Oktober mamas 2009 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Danjo, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Ellen, heeft ze ook nog een pyama aan?
    Want ik zou kiezen om het overtrekje weg te laten en geef rustig een zetpil, zakt de koorts ook

2. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    ik laat dr dan altijd ff alleen in een rompertje liggen totdat ze is afgekoeld en dan alleen in een slaapzak. Beterschap!!

3. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    thnx voor de tips! zetpil heeft ze al, en romper met lange mouwen. ze heeft ook n pyamabroekje aan, moet wat onder de beugel... ga t lakentje weghalen, kan ik t altijd vannacht nog weer over doen. thnx!

4. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    ellen": betersschap met je meisje! Ik zou idd lakentje eraf laten en die er evt weer vannacht op doen.

buggy: doe alles met de fiets en de maxicosidrager dus heb nog even geen buggy nodig. Wel jammer, want ben die grote lompe wagen wel een beetje zat, maar is wel beter om langere afstanden mee te gaan lopen

Eeh ik heb nog een paar dingen gelezen maar ik weet t niet meer

iederee n een fijne nacht!!

Voor jou helemaal wen. Hopelijk slaapt je ventje lekker door!!!

5. @ellen, beterschap voor je meissie!

@alle dames, hopen op een goede nacht!

hier ligt maureen nog niet te slapen.. heeft er gewoon geen zin in...
    het lijkt alsof ze last heeft van haar buikje.. Ze heeft vandaag voor het eerst smeerworst op broodje gehad, kan dat het zijn?

6. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    sylvia, wat vervelend dat jullie allebei ziek zijn! hoe gaat t nu met jullie? -> lees dat t beter gaat. gelukkig! balen dat noa is afgevallen! maar ja, als ze alles goed eet, hoe kan dat dan???

joenka, hopelijk werken de nieuwe medicijnen! je zult nu nog wel geen verschil merken of wel?

baby, ok, jammer dat dyoontje niet doorzette met stukjes eten. gaan de flessen en gepureerde fruit en groente wel weer wat beter?

danjo, hoe is t met je keelpijn?

maia, jeetje, wat een beweeglijke dame hebben jullie!

kk, lastig dat maureen niet wil slapen. heb je al eens geprobeerd om haar slaapschema iets om te gooien? bv niet meer laat op de middag naar bed?

anas, ik duim voor je dat t mike bespaard blijft om zo vaak oorsteking te krijgen!!! wat goed dat hij al zo goed brood eet!

meeting: ik kan niet..... boehoehoe! :'(

luieruitslag: mijn tip stond hier laatst al: bepanthen op de billen, en sudo (is lekker vet) in de luier. dan trekt de bepanthen niet meteen in de luier.

wapa, leuk weer van je te horen! wat een flinke meid heb jij zeg!

luna, verschrikkelijk! die lui mogen gewoon nooit meer een kind krijgen!

tamale: tess is altijd erg vroeg wakker, rond half 7 (meestal eerder) ze ligt er dan om 8 uur weer in en slaapt dan tot een uurtje of 10. soms duik ik er ook nog ff in.
    als ik jou was, zou ik nou mijn poot stijf houden, dat mens hoeven jullie niet meer in jullie leven toch? en je ouders waren hier dus bij???

danjo, nog wat kunnen doen op t werk? ik heb t juist warm... misschien toch ziek aan t worden? je had toch al last van je keel?

wen, ook al n ziek mannetje... zielig he?

sannie, lastig om ff de deur uit te gaan met twee kids.... goed dat je toch gegaan bent!

frituurpan: hier niet meer zo`n ding in huis. die paar keer per jaar dat wij vette hap eten, dan rij ik wel naar de snackbar. vond t schoonmaken altijd echt een crime!

wen: hahahah jij wordt de leukste schoonmoeder die tims vrouw/vriendin zich maar kan wensen, want jij weet nu hoe t niet moet!!!!

syl, word je soms geweigerd in bussen? hoe is t mogelijk!!!

kk, elk nieuw product dat n kindje krijgt kan n reactie geven. gewoon een paar dagen geven en dan een paar dagen niet, kijken of er verschil in zit.

hier: tess is dus ziek. erg jammer, maar ja, hoort erbij. zijn er erg veel als ik dat zo lees!

zondag doe ik mee aan de leontien ladies ride in zwolle. duizenden vrouwen op de fiets, wordt vast erg gezellig! we gaan met t werk, 32 collega`s. heb er heel veel zin in. hopelijk blijft t droog!
    ik ga ff x-factor afkijken, fijne avond nog!

7. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    sorry voor t monsterbericht, zoek je naam er maar uit, en lees maar over de rest heen.... (onderaan staat nog wat over tess en mij, dat mag je best lezen hoor! hahaha ;) )

8. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Morgen dames,

Allemaal goed kunnen slapen? Emma besloot vanochtend om 6 uur wakker te worden en ligt nu in de box te spelen of het de normaalste tijd van de dag is om je daar mee bezig te houden.
    Ga zelf maar even ontbijten en misschien word ze nog moe, zodat we beide nog even terug kunnen kruipen in bed.

@ Ellen, ik duim voor je dat het mooi weer word, maar de berichten zijn niet echt positief. Is de koorts al gezakt bij Tess?
    Jammer dat je niet naar de meeting kunt komen.

@ Wen, Tim ook lekker geslapen vannacht?

@ Sylvia, bij jullie ook alles weer een beetje opgeknapt?

Vandaag hier een druk dagje. Hier in het winkelcentrum is een braderie waar ik even langs wil om te kijken of ik nog goedkoop wat kan scoren. Dan willen we ook nog even bij Dordt in Stoom gaan kijken. In Utrecht het dag van het aangespannen paard waar ik eigenlijk naar toe had gewild, maar dat laat ik maar schieten. We kunnen natuurlijk niet overal naar toe in 1 dag tijd.

9. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Ellen, hoop dat het morgen mooi weer is dan.
    Wel zo fijn als je op de fiets moet.
    Hoe is t nu met Tess?

@Nathalie, dat is wel vroeg zeg.
    En druk weekend weer voor de boeg jullie.
    Tim heeft gelukkig de hele nacht door geslapen.

10. Maia

Maia Niet meer actief

@Ellen: beterschap voor Tess

@Nathalie: fijne dag!!

Hier prima geslapen, Fleur werd pas om 7 uur wakker :) en ligt nog heerlijk te babbelen. Ik moet straks werken, dan nog afscheid nemen na mijn werk van een oud werkgever die met pensioen gaat, dan naar intratuin cadeau deel 1 kopen voor verjaardag man ( di jarig, viert het morgen) dan thuis 2 taarten bakken .... Druk dagje :)

11. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    ellen: hoe is t met tess?

nathalie: veel plezier vandaag met alle dingen die je gaat doen. Idd een druk dagje haha

maia: jij ook. Ook al zo'n drukke dag. Veel plezier

Tessa pas om 6.30 wakker!! Zou ze t dan eindelijk inzien dat 5.00/ half 6 echt te vroeg is hahaha. Maar goed, ik ben nu ook wel redelijk uitgerust dus dat is wel heel fijn!!

Doen jullie kindjes dat ook??? Als Tessa slaapt dan begint ze weleens te huilen zomaar. Maar niet normaal. Het klinkt een beetje als een gewonde kat of een sirene. Je schrikt je helemaal kapot! Is meestal ook maar 1 of 2 keer en dan is ze weer stil.

12. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Tamale wat een schoonloeder heb je toch ook, vreselijk. Jammer dat Maurice toch zo erg weinig zegt tegen haar.
    hoe reageerden je ouders eigenlijk? het was toch in hun tuin?
    En nu? Helemaal geen contact meer met zijn ouders? Of wel met zijn vader?

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hier waren de kids om 7uur lekker wakker.. bordje pap op en Mike is lekker aan het rollen :)

14. Maia

Maia Niet meer actief

@sannie: gebeurt hier ook wel eens. Misschien dromen?

@anas: leuk he dat rollen :D

15. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    ooohhh dames wat heerlijk alle beebjes hebben goed uitgeslapen hahaha hier was meneer om half 6 klaarwakker en ready om te spelen haha.
    net lekker geknuffeld en gespeeld met hem en nu is hij met manlief op pad.
    ik ga me eigen klaarmaken lekker efe tutten daarna flink feesten!
    iedereen een fijn weekend!

sannie: hier ook hoor schrik me eigen dan kapot maar ind na 1 gil is het voorbij!

maia: fijne dag vandaag lekker druk!

ellen: hoop dat het beter gaat met je meisje veel beterschap!

gr jaja

16. Tamale

Tamale Niet meer actief

Jaja veel plezier vandaag meid!

Wendelaa, is rudi al terug?

Maia, succes vandaag met al die drukte! ;)

Anast, 7 uur? En dat noem jij lekker? Haha! Of is het normaal vroeger?
    Zijn de kids wat beter te pas?

Ellen beterschap met Tess en alvast heel veel plezier morgen!

Sannie, Tara heeft dat ook af en toe wel hoor!
    Ik denk dat het te maken heeft met dromen of gewoon wakker schrikken.
    Pfoeh, dametje is er op tijd bij altijd dus! ;)
    Tara was AL om 8 uur wakker :p.

Joenka hoe was de bruiloft?

Oh nog even op de vraag hoe mijn ouders er op reageerden:
    Mn moeder vind het alleen maar heel erg sneu voor Maurice en ze vond het heel onbeschoft dat mn schoonmoeder zo langs haar heen stoof zonder nauwlijks iets te zeggen en zo de achtertuin in liep via de klapdeuren die dicht waren terwijl de parkiet los vloog daar!
    Mn moeder had niet eens de kans om iets te zeggen!
    Mijn ouders hebben een hele lange grote tuin en we zaten helemaal achterin. Dus veel heeft mn moeder er niet van mee gekregen en ze had zoiets: ik blijf wel bij Tara. Dan kunnen hun mooi praten.
    Maar mn vader is echt pissig en die zei meteen: Dan komt ze dr hier ook niet meer in!
    En al helemaal niet op die manier.

Oh weet je wat mn sm ook nog zei? Hahah/
    Vorig jaar op mijn verjaardag was er ook een vriendin van mij ( de rest was een dag eerder geweest ) en mn schoonouders zouden toen ook komen om 8 uur!
    Maar om 8 uur was mn sm op bed gaan liggen!!!!!! :S dus om half 10 (nadat we ze hadden opgebelt: hallooo waar blijven jullie???) kwamen ze aankakken. Ook poep en poep chaggerijnig.
    Wat blijkt: ze vonden het zo belachelijk dat er ook een vriendin van mij was!!
    Want als ik hun uitnodigde dan hoefde ik niemand anders uiit te nodigen!! OP MIJN EIGEN VERJAARDAG!
    Wat een heks.

Nouja, srry hoor! Maar ik moet soms even mn verhaal kwijt ! ;)
    Scroll dr lekker over heen anders!

Hier gaat alles goed!
    Ik typte hier gisteren nog heel trots dat Tara na de eerst fles weer ging slapen.
    Maurice is aan het overwerken en het is weekend dus ik denk: ach voor 1 keer kruip ik er weer in na de fles.
    Nou madam ging dus MOOI niet slapen!
    Ik begin een beetje in het afkloppen te geloven! ;)
    En laatst zei ik dat ze 62/68 nog past, nou die dubbele maat rompertjes zijn dr ineens te kort bij de armpjes.
    Of ik was verkeerd, of ze groeit me te hard.

17. Tamale

Tamale Niet meer actief

Zo de kriebels wat een verhaal!!
    Sorry hoor!:)

18. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Anas, rolt mike de hele kamer door of houd ie t op een plek?
    Tim rolt wel, maar verplaatst zijn eigen niet zeg maar.
    Terwijl Eva heel de kamer gebruikte haha

@Jaja, ga je samen met manlief?
    Of mag die lekker bij Dylan blijven....

@Sannie, hier vanmorgen om 5.30 ook ineens een paar oerkreten.
    Gelukkig viel ie weer in slaap haha

@Tamale, nou mijn ouders zouden er ook niet happy mee zijn.
    Denk dat mijn pa dr er weer uitgekickt zou hebben haha, das toch zon heet hoofd soms.
    Maar het is idd erg sneu voor Maus, die zou t ook anders willen zien lijkt me, dat zijn ouders gek zouden zijn met Tara.

Rudi komt vanavond weer thuis, ik verwacht m tegen 22.30, kan ik nog rustig de finale van x-factor zien:p

Tim heb ik trouwens vanmorgen om 8.45 maar uit bed gehaald!
    Was ie wel al wakker, mag rustig om zich heen te kijken....

19. Tamale

Tamale Niet meer actief

Haha mijn vader was niet thuis! ;)
    Die hoorde het achteraf van mn moeder, en toen wastie ook behoorlijk pissig geweest.

Ooh heb je gister ook x factor gekeken?
    Ze lieten ja de school van Maaike zien, dat is hier om de hoek! Daar ga ik straks ( als het goed is ) naar school en ik heb daar 1,5 stage gelopen. ( zit kinderopvang bij in ) Zo raar om het dan op tv te zien!

Gisteren was een oud klasgenootje van mij nog vol in beeld bij de halve finale! Zo appart.

Rudi is err dus niet weer met etenstijd? Wat word het vandaag? ;) De griek?

20. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    nou Tamale, moet zeggen dat ik persoonlijk vind dat Maaike wel iets van jou weg heeft haha...
    We grappig zeg, dat je dan dingen ziet die je kent

Deel Deze Pagina