Oktober mamas 2009 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Danjo, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uksie

Uksie Actief lid

20 jun 2010
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morning!!

Ellen, stukgooien van spullen, is ook niet alles maar waarschijnlijk stiller dan dit :D

Vanmorgen werd snuit gewoon pas om half 9 wakker!! WOW! Als ze dat nou eens deed wanneer het mamadag is en niet wanneer het papadag is... haha

Ben niet echt op dieet maar ben nog niet gewend aan mijn lijf zoals het nu is. Bredere heupen, meer vel op buik... Gewicht is prima, daar ligt het niet aan!

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik moet weer eerst ff een foto tje spammen hoor..........van de 5tanden die het meisje heeft :D

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @josien: Wat een geweldige foto's! En heerlijk dat jullie het zo naar jullie zin hebben!

@Maia: Wat een schattige schoentjes! Sterkte met je kies......uhhh nou ja after kies pijn ;)

@Noa: sterkte meis! Mijn kat licht nu bij me opschoot en ik zou er nog niet aan willen denken en ze word dit jr ook al 15!

@Uksie: Dat zijn nog eens tijden!! Megan word vaak pas om 8uur wakker en dat is ook heerlijk hoor!

@Nathalie: Dus jou meisje gaat eenkennig worden, ik hoop dat het snel over is!

@afvallen: Nee hier op het gewicht van voor de zwangerschap maar een hangbuikzwijntje geworden! Pfff ik krijg mn broeken soms niet eens lekker dicht! Ik heb van mn positie spijker broeken de band geknipt en die heb ik nu vaak aan:)
    Bij mij komt het ook omdat ik al 3keer geopereed ben en dat vel wil niet meer terug in zn plooi :(

@diva gedrag: Hier niet echt, maar ze heeft wel leren gillen! Heel leuk maar of mama er echt blij mee is :D

Gisteren is Megan voor het eerst tot 2keer toe uitzichzelf zonder vast houden gaan staan.
    Ze dat op haar hurken te spelen met in elke hand een speeltje, en vanuit zie houding kwam ze om hoog!
    Ook kan ze al een sec of 30 los staan, maar als ze dan een stap probeerd te doen dna valt ze op de billen :D

4. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Wat is megan een leuke dracula :D Knap hoor zelf al staan!

5. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    sloppy, leuk foto! en wat goed dat megan al een beetje los staat!

6. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    sloppy leuke foto!

welke oktoberbaby zal de eerste zijn die loopt? naomi, megan, dylan of tijn of lauren? allemaal snelle beebs! en er zijn er vast meer!

uksie, lekker uitgeslapen dus!!! als ik n berichtje over snuit lees, moet ik elke keer denken aan het liedje van henny huisman: snuitje, waar was je nou zo lang? je was op avontuur en dat maakte mij zo bang...

verder weet ik t al niet meer... sorry!

tess is helemaal van de leg, ze hebben haar vanmorgen per ongeluk opgehouden op t kdv. normaal slaapt ze van 8-10, maar nu ging ze pas om 11.15 uur naar bed! dat ze dat volhield!!! heb dr net in bed gehad, maar ze sliep maar n kwartiertje... straks n fles en dan t bed maar weer in!

7. Maia

Maia Niet meer actief

goedenavond. Hier nog steeds flink last van m'n niet bestaande verstandskies. Weet niet wat ze hebben gedaan maar m'n kaak heeft een flinke opdonder gehad.

Verder had Fleur een knuffeldagje. Huilen als je even de kamer uitliep en vooral veel bij ons willen zijn. We zijn lekker even wezen winkelen vanmiddag en ik zag een enorm leuke winterjas voor d'r. Maar die was nog even te duur, nog 2 weken en dan heb ik weer salaris hihi...

8. Uksie

Uksie Actief lid

20 jun 2010
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ellen, Snuitje ven Henny Huisman, hahaha dat was toch een paard? Staat me vaag iets van bij...

Maia, leuke winterjas? Ben benieuwd! Ik heb vorig jaar een winterjas maat 80 gekregen. Dat gaat dus helemaal goed komen denk ik.

9. YellowButterfly

Hmm Maia sterkte met die kies! (of naja, je snapt em!)

Als iemand nog een tip heeft voor leuke winterjassen hou ik mij aanbevolen! (ze past nu die van afgelopen winter nog :$, maar ik neem aan dat dat niet lang meer duurt!)

10. Uksie

Uksie Actief lid

20 jun 2010
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    Odess, geen tips voor leuke jasjes maar heb dan ook echt nog he-le-maal niet gekeken!

11. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    jasjes, hier al 2 op voorraad. Burberry voor het najaar. en lavendelpaars van Mexx voor de winter.

12. Maia

Maia Niet meer actief

jassen: zag leuke zilveren bij de prénatal en een paar lekkere vrolijke met veel roze :D bij Twinkel, dat is een winkel hier die veel van Barbara Farber, BFC, Noppies e.d. heeft. Dus die waren ook wat duurder *zucht* *waarisdiegeldboom???*

13. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hier nog geen winterjas gekocht, zo lastig met de maat... denk dat t een mt 80 wordt. ook nog niet echt naar gekeken. wordt wel weer n leuk projectje natuurlijk. al zal ik denk ik niet voor n merkjas gaan. (nou ja, zeg nooit nooit!)

14. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen! Hier een meisje dat niet alleen wil zijn, ze begint al te janken als ik alleen al naar de keuken loop en ze me dus gewoon nog kan zien... pfffff ;) gaat ook wel weer over voor ze een jongetje is hoop ik hihi

verder ikke nog steeds enorm last van m'n niet meer bestaande kies

15. Maia

Maia Niet meer actief

zat me af te vragen trouwens, zitten er nog wel eens mensen op de chat van de site? zit net even weer naar de bevallingslijst te kijken *zucht*

16. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    maia, heel herkenbaar!!! heb je al geprobeerd te plijven praten? dat ze je wel hoort als je even uit zicht bent? hoe gaat t met in bed leggen? huilt ze dan ook als je weggaat? tess vindt t fijn als ik even rommel op de overloop of in de kamer naast haar slaapkamer. al is t maar n minuut, dan is ze alweer rustig.

zijn jullie kids ook zo gek op papier? scheuren, bladeren, tess is er druk mee! jammer genoeg doet ze t ook steeds in dr mond, en dat wil ik niet. dus moet ik dr geregeld wegplukken bij de papiermand!

17. YellowButterfly

Hier net zo Maia, ik klets ook tegen haar aan en vaak komt ze dan achter me aan :) Lastig dat je nog steeds last hebt - is het wel helemaal goed gegaan? Hihi de lijst ja, dat waren nog eens tijden! Hier ook af en toe een gevoel van weemoed, hoop het snel weer mee te maken :D

18. YellowButterfly

Ellen, Elise vindt alles leuk - we hebben het traphekje geinstalleerd van de week en ze dat met het plasic te spelen en stak zo een bout in haar mond, gek kind! Je kan ze nu echt niet alleen laten!

19. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    maia, britt heet dat ook gehad, idd blijven praten en nu komt ze gewoon achter me aan. hier geen chat, wel veel via msn. sterkte met je kies.

20. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Hey meiden,

HIer inderdaad ook als je weggaat dat ze dan heel hard gaat huilen, ik zet meestal de wasmachine aan en dan wordt ze rustig....

HIer ook niet op de chat ( zit nooit iemand! ) Heb ook msn maar heb daar (nog) niemand van ZP op...

Hier gaat het goed, Larissa staat nu steeds vaker los en is een stuk minder gefrustreerd, maar ze gaat wel heel snel hoor, heb amper van het hele kleine kunnen genieten voor mijn gevoel. Ze zit ook al in kledingmaatje 80 dus ik wacht even met een winterjasje...

Nou ze gaan morgen logeren en wij gaan een weekendje naar breda... heb er wel zin in maar zie er ook tegen op ( is pas de 2e keer dat ze gaan logeren )

Nou meiden, ga ze in bad stoppen en dan aan de poets!

Deel Deze Pagina