@wapa: was idd niet van plan ziek te worden dus ben druk bezig met niet ziek worden @sloppy: ah ok komt wel goed met je meisje maar kan me wel voorstellen dat je niet blij bent als ze niet doen wat je wilt.
We stonden op pagina 2 @Sloppy, hopen dat het snel goed komt. Beterschap! @Kiezen, telde net de andere 2 ook nog. Vier dus door in twee dagen tijd . Ik vind het verbazingwekkend dat hij nergens last van lijkt te hebben. Nou ja... helemaal nergens van is overdreven: hij drijft weg uit zijn spuitluiers. Dat dan weer wel . @Joenka, lekker geshopt. Heerlijk! Z8 ken ik niet. Ik ga eens even googlen. @Maia, wat een wijze tante zeg als ze bij het woord bed al begint te pruilen . @Praten, hier nog helemaal niks. Mememememememe en mamamamamama en daarmee houdt het op .
@josien: zo zeg, dat gaat snel! jeetje he, 4 kiezen. wat wordt hij al groot. @praten: hier nog helemaal niets. Ja, ze praat ons na, maar ze zal nog niet uit zichzelf iets zeggen. ze zegt wel papapappapa of mamamamama maar niet persé richting de juiste persoon als ik bal zeg, zegt ze ba, maar zal het niet uit zichzelf zeggen als ze de bal ziet. Ze oefent alleen nog de klanken. Ach, komt vanzelf ooit wel een keer. @bed: ja ik vind het wel grappig eigenlijk. Als we d'r kamer oplopen begint ze al wat te miepen en als ik zeg van 'nu ga je lekker je bedje in' begint het brullen. Al zijn we nog helemaal niet bij d'r bed in de buurt. Zal ook wel een fase zijn. Hoop ik! hier heeft ze net lekker ontbeten, straks naar KDV.
Echt praten hier ook niet hoor....nou ja mama, dat dan weer wel haha. Papa lukt ook nog wel, maar of het ook bewust is zeg maar. Wel grappig hoe die dengen kent. Als ik zeg; waar is de lamp? Dan kijkt ie omhoog hahaha
Morgen dames, Ik ga straks voor het eerst samen met Emma op de kindjes passen die op de sportschool komen. Normaal ging ik zelf altijd naar het lesje x-co op de woensdag en dan ging Emma dus naar de oppas daar. Maar nu heeft deze vrouw vorige week ineens gezegd dat ze het niet meer wilde doen. Dus zochten ze voor 2 uur een oppas. In eerste instantie waren ze nog op zoek totdat ik gisteren dus naar X-co ging. De eigenaresse kwam vragen of ik geen intresse had om 2 uurtjes te komen oppassen. Dat zou haar heel erg uit de brand helpen. Aangezien ik nu toch er op ingesteld ben om op dinsdagavond zelf naar x-co te gaan, heb ik ja gezegd. Ik krijg straks het eerste uur 5 kindjes en het 2e uur 2 kindjes. Ben dus benieuwd of ik de draakjes aan kan. @ Sloppy, hoe is het vandaag met Megan? Kan me je reactie wel voorstellen dat je het even zo verwoorden. Ik vind daarom toch altijd dat je soms harde woorden die getikt zijn nooit te letterlijk moet nemen. Dat scheelt vaak een hoop narigheid.
@Nathalie, veel succes ! Je zal het waarschijnlijk nodig hebben! @Maia, wat een spookje ... @Wendelaa, heel herkenbaar. Dat is mooi hè als je dan ziet dat ze de wereld echt gaan begrijpen? Hieronder een fotootje van gisteren hier in de speeltuin. We gaan zo meteen maar eens lekker op pad. Ff winkelen enzo. Liefs, Josien
sLOPPY WAT ZUL JE GESCHROKKEN ZIJN! ( oeps capslock) WWat had je man en opa en oma hierover te zeggen????? Irritant als ze niet luisteren trouwens. Maar je man wa sook thuis toch, dus die had eigenlijk toch ook kunnen zeggen dat ze Megan met rust moesten laten.. danjo hoe is het met je schoonvader? hier praat mike ook niet hoor, af en toe iets wat op mama lijkt hihi
Het oppassen is goed gegaan. Degene die het lastigste was, was emma . Emma wilde steeds maar overal heen kruipen, vooral de deur uit. En vroeg steeds maar aandacht als ik net met een ander kindje bezig was, ook al zat ze lief te spelen. Heel in het begin zat er 1 meisje van iets ouder dan een jaar hard te huilen en die mocht ik dus ook niet oppakken. Heb haar gewoon genegeerd en laten huilen en toen na een paar minuten ging ze gewoon ook spelen. En op het laatst ging er een jongetje van 5 maanden hard huilen omdat hij wilde slapen, maar niet in zijn wagen. Ik heb hem dus in mijn armen genomen en toen is hij zo met z'n hoofd op mijn schouder in slaap gevallen. Vond het erg leuk om te doen, dus volgende week weer.
ff weer een berichtje vanuit het zonnige asten. We zijn net terug vanuit de dierentuin was eg gezellig. Naomi ligt nu heerlijk te slapen. nathalie fijn dat het goed is gegaan. josien jullie ook aan het genieten. anas met schoonpa gaat t goed. Morgen weer een scan maar als t goed is is de kanker weg. nou ga nog ff zonnen op het terras.
@Danjo, fijn dat het zo goed gaat met je schoonvader. Duim op een mooie uitslag! Hoe is t eigenlijk afgelopen met je borst? Nog last van gehad?
@josien;wat een lieve foto!En wat gaat hij snel met zn kiesjes zeg! @danj'/rose; wat fijn dat jullie het zo ontzettend naar jullie zin hebben... @Alexia;pittig meissie die Fleur!hihi herken het wel hoor, hier regelmatig ook groot drama als ze het bed ziet.. @joenka;weer lekker aan de shop jij!Welke vesten heb je?
Ik heb het niet verteld aan m'n ouders, gaan we nog wel doen maar niet via de telefoon. sloppyman heeft haar direct over gepakt en is haar klaar gaan maken voor bed en ik heb haar fles gemaakt. Het gaat al weer een stuk beter met haar hoor, het tandje is al weer een beetje terug gezakt maar het ziet er wel heel naar uit. Ze laat ons er ook niet bij in de buurt komen met bv een tandenborstel....
@Nathalie: fijn dat het zo goed gegaan is dat oppassen. Grappig dat ze het toch moeilijk vind om jou aandacht te moeten delen @josien:wat een schattige foto! Hier krijgt het meisje ook steeds meer een eigenwilletje. Ze wilde net echt niet in de box, dus nu is ze lekker op de grond aan het spelen Kreeg net weer een telefoontje van het modellen buro van megan dat ze misschien voor vrijdag weer een opdracht voor haar hebben ben benieuwd. Als ze lacht zie je gelukkig geen donkere randjes dus ze kan gewoon gaan
hey dames, Even een inbreker haha. Zit al lang op ZP en klets eigenlijk overal wel mee maar was hier nog nooit geweest! En ik ben toch ook een oktober 2009 mama. Dus kan ik me nog aansluiten??
@josien: wat een ontzettend leuke foto! @nathalie: wat leuk dat het goed ging. Dus een bijbaantje erbij @Danjo/Rose: wat een gezelligheid zeg! @danjo: goed nieuws van je schoonvader! en idd, hoe is het met je borst? @tico: welkom Je kindje is dus van 25 oktober begrijp ik? Praat gezellig mee! nou hier zit Fleur weer op d'r eigen groep op het KDV. Ze zat op de wo & vr samen met de groep naast haar maar ze worden beiden te groot. Verder gaat ze steeds vaker staan, net voor het eerst aan de tafel. Drama om naar bed te gaan viel mee vanavond maar dat zal wel eenmalig geweest zijn
hallo wat een rust hier zeg! danjo: lees dat jij het heel goed hebt ben je nou met iemand van het forum weg of lees ik et verkeerd! josien: wat een schattige foto dylan is ook helemaal gek op de speeltuin en dan vooral van de glijbaan af! haha. sloppy:fijn dat het mee lijkt te vallen en mis weer een opdracht leuk hoor! nath; wat leuk dat het goed is gegaan en ja nou moet mama gedeeld worden he haha. maia: herken het bedritueel ook hier haha. hier alles goed dylan is super lief alleen breekt hij iedereavond de tent af maar ja zal wel weer een periode zijn! veel liefs jaja
o ja, ons cadeau voor ons meisje is binnen. Nou ja, afgeleverd bij de buren en die zijn niet thuis dus ik kan nog niet stiekem spieken.
@Jaja, fijn om te horen dat het goed gaat. Iets minder dat ie 's nachts de hut afbreekt . Zeker een sprongetje? @Tico, welkom! Klets gezellig mee! @Sloppy, ben benieuwd of je vrijdag weer mag komen. Je hebt het er maar druk mee! @Babydream, ja niet normaal....... alle vier kiezen zijn nu door. Ik word wel GEK van de spuitluiers op het moment (en vooral gek van die idiote Pampers, wat een rotzooi zeg die wegwerpluiers). Hij had net ook weer zo'n spuitluier. Ik moest de poep werkelijk onder zijn oksels uit halen. Meteen maar onder de douche gezet dus... Hoe is het met jullie meisje nu? @Danjo, fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben! Liefs, Josien