Ff paar reacties eruit pikken: @ Odess, hopelijk ging het goed! @ Maia, vervelend dat je er zolang last van hebt zeg, bah! Kun je wel een beetje eten enzo? Want anders voel je je helemaal zo lamlendig en slap @ Danjo, fijn die positieve verhalen van je schoonvader. @ Joenka, fijn dat het met het slapen goed gaat. Wat een stelletje draken kunnen het izjn he? (dikke vette knipoog voor het woord draken, in de goede zin van het woord, voor iemand er over valt) @ Josien, wat een leuke vakantiefoto's zag ik op je hyves! En wanneer start het hele medische circus voor wat betreft die nieren? En heeft het examen dat je gehaald hebt nog gevolgen voor je baan? Kun je nu hogerop komen of andere functie ofzo? Ikga ff eten! Dag mensen
Jaaaa ben geslaagd Ow er valt echt zo'n last van me af nu! Ik ga het nu eerst maar even laten bezinken en even genieten van alle goede dingen die zijn gebeurd in de afgelopen dagen
@Odess: gefeliciteerd @Rins: ja eten gaat wel. Niet te harde dingen, maar gewoon eten lukt wel. Nou ik heb zelf wel een lekker dagje gehad. Was wel weer lekker werken na vakantie. Fleur wat minder manlief ging met haar een stoepje af en toen blokkeerde het wiel van de buggie en kukelden ze met z'n tweetjes voorover. Dus ze heeft een dikke wang en een tand door haar lip. Ziet er zo sneu uit. Verder gaat het wel met haar, ze is redelijk vrolijk behalve als er iets hards tegen haar lip aankomt. Maar wat wel weer leuk is, is dat ze vandaag bij manlief een paar stapjes heeft gedaan aan zijn hand. Jeetje wat gaat ze ineens snel, 2 weken geleden kon ze niet eens gaan zitten zelf.
Hoi meiden, Hou het even kort want heb vannacht een bevalling gehad. Ben een beetje gaar nu, gaap. Wel weer een lief jongetje geboren. Leuke mensen zit er nog in ieder geval tot en met maandag. Odess: gefeliciteerd. Waarvoor had je ook alweer examen gedaan? Maia: ach wat zielig zeg. "Gelukkig" heeft ze er niks ernstigers aan over gehouden dan een tand door de lip en een dikke wang. Had veel vervelender kunnen aflopen. Goed zeg dat ze nu een paar kasjes kan stappen aan de hand. 1 hand? Rins: wauw een tandje op komst. Hier krijgt Evi denk ik weer tanden erbij. Steeds vinger in de mond, meer poepen, lichte verhoging/koorts en vuurrode billen. Zo zielig. Had van de week per ongeluk sudo erop gedaan. Meisje krijste het uit, voelde mij zo'slechte moeder. Had me vergist in de pot/tube. Daarna er snel afgehaald en de goede erop gedaan en toen was het over. Mijn meisje wil niet zitten. Ze kan het wel redelijk maar zo gauw ik haar neer zet is het meteen de benen eronder en op de knieen. Net ook in bad. Maar goed in de gaten houden.
Curly, dank je! MvJ, ik ben afgestudeerd en heb mn HBO master gehaald Wat fijn dat je een leuk gezin hebt nu. Is Evi allergisch voor sudocreme? Maia wat leuk! He vervelend zeg dat ze gevallen zijn, hopelijk heeft ze er snel gee last meer van!
Odess: nee volgens mij is ze niet allergisch want smeer het wel vaker als het niet zo rood is en dan geen reactie. Maar heb van meerdere mensen gehoord dat sudo kan branden als de wondjes open zijn of erg rood. Maar had het zelf nog nooit gemerkt. Nu dus helaas wel. Maar wat goed van je hbo studie. Klasse hoor.
leert weer wat nieuws over sudo, hier ook nog niet meegemaakt. Weet wel dat ik nooit meer zo een grote pot koop. Ben nog niet eens halverwege deze pot en heb nog een stuk of 10 minipotjes overal en nergens gekregen... Odess, van harte meid! Alweer!! Wat een goede week voor jou zo. Maia, arme Fleur. Je man zal ook behoorlijk geschrokken zijn. MvJ, wil ze misschien niet zitten dóór de zere billies? Of is het vaker? Zou niet weten hoe of wat... zo, drukke dagen gehad en er volgen er nog een paar! Slaap lekker voor straks.
@Odess, gefeliciteerd meid! Spannend weer....al vond ik t de 2e x allemaal spannender als de 1e x. Je bent ineens veel bewuster van wat er mis kan gaan en het wondertje wat er in je groeit @Sudo, vind t echte rotzooi en gebruik t nooit. Ben een Bepanthen fan, dat kun je ook rustig op open plekken smeren zonder dat het pijn doet of prikt. En helpt echt veel beter, vind ik dan he @Maia, o wat zal je man geschrokken zijn en arme Fleur. Gelukkig viel t nog mee allemaal. @Bianaca, ach Boaz krijgt dadelijk vast alle tanden ineend Britt weer gewend aan school? Hier hebben we nog 2,5 week.....
goedemorgen @rins: jeee, een tand @sudo: hier ook geen last van gehad. Al smeer ik liever met bepanthen. nou hier wel goed geslapen. Fleur heeft gelukkig geen erg blauwe wang, alleen maar een klein beetje en ik mag gewoon weer aan d'r lip komen dus het is wel weer goed. Verder straks werken, Fleur naar kdv enz enz enz..
Uk inderdaad een goede week!!! Ik heb de sudocreme een keer gebruikt verder nog nooit! Zit je met die grote pot, ik had het kleine potje nog niet eens opgehad! Wen, dat heb ik ook hoor! Probeer mn hoofd koel te houden en niet te gaan stressen door opnieuw te gaan testen enzo, heb je niets aan! Maar het voelt wel minder onbevangen, zeker nu het 2 maanden geleden na 5 weekjes ineens over was. Gelukkig zijn mn testen nu duidelijker en ik hoop maar op een mooi paaskindje! Maia, wat fijn dat het mee lijkt te vallen en ze er niet veel last meer van heeft. Werkse vandaag!
@Odess, ook hier gefeliciteerd voor het behalen van je Diploma. Super knap! @Danjo, hoe gaat het nu met je borst? En alles goed met Naomi? Fijn dat het met je schoonpa beter gaat. @maia, das even schrikken. Maar zo zie je maar dat ze best wel wat kunnen hebben. Heeft je man er niets aan overgehouden? @Josien, fieeeeuw, ik stond er gelukkig nog in @ellen, was het leuk om je ouders weer te zien na 2 weken? J @Joenka, Boaz klinkt ZEER herkenbaar in de oren. Ook dat niet weten wat hij wil. Erbij willen zijn maar niet op schoot en zeurderig. Heel herkenbaar. Ouderschapsverlof weet ik niet precies. Misschien in het topic werken? Ik wil er ook meer over weten. Begin ook op te raken hier. @Uksie, bedankt voor de link van het ouderschapsverlof. Gefeliciteerd met de 10 maanden. @Rins, jey tandje op komst! J @MvJ, maak je je er echt zorgen om? Juliën kan pas sinds 3 weken blijven zitten zonder steun en pas sinds deze week zelf gaan zitten De kinderarts zei tegen ons dat het niets uitmaakt wanneer ze eens blijven zitten tot de 14 maanden. . @Hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/226193-help-ziek-overgeven-10-mnd.html
@luna: m'n man was vooral erg geschrokken omdat hij over de wagen heenviel, maar hij heeft niets gelukkig! En een hele dikke knuf voor jou en Juulz. Vervelend dat het allemaal zo gaat
Josien, dat heb je heel mooi gezegd! Baal wel een beetje van de bezichtiging van gisteren, die mensen waren er al bijna zeker van, dat ze een oud appartement op willen knappen. Dus dat word even door-dromen voor ons. Maar we hebben niks te klagen hoor! T zou alleen wel heeeeel mooi zijn! Ellen, zijn je ouders de vakantie goed doorgekomen? Mijn ouders gaan volgende week 3 weken weg, mn moeder ziet er enorm tegenop om Tara zo lang te missen! Joenka, appeltaart ga ik bij een 2e bezichtiging doen! De eerste is toch vaak allemaal nieuw en leuk, 2e is was kritischer, dus dan ga ik ff extra mn best doen! Bloemetje, taartje etc! Maar thnx! Lastig van Boaz, beetje eenkennig? Danjo wat fijn dat t goed gaat met je schoonvader! Maia, ach gos wat sneu! Is je man nog wel helemaal heel? Wat zaldie zich schuldig voelen ofniet. Niks aan te doen! Extra knuffelen! Edit: Ik lees het al! Gelukkig maar. Kapotte billetjes, hier ook! Gebruik nu maizena en dat helpt heel goed! Luna, jeetje ik wist helemaal niet dat t niet goed ging met Juul! Wat zielig en wat zullen jullie je zorgen maken! Het komt vast allemaal goed, hopelijk gaat de dokter/arts hem snel helpen en zijn jullie van de onzekerheid af. Natuurlijk het belangrijkst: Dat Juul weer helemaal beter word! Beterschap!!!! En een dikke knuffel natuurlijk. Hier, goedd... Ik word helemaal gek van Tara's 'zwaartekracht fase'. Ze dondert werkelijk ALLES uit de box, van dr stoel etc. Dan zit ze 1 minuut dullig te kijken en dan volgt het volgende item alweer. Bezichtiging van gisteren was helaas niet wat. Hoop nog op de eerste bezichtiging. Maandag hebben we intake gesprek op het kinderdagverblijf en volgende week donderdag heeft Tara haar wen-middag. 1 september begin ik met werken! Spannend............. Heb er wel onwijs veel zin in!
@Odess & Maia. dank jullie wel! Ook de rest voor de reacties op heta andere topic. @Tamale, wat spannend de eerste werkdag in zicht... haha wat grappig de zwaartekracht fase! Bedankt voor je reactie op Juliën. @Update Juliën: die is thuis bij guus. Hij heeft een flesje gedronken en guus heeft vanmorgen 39.5 graden koorts gemeten. Dus zetpilletje gegeven en hopen dat het snel weer beter gaat. klinkt raar, maar door de koorts weten we in ieder geval dat hij zich daardoor niet lekker voelt. Zomaar steeds overgeven uit het niets vind ik helemaal zo raar.
Luna wat vervelend zeg , Naomi hier ook de laatste dagen koorts maar ze heeft nog steeds dr amandelen zwaar dik. Raar dat zo ineens spugen. Tamale balen zeg maar positief blijven komt vast goed. Sudo ik gebruik het ook zelfden , nu bij kapotte billen smeer ik meteen schimmel creme en dan is het de dag erop zo goed als weg. wat een uitvinding. bep helpt daar niet bij voor de rest smeer ik veel van vsm bij wondjes en bultjes etc. Rins haha leuk een tandje en hoever ben je inmiddels alweer? maia gelukkig valt het allemaal mee maar wel ff schikken zeg. Zo hiermn vrije dag, nog 2 dagen werken en dan heerlijk 3 weken vakantie we willen aankomende week al een midweek weg en die 2 weken erna leuke dingen plannen en nog even 2 dagen wat klujes in huis doen dan gaat naomi na opa en oma