog een heel zacht voetbed, waardoor het goed te doen was. De zware jurk, was daarentegen, minder goed te houden. Haha. Bedankt voor je leuke reactie.

@Maia, Fijne vakantie! Bedankt voor je leuke reactie op de foto’s. Trouwens, die taarten van jou zijn wel echt super mooi.

@Odess, ik lees nu dat ze al langer aan het kwakkelen was! Ik dacht dat het ineens op was komen zetten.

@JOsien, veel plezier met het bezoek, alles goed met Sam zo te lezen. Fijn! En bedankt voor je leuke reacties op de foto’s. ;)

@Wen, “gewoon” weer een fototaart. Haha. Vroeger hadden ze de keuze uit slagroomtaart en kruumelvlaai. Als je dan om een fototaart was gaan praten hadden ze je aangekeken alsof je gek was. Haha. Fijn dat de nieuwe zalf zo goed helpt!!

@Baby, creatief met Vilt!! Haha. Wel leuk.

@Kk, gefeliciteerd met het tweede tandje van Maureen!

@JOenka, wat fijn dat de dramaking door heeft geslapen. Beetje arrogantie mag ook wel met zo’n mooi bruin koppie hé! J Bedankt voor je leuke reacties op de foto’s.

@Ukkies: Spekkiesmetwatmindervetties. Fijn dat ze een half jaar vakantie heeft van de kunstjes.

@Ellen, inderdaad ook te gek eigenlijk wat we onszelf allemaal aandoen voor de verjaardag. Ach zolang we dr plezier in hebben. Maar met een kwarktaartje en wat uitnodigingen wordt het er zeker niet minder leuk en speciaal op!

@Tamale, nog bedankt voor je leuke reacties op de foto’s. En alsnog gefeli met de 9 mnd van Taar. Wat een bijdehandje al zeg. Daar moet ik niet te vaak naar kijken, want dan ga ik nog denken dat Juliën een luilakje is.

@Blijei, de laatste pagina’s n iet gelezen maar hopelijk gaat het allemaal weer wt beter met
    Boazje.

Nou ik weet niet of ik iedereen heb gehad en alle vragen heb beantwoord van na onze vakantie, maar het was in ieder geval leuk en Juliën heeft het goed gedaan.

4. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    luna goed om te horen dat juulz het zo goed heeft gedaan!! Ik heb vriendje nog even laten meekijken naar je foto's, maar het kwartje valt nog niet ;) haha (ik wacht al 1,5 jaar, tot die op z'n knieen gaat)

5. Momfulness

Julien gaat 28 augustus naar het CB maar we gaan morgen toch even bellen. Hij heeft vanmorgen zijn fles en zijn fruit helemaal uitgekotst omdat er een ligastukje van 1bij1 mm in zijn fruit zat. Ik begin een beethe het idee te krijgen dat dit NIET normaal is. vooral toen ik hem daarna in bad deed en zijn ribben kon tellen. Verder is hij vrolijk maar had gisteren wat verhoging. Nu gaat het weer beter.

6. Momfulness

@Curly, de aanhouder wint! Zo is het hier ook gegaan. Maar ik heb 8 jaar moeten wachten. :)

7. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Luna, klinkt idd niet echt normaal. Hoop dat ze je kunnen helpen.
    En ja aanhouder wint, wij zijn 5,5 jaar samen, maar voor mijn zwangerschap zei hij dat hij mij ten huwelijk zo vragen als ik zwanger was. Maar daar wacht ik nu nog op. Hij zegt nu dat ik nog even geduld moet hebben...

8. Momfulness

@Curly, haha, dan zal hij wel met een HEULE grote verrassing komen. Ja ik hoop ook dat ze er iets op weten.

9. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Luna, tja wie weet, of hij houdt me nog even aan het lijntje en heeft nog niks bedacht. Alsof het zo groot moet zijn... (not)

10. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Curly: nee had helaas de fotocamera niet bij de hand. Ik zat op de bank toen ze het deed en ik begon toen heel enthousiast te roepen dat ze een knappe meid was haha. Ik denk dat ze daar een beetje van verschoot en toen ging ze weer gauw naar beneden hihi. In het vervolg dus maar zachtjes snel dat ding pakken hihi. Daarna deed ze het natuurlijk niet meer.

11. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    joehoe hendrik 10 maand!!!!!!!!!!!!

12. lief ventje, en volgens mij lijkt hij wel op jelle he?

13. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Anastasia, je wilt niet weten hoeveel van dit soort dingen door mijn hoofd gaan en zijn gegaan. Je wordt ook psychologisch helemaal binnenstebuiten gekeerd ;). En toch is de keuze gemakkelijk voor me geweest. We weten niet precies waardoor de nierziekte van mijn vader komt, maar men denkt dat het komt door medicijngebruik in het verleden. Deze medicijnen kreeg hij destijds voorgeschreven maar bleken na later onderzoek erg ongezond geweest te zijn. Bewezen is het niet, maar het is het meest aannemelijk. Sam is op ons verzoek ingeschreven voor het PUNK-programma. Dit is een nieronderzoeksprogramma. Tijdens de 20-wekenecho is in het bijzonder gekeken naar zijn blaas en nieren en als hij 1 jaar oud is, krijgt hij een bloedonderzoek en wederom een echo van zijn nieren. Natuurlijk kan er altijd op latere leeftijd iets mis blijken te zijn, maar door deelname aan dit onderzoek hopen we wel uit te sluiten dat er nu zichtbaar iets mis is. Ik heb mijn vader ook aangegeven dat als er nu iets mis blijkt te zijn met Sam, dan stopt de procedure. Mijn vader zou trouwens ook niet anders willen. Ikzelf wordt sowieso helemaal binnenstebuiten gekeerd. Dus als er bij mij ook maar het minste of geringste mis of minder goed zou zijn dan stopt de procedure ook. Ik ben dus van mening dat ik er op die manier alles aan gedaan heb om de risico's in te dekken. Maar goed... ik kan morgen ook onder een bus lopen...

Wel heftig werk lijkt me. Je zult heel wat hele zieke mensen zien. Ik hoop dat mijn vader het dialyseren bespaard kan worden...

@Fokje, gefeliciteerd met Hendriks 10 maanden! Wat een bonk van een kerel zeg :D.

@Luna, hmmmm... klinkt wel vreemd ja. Niet die ribbetjes (want die zie ik hier ook bij Sam ;)), maar wel de reacties op stukjes in zijn eten. Misschien zou je het hier op de site ook eens aan de voedingsdeskundige kunnen vragen. Misschien dat zij je nog kan helpen?

@Curly, wow.. ik ben benieuwd wat die vriend van jou in petto heeft! Je wacht al lang dan zeg!

@MvJ, knap zeg! Wat een snelle meid!

@Gusam, oké... ;). Fijn dat het niet gevoelig ligt ofzo... Heeft ie zelf geen interesse of heb jij zelf het contact verbroken? Weet hij bijvoorbeeld waar je nu woont?

@Odess, brrrr..... bah! Ik zou me rot geschrokken zijn! Hoe gaat het nu?

Liefs,
    Josien

14. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

@ MvJ, wat stoer!! @ fokje, van harte wat een vent al zeg!! @ hier meisje is al heel veel beter wonderlijk genoeg! Helemaal blij mee natuurlijk maar wat het nu gisteren geweest is? Vandaag eet ze wel wat slechter en slaapt ze ook niet zo goed, maar ja dat zal wel weer goedkomen :)

15. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    mvj, haha dat ken ik. ik riep ook naar vriendje, moet je kijken. Britt snel weer zitten, haha!

Josien, respect voor jou. supergoed dat je het doet. en idd ik moet geduld hebben, wie weet wordt het ooit beloond.

16. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    tamale, hoe is het? heb je al even niet gezien...

Sylvia, waar ben je??

17. Momfulness

@Odess, fijn om te lezen dat het beter gaat met je meisje. Ik schrok echt van je verhaal omdat de koorts zo snel gestegen was! Hopelijk kwam mijn reactie niet te zorgelijk over! haha.

@Josien, We gaan morgen het cb bellen. Kun je bij Sam ook ribbetjes tellen ja? Hij komt zo op de foto helemaal niet zo over maar het is niet prettig. Vooral niet als je andere kindjes van die leeftijd ziet met lekkere spekkies.

@Ego: Juliën die is echt niet lekker. Wij dachten dat het vanmiddag kwam door het stukje dat hij in zijn mond kreeg, maar hij heeft vanavond alweer al zijn eten eruit gespuugd. Hele bedje onder. Hij was bij mijn ouders want wij hadde neen avondje weg gepland. Mam belde me op om te vragen wat ik wilde. Maar toen had ze m weer een fles gegeven en sliep hij weer bijna, dus dacht ik laat hem lekker daar in bedje. Morgenvroeg haal ik hem op en laat ik hem lekker thuis. Misschien heeft hij een buikgriepje. Geen verhoging.

18. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Luna, arme juulz. Hoe is het vanacht gegaan?? Ben benieuwd wat het CB zegt.

hier, Britt was al bij opa en oma logeren, dus ik kon rustig uitslapen en straks weer even werken. iedereen die moet werken werk ze en anders een fijne dag.

19. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    hoi!

Even snel, laptop is wederom kadoek....

Maar Larissa, KRUIPT!!!!

doei tot snel!!

20. curly

curly Fanatiek lid