Oktober mamas 2009 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Danjo, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    mvj, ik koop regelmatig nieuwe. maar ontkleurder wil ook wel eens werken.

2. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Nathalie wat een leuke lieve foto's!

mmmh...hier niet eens tijgeren, dat noem ik al kruipen hoor. Gewoon kaarsrechtop zitten, wel een beetje schuiven oja en steeds maar willen staan maar dan met hulp.

3. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hé hellowww! Terug van vakantie en het was super! Hieronder zal ik nog wel even een zomerse pica plaatsen :D.

@Winterjas, hier een jas maatje 80 van H&M gekocht (€ 25,00). Ik heb hem inmiddels binnen, net als de sjaal, handschoenen en bijbehorende muts en dikke sokken. Sam is dus klaar voor de winter ;).

@Kruipen, hier ook nog niet. Hij zit wel op zijn handjes en knietjes op en neer te wippen, maar komt alleen ooit met puur geluk wat centimetertjes voor- of achteruit ;). Hij is van de week wel ineens gaan zitten uit zichzelf. Alleen heeft hij het pas één keer gedaan en daarna niet meer. Dus ik tel hem nog maar even niet voor het boekje ;).

Hier dus ook een mannetje dat het niet zo nauw neemt met zijn snelheid.

Oh ja, wel grappig.... sinds deze week stopt ie speelgoed in bakjes en haalt het er dan weer uit. Spelletje bekertje-bekertje is nu dan ook favoriet. Zoek het balletje onder het bekertje ;). Verder was de vakantie met vrienden heerlijk. Mijn vriendin werkt op een KDV en heeft met geleerd dat je brood beter kan knippen dan kan snijden. Weer wat geleerd dus deze week ;). En minder plakkerige handen na een boterham met appelstroop.

Heb ik nog spannende dingen gemist?

Liefs,
    Josien

4. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    En nog maar een leuke ;) (al zeg ik het zelf)... uitgeteld na een dagje wandelen (dit is in Kamp Westerbork). Slapen met opgetrokken been.

5. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    @ emma haar oren, haar uitstekende oren zijn volgens m'n schoonmoeder mijn eigen schuld. Ik zou toen ze klein was niet goed hebben opgelet met haar oren goed doen als ze een mutsje op kreeg.

@ witte legging, ik leg de witte kleertjes meestal een nachtje in de vanish te weken. Maar ook daarmee krijg ik niet altijd iets schoon. Dus de beste schoonmaak tip is van harte welkom. Hebben namelijk nogal wat witte broeken en leggings.

@ Josien, wat een leuke foto's.

@ Ellen, veel plezier vanavond en gewoon morgen lekker lang bij slapen!

6. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Schoonmoeders mogen op de ignore list :D Elise heeft ze ook en nooit een mutsje opgehad in het begin! Ik vind ze super lief, net zoals zo'n beetje alles aan haar natuurlijk ;) Josien, heerlijke vakantiepics! @verliefd zijn, wij staan elke avond even te zwijmelen bij ons slapende meisje, hebben meer mensen deze tic?

7. YellowButterfly

Owja Ellen heel veel plezier!! @ ei, hier deed Elise vrij weinig totdat ze ineens van de ee op de andere dag ging zitten en kruipen! Knietjes eronder en gaan. We moesten ff wennen maar nu zo leuk constant die handjes op het laminaat :D wie weet heeft hij het ook zo ineens door?!

8. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Heel herkenbaar Odess, ik loop nog elke dag als een verliefde mamma rond ;). Kan me nu ook al verheugen op het moment dat we straks nog lekker ff bij hem gaan kijken, hij dan slaperig zijn oogjes open doet en mamma knuffelt en een lebberkus geeft...

en dan weer heerlijk doordoezelt....

~ in love ~

9. YellowButterfly

Hihi Elise slaapt meestal gewoon door ondanks dat ik haar weer rechtleg en toedek :D Ach verliefd zijn is ook geen kunst met al onze knappe beebs natuurlijk!! :D

10. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    Sliedrecht
    Ik sta ook nog even altijd bij emma te genieten voor ikzelf slapen ga. Zp kan ik ook uren naar haar kijken als ze zit te spelen in haar eentje of tegen een van haar knuffels aan het praten is, dat is zo schattig. Mees heeft dat minder, die vind het drukke ruige werk samen met emma veel leuker om naar te kijken en te doen.

11. Maia

Maia Niet meer actief

heerlijke foto's josien!

ik zwijmel ook 's avonds vaak even bij d'r. Sowieso kan ik uren naar d'r kijken, ook als ze lekker aan het spelen is of wat dan ook. Inmiddels ligt ze lekker te slapen. Ze is druk bezig zichzelf op te trekken aan de tafel en bank en maakte vanochtend een flinke smakkerd achteruit dus dat was wel even janken maar ach...

12. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    Sliedrecht
    Morgen dames,

Bij jullie ook mooi weer? Hier schijnt de zon, dus wij gaan straks even op het fietsje boodschapjes doen.

Emma heeft vanochtend een lekker stukje spin opgegeten. Ze zat in haar kamer te spelen terwijl ikzelf bezig was in de badkamer. Toen ik terug kwam zag ik dat ze ergens op aan het kauwen was. Dus toen ik in haar mondje keek, zag ik een half zwart gekauwde spin op haar tong liggen. Ik mocht hem er niet zo uitpakken, dus heb ik haar op de buik op de commode gelegd en op het ruggetje geklopt om het uit te spugen. Na veel moeite spuugde ze het uit, maar de helft was al verdwenen en zit nu in haar maag. Hoop niet dat ze het erg lekker heeft gevonden en dat ik nu elke avond spinnen als vlees moet gaan voorschotelen.

@ Ellen, alles overleefd gisteravond? Wel even lekker zeker zo een avondje stappen?

@ Luna, jij bent een tijdje terug toch bloed wezen prikken omdat je zo moe was? Hoe is dat afgelopen? Misschien dat je dat al ergens vermeld had, maar dan heb ik er helaas overheen gelezen. Het schoot me vandaag ineens te binnen.

13. Tamale

Tamale Niet meer actief

Goedemiddaag!

Natalieh: Gadverrrr.. Krijg helemaal de kriebels van je verhaal over de spin.
    Bah..

Winterjas: Heb ik nog niet, maar heb wel een heeeeeeeeele leuke gezien bij de tuunte van bakkaboe.
    Wat een scheetig jasje.
    Was euh, 25 euro volgens mij. En veel meer wil ik er ook echt niet aan uitgeven.

Josien, wat een leuke foto's! Schattig hoor!
    Waarom vind jou vriendin dit beter dan? ( knippen van brood ) wij doen dit bewust niet op het werk, omdat ze straks ( nouja over een paar jaar dan ) zelf moeten leren snijden. En knippen niet echt een voorbeeld is.
    Het is wel erg handig. Wel de schaar goed schoon houden hé! ;)
    Fijn dat jullie een mooie vakantie hebben gehad.
    Hoe was kamp westerbork?
    Daar wil ik ook ooit nog een keer heen.
    Lijkt me heel indrukwekkend. (janken!)

Slapen: Wij gaan elke avond even bij Tara kijken. heerlijk!
    Leg haar dan even recht, maar vaak merkt ze het niet eens.

Natalieh: Wat een schattige foto's!

Mvj: Voor de vieze leggings gebruik ik altijd de poedervorm van vannisch. En ik ben er helemaal hyper over! Het werkt super goed!
    En hoef dus geen nieuwe te halen! ;)

Ellen: ik las op je hyves dat het avondje gezellig was! Leukk!

Huilen: Hier helemaal niet als je weggaat. Ook niet bij een vreemde. Gelukkig niet.
    Wel legt ze soms, wanneer er een onbekend iemand tegen haar praat, haar hoofdje tegen mij aan. lekker verlegen doen! ;) Maar wel met een sneaky lachje.

14. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    IEKKKKKSSS Nathalie, wat een verhaal :D!

@Tamale, ik geloof niet dat ze het knippen echt beter vindt, maar vooral ook makkelijker. Met boterhammen met boterhamworst doe ik het nu niet (dat gaat snijdend heel goed), maar met 'plakkerig' beleg knip ik nu wel. Ik heb zo'n huishoudschaar gekocht en die was ik meteen na het eten af, dus dat komt goed. Als Sam wat ouder is, ga ik alleen nog maar snijden. Voor nu hoef ik het hem nog niet te leren ;).

@Huilen, hier alleen maar als ik zelf weg ga. Maar dan ook echt weg uit de kamer enzo. Eigenlijk valt het best mee en met een paar seconde is het ook voorbij ;).

15. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    josien, mooie fotro`s van Sam!

nathalie, belachelijk dat je schoonmoeder dat zegt, slaat natuurlijk nergens op!
    en gatverdamme, die spin!

verliefd, hier ook, met alles! als ze speelt, als ze boos is, als ze lacht en als ze slaapt. tamale, wat jij zegt, zo`n verlegen. sneaky lachje, dat kan tess ook!

vlekken: hier wip-expres. (kun je volgens mij alleen nog via internet bestellen bij drogisterij.nl ofzo) ff op de vlek insmeren, meedraaien met de was, en alles gaat eruit. ook vet!

ei, leg je boaz wel vaak op zijn rug te spelen? is wel belangrijk dat hij zelf leert om via op de buik rollen, zitten, weer liggen, kruipen enz....kids die graag zitten, worden vaak zittend te spelen gezet, en gaan dan later kruipen (is mijn ervaring op t kdv)

16. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    brrrr....Nathalie ik krijg ook de kriebels van het spin-verhaal. Maar het schijnt wel vol goede vitamines te zitten dus de dame heeft er verstand van ;)

In tegenstelling tot je schoonmoeder die heeft blijkbaar geen verstand..;) wat een idiote opmerking.

@Josien....wat fijn dat jullie vakantie super is geweest. Sam heeft lekker geslapen in zn tentje dus! Trouwens die foto waar die slaapt met zn knie omhoog volgens mij lijkt ie daar heel erg op zn vader of niet, dacht nl een andere vakantiefoto te hebben gezien en dat lijkt echt heel erg.

@Ellen, ja je hebt wel gelijk, je had het al eens eerder gezegd dat zittende beebs wel bewust neergelegd moeten worden. Ik doe t niet vaak genoeg want hij rolt wel meteen naar zn buik maar is dan behoorlijk gefrustreerd en gaat snel huilen. Zou ik hem dan langer moeten laten huilen denk je?

@verliefd....zo onwerkelijk. Dan ben ik al zooooo verliefd en toch kan ik iedere keer weer meer verliefd worden op dat mannetje.

@vlekken....hier geen witte leggings...:p Maar wel vaak onmogelijk om fruitpotje-spuug-vlekken eruit te krijgen.

17. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @hier.... Huis gaat in de verkoop, we hebben nog niets anders maar ik wil weg uit Spijkenisse. Wil weer naar een stad, Amsterdam is geen optie helaas dus het wordt Den Haag wat ik ook heel leuk vind. Maar eerst verkopen en dan gaan we echt kijken. Had al een gaaf jaren 30 huis gezien maar dan woon ik er al in gedachten, dus ga niet meer kijken, eerst def. verkocht hebben.

...sollicitatie....ik zit in een procedure voor de functie van mijn leidinggevende. Maar heb assessment gehad en denk niet dat ik goed genoeg heb gescoord om door te gaan. Ene kant heel erg balen andere kant wel rustiger voor mezelf. Maar nu nog in een baal-stadium, ook al is t nog niet zeker.

..Boaz is ziekig geweest, denk dat ie keelpijn had want dat heb ik daarna gekregen, maar gaat weer de goede kant op.

18. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Ei, Den Bosch is ook een leuke stad;)
    Zeg nooit nooit wat betreft die functie!

19. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Was ik ook weer eens...

witte leggings/rompers; ik laat ze gewoon even weken in een emmertje met bleek en water...

winterjas;hier nog niks...ga volgend weekend op zoek

josien;wat een leuke foto's van je vakantie!

maia;die slofjes heeft Dyoni ook al een tijdje!Welk model heb je besteld voor dr verjaardag?

ei;succes met de verkoop en spannend van je sollicitatie

brood;hier hapt mevrouw zelf haar brood, mag niet helpen dan komt er geen hap in..als ik haar een keer mag helpen dan scheur ik gewoon stukjes af die eet ze beter dan gesneden

20. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    brood, hier ook zelluf doen! alles wat ik er in stop moet madame niet.

ei: lastig, laten huilen...misschien kun je proberen te stimuleren door ervoor te gaan liggen met speelgoed? succes! met blote beentjes lukt t ook vaak beter! (zie hieronder, kwam ik vanmiddag achter!)

hier een meisje dat toch echt last heeft van lange broeken en gladde vloer: vanmiddag had ze ff dr broek en sokken uit, en ineens kruipt ze!

tess zat vanmiddag helemaal onder de poep, had ze nog maar 1 x eerder gehad. getver wat vies! lekker in bad geweest.

Deel Deze Pagina