Oktober mamas 2009 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Danjo, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Gusam: fijn dat jullie een beetje opknappen! En lekker dat jullie huisje gaat wennen. 30wkn al weer!

@ellen: Al weer bijna 6tanden! En al optrekken, goed hoor! Jammer dat je het niet gezien hebt!

@odess: hier ook nog even veel sterkte meid! Ik vind het echt heel naar voor je!

@wapa: succes vandaag! Ik hoop dat je niet in het gips hoeft...........tenzij je met het vliegtuig op vakantie gaat want dat heeft zo zijn voordelen! Ik kreeg met mn gips buisnessclass :)

2. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Goedemorgen dames, het word vandaag weer schitterend weer!

@ Sloppy: ben jaloers. Zomaar een vipkaart voor Sail. Megan zal haar ogen uitkijken. Past Megan het zwemvestje? Voor Emma hebben wij ook de kleinste maat gekocht, maar ze "verzuipt" er nog in. Toch hebben wij hem ook gewoon in de vakantie op de boot om gedaan. Vind het anders ook veel te eng.

Om kwart over 7 stonden mijn ouders vanochtend voor de deur. Emma werd net wakker. Dus mijn moeder meegelopen om haar uit bed te halen, nou dat was dus niet goed. Ik heb haar toen uit bed gehaald en aangekleed. Mijn moeder heeft toen wel haar papje gegeven en dat was goed. Nadat ze uit gegeten was heeft mijn moeder haar op de grond met speelgoed gezet en is ze gaan spelen terwijl ik me klaar ben gaan maken om weg te gaan. Heb haar een kusje geven en ben toen weggegaan zonder te zwaaien. Ze bleef gewoon rustig spelen. Straks even bellen, maar denk niet dat ze nog beseft heeft dat ik weg ben gegaan.
    Verkoudheid gaat stukken beter. Heel af en toe nog een hoest of snotneus.

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Nathalie: Nou hij is nog wel te groot hoor, er staat in dat hij van 10-15kilo is en Megan is net 8,5kilo..........
    Maar ik denk dat het beter is als niks :D

4. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    Sliedrecht
    Zo dacht ik er ook over. Veel plezier en jullie hebben schitterend weer! Wij willen misschien ook nog gaan kijken, maar met de boot is het voor ons te ver in het weekend en met de auto zal het wel druk zijn. Dus kijken we nog even wat we doen.

5. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen.

6. Zo, goedemorgen..

Odess, hoe gaat het met je?
    Sloppy, veel plezier vandaag!
    Nathalie, ik hoop dat Emma gewoon lekker speelt met oma :D

Hier gaat ons meisje razendsnel in de ontwikkeling.. Gaat ineens overal aan staan, gaat uit zichzelf zitten, klapt steeds in d'r handjes en brabbelt er vrolijk op los :D

7. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    goedemorgen!
    sloppy, leuk sail! veel plezier!
    spannend dat jullie mmm weer in gaan. succes!

gusam, fijn dat alles zo goed gaat, hopelijk blijft de kleine nu goed liggen. lijkt me idd zwaar om zwanger te zijn nu riley nog zo klein is, en je net bent verhuist.

kk, wat gaat t hard he?

odess, hoe gaat t met je?

danjo, vandaag krijg je vakantie toch???

ik ga ff wat doen, zit nog in pyama...

8. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    Sliedrecht
    Net even gebeld en Emma zit rustig met oma een boekje te lezen. Alleen met het verschonen van de luier huilde ze heel even, maar daarna was het weer over.

9. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    Sliedrecht
    @ maia, wat een korte medeling. Druk?

@ KK: wat snel allemaal ineens dat Maureen ineens van alles gaat doen.

@ Ellen, zo hé alweer 6 tanden. En dat ze zich aan de bank optrekt is ook alweer een stap vooruit.

@ Gusam, gelukkig dat het alweer wat beter gaat bij jullie. Wel nog heel veel sterkte.

@ Wapa, sterkte vandaag en wel lachen op de foto! Waar gaan jullie heen op vakantie?

@ Odess, hoe gaat het vandaag met je?

Dames, nog even de dagen af tellen voor de meeting!

10. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Sloppy, veel plezier!!

Nathalie, lekker dat het goed gaat met Emma.

Odess, hoe is het met je?? Ik duim nog steeds voor je hoor!

Meeting, jaja nog een week. Ben benieuwd naar hoe jullie kleintjes nu in het echt zijn!!

11. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

*ego*

Hier is het helaas voor de tweede keer niet goed. Heb vanochtend heerlijk paard gereden (helemaal therapeutisch, wat was dat heerlijk zeg om mn jonge paard voor het eerst in het bos!) en ik voelde het gewoon stromen. Ben heel veel bloed verloren en ook veel stolsels en vliesjes (al best wel groot, had niet verwacht dat het al zoveel zou zijn!) - best heftig als je dat dan ziet; het had gewoon een kindje kunnen worden. Naja, verder ben ik er best nuchter onder - de vorige keer kwam de klap best aan maar nu had ik er eigenlijk al rekening mee gehouden dat het mis zou kunnen gaan. Manlief was er wel even ondersteboven van; het is wel duidelijk dat we het allebei heel graag willen. Maar goed, hoop dat het snel over is en dat voor ons geldt dat 3x scheepsrecht is!

Dank jullie wel voor alle steun lieve meiden, het doet me echt goed!

*einde ego*

12. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Sloppy, lekker naar sail! Fijn dat jullie nu 3 maanden eerder kunnen beginnen! Vind het bij jou nog steeds raar, die test was zo duidelijk en kruidvat deed later helemaal niets? Heb je nou die doos besteld die je liet zien? Kan je even vooruit, hihi!

Ellen, 6e tandje al zozo!

KK, Maureen is al druk bezig dus knap hoor!

Nathalie, ik vind het stiekem altijd wel leuk als ze alleen mamma wil, hihi :) Maar wel fijn dat ze daarna gewoon lekker bij oma aan het spelen is!

Hier een meisje dat vandaag zich ineens constant aan het optrekken is, in bed met de slaapzak aan, aan het traphekje en de bank - helemaal leuk :) Ze kon het al, maar heeft het nu helemaal ontdekt geloof ik!

13. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Odess, goed dat je er zo nuchter onder bent. Jullie krijgen vast nog een heel mooi kindje.... toch sterkte, ook voor je man.

14. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Knuffel voor Odess! En lekker dat je heerlijk hebt gereden.

@meeting, ja leuk om alle kids weer te zien. En de mama's ook natuurlijk. Vraag me af of er iemand komt die ik nog niet heb gezien?

@hier....de te-koop borden hangen....dinsdag op funda geloof ik, en maandag heb ik solli-gesprek...spannend allemaal

@Joenka...Boaz alweer 10 maanden! gefeliciteerd.

@nathalie..bij ons geen inhaaldagen maar ik zou t echt wel doen, lekker even een dag voor jezelf of een halve dag. Gewoon lekker naar je paardje gaan.

@Ellen..fijn zo genieten van je meisje...beebs zijn een mooie uitvinding :)

@Wen....weer 2 weken home alone...ongezellig (soms ook wel lekker)

@tamale......ben benieuwd hoe je t gaat vinden om je meisje naar kov te brengen na al die maanden. En natuurlijk ook om weer aan de studie/werk te gaan.

15. Gusam

Gusam Niet meer actief

@odess balen meid, ik hoop en ga ook voor je duimen dat de 3e keer scheepsrecht is.

XXX Gusam

16. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    odess, sterkte meid! nuchter zijn is idd heel goed, maar het is toch heel verdrietig...

wij hebben vanavond verjaardag, helemaal geen zin in...heb hoofdpijn en ben moe. nou ja, paracetamolletje erin en dan gaan met die banaan.

tess wil ook ff wat zeggen hoor, ze graait steeds naar t toetsenbord:

nhhhhhgvtt b n nbn n mj g vc vc c cc ,mc\xxz, mx

17. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    ow ja, curly, je bent aan t jatten geweest op mijn boerderij! niet netjes hoor!

( voor diegene die geen idee heeft waar t over gaat: op hyves games kun je t spel happy harvest spelen, erg leuk!)

18. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    ellen, hahaha leuk spel he. Je kan gewoon terug jatten bij iedereen he.

19. Maia

Maia Niet meer actief

goedenavond! Ja heb het erg druk!

@Odess: een hele dikke knuffel voor jullie!

@ellen: dat is gejat van farmville van facebook. Heb het daar al druk genoeg mee ;)

hier wel lekker gewerkt. Meisjelief heeft een goede dag gehad op het kdv.

20. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    Sliedrecht
    @ odess, wat vreselijk balen. Sterkte voor jou en je man, je zult het toch weer even moeten verwerken denk ik.

@ Blij ei, spannende tijd dus. Hopelijk krijg je snel kijkers. Waar ga je solliciteren?

@ Ellen, aan dat soort spelletjes doe ik niet mee. Ben al blij dat ik dit forum, mijn mail, nog een ander forum en hyves kan bij houden. Maar ik zou gewoon wat terug jatten als ik jou was.

Deel Deze Pagina