Oktober mamas 2009 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Danjo, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maia

Maia Niet meer actief

@huilen: ja hoor, dat doe ik (doen we). Ze wil gewoon echt niet alleen zijn, ze begint ook te jammeren als ze me wel ziet zitten maar ik tever weg ben. Dan weet ze niet hoe snel ze naar me toe moet komen. Heeft ze sinds een paar dagen, apart kind :D

2. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    ben benieuwd hoe het zal gaan op t kdv! moet ze daar volgende week weer heen?

wapa, heel veel plezier dit weekend! wij gaan zondag samen uit eten. echt zin in. hebben dat al niet meer gedaan sinds tess geboren is...

3. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Maia hier net zo hoor!! Ook sinds een eet ofzo dat we niet meer weg mogen lopen. Op het kdv is het ook al een aantal keer brullen geweest, al maak ik dat niet mee manlief brengt haar altijd.

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Winterjasje: Hier altijd lekker ruim gekocht, want je wilt ze ook niet met dikke truien in een net passend jasje doen. Dus hier ook nog even niet.
    Ik heb wel een jasje van timberland voor Mike die is maat 74 en die heeft hij nu nog lekker aan. Als hij die niet meer past, dan ga ik eens verder kijken.
    Laura heeft ook op zich een jasje in mt 92 en die kan ze nog wel aan, tenzij ik ineens toch bedenk om een lekkere warme winterjas te kopen een nieuwe dus :)

5. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Even snel reageren tussen het werken door.

Vandaag voor het eerst weer begonnen en het is lekker druk. Beter als voor de vakantie.

@ Maia, heel herkenbaar. Hier gaat het net zo. Ik hoef maar even iets te ver gaan en ze zet het op een krijsen. Zeker nu na de vakantie. Ze is in de vakantie natuurlijk de hele dag bezig gehouden en verwacht dit thuis ook. Zelfs als ze me hoort is dat niet genoeg. Soms is ze zo over haar toeren dat ik ze toch maar even aandacht geef. Misschien niet goed, maar ik vind het anders toch wel erg zielig als ze helemaal overstuur is.

@ gewicht, zelfde gewicht als voor de bevalling maar was toen al te zwaar dus moeten echt nog wel wat kilo's af. Buik is wel meer gaan hangen en kan dus echt in de taille nog steeds niet al mijn oude broeken.

@ winterjas, moet ook een nieuwe maar heb er nog niet naar gekeken. Zal het eigenlijk wel moeten doen voordat het weer om gaat slaan.

6. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    gewicht, ben weer op mijn oude gewicht al is mijn buik nog wel wat slap

hendrik is weer goedgekeurd, 11 kilo en 78 cm
    kwa lengte en gewicht is alles wel mooi inverhouding hij zit wel tegen de bovenlijn, een flinke beer haha

ga gauw weer aan de schoonmaak kinderen spelen mooi straks even wat eten
    alvast een goed weekend dames
    nog 1 week werken en dan vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!! volgende week vrijdag gaan we weg heb er erg zin in!!!!!!!!!!!!! ben er wel aan toe. we zouden niet op vakantie maar toch maar even geboekt

7. Uksie

Uksie Actief lid

20 jun 2010
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    kwilookopvakantie :(
    maar ja, ben al geweest en we willen feb/mrt ws weer naar Florida dus moet ik maar even doorbijten!

huilen als je weggaat. Hier niet, helemaal niet zelfs! Die van mij doet weer anders ;) truttie. Vindt het juist prachtig om verstoppertje te spelen. Speelt zelf kiekeboe aan de rand van de bank.
    Dan houdt ze zich klein zodat ze me niet ziet, dan komen de ogen boven de rand en roept ze EEEH! en dan moet ik kiekeboe roepen.
    Als ik naar de keuken loop, kruipt ze er of achteraan of gaat door waar ze mee bezig was.

8. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    hee meiden,

zijn er eigenlijk nog beebs die niet kunnen kruipen (behalve de mijne dan)?

9. maureen kruipt ook niet hoor. die teigert nog steeds ;)

10. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Ei, joehoeee....Tim ook nog niet hoor:p
    Gaat wel in de houding zitten, wiebelt vol overgaven voor en achteruit...hopt daardoor soms, meet veel mazzel een cm achteruit en pleurt dan weer op zn buik;)

Momenteel is ie hard aan t oefenen om zelf te gaan zitten, is al 2x gelukt in 2 weken tijd ofzo hihi

11. Maia

Maia Niet meer actief

@Ellen: ja ze gaat woensdag weer dus ben heel benieuwd hoe het gaat op het kdv. We zullen het zien

@ei: hier ook nog niet echt. Ze kan het wel, maar buikschuiven gaat hier op de vloer makkelijker dus waarom zou je dan kruipen???

heb net de meest gave winterjas gezien voor Fleur. Niet gekocht want hij was wat duur dus ik wacht even op m'n salaris hihi hopelijk is hij er dan nog!

12. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    Sliedrecht
    @ kruipen, Emma blijft ook gewoon teigeren en op haar buik schuiven. Ondanks dat ze dus al wel kan staan, vind ze het veel gemakkelijker om zo vooruit te komen. Wij denken dan ook dat zij helemaal niet goed gaat kruipen, maar zo snel mogelijk gaat beginnen met lopen.

13. YellowButterfly

Hihi is onze meid eens niet de sloomste :p Zie haar nog zo liggen op de meeting, allemaal spelende kindjes en Elise lag stil en keek alleen maar, hihi :D Komt allemaal vanzelf hoor! Volgens mij gaat het echt met fasen, Elise was eigenlijk met alles laat en dit deed ze allemaal binnen een paar dagen. Net alsof ze het ff door moet hebben. Ach ik denk dat ze nu weer rustig aa gaa doen ;) @ winterjas, liep net tegen een super leuk winterjasje van bfc aan van vorig jaar, 50% korting :D maatjes 80, ze zwom er nog in dus helemaal super!! Fokje, fijn dat hij weer goedgekeurd is! Uk, wat een eigenwijze meid!

14. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    Sliedrecht
    Even nog wat foto's spammen

Hier is emma met haar lievelingsspeelgoed bezig

15. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    Sliedrecht
    En hier speel ze ook graag op

16. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    Sliedrecht
    Op vakantie met papa stoeien.

17. YellowButterfly

Zo da kan Elise echt nog niet hoor! Wat heeft ze lieve flappies, die heeft Elise ook :) Mooie meid hoor!

18. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    mooie foto`s nathalie!

kruipen: hier ook nog niet! ze zit geregeld in de kruiphouding, maar komt niet vooruit. teigeren gaat wel goed.

ik ga vanvond stappen! woehoe! al een jaar niet meer gedaan. shame on me! nu maar hopen dat ik t volhou, tess was al wakker om 6.00 uur vanmorgen en heb niet meer geslapen daarna...

19. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    ellen, veel plezier vanavond.

kruipen, hier kruipen en buikschuiven, hangt af hoe snel ze ergens wilt zijn. Ik hoorde wel van mijn moeder dat ik amper heb gekropen en snel ging lopen. Dus kruipen is bijzaak eigenlijk. is btw ook slecht voor witte leggings...

20. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Oja, verschrikkelijk kruipen met witte leggings haha. Iemand tips om ze goed schoon te krijgen?

Ik week ze al in vanish van tevoren en spuit er shout ook nog op, maar soms blijven ze erin zitten.

Hier dus wel een kruiper, en een super snelle. Zit zo ergens waar ze niet wezen moet.

Deel Deze Pagina