hoi hoi! tamale, goed dat je ouders er ook klaar mee zijn. moet een heel stuk rust geven dat t contact nu verbroken is! wen, lekker, je ventje weer thuis vanavond. wat goed dat tim zo rustig blijft liggen in bed! nathalie, veel plezier vandaag! jaja, feestze! hahah jij bent echt n feestbeest he? ik heb er eigenlijk niet meer zo`n behoefte aan om te stappen o.i.d... suf he? anas, fijn dat t weer goed gaat met mike! x-factor: het spant er nog om of ik t kan zien.... teun houdt er absoluut niet van, en alleen ALS hij gaat stappen vanavond (is dus nog niet zeker) kan ik t zien.... anders wordt t een leuke film, vind ik ook wel best. t zit wel in de naam hoor, op sbs was 2 jaar geleden popstars, en daar won ook n maaike. laat dat nou een achternichtje van mij zijn! ze komt ook uit raalte. ben toen 2 x naar de studio geweest. was gaaf! rare geluiden: tess droomt wel eens en schud dan wild heen en weer met dr hoofd. ze gilt er dan ook wel eens bij. vaak aai ik zachtjes over dr bol, en zonder dat ze wakker wordt, wordt ze dan weer rustig. hier: tess heeft de hele nacht doorgeslapen, soms wel ff wat rare geluiden, dan ging ik gauw kijken. vanmorgen nog 39 graden, en nu slaapt ze alweer de hele ochtend. flessen wil ze wel, fruit niet. nou ja, dat vind ik niet erg. de koorts gaat vast nog oplopen... we zullen zien!
hier trouwens vanavond taco`s. lekker, maar t eet wel onhandig. vaak verkruimel ik de taco`s over t gehakt en eet t dan met n vork of lepel op... hahaha
Goedemiddag inmiddels. Hier vanmorgen een vrouwenontbijt bij een vrouw uit de kerk gehad.. Was gezellig! Lekker in het zonnetje buiten gezeten! Maureen om 8 uur maar WAKKER GEMAAKT! Als je die laat liggen, slaapt ze zo door tot 9 uur ongeveer, maar ik ga haar elke keer iets vroeger wakker maken, omdat ik over 2 weken ga werken.. Vanmiddag gaan we Esmée haar 'grote' bed opzetten en samen met haar dekbedovertrek kopen.. Spannend.. Ben benieuwd hoe het vanavond gaat
@ellen, daarom eet ik liever tortillas haha, al loopt bij mij dan alles aan de onderkant er weer uit @KK, altijd een spannend moment!
Hey meiden, alweer een nieuw topic! Jullie gaan als een speer! I-net wordt door mij een beetje verwaarloosd de laatste tijd, dus jullie ook sorry! Ik kan ook niet op deze site reageren met mn foon, (iemand tips?) dus ik moet er echt voor achter de comp gaan zitten en dat doe ik nu niet zo veel! (ja, voor mn werk de hele dag maar dan ben ik er ook wel weer klaar mee!) Hier drukke tijd achter de rug met veel afspraken en leuke dingen! Ons dame doet het weer goed gelukkig en is weer fit. Ze eet al steeds meer met de pot mee en dat is echt wel super leuk! Broodjes enzo vindt ze ook heerlijk en ze eet zo een hele boterham op Ik zie dat Leo een naamswijziging heeft ondergaan? Maar hoi - "zwaai" Jammer dat die schoonouders van jou nooit gaan veranderen - misschien is het contact verbreken dat ook maar het beste! Ellen, beterschap met Tess! Bij ons lag ze ook alleen maar in een romper in de slaapzak bij de hoge koorts, werkt het beste! Hoe gaat het met de heupjes? Wendelaa, hoe is het met Tim en de helm? Nu beter passend? Maia, alvast van harte!! Succes met de taarten KK, wat leuk en wat een overgang!! Hoop dat Esmee het fijn vindt haar nieuwe bedje! Sannie, nee ik herken dat niet! Kan me voorstellen dat je dan wakker schrikt zeg! Doet jullie kleine meid het goed nu?? Hoop dat ze nu doorheeft dat langer slapen ook wel erg fijn is!! ** Wij hebben van de week een "foutje" gemaakt en nu twijfel of ik niet zwanger kan zijn. Heb erg last van mn buik en voel allemaal gekke dingen. Heel stom want dat kan ik nu nog helemaal niet voelen maar mn hoofd neemt een loopje met me! Als het zo zou zijn zou het helemaal prima zijn hoor, anders hadden we nog een paar maandjes gewacht maar goed dat maakt ook niets uit. Ik zit mezelf alleen helemaal gek te maken, heel suf! Heb het allemaal toch al eens mee gemaakt!! Waarschijnlijk wordt ik over een week gewoon ongesteld en is er niets aan de hand. MUTS! **
ellen, hier ook alleen een frituurpan voor de show. Vorig jaar feb voor het laatst gebruikt. Maja heel soms is het wel makkelijk. slapen, lekker dat de beebjes goed hadden geslapen. hier hadden we bij me ouders geslapen dus die hebben britt uit bed gehaald. net leuke witte boumy slofjes voor Britt gekocht en een witte lange ketting voor mij. Zo bij me broer kijken die heeft 2 kleine kittens sinds deze week. Sorry als ik iets belangrijks vergeten ben....
Odess, spannend hoor misschien zwanger. Als het zo is, dan is het ook wel weer leuk. spannend!! Maia, succes met de taartjes.
Knuffelk, ben benieuwd hoe Esmee het vind. Taco's/tortilla's: success! Is mij teveel werk! Odess hej wat leuk! We misten je al. Oeh wat spannend zeg, wie weet! Fijn dat Elise het zo goed doet! Banners: Waarom doen de banners het niet? Curly: Ach wat schattig kittens!! Veel plezier. En wat zijn boumy sloffen? Is dat een merk ofzo.
Nou ik heb mot met mn schoonzus! ( ja sorry weer iets over de schoonfam ) Gezellig, kan dr ook nog wel bij toch! Ze hoorde Maurice vanmiddag helemaal uit via de telefoon. (ze werkt bij jeugdzorg en praat dus ALTIJD alsof ze 1 of andere psycholoog is ) Ook tegen Maurice en dat vindtie dus verschrikkelijk. Nu vond ze het maar dom dat Maurice het zo had aangepakt enzzzz hij kreeg OVERAL commentaar op. En hoe zij het wel niet anders aan zou hebben gepakt. Grr. Ze vond het ook maar raar dat mij nog steeds dwars zat hoe mijn sm deed na de bevalling. WANT toen zij verhuisde had haar moeder daar ook niet leuk op gereageerd, en dat neemt ze haar nu ook niet meer kwalijk. EUH, bevallen en verhuizen. Is inderdaad hetzelfde! Even emotioneel, zwaar en mooi. Yeah right. Heb dr gesmst en nu hebben we mot. NOu donder lekker op. Pff ik ben helemaal gefrustreerd vandaar dat ik er zoveel over lul.
@Tamale, lekker over lullen hier, moet t toch ergens kwijt. en je schoonzus is natuurlijk een dochter van je schoonma, kon je verwachten zulke rare opmerkingen! Fijn ook voor Maus, wat bijval van zijn zus
Curly heb het even gegoogled. Mijn reactie Wat een geld voor slofjes!! Hahah! Bij de wibra hebben ze zoooveel leuke schoentjes, bijna hetzelfde als die boumys voor 2,99!
Kwam vandaag tot de ontdekking dat Tim ''al'' mt 17 van schoen heeft. Hij pas de oude nikes van zijn zus en die droeg ze toen ze bijna een jaar was haha
Haha dat doettie goed! Tara heeft nu maat 18 aan...... Maarja, dat is met klitteband dus die blijven zitten, maar daar is volgens mij ook alles mee gezegd.
Ja ik denk het wel.. Maar ik dat zijn van die donderse lompe nike's die ze een keer van mn broer heeft gekregen. Die zijn zo hard dat je niet kan voelen waar dr teentjes zitten.