Oktober mamas 2009 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Danjo, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Maia, jammer!!

Danjo, wat fijn nieuws van je schoonvader! Geniet van je vakantie! (rose ook!!) Klinkt leuk iig :D

Tico, welkom!

Hier een meisje die een dikke blaar heeft zitten op haar bovenkaakje waar een boventandje doorkomt - heel sneu gezicht, maar ze lijkt er gelukkig weinig last van te hebben. Ze heeft goed gegeten vandaag en ligt heerlijk te slapen! Hier een meisje dat helemaal geen hekel heeft aan bed maar juist nog heel veel slaap nodig heeft! Op het KDV doen ze 2 slaapjes wat verder is te wakker zeggen ze, maar gisteren toch gevraagd om ook dat derde slaapje te doen want ze is niet te genieten zonder! Nu gisteren een extra slaapje gedaan om 4 uur en het ging veel beter! Thuis slaapt ze ook altijd veel meer, echt nog van ca 7.15-8.30, 10 tot 11, 13-14 en 15.30 tot 17!

2. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Overigens het is idd wel een beetje rustig hier, maar ik kreeg bijvoorbeeld helemaal geen mailtjes meer van de site!!! Dus was ik ook niet meer geweest hihi
    Misschien hebben anderen dat ook wel..

3. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hoi hoi!
    mooie foto josien!

tico, welkom! nog n prinsesje van 25 oktober, de mijne ook, EN Naomi van Danjo EN Evi van moedervanjordy! grappig hoor! hoe gaat t met jou meisje?

joenka, jij shopt ook wel lekker raak! wordt hier ook wel weer tijd...fijn dat boaz t zo goed doet zeg!

sloppy, fijn dat t beter lijkt te gaan met je meissie, waarvoor is de shoot?

fijn dat jullie mijn verhaal herkennen van t niet luisteren.

de komende dagen ben ik hier minder (nog minder...) want t dorpsfeest gaat morgen beginnen. morgenavond slaapt tess bij mijn ouders. in de feesttent treden nick en simon, waylon, KANE en frans duijts op. wordt n super gezellig feestje!
    vrijdag boerendag, is erg leuk voor kinderen. hopelijk blijft t droog zodat tess mee kan. zaterdag blazersfestival, overal muziek en gezelligheid, braderie, enz. en zondag de laatste dag, en dan uit eten en maandag gewoon weer werken!

ik wens diegene die naar de meeting gaat HEEL VEEL PLEZIER!!! maken jullie foto`s? ben benieuwd naar de verhalen! erg jammer dat tess en ik er niet bij kunnen zijn, hopelijk kunnen we een volgende keer wel mee.

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    maia en al een rondje gelopen haha.

jaja rose en ik zitten op hetzelfde park errug gezellie haha.

tico welkom hier.

ellen veel plezier op de stoppelhaene.

borst sinds een dikke week al geen pijn meer en nu is de knobbel ook weg thank god maar wel in de gaten houden.
    hier zijn we net thuis gezellig met zn alle op de plaza gezeten meiden heerlijk zitten keten en daarna lekker in de buggy in slaap gevallen voorbeeldig die 2. Morgen lekker zwemmen want als het goed is word het morgen slecht weer. Maar we hebben nog niks te klagen gehad.

5. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Goede morgen,

Nou Megan d'r opdracht gaat door :D Ik krijg vandaag de gegevens en dan is de shoot morgen. Het is voor een internationaal verwarmingsbedrijf.

@Tico: Welkom hier! Tuurlijk mag je hier nog komen mee kletsen! Gezellig :)

@Josien: ach zielig dat ie zo'n spuitluiers ervan krijgt :( Ik heb Megan ook wel eens onder de douch gezet hoor dat het bijna in d'r nek zat :)

@Tanden: hier blijft ze denk ik voorlopig op 7tandjes steken, ik zie verder nog niks wat snel zou kunnen door komen.

@ellen: Klinkt als een heel gezellig weekend!! Ik hoop dat het vandaag een beetje droog gaat blijven!

@anas: Nou lekker weer, als je geen mail krijgt vergeet je ons ;)

@Maia: he wat jammer!! Vandaag dan spieken :D

@jaja: een lekkere breker in huis dus! hihihihi gaat vast wel weer over :D

@shoppen: Ik ben voorlopig uitgeshopt hoor........denk ik. Megan heeft een nieuwe winterjas en heel veel andere spullen: shits, broeken, truien enzenz.
    Ik heb een nieuw outfit en een nieuwe winterjas dus het is wel weer ff klaar.
    Miss ga ik nog wel een weekendje met een vriendin naar Barcelona daar shoppen ;)

Nu ga ik koffie zetten, iemand nog een bakkie? :)

6. Maia

Maia Niet meer actief

zo, goedemorgen! Hier zit een meisje gebiologeerd naar de tv te kijken en ondertussen alles proberen te pakken wat natuurlijk niet mag hihi.

Vanmiddag gaan we eindelijk even naar die jas kijken, nu maar hopen dat ze hem nog hebben!

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik hoop dat ze het jasje nog hebben!!

8. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Maia, hoop t ook voor je;)

Met dit weer krijg ik ook de neiging om winterjassen te kopen voor de kids haha.

9. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    @ Tico, welkom en klets maar gezellig met ons mee.

@ foto's meeting, net als de vorige keer zullen er vast wel weer een hoop foto's gemaakt worden. Maar zullen we deze keer de groepsfoto niet vergeten?

Net Emma weg gebracht naar KDV. Mijn vriendin moest onverwacht wegens ziekte op donderdag werken, dus mag zij vandaag Emma gaan vermaken. Hoop niet dat Emma al te veel verwend gaat worden door haar, maar haar kennende maakt ze geen onderscheid tussen bekende of onbekende kinderen. En nu maar werken, ben blij dat het vies weer is. Dan is het minder erg om binnen op kantoor achter een computer te hangen.

10. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Hey meiden!!

Ik heb nu al zin in overmorgen, zo weinig als ik hier klets doe ik dan waarschijnlijk niet hoor!!

Hier gaat het wel goed, de kinderen zijn weer strontverkouden!! En ik heb een gave winterjas van Name-it gekocht voor Laar, zo bollie jas met stippen beetje paarsig blauw!!! Zo gaaf!! Voor milan wordt het waarschijnlijk ook zo`n soort jasje, lekker warm!!

NOu ik heb lekker vakantie en ga vandaag alles eens grondig schoonmaken!!!

Oja, ik ben ook weer een beetje begonnen met roken, hoe dom!! Heb mezelf nu gezegd dat ik na de vakantie weer ga stoppen, beetje kansloos maar het is nu eenmaal zo, had gewoon niet weer moeten roken...

Nou dit wou ik even met jullie delen!! En oja, 0906jes verdient dat goed???!! HAHA....

@tico, welkom!!
    komen er trouwens echt zo weinig meiden op de meeting??

Nou tot zaterdag!!

11. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    wapa, haha 0906 valt mee hoor ;). Hier ook weer 1 die begonnen is met roken (af en toe maar met dieet wel meer dan dat). Stom idd maar goed af en toe is het gewoon lekker. Heb ook al zin in overmorgen.

Maia, hoop dat ze de jas nog hebben voor je. Zo niet, hier zitten 2 zara's in de buurt (hilversum en almere), dus als ik voor je moet kijken, let me know. (kan je hem zaterdag meenemen).

Nathalie, idd niet vergeten een groepsfoto te maken. Als al die kleintjes blijven zitten tenminste.

12. Zo, was ik ook weer eens..
    Momenteel wat mindere nachten met Esmée, maar dat komt vast wel weer goed.. Komt een wijkverpleegkundige volgende week langs om ff tips te geven...

Met Maureen gaat het prima! Ze groeit goed, ontwikkelt zich razendsnel.. Heerlijk!

Nog ff foto van mn 2 meiden:

13. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @knuffel: Leuke foto's. Balen dat het slapen ff wat minder gaat! Hopelijk komt het snel weer goed

@meeting: Ik heb er ook heel veel zin in!! Geen idee hoeveel er komen...

Megan heeft de opdracht binnen, maar zoals het gaat met Baby's hebben ze meerdere baby's uitgenodigd omdat het nog wel eens niet gaat dus horen we pas na de shoot welke baby er uiteindelijk gekozen word.
    Wel is het erg ver: Helmond! Dat vind ik wel wat minder met dit weer............maar goed voorzichtig aan en dan komt het wel goed.
    Sloppyman moet dan wel 2dgn ze meiden missen......

14. Maia

Maia Niet meer actief

veel plezier met de shoot. wanneer is het precies sloppy?

jeeeee ik heb de jas. natuurlijk ga ik even een fototje spammen ;). Hij is een beetje licht/oudroze. Nu natuurlijk nog te groot maar als ze haar lijntje volgt zit hij richting maart precies goed gok ik. En of hij praktisch gaat zijn: geen idee, maar we zijn gewoon verliefd. vind hem gewoon erg leuk.

@kk: wat een ontzettend leuke foto!

@meeting: ik durf het nog niet te zeggen, mijn keelpijn is vandaag flink hard teruggekomen dus hoop dat het morgen weer weg is. Wil ook niemand aansteken. Ga nu even een tijdje op de bank liggen. Fleur slaapt ook net dus heb even 1,5-2 uur hoop ik.

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @maia: Wat een schattig jasje! kan me voorstellen dat je die heel graag wilde hebben!

De shoot is morgen. We moeten er op 11uur zijn en duurt waaschijnlijk tot 15uur. Maar dat ligt er helemaal aan hoe voorspoedig het gaat. Kan maar zo dat ik om 15uur al weer thuis ben.
    Ik heb er wel heel veel zin in!

Zou het wel heel jammer vinden als je er zaterdag niet bent hoor!!

16. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    maia, wat een lief jasje. En sluit me aan bij Slop, zou het erg jammer vinden als je er niet bij bent zaterdag. Vroeg naar bed vanavond.

tamale, hoe is het met jou?? Zie je weinig op ZP laatste tijd. Je bent er wel toch zaterdan??

Sloppy, succes morgen. Ben wel benieuwd naar die BB'er van jou!

Hier, vandaag een kiddyguard rolhekje gekocht voor naar de keuken, eindelijk rust als Britt op de grond speelt.

17. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Wat een leuke foto's kwamen er weer voorbij!

@ sloppy, gaaf als megan die opdracht krijgt. leuk hoor zo'n fotomodel in huis.

@ Maia, vroeg naar bed en veel vitamines eten. We willen je er graag bij hebben zaterdag!

Hier vanavond mijn noorse boskat naar de dierenarts gebracht. Ze gaan morgen onder narcose haar gebit doen. Ze moest daarvoor nuchter zijn, maar omdat deze kat al eens het net overleefd heeft na een epileptische aanval had de dierenarts liever dat we haar bij lieten de nacht zodat zij gelijk kon ingrijpen als ze het weer benauwd gaat krijgen. Morgen om half 2 kan ik bellen hoe het gegaan is, ik ben nu al zenuwachtig. Ze is alweer 14 jaar oud en die narcose is toch wel een risico. Zal morgen op mijn werk moeilijke uurtjes worden. Pas om 19 uur kan ik ze weer ophalen, maar zal blij zijn als ik om half 2 al goed bericht heb.

18. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen. Nou ik hou nog steeds een slag om de arm, gaat redelijk maar moet vandaag werken dus weet nog niet hoe ik me dan vanavond/morgen voel.

met Fleur is alles prima, ze heeft goed geslapen, heeft wel een hoestje en is wat verkouden lijkt het maar buiten dat was ze lekker vrolijk. Ze eet tegenwoordig tijdens haar ontbijt en lunch gewoon 1,5 boterham steeds op, gaat super dus. Verder niks te melden. Heb haar net weggebracht en lig weer even in bed tot ik naar mijn werk moet.

O ja, nog wat grappigs, zat gisteren 'dubbeltje op z'n kant' te kijken op rtl4 geloof ik, zag ik opeens Fleur d'r KDV voorbij komen en ook de groep waar ik haar altijd op breng. Was wel grappig zo opeens.

19. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Ola,

KK: Wat een mooie meiden!!

Maia: Wat een leuk jasje! Gisteren idd dat kdv gezien, vond de directeur een collegate smile hebben;). Maar mooi dagverblijf hoor, ziet er goed uit!
    Zo Fleur eet dus goed brood!! Hoeveel melk krijgt ze dan nog?

Nathalie: Spannend hoe het met je kat is gegaan!! Bijna weet je meer!

Sloppy: Zo weer een shoot! Leuk hoor! Have fun!

Wapa: Ohohoh, weer roken dat ken toch niet!! Nou stop maar gauw weer;)...

Hier weer lekker weekend! 7 jaar getrouwd, wauw! Verders weinig te melden...

Deel Deze Pagina