Het was heel weinig en nu alweer gestopt. Leek op een slijmprop(Je). Digi test was vanochtend echter nega dus het is nu afwachten wanneer het begint denk ik. Erg verwarrend allemaal, tussen zaterdag en maandag hcg meer dan verdubbeld en nu dit...
he bah odess @uitslapen: ik ben jaloers! Hier heeeeeeeeel af en toe tot half 8 maar dan heb ik wel super geluk. wij zijn net even lekker boodschapjes wezen doen, spullen voor het eten van vanavond gehaald enz. Gaat meisjelief zometeen weer naar bed en ga ik het avondeten voorbereiden en verder even niksen.
zo meiden , wij hebben vakantie dus volgende week ben ik er niet we gaan een weekje naar drenthe op de camping hier slaapt de oudste tot 7 uur en komt dan bij ons, de jongste tot 7.30 of 8 uur moest er erg aan wennen jelle sliep normaal altijd tot een uur of half 9 en sinds de komst van zijn broertje niet meer. odess veel sterkte wat naar nieuws, hopelijk komt het nog goed.
@ odess, jeetje wat erg. Hopelijk niets ernstig. Sterkte en hou ons op de hoogte @ fokje, fijne vakantie. Zal duimen voor mooi weer. Emma heeft dit al een keer vaker gehad en toen ging het ook goed. Nog niets gehoord van het kdv, dus zal wel goed gaan. Halen jullie trouwens de verloren dagen van het kdv van de vakantie in of laten jullie dat gewoon zitten?
@fokje: fijne vakantie @nathalie: kan dat dan, vakantiedagen inhalen? In elk geval, al zou het bij mij kunnen ben ik dat niet van plan. Moet ik haar daar een dagje dumpen als een van ons thuis is (zo voelt dat voor mij dan). Vind ik onzin
Luna ze kunnen er niks aan doen. Je kan ijsjes geven om te verzachten ( ik pureerde fruit en dan doe ik het in van die ijsbekers stokkie erin en klaar) als dit zo door blijft gaan gaan ze er zeker uit met 1,5. Odess balen meid
Even snel een knuffel voor Odess!! Sterkte meid, hopelijk betekent het niets!! @slapen hier meestal om 6 uur half 7 wakker, veel later niet.. maar ach dat had milan ook en die kreeg rond 1 jaar de uitslaapfase!! Dus hopelijk krijgt zij dat ook!! @dokter, zoals de meesten wel op mijn hyves hebben gelezen en heel hard om hebben gelachen ( thanks Ladies!!, kan er zelf gelukkig ook om lachen ) moest ik naar de dokter, ik heb namelijk een hele zere plek in mijn voet en daar heb ik al zooltjes voor gekregen maar de pijn bleef, nu is er of iets gebroken in mijn voet of iets met mijn kraakbeen??? morgen foto laten maken en de arts had het over gips maar dat ga ik niet eerder doen dan dat ik terugben van vakantie!!! Zo lastig zonnen met een gipsen pootje!! Morgen lekker uit eten en naar het stratenfestival en dan nog 2 dagen ( plus een aantal avonden ) werken en dan VAKANTIE!!! Heerlijk!! oja en speciaal voor Wen en Baby ik heb mijn Hopp Miami geruild!!! Voor een Didymos Jakob, ( hopelijk is het een goede ruil... ben benieuwd!! )
Bij ons mag je dus die dagen inhalen, maar ik heb eigenlijk dezelfde mening als die van jou. Alleen zou het mij wel lekker lijken om haar een paar keer een ochtendje te brengen zodat dan kan gaan paardrijden. Nu ga ik altijd 's avonds als mees thuis is, maar het lijkt mij weleens lekker omdat overdag te doen. Alleen vind ik het dus ook zonde van de tijd die ik dan weer samen met Emma moet missen. Vandaar dat ik dus er over twijfel. Vandaag heeft ze het overigens weer erg naar haar zin gehad. Dus daar is niets mis mee. Wel weer weinig geslapen, maar dat haalt ze nu in. Morgenochtend moet mees voor controle naar het oogziekenhuis en ik werken, dus komen om 7.15 uur al mijn ouders om op te passen. Ben benieuwd hoe dat gaat. Vorige week wilde ze niet bij mij ouders achterblijven en was het echt hard brullen.
ik ga ff reageren met terug werkende kracht, dus als t oud nieuws is, sorry! rins, wauw, tijn toch n tand! joenka, geen ervaring met ouderschapsverof... dus nog geen tand voor boaz? hoe is hij nu te pas? danjo, wat fijn dat t er zo goed uitziet bij je schoonpa! goed nieuws! maia, wat erg dat je man en fleur zijn gevallen1 hoe is t nu met ze? wat zullen ze geschrokken zijn! luna, heb gereageerd in je topic. knuf! tamale, spannend dat tara gaat wennen op t kdv! komt vast helemaal goed, ze is wijs genoeg! goed dat je zo`n zin hebt om te gaan werken! mijn ouders waren trouwnes helemaal in de ban van tess dinsdag, ik stond er maar n beetje bij... hahaha "joehoe, ik ben er ook nog, jullie dochter!!!" uksie, hahaha ik moest erg lachen om de foto van snuit en jou reactie hier! ach, ze kunnen niet altijd t zonnetje in huis zijn toch? nathalie, gewoon bellen naar t kdv de volgende keer! anders zit je de hele dag met n rotgevoel. wij bellen soms zelf de ouders op om te zeggen hoe t gaat als ze zo lastig afscheid hebben genomen. hoe is t ttrouwens gegaan vandaag? odess heeeeele dikke knuf voor jou! ik duim dat t niet doorzet! fokje, fijne vakantie!! dagen inhalen, ik heb een flex-plek voor tess, wat betekent dat ik maandelijks contracturen betaal. ik betaal vooruit, als ze minder komt, kan ik de overige uren de volgende maand inzetten. ideaal!!!op tess dr dagverblijf kun je blokken van 3 uur afnemen. dus van 7-10, 10-13, 13-16 en 16-19 uur. dus als je van 11 tot bv 16 uur werkt, heb je alleen die twee blokken nodig. scheelt wel hoor! plus dat je geen vaste dagen hoeft af te nemen, de ene week zou je ma, woe vrij bv kunnen afnemen, de andere week alleen de di ofzo. (tess gaat wel altijd de woe en do, maar ik ben heel flexibel op mijn werk, als ik t maar 10 dagen van tevoren aangeef als t anders wordt) nathalie, een keer een ochtendje extra is toch geen probleem? wij hebben gezinnen die niet op vakantie gaan, en dan komen de kinderen gewoon terwijl de ouders 3 weken thuis zijn! wapa, bah, hopelijk valt het mee!!! hier: tess is goed te pas, heeft vandaag voor t eerst wat last gehad van tandjes die doorkwamen... ze heeft er nu 5, en nr 6 komt ook door. vanavond heeft ze zich voor t eerst opgetrokken aan de bank (waar ik niet bij was...) en ze kan zoooo leuk spelen! genieten!
@odess meid ik wil je even een dikke knuffel geven. Hier gaat het weer een beetje beter, ik ben weer een beetje opgeknapt maar nog niet beter. morgen eff met de ha bellen. Ook riley zit niet in haar hum, ik denk dat ze ook last heeft van haar oortjes, en ze is echt een sprongetje aan het maken. 2 weken geleden wilde ze nog niet veel doen, maar nu gaat ze zelf staan in de box en heeft ze de kruiphouding uitgevonden. ook kan ze nu in een keer zelf zitten en nog wel meer dingen, nu gaat het wel erg vlug allemaal met haar. dus ik ga kennis maken met een ha en meteen eff riley haar oortjes na laten kijken en ook eff voor mijzelf, verkoudheid wil niet weggaan, en blijf steeds hoofdpijn houden en ook nog veel last van slijm. maar alles komt goed. ben alweer 30wk zwanger en de kleine is nu al eigenwijs want de ene keer ligt ze in stuit en de andere keer ligt ze goed, ze is wel meer bewegelijker als wat riley was dus dat belooft nog wat. Ik moet zeggen dat ik dadelijk blij ben als ik weer bevallen ben, want zwanger zijn vind ik nu eff wat minder. verder gaat alles goed met ons, we zijn aardig gewent, maar het voelt nog niet eigen het nieuwe huisje maar dat komt ook nog wel. XXX Gusam
@Odess, meid wat een onzekerheid dus weer. De 2 testen waren van hetzelfde merk of dat niet? @Tamale, ze gaat het vast helemaal naar dr zin hebben op het kdv. Laat vast niet over zich heen lopen @Wapa, even gekeken welke doek t is. Mooi hoor.....Hier tot de conclusie gekomen dat doeken niks is voor mij. Inmiddels ook een mei tai in huis en nog steeds dol op de sling! Ook zijn er een Boba en een Beco onderweg Dussss @Ellen, ik ben het met je eens. Heb nu 2 weken vakantie en Rudi is dus 2 weken in t buitenland. Breng ze dan ook rustig een ochtendje weg....Tim vind het geweldig daar. En als ik aan Eva vraag wat ze wil; thuis of BSO, dan is het: jaaaaa....BSO!!!!!! Zeker nu veel kindjes uit de beurt er niet zijn, kan ze daar dr ei kwijt. @Gusam, zo schiet al op zeg, 30weken! Al zou het voor jou idd nu ff anders aanvoelen
goede morgen, Ik heb jullie een beetje verwaarloost de laatste dgn....... Wij hadden ook een positieve test vorige week vrijdag (in mn album) en ik had heel veel hoop dat het raak was...... Helaas heb ik daarna heel veel negatief getest en vanaf vandaag heb ik het idee dat mn ongi gaat door zetten. Het heeft me heel erg bezig gehouden, en mijn wens voor een 2de nog groter gemaakt. We hebben dan ook besloten om niet langer te wachten op december en volgende maand al terug te gaan naar het ziekenhuis om de MMM weer in te stappen. Dit was de eerste afspraak die ze hadden Ik had eerder gehoopt maar goed...... Vandaag gaan we naar Sail. We hebben een uitnodiging gekregen voor een VIP trip op een boot! We nemen Megan lekker mee. Wel hebben we een zwemvestje voor haar gekocht omdat ik geen risico wil nemen