Och danjo, sterkte en het is hopelijk niets maar nu onderzoeken kan geen kwaad en zeker niet als het pijn doet... @ zindelijk worden, ja hier ging het eigenlijk vanzelf ( hadden wel een potje in de kamer staan maar daar deden we nog niets mee ) ineens zei Milan "mama nee, milan uier uit" hihi... en nu loopt ie heerlijk de hele dag in zijn blote kont door de kamer... met onderbroek gaat het hier ook mis maar in z`n blote bips gaat het goed maar het is een boel werk en zeker als je er ook nog eentje hebt die je in de gaten moet houden omdat ze zelf de dvd speler aanzet... Weet iemand of milan te jong is voor stickers plakken ?? Hij moet nog 2 worden en hoeveel stickers dan voordat hij iets krijgt en watdan?? nou ga even snel eten!! xx
@Danjo: een hele dikke knuffel. Wat zat dat wel schrikken zijn, ik hoop dat het niets ernstigs is! ik heb van de week m'n verstandskies laten trekken en het doet nog flink pijn maar het is niet anders. Verder vandaag een nieuwe salontafel gekocht in de stijl van ons interieur. Vorige was van ikea en dat zijn we allemaal aan het vervangen en die vorige was ook erg laag met scherpe randen en hoeken dus die vond ik ondanks de hoekbeschermdingen flink eng. Met de kleine meid is het allemaal prima. Ze zit nu onder de kinderstoel in het zakje te graaien hihi! Kruipen heeft ze nu op laminaat ook door al vindt ze het nog steeds makkelijker om glijend op d'r buik te gaan. Ook wil ze 's ochtends geen pap meer maar een boterham dus we gaan over op nog maar 1 fles. Geef haar 's ochtends gewone melk want dat drinkt ze wel maar zodra het opvolgmelk is moet ze het niet (wel 's middags, maar niet 's ochtends). @Baby: die site van jou gisteren zag manlief vanochtend en hij weet precies welke hij voor haar verjaardag wil geven. Zandbak is geloof ik van de baan hihi....
schattig maia! wij hebben vorige week in putten ook schoentjes gekocht, nog iets te groot. is meer voor als ze kan lopen straks. zit een heel flexibele zool onder. van shoesme. wapa, je kunt t eens proberen. bij elke plas een sticker plakken en dan nar 10 of 15 stickers een kadootje. (als ze ouder zijn kun je wel meer stickers plakken, maar denk dat dat nu nog niet te overzien is) tja, kadootjes.... koop een zak autootjes, of een doos blokken/kleurtjes, noem maar op. ik zou t heel klein houden! gek trouwens dat hij zonder onderbroek wel op de pot plast, en met niet! hahah
Ei, ik heb een hoop gemist geloof ik! Huis te koop, sollicitaties, Boaz niet lekker in zijn vel. Jeetje. Ellen, vreselijk herkenbaar het diva gedrag van jouw Tess. Lauren kan er ook wat van. Vreselijk! Gisteren had ik een vriendinnetje aan de telefoon die hoorde haar gillen, haar zoontje is bijna een jaar en had volgens haar alleen maar zo gegild toen ie gestoken werd door een wesp (arm mannetje) En ja, wat er aan te doen. Ik negeer het zo veel mogelijk. Laat me niet commanderen door een 10 maanden oude miniterrorist zeg Danjo, oh bah wat eng een knobbel. En weer fysio... knuf voor jou. Lekker dat het met Naomi zo goed gaat! Al stapjes los zeg! Jouw spiraal ook weg? *ik mis teveel * Wapa, waar wil je de stickers voor gebruiken en waarom? Ik ben zelf, op dit moment nog he, geeeeen idee hoe ik er over 2 jaar tegenaan kijk, niet zo van het steeds maar belonen met "dingen" of dat nu snoepjes, koekjes of spullen zijn. Maia, schattige schoentjes! Nog steeds last van je kies. Niet leuk
meiden even een ego berichtje, vandaag is onze lieve poes Simba helaas overleden. Ze had een soort trombose in haar achterpootje waardoor deze aan het afsterven was. Hierdoor hadden we besloten deze te laten amputeren. Vandaag de operatie maar helaas heeft ze dat niet mogen overleven. Moet nog erg wennen aan het feit dat ze er niet meer is. Ze is 15 jaar geworden.
oja, Ikea... mja, daar kom ik ook nooit met lege handen naar buiten Snuit ook niet trouwens, de laatste 2 keer. Vandaag ging het goed, de kleine pikkedief. Nu een kinderstoel gekocht en een pakje tekenpapier. Niet veel maar alleen wat ik wilde hebben. Onvoorstelbaar eigenlijk.
@Noa, sterkte! Vreselijk om zo mee te moeten maken! @Danjo, tjee... meid ik schrik ervan. Ik hoop dat ze wel snel actie ondernemen, want in deze onzekerheid slaap je ook niet lekker. Trek op tijd aan de bel! Das hartstikke belangrijk! Dikke knuffel voor jou! @All, even Ali Illegali vanaf de camping. Alles gaat goed hier. Sam gedraagt zich als een voorbeeldig jongetje. Van de week naar Noorder Dierenpark geweest, een dagje braderiën gelopen, een dagje naar de hunebedden en Exloo en vandaag naar Assen. Morgen gaan we naar Kamp Westerbork. Niet echt een grappig uitstapje natuurlijk, maar natuurlijk wel belangrijk en niet te missen. Hieronder nog twee fotootjes. Allereerst Sam in zijn tent:
Josien, heerlijke plaatjes! Fijn te lezen dat jullie het lekker hebben. Ik duim voor zonneschijn de komende dagen.
Josien, wat is Sam toch een heerlijke muppet (ehm, dat is lief bedoeld hoor ) in zn tentje Noa, ow bah dat is rot! Vijftien jaar is een end he en als dat zomaar wegvalt! Sterkte! @ alle diva mamma's, hier ook! Gelukkig met eten kunnen overwinnen door haar gegil te negeren en lief gedrag met aandacht te belonen jippie! Maar pfoe, hihi dat eigen willetje zit wel goed.
noa, wat vreselijk van je kat. Danjo, oh getver hoop niet dat het iets ernstigs is die knobbel. Ei, wat een ontwikkelingen allemaal. waarom verhuizen? maia, balen dat je kies nog niet over is. Josien, leuke foto's!! Wat wordt Sam groot zeg. hier, weer geshopt vandaag. Ik kon niet slagen, uiteraard wel weer veel voor Britt. Nu taart aan het bakken voor opdracht.
Curly, Britt weer nieuwe dingen leuk! Jammer voor jezelf niet kunnen slagen, ik vind op het moment ook niks leuks (of passends)
noa, sterkte meis, is niet makkelijk! josien, geweldige foto`s! wij zijn vorig jaar ook in drenthe geweest, hebben alles gezien wat je opnoemde! veel plezier nog! curly, same story here. heb niet veel kleren meer, maar hoop nog wat af te vallen, dus zonde geld om van alles te kopen... diva-gedrag: fijn dat t herkenbaar is. ik ben dus niet de enige met n terroristje in huis. maar wel n heel lief, schattig, geweldig mooi terroristje! haha uksie, jongetjes huilen zowiezo minder hard hoor! die gooien eerder dingen stuk als ze boos zijn... haha
@ Danjo, jeetje wat verschrikkelijk voor jou. Ik zou als je zo veel pijn blijft houden toch ook wel aan blijven dringen dat je wilt dat er eerder naar gekeken word. Sterkte ermee en dikke knuf. Gisteren mijn knaagdieren bij mijn ouders opgehaald en daar was Emma het dus niet mee eens. Ze wilde niet meer bij opa en oma op schoot, alleen dicht tegen mama aan zitten was veilig volgens haar. Toen mijn moeder even op ging passen terwijl wij de spullen in de auto zetten heeft ze het dus ook op een flinke brullen gezet. Normaal gaat Emma donderdags naar de kdv, maar deze is nog gesloten en heb ik dus vrij genomen. Ben wel benieuwd hoe het volgende week gaat als ik haar dus daar ga achter laten. Morgen is het papadag en hoop dat dit ook geen problemen gaat opleveren.