Wapa: wat goed dat je meisje kruipt. Josien: respect voor jou hoor. Maar idd als er iets met mijn vader of moeder of zusje zou zijn zou ik ook kijken wat ik kan betekenen. Luna: beterschap voor je ventje. Ben ook benieuwd wat het cb zegt. Curly: werk ze. En inmiddels staat ze staand op de foto, nou zo goed als haha. Odess: fijn dat het met je meisje weer beter gaat. Zo net heeft mijn vader de laatste hand gelegd aan de kast voor mijn middelste. Die moest nog in elkaar gezet worden en hij staat nu dus. Lekker veel plaats erin. Vrijdag gaan we misschien naar burgers zoo. Even kijken naar het weer. Evi gaat niet mee, want het is nog steeds krijsen in de auto. Raar kind, ze wil gewoon niet vast zitten in de kinderwagen of in de tobi. En een uur met een rkijsend kind in de auto zitten zie ik dus ook niet zitten. Lekker vakantie nu.
Hoi meiden! Net met Dyoon bij cb geweest, ze is weer helemaal geoedgekeurd Deed sommige dingen van 6 maanden niet (zoals rollen) maar dingen van 12 maanden weer wel, compenseert lekker he..Ze vond haar behoorlijk eigenwijs (goh wist ik nog niet)..Ik hoef geen opvolgmelk meer te geven, ze weigert toch steevast..Was inmiddels 79 cm! En 9,5 kilo..Ze is voor het eerst op zon stoeltje zittend gewogen zo schattig! @mvj;wat goed van Evi dat staan! @odess;pfff schrikken zeg, gelukkig viel het mee maar toch brrr . @luna;dikke knuf voor je zieke ventje @fokje;wat een stoere bink! @josien;heftige tijd voor jullie spannend zon programma van Sam.. @Wapa;wat goed van Laar!!!
he meiden bedankt voor jullie reactie!! idd onze mannetjes lijken wel wat op elkaar vooral de ogen, wimpers/wenkbrouwen (van mem haha) hier zijn zitten ze mooi naast elkaar
hier nog 1 hendrik staat overig nog niet,hij kruipt wel niet op handen en knieën trekt met 2 handen en duwt zich af met 1 been, eten met stukjes gaat nu prima tussen de middag 1 brood en savonds eten met stukjes mooi dat je meisje weer is goed gekeurd babydream!! ik kan het niet laten hier nog een foto
baby, lekker dat je meisje weer is goedgekeurd. en geen opvolgmelk meer. Mag ik vragen wat je dan geeft, puur nieuwsgierigheid hoor. Britt wil nl ook steeds minder opvolgmelk drinken. mvj, oh leuk ben benieuwd naar de foto. lekker een nieuwe kast. hier, de taartopdrachten beginnen aardig door te lopen. Vandaag nog een opdracht gekregen voor a.s. donderdag (heb toevallig de tijd nu). en ook al redelijk wat in de planning. leuk leuk leuk. Werken viel mee. Britt is wel aan het spoken geweest bij mij ouders. Zat om 3 uur klaar wakker in bed te huilen.
@Curly;ze drinkt gewoon halfvolle melk,2 bekers per dag en krijgt 10 druppeltjes Vitamine D..Verder yoghurt of kwark na het avondeten.. Succes met je taarten!
@Babydream, wat een lange dame toch zeg! Fijn dat je nu niet meer hoeft te vechten met de opvolgmelk. Enne... Dyoni eigenwijs....? Goh... ! @Fokje, wat een leuke foto's zeg! Zo schattig! @Curly, fijn dat het zo goed begint te lopen met de taarten! Leuke manier om zo wat bij te verdienen, toch? @Luna, ik zie het bij Juulz op de foto's ook niet echt, maar bij Sam kan je ze goed tellen ja. Maar ja... hij is vrolijk en ik maak me er dus maar niet zo'n zorgen over. Wat zielig dat Juulz zich niet lekker voelt. Hoe gaat het nu? @MvJ, wat raar dat ze zo huilt in de auto.... kan me voorstellen dat je er dan niet zo'n eind mee gaat rijden. Misschien een keer gaan rijden voordat ze net moet slapen? Misschien helpt het? @Wapa, wat knap zeg van Larissa! Nou... ik ga Sam maar eens uit bed halen. Hij was zo moe en jengelig dat ik hem er toch maar even in had gelegd. Eens kijken of hij in bad wil en een flesje. Liefs, Josien
baby, thnx voor de info. Ik moet volgende week naar CB, ben benieuwd wat die voor Britt adviseren. Lange dame trouwens, hebben ze ook berekend hoe lang ze gaat worden? Josien, idd een leuke manier voor een extra zakcentje. Alles wat ik eraan verdien leg ik apart en gebruik ik voor nieuwe spullen te kopen en de rest gaat naar Britt d'r spaarpot. Sam weer rustig?
@Josien;ja is erg fijn en ze doet het er super op..Badderse! @Curly;ze zal ws tussen de 1.80 en 1.90 worden als ze zo door gaat...Ik vind het wel erg lang voor een meisje maar ja we zullen wel zien...
baby, oh dat is zeker lang. Ach ja eerst maar zien toch, ze zitten er ook wel eens naast. (mijn zusje zou 5 cm kleiner zijn, volgens berekening). Iig lang genoeg voor een model
Baby, zo hee Dyoon is behoorlijk bijgetrokken Ik meende dat onze meisjes even behoorlijk gelijk opgingen maar ik had Elise net na het eten op de weegschaal en ze was 7990 met luier aan Hihi helemaal blij want ze groeit, maar Dyoon groeit nog veel beter Eet ze alweer zo lekker dan? Fokje, wat een leuk stelletje! Wat is Hendrik een beer naast Jelle zeg
@Odess;ja dat klopt helemaal!Sinds Dyoni het eten door heeft, gaat het goed!Tuurlijk is het erg wisselend nog met eten, ze zou het nog beter kunnen hoor maar ze groeit!Scheelt wel dat ze ook nog nooit echt heel ziek is geweest zoals Elise helaas wel was..Voor haar lengte was ze nog tenger aldus cb, ik zelf vind het wel meevallen
Hihi ik vind het ook wel meevallen Elise zal niet veel korter zijn Fijn hoor dat Dyoon het zo goed doet!!
@Baby, zo wat een lange dame zeg! Ze doet het echt goed nu, ondanks dr nukke met eten hihi @Fokje, wat heb je toch een onwijs knappe ventjes... @MvJ, leuk zeg naar Burgers Zoo. Wel vervelend dat Evi het zo rot vind om een autostoel ofzo te zitten. En ook niet in een kinderwagen, hoe doe je dat als je ff lekker eruit wil dan? @Curly, wel een leuke manier om een centje bij te verdienen zeg. En je bent lekker bezig.... @Wapa, wat goed van Larissa zeg...kan ze achter dr grote broer aan haha @Luna, hoe is t nu met Juulz? @Odess, jeetje dat is echt schrikken als ze ineens zo ziek zijn. @Josien, zo'n beslissing is niet niks en je zult idd er al lange tijd over na aan t denken zijn geweest. Volgens mij vroeg jij welke zalf ik nu gebruik voor Tim? Dat is clobetasone butyraat..... @Hier, zo gisteravond de kindjes naar mijn schoonouders gebracht omdat im moest werken. Gelijk daar meegegeten. Tim heeft heerlijk zitten smullen van de broccoli, wat kan dat kind eten zeg haha...zou je niet zeggen als je m ziet Eva is vervolgens lekker blijven slapen en Tim heb ik weer opgehaald. T is nu wel rustig in huis. Straks ff de stad in, wat broekjes halen bij de H&M voor onze Timster
Zo, was ik ook weer ff.. Zag leuke foto's op hyves van een mini meeting. Leuk zeg! Wat een lief stel Tim en Dyoontje... Wat een lange meid is Dyoon nou al zeg! Rest ook goed gegroeid zag ik.. Vandaag naar een dinnetje van het juli forum, zij is vorige maand bevallen van een meisje. Dus ff baby bewonderen vandaag!
@KK, veel plezier vandaag met de juli mama! @Wen, hihi, die Tim, met zijn broccoli. Lekker dat hij zo goed kan eten! Met Juulz gaat het eigenlijk gewoon weer goed .Alleen hij is verkouden en hoest veel. @Baby, als baby ging ik qua lengte gelijk op met Juulz nu, ik was ook altijd groot. Nu ben ik maar 1,65 cm geworden. Hihi @Josien, inderdaad geen zorgen. Doe ik ook niet. Ieder kindje is anders. @Fokje, leuke fotos van de boys! Stoer joh. @MVJ, ben je nog naar burgers Zoo geweest? @Wapa, gefeliciteerd met het nieuwe kunstje van Larissa! @Hier, nou Juliën gaat al beter. Ik had afgesproken om naar de kermis te gaan met een vriendin, maar weet het nog niet zo. Aan de andere kant mss goed om hem nog ff rust te gunnen
Luna: wij gaan vrijdag waarschijnlijk naar burgers zoo. Even kijken hoe het weer is. Fijn dat Julien (sorry weet zo niet waar de puntjes zitten) weer beter gaat. Ik zou even kijken hoe hij zich voelt. Maar zou het niet te druk maken en de kermis is natuurlijk veel lawaai enzo. KK: veel plezier met de julimama. En heerlijk weer een klein babytje bewonderen. Fokje: wat een leuke foto's van je boys. Wendelaa: tja, meestal is het gewoon doorzetten met de kinderwagen of de autostoel. Ga haar er niet iedere keer uithalen, want dan heeft ze het gewonnen. Meestal helpt afleiden nog wel redelijk met een koekje of zo. Maar weet niet waar het vandaan komt, ik denk dat ze gewoon niet vast wil zitten. Maar soms helpt ook helemaal niks en dan zit je dus steeds met een krijsend kind in de wagen of in de auto. En dat is enorm frusti kan ik je vertellen, plus dat het in de auto ook nog enorm afleid. Jeetje die Tim met zijn broccoli hihi. Maar super dat hij zo goed kan eten hoor. Baby: fijn dat ze weer beter eet. Zo ze zal lang worden dan zeg. Hier waarschijnlijk gewoon een klein frutje net als papa en mama haha. Hier vandaag lekker met de kids naar de speeltuin geweest. Kids hadden de tijd van hun leven. De oudste had een ander kindje met een kartonnetje van de glijbaan af zien rootsen en toen moest hij dat natuurlijk ook. Kreeg dat toen van dat andere kindje maar nu ging hij een heel stuk harder zodat hij van de glijbaan af vloog op het eind zo het zand in. Komt hij naar mij toe, mama zand smaakt toch niet lekker hihi. Evi gaat nu werkelijk overal aan staan. Aan de bank, aan de stoel en aan de trap. Langs de tafel probeert ze wat te lopen, maar dat gaat nog heel wankel en nog niet veel vooruit. Komt wel, wilde dat ze wat langzamer ging hihi. Wilde nog even genieten van het baby zijn, maar dit is ook wel weer ontzettend leuk. De tafel is nog net ietsje te hoog om zich zo aan op te trekken. Meeting vraagje: ik moet even bekijken of ik kom, want ik vind 1,5 uur rijden toch wel heel erg ver met een rkijsend kind achterin. Maar mocht ik wel komen hoe doen jullie het dan met slapen, eten enzo? Van hoe laat tot hoe laat is het meestal?
Hallo ladies, Hoe is het met iedereen???? Luna: Juulzzzz niet fit geweest? Als hij nu toch weer beter te pas is, lekker frisse neus halen toch?!?! Wat een geweldige foto's op hyves zeg! Hadden jullie kledingafspraken gemaakt? Baby: Tjee, wat een lengte! Fijn dat ze weer APK goed gekeurd is! En nu over op gewone melk dus! Wil ze dat wel drinken? MVJ: Hier overstrekt Boaz zich ook weleens als hij in de autostoel moet, maar dan heeft hij dikke vette pech! En nu ik weet dat hij gewoon een eigenwijze driftkikker is zal die toch aan dingen moeten wennen! Is Evi ook eigenwijs of zit er iets anders achter? Lijkt me nl wel lastig! Wat stoer dat ze ook al probeert te stappen langs de tafel! Danjo: Gefeliciteerd en beterschap! Tamale: Hey, wat leuk zeg bij Tara! Hoe is 't verder met oe?? Wen: Tim weer gegroeid? Welke maat zit hij nu? Wat lekker dat hij zo goed eet he! Geniet vd rust in huis.. Odess: Je meissie alweer helemaal de oude? Hier gaat het prima met ons draakje! Wat onrustig, wat volgens mij door die k**** tanden komt! Volgens mij staan er een aantal op scherp, hij heeft in ieder geval ook verhoging en wat dunnere luiers... Ach ja, het mag ook wel een keer... S'avonds het slapen gaat weer super, gister nog geen minuut gehuild, dus ik zeg JOEPIE..... Gisteren weer gewerkt, pff ik was gesloopt! Ben nog aan het bijkomen, maar mag nog 2 dagen! Vrijdag met Britt naar de kno!