Oktober mamas 2009 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Danjo, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    o ja maia, hele mooie poppenwagen! ik zie fleur er al trots achter lopen!

2. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    @ Maia, wat een mooie poppenwagen. Hier zal fleur een hoop plezier mee beleven.

@ slapen meeting. Emma slaapt altijd heel snel in de auto (zelfs al gaan we maar even naar de winkel) en dat zal ze nu dus vast op de heen en terug weg ook doen. Zodra de motor uitgezet word is ze wakker en ik denk dat ze veel te nieuwsgierig met de andere is dat ze daar wil gaan slapen. Ze haalt haar slaap vast wel thuis in. Emma is wel gewend om regelmatig zo haar slaapjes uit te stellen.

@ babydream, balen van het slechte slapen. Maar zo te lezen hebben jullie het toch nog naar je zin gehad. Leuk dat ze al papa en mama kan zeggen. Emma "praat" wel veel, maar onverstaanbaar. Ik maak er dus altijd mama van, maar mees maakt er altijd weer papa van.

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    **ff ego bericht**

Opa & Oma's pffffffff!
    Ik was gister de hond aan het uitlaten en Sloppyman stond te koken.
    Opa & Oma lette op megan. Maar ze was al de hele middag aan het lopen en doen geweest en we hadden gezegt dat ze d'r maar ff in de Box moesten laten omdat ze echt MEGA moe was. Halen ze d'r er toch uit!
    Sloppyman vertelde wel dat ze gevallen was, maar ze was niet meer aan het huilen toen ik binnen kwam...
    We hebben haar een fles gegeven en naar bed gedaan.
    Vanmorgen heeft ze weer een fles gehad en is direct naar bed gegaan.........ze was gewoon nog moe! Het was gewoon kinder mishandeling!!
    Nu komt ze net pas uit d'r bed en ik kijk dan altijd ff naar haar tandje....nieuwsgierig naar hoe het gaat....en gister was net d'r rechter voortand door gekomen......
    Wat zie ik tot mn schrik dat er een hele roodbruine rand om die tand heen zit en hij weer helemaal in het tandvlees zit!!
    Arrrggggggg, nu probeer ik de HA te bellen maar mijn eigen HA is dicht op dinsdag en de vervangende is al 15min in gesprek.....
    Wat moet ik nu doen! Ik ben echt wel een klein beetje geschrokken en ik wil heel graag ff dat een HA er naar kijkt!
    pffffff

**einde ego**

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    We kunnen vanmiddag om 14.30 naar de HA toe.......Ze heeft er echt last van want ze wilde d'r fles niet hebben :(

5. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    Sliedrecht
    @ Sloppy, heel herkenbaar van opa's & oma's. Hier ook regelmatig ergenissen erover. Wat zielig voor Megan dat ze weer zo last van het tandje heeft dat er doorheen komt. Sterkte straks, geef haar een dikke knuf.

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Nou hij was door gekomen maar is nu door de val weer helemaal terug gedrukt in het tandvlees:$
    Rond om de tand is het tandvlees helemaal rood bruin en dik.
    Ze slaapt gelukkig weer en heeft net 100ml melk gedronken en wat smoothy...
    Ben benieuwd wat de HA zo gaat zeggen.

7. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    sloppy, vreselijk die ego opa en oma. Denken niet aan het belang van het kind. Sterkte bij de HA straks!

8. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    sloppy: grrrrr opa en oma veel succes zo

9. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Hee meiden, even een berichtje!
    Het is hier echt super leuk :) gisteren een leuke dag gehad vanmorgen hebben we lekker met zijn 6 gezwommen wat een waterratjes zijn Naomi en Eva haha. Morgen gaan we met zij alle naar de dierentuin :) nou ik ga weer genieten.

Sloppy sterkte bij de Ha!

10. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    rose leuk om ook van jou te horen! fijne vakantie nog!

sloppy, jeetje zeg, hebben ze dus niet goed gekeken toen ze gevallen was. dom dat ze haar toch uit de box hebben gehaald, al zou ik opa en oma nu niet de schuld geven dat ze naar de ha moet voor haar tand.
    volgende keer stuur je gewoon opa en oma eruit om de hond uit te laten! ;)
    hopelijk valt t mee met megans tandje.

heb net nog ff een leuke korte spijkerbroek in de uitverkoop gescoord, van 21,95 voor 7,50! van name it. erg leuk, en als t weer niet meer beter wordt, doe ik er een legging onder!

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @rose: fijn dat het zo leuk is! Zwemmen, dierentuin.......heerlijk :D Geniet maar lekker!

@Ellen: dat is nog eens lekker afgeprijst! Met een legging of een maillot kan dat straks ook nog!

Ik geef opa en oma niet de schuld hoor, maar ze hadden haar gewoon lekker met rust moeten laten. En niet meer op de grond moeten zetten, maar het is gebeurt en we hebben weer wat geleerd.
    Ze ligt nu nog heerlijk te slapen en ik ga haar met 20min wakker maken en dan naar de HA.

12. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Sloppy: sterkte!

@Danjo en Rose, veel plezier! Klinkt echt super gezellig!

@Hier, Sam heeft zijn twee kiezen! En helemaal geen last van... fijn hoor! Hij geniet goed op vakantie. Lekker in de alternatieve box hier op de veranda van ons vakantieadres.

Laterssss!

13. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Net terug van de HA, haar tand zit los en het is een beste bloeduitstorting maar verder kon ze er weinig van zeggen.
    We moeten het in de gaten houden en het moet met een paar dgn beter zijn en anders moeten we terug komen.....

14. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    Sliedrecht
    Beterschap dan maar met Megan en hopen dat het snel over is.

15. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Ola,.

Hier ook weer ff snel!

Sloppy: Vervelend zeg! Maar denk dat ze er idd niks mee kunnen! Tand zal waarschijnlijk "grijs" worden, maar gelukkig is dit het melkgebit en hij zal wel weer iets gaan zakken! Vervelend blijft het!

Ellen: Goed bezig! En hier zijn we een week heel streng geweest, echt boos en na 2 wegzetten en consequent blijven. Nu hoef ik alleen maar boos te kijken en hij trekt al een pruillip!:D Tuurlijk probeert hij steeds wat anders, zat toen straks alweer op de eerste tree vd trap...

Rose & Danjo: GENIETEN!!!!! Leuk hoor, zo samen!

Josien: Kan Sam niet een tandje missen;), tjee die gaat als een speer zeg!

Kletsen: Boaz zegt voornamelijk papa! Verder gekke bekken en de hele dag ohoh....

Hier net weer inkopen gedaan! Voor beide de nieuwe z8 vesten gekocht! Nog een shirt voor Boaz en een broek en 2 shirt voor Britt.
    Met Boaz gaat het echt helemaal super! Slapen is ook helemaal top!
    Tot zover weer!

16. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Sloppy gelukkig dat het meevalt.

Josien jij ook nog hele fijne vakantie!

Joenka weer lekker geshopt hoor :)

17. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Rose, jij kunt ze dus al opgeven voor zwemles:p

@Joenka, vest kunnen de kids wel gebruiken nu zeg....wat een kou buiten...bbrrrr

@Josien, joh zelf al kiezen! Gelukkig heeft hij er geen last van.
    Geniet van de vakantie!

18. Maia

Maia Niet meer actief

goedenavond. Ik heb lekker gewerkt, Fleur heeft een gezellige dag gehad met haar paps en ligt nu in bed. Tegenwoordig is het flink janken als we alleen het woord 'bed' al zeggen maar ach. Ga altijd na 10 minuten even naar haar toe, tot rust laten komen, weer terugleggen en daarna huilt ze nog een paar minuutjes en valt dan in slaap.

@ellen: heel herkenbaar :)

@rose & danjo: geniet lekker :)

@danjo: nee, jas niet meer gekocht want we zaten thuis opgesloten. dus ik ga donderdag.

@josien: zo wat goed zeg, al kiezen. Fleur krijgt er ook een door maar hij schiet niet echt op :(

@sloppy: vervelend van opa en oma maar om dat nou meteen kindermishandeling te noemen??? maar beterschap voor je meisje, hopelijk heeft ze niet teveel last van de tand/bloeduitstorting en is het snel over.

19. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Hey maia! Alweer helemaal fit!! Tot zaterdag.

Zit nu met een klein huilerig mannetje op schoot, het onweert zo vreselijk hard!

Donderdag zal ik weer eens actief mee gaan doen!

xx

20. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @maia: Ja die kindermishandeling was niet helemaal zo bedoelt als dat het overkomt! Het was meer omdat we hadden gezegt dat ze haar lekker even met rust moesten laten en dat niet deden.....
    Dus dat had ik beter anders moeten formuleren :( Niet zo handig weer van mij:)

Dat ze zo gaat huilen als je het woordje Bed zegt! Zo klein en dan al zo goed weten wat ze niet wil.............hihihi

Deel Deze Pagina