Oktober mamas 2009 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Danjo, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Wapa: pffffff, wat dom zeg! Ik zou zeker ze hier op aanspreken hoor.
    Sterkte deze week!

2. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@wapa;ppppffffff arme Milan(en jij) heeft hij een sterke reactie?

@nathalie;welkom terug!

@maia;welkom back!

@haarbandje;(volgens mij kk) Die komt van Claire's!Das een winkel met allerlei accecoires..

@hier;vandaag met Dyoni naar de kinderarts geweest..Ze was 9565 gram en 81 cm..De kinderarts wil haar toch wel in de gaten gaan houden omdat ze zo lang is..als ze zo door groeit moet ze ws aan de groeiremmers en dat zie ik persoonlijk nog niet zo zitten..ook moet ze onder controle blijven ivm de si..jammer ik dacht dat we het konden afsluiten maar ja..beter dat ze mn moppie goed in de gaten houden!

3. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Nathalie, lekker vakantie gehad zo te lezen. Jammer van je schoonmoeder, maar wel goed dat je het er allemala uit hebt gegooid. Emma nog geen tandjes dus, komt vanzelf, gelukkig ontwikkelt ze zich goed. leuk hoor!

Sloppy, heel verstandig dat je niet met ze op vakantie gaat. Wij zijn vorig jaar met vrienden op vakantie geweest, maar dat was geen succes en de vriendschap is sinds dien een stuk minder en erg veranderd.... toch jammer....

maia, welcome back! Las al op je hyves dat vliegen goed was gegaan.

wapa, ik zou er zeker even contact over opnemen. Nu loopt het goed af, maar dat soort dingen mag niet gebeuren. Foutje maken is menselijk, maar denk dat het geen kwaad kan als je het nog even bespreekt.

hier, gister naar musical geweest met zusje en moeder. Crazy shopping. erg leuk, niks om het lijf musical. vandaag weer even gewerkt en nu lekker thuis. taarten bakken voor opdracht vanavond.

4. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    ff snel..

NAthalie:welcome back! Vervelend van je schoonmoeder, niet meer mee op vakantie dus!;)
    Hoofd bonken, Boaz gooit zich als het hem niet zint achterover.. Laat dit ook gewoon gebeuren, hij merkt vanzelf wel dat dit ook pijn kan doen! Voor wat betreft het slapen??? Hier heeft dus het advies vd kinderarts geholpen, gewoon laten huilen..Maar of dit bij jou de tip is, dat weet ik niet! Suc6 in ieder geval! Hier ook nog geen tanden hoor!;)

Baby: Pff, jeetje dat is ook nogal wat! Maar idd is qua lengte denk ik op de plus 1/2?? Ach ja trekt vast wel weer bij! Hier groeien ze in de breedte ipv in de lengte!;) En prima toch als je af en toe ff langs mag komen, houden ze het in ieder geval goed in de gaten! Knuffel

Ellen: Leuke foto's op hyves!

MAia: Goed bezig! Heb je nog ff vrij?

Sloppy: Weet dat het heel lastig is om met iemand op vakantie te gaan met kinderen! Daarom ga ik ook niet met mijn beste vriendinnetje op vakantie, steekt heel anders in de opvoeding!

Wapa: Sorry, heel vervelend voor Milan en jou! Maar dat is waar wij ook wel heel bang voor zijn en ouders op het hart drukken dat we het heel goed in de gaten houden maar dat er wel een risico aan vastzit op het kdv! Wij werken ook weleens met inval en dan kun je het nog zo duidelijk op deuren en kastjes vermelden, maar het kan een keer fout gaan! Neem aan dat ze altijd heel alert zijn!
    Wat voor een reactie heeft Milan?
    Sterkte verder deze week met al die k**dingen!

Curly: Bakze weer!:D

Hier weer een dag werken erop zitten! Morgen naar het bureau voor de APK.. Gaat super nu, heb hem net naar bed gebracht en geen kik gegeven. Nou hopen dat hij vanavond ook niet meer begint! Het max is nu 5 minuten, dus wij hebben er echt baat bij gehad! Wat een draak al op die leeftijd zeg! Ook is hij vreselijk eenkennig aan het worden, of hij is het eigenlijk al!;) Nog geen tanden, wel druk met klimmen,klauteren, kruipen en overal aan staan! Handen vol en roep de hele dag nee, nee,nee! Of goed zo, goed zo,goed zo....

5. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    nathalie, lastig, dat slapen. ik heb laatst ook al n keer gezegd dat ik t hier 1 week heb gehad. had toen ergens gelezen dat ze rond deze leeftijd soms even huilen omdat ze zich alleen voelen. als je er dan even bij blijft worden ze weer rustig en kun je (meestal) weer weglopen. hier hoefde ik alleen maar ff door dr haar te kroelen en dan kon ik weer weg.nu is er niks aan de hand. ik ging er trouwens alleen maar heen als ze echt huilde, niet als ze aan t jengelen was. balen van je schoonmoeder, ff afstand nemen is n goed idee... afwachten dus hoe t verder gaat!

wapa, jeetje, dat is wel n ernstige fout. wat joenka ook al zegt, t KAN gebeuren, maar t MAG eigenlijk niet. hebben ze t overal goed aangegeven? misschien kun je een gesprekje aanvragen met de leidster(s) om even de puntjes op de i te zetten? (hoe ernstig is milans allergie eigenlijk? soms kunnen kindjes eraan overlijden toch?)succes! en ook met al die spannende dingen deze week... sterkte!

joenka, fijn dat t zo goed met boaz. wat goed dat t slapen zo goed gaat! (goed, goed, goed, hahah)
    hier ook een dame die t liefst speelt met iets wat geen speelgoed is... (afstandsbediening, gids, telefoon, stekkers, onze ijzeren siervogels, de krant) ik moet er nog wel aan wennen dat ik niet iets op tafel kan laten liggen ofzo...

sloppy, lijkt me heel lastig om andere opvoed-ideeën te hebben en dan op vakantie te gaan. wij eten wel eens met zijn allen bij mijn schoonouders, en dan erger ik me al de opvoeding van mijn nichtje. erg lastig om daar niks over te zeggen. laat staan een week of langer op vakantie te gaan!
    aan de andere kant, als je je er van te voren goed op voor bereid, weet je wat je te wachten staat en kun je proberen het langs je heen te laten gaan. al lijkt mij dat heel lastig...

baby, jammer dat dyoni nog bij de ka onder controle moet blijven, maar wel fijn dat ze haar goed in de gaten houden. lijkt me ook wel fijn om vragen te kunnen stellen als je iets moeilijk vindt, of niet begrijpt.

curly, fijn dat t bakken zo goed loopt! zou wel eens n foto willen zien van wat je bakt!

wij zijn vandaag naar ikea geweest om traphekjes te kopen, ze hebben hele fijne daar. ik zit nu in de woonkamer vaak in onze zitkuil te lezen, omdat tess natuurlijk altijd DAAR wil spelen. we moeten haar maar snel leren hoe ze het trapje op en af moet, want het is echt geen doen zo. er kan ook niks voor, is te breed. het is maar 1 tree, maar ja, ze kan er natuurlijk wel afvallen...

6. Uksie

Uksie Actief lid

20 jun 2010
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo, eens kijken hoeveel ik moet bijlezen sinds 29 juli ;)
    heb het mega druk en heel leuk gehad met Snuit en Snuitpapa!

Maia moet nog op vakantie daar waar ik aan het lezen ben, oeps!
    Volgens mij heb je het leuk gehad las ik net.

Ellen ging ook bijna weg, ook leuk gehad volgens de foto's!

Gusam alweer 28 weken zwanger zeg... jeetje!

Josien, dus idd een orgaantransplantatie. Ik zou dat inderdaad ook direct doen mocht het nodig zijn. Maar nog, ik heb bij een collega gezien hoeveel dat fysiek nog van de donor vergt, het is moedig van je dat je dat wilt doen.

Tandjes, snuit heeft 2 ondertandjes en boven BIJNA 2 hoektandjes :D ziet er bijzonder uit straks, kleine dracula.
    Ik doe er niet veel op als ze last heeft. Heb wel gengigel en euh ehm hmmm nog iets maar weet niet meer wat, iets met Lidocaine.

Wendelaa, hier ook laatst een poging gedaan om de pap heel CBadviesopvolgachtig met een lepel te geven. Na 3 happen water erbij gedaan en in een fles gegoten. Ondertussen SchreeuwendeSnuit uit de stoel gehesen en in de box gelegd.
    Fijn dat het eczeem wat begint af te nemen. Het is wel een getob he?!

Odess, jeetje wat een schrik ineens zeg met Elise. Poeh!

Luna, wat een prachtige dag hebben jullie gehad zeg, en een heerlijke vakantie! Mooi hoor.
    Oi, Julien wil dus geen stukjes?! Hmmmm.... absoluut geen tips voor je, hier wordt al met een opgetrokken neus gekeken als de blender uit de kast komt.
    Oh lees nu dat het niet bij 1 keer bleef.

*zoef* dat was wapa achter Larissa aan...

Baby, 180 is niet lang hoor voor een meisje. Toch? Of vond je mij absurd idioot lang tijdens de meeting bij ei? Ik ben namelijk 183 ;)
    Wel jammer dat je toch nog langer bij de arts moet lopen.

MvJ wat een heerlijke foto's!!

Tamale, wat goed dat het met Tara zo goed gaat! Waar wil jij die 11,5 kilo vanaf halen? Of heb jij je sinds de meeting bij Joenka zo vreselijk laten gaan dat er 12 kilo bij is gekomen??

Sloppy, de vissen zijn hier in de dierentuinen ook favoriet!

Odess, fijn dat Elise niet meteen geopereerd hoeft te worden. Idd, je kan er 100 mee worden!

Kijk, Ellen weer terug en heeft het leuk gehad!

KK, poeh, weer verkouden. Nou weet ik niet meer of er al eens naar Maureen dr amandelen was gekeken?

Anas door naar de KNO, spannend.

Josien ook bijna weg op vakantie! Have fun!!
    ah en bij salaris vragen moeten we dus bij jou zijn. Mooi :D
    Gefeliciteerd hoor, ik heb naast een full time baan een HBO studie gedaan en dat is geen kattepis. Laat staan met een kleintje erbij!

Odess, wat heftig zeg dat je vent van die ijlmomenten heeft! Tjonge.

Ellen, wij (eh, mijn moeder nu) hebben ook zo een "Japie" totdat ZIJ ineens kittens kreeg ;)

Ei, waar hang jij uit?

Zo, vond het genoeg. Heb ik niet op je gereageerd maar had dat wel gemoeten, sorry!!

Hoe is het hier? Nou, prima eigenlijk wel. Snuit gaat goed. Nu een beetje rode pijnlijke schrale billen dus die krijgen extra aandacht. Was alleen wel draaaaamaaaa vannacht om half 2. Pfff zeg wat een geluid! Gillen dat arme kind, ik stond er bij te huilen zo zielig.

Verder kan ik melden dat hier dezelfde spullen als Odess in de hoek heeft gedonderd, wij ook in de la laten liggen. Zeg maar ;)
    We zien wel.........

Zo eens kijken of ik nog wat te drinken kan krijgen in deze toko!

7. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@uksie;spannend!!Nou vandaag bij de ka voorspelde ze al dat ze richting de 2 mtr dan zou gaan en dat vind ik toch wel errug lang voor een meisje..1.80 is netjes hoor..

@Ellen;lastig met die kuil maar indd ze zal t eens moeten leren...

@Joenka;wat goed zeg!Spookkie heeft t door!Hier ook een gifkikker, driftbuiten als je iets afpakt incl slaan , gillen en nephuilen , dramaqueen! Nee ze komt ver boven de +2 lijn uit inmiddels vandaar dat ze het willen controleren..

8. Uksie

Uksie Actief lid

20 jun 2010
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    boven de 2 meter is idd niet leuk Babyd, dan maar wat meer onder controle blijven.
    Ik ben met 183 al vaak aan de langere kant onder de vrouwen. Net als afgelopen week toen ik op stap was met een vriendin. We stonden met een groepje meiden te kletsen en ik versta dus geen zak omdat ze allemaal minstens 10 cm korter zijn en ik er bovenuit toren...

Ja, spannend he?! Ben ook heel benieuwd hoe lang het dit keer gaat duren. Snuit deed er 7 rondes over na de mk in ronde 2

9. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Hihi Uk, goodluck :D

Baby, is ze zo extreem lang dan? Naja goed dat ze haar in de gaten houden maar groeiremmers lijkt mij ook niet echt fijn. Zijn jij of je man erg lang?

Wapa, ie dat is schrikken zeg! Ik hoop dat alles is meegevallen voor Milan!

Ellen, oe dat is lastig ja - ik hoop dat ze het snel leert!!

Joenka, wat fijn!!! Super hoor dat hij het nu zo goed doet!!

@ hier, vanavond niet veel maar wel zonder drama gegeten, jippie :) En net hele lieve nieuwe slofjes voor Elise besteld voor als ze uit degenen van nu groeit! Ze zijn helemaal stoer :D

10. Uksie

Uksie Actief lid

20 jun 2010
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat een schatjes Odess!
    Ik vind zootjes ook zo lief.

11. YellowButterfly

Ja leuk he :D Ben niet zo van de meisjesmeisjes dingetjes, valt het op ;)

12. Uksie

Uksie Actief lid

20 jun 2010
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    Odess, ik ook niet hoor! Roze hang wel in de kast maar niet in mega-hoeveelheden.

13. YellowButterfly

Ik vind roze best leuk alleen hou niet van te veel frutsels en blingbling :) slaag ook best wel een bij jongenskleding, bv stoere broeken maar dan wel met een knalroze shirtje :) zit nu al winterjassen te kijken ook daar vind ik stoere jacks het leukste. Hihi straks wordt Elise een echt meisje meisje en houdt ze van poppen - slik :D

14. Uksie

Uksie Actief lid

20 jun 2010
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, hier echt precies eender! Ook veel jongens kleertjes in de kast liggen.

ik ga naar bed! slaap lekker ladies!

15. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hahaha odess en uksie, jullie lijken dus wel op elkaar! go for it girls!

hier begint t ook te kriebelen waar jullie t over hadden ;) (weet niet of ik meelezers heb...) denk dat t bij ons ook niet meer lang duurt voor we datzelfde in de hoek gooien... hahaha

vanavond heeft tess voor ons huis in de zandbak gespeeld, de buren waren ook buiten met hun 2 kids. heel gezellig, en tess vermaakte zich heel goed. was erg leuk! jammer genoeg had ik haar all stars niet uit gedaan... dus die staan te weken in een biotex-badje.

16. Uksie

Uksie Actief lid

20 jun 2010
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    ellen, vertel mij wat over meelezers.
    bovenstaande is dus ook topsecreet ;)

17. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    pfffff tess was weer vroeg vanmorgen, ze ligt er al weer in.
    eigenlijk wil ik wel weer gaan slapen, maar heb nog genoeg te doen, dus ga me maar douchen en aan t werk...

18. Uksie

Uksie Actief lid

20 jun 2010
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    morning!
    hier weer another day at the office. Snuit werd vanmorgen pas om 7 uur wakker van onze wekkers...
    Fijne dag allemaal.

19. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    ola,

Baby: Dat is idd lang dan! Boven de +2 lijn! Nou wie weet blijft ze straks een poosje stilstaan! Is trouwens wel snel door de kleren heen gegaan dan! Nadeel is dan wel dat je bijna geen kleding kunt kopen die goed zit, is waarschijnlijk veel te wijd van boven!

Uksie,Odess & Ellen: Good luck!!!

Hier wordt het straks ook uit huis gebannen maar dan omdat het niet meer nodig is:D...
    Hier net allemaal in de kleren! Boaz werd om 7:20 wakker en heeft daarna nog ff geslapen van 8:20 tot 9:15, dan in bad en nu lekker spelen! Straks fruit en dan weer slapen! Vanmiddag moet ik geloof ik om 14:45 bij het cb zijn.

Voor diegene die moeten werken werkse!

20. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    @ wapa, jeetje wat moet dat gisteren schrikken zijn geweest voor jullie. Ik zou er nog wel eens goed ophameren dat ze dit in de gaten moeten houden.

@ roze kleertjes, ik heb dus echt heel veel roze voor Emma omdat ik daar altijd al erg van gehouden hebben (heb zelfs een aantal jaren een roze auto gehad). Maar heb ook wel stoere kleertjes. Alleen vind ik het altijd zo vervelend dat als ze die aanheeft gelijk als jongen word aangesproken. Nou gebeurt dat soms ook als ze iets roze aan heeft, maar met blauw of groen is het helemaal erg.

Wij zijn vanochtend weer wezen babyzwemmen, emma is helemaal op en slaapt nu lekker. Daar ga ik dus maar van profiteren om de boel goed op te gaan ruimen in huis.

Deel Deze Pagina