Oktober mamas 2009 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Danjo, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Tamale erg leuk gehad met zn alle, en nee ga niet na de meeting drukke week gehad en morgen om 11 uur hebben we een fotoshoot met de hele familie

2. Tamale

Tamale Niet meer actief

Sjalalie sjalala.....

3. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ooh leuk!
    Veel plezier!!

4. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Gelukkig is gisteren alles goed gegaan met onze kat. Ze heeft wel heel veel moeite gehad om onder narcose te gaan. Daarom duurde het ook weer extra lang voordat eruit was. Gisteravond was ze ook nog wel erg duf, ze kwam bijna de trap niet op. Ze heeft nu nog maar een paar tanden over, maar daar moet ze als het goed is geen problemen mee hebben.

@ sloppy, spannend of megan het wel word!

@ Maia, jammer dat je niet kan komen. Maar als je je niet lekker voelt is het ook niet leuk voor je. Duik dus maar lekker je bed in.

@ meeting, voor de dames die niet gaan. Jammer wie weet de volgende keer beter en niet te veel schrijven hé, dan moeten wij weer zoveel bij lezen.

Andere dames, tot straks! Wij gaan ons al gereed maken om in de auto te stappen.

5. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    goedemorgen.

blijkbaar sta ik nog op de lijst dat ik ook kom maar sorry ik kom ook niet ik heb een feest vandaag en morgen ook een zeer drukke dag!
    sorry dames hoop er de volg keer wel bij te zijn!
    in iedergeval heel veel pleizer vandaag!
    en wel fotos maken he....

wen: wat leuk speelgoed via marktplaats gekocht voor dylan ik liep er zo tegenaan en het ziet er allemaal super netjes uit dus ben blij dat ik heb heb gekocht voor heel weinig!
    en de taart die heb ik via taartdozen bij iemand besteld!
    maar hoe ist verder met jou en met je 2boefjes??

maia: heel veel beterschap!

danjo: dus erg leuk gehad. en nu aan de was das altijd wat minder maar ja efe weg is heerlijk...

tamale: spannend voor jou gaat het bijna beginnen dan heel veel succes alvast.

veel liefs jaja

6. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Meetinglady's, een geweldige dag vandaag :D! Wel veel foto's maken hè?

Liefs,
    Josien

7. Maia

Maia Niet meer actief

dag dames! Hoe is/was de meeting?
    Hier gaat het. Voel me niet super in z'n algemeenheid maar de keelpijn is wat minder. Hang al de hele dag in bed en nu al een tijdje op de bank. Manlief heeft heel lief boodschappen gedaan en Fleur verzorgd. Hij is haar nu naar zijn ouders brengen, ze zou een nachtje gaan logeren na de meeting dus dat laten we sowieso doorgaan.

@Tamale: waarom ik een grotere jas heb gekocht? Omdat ik geen zin heb om 2 winterjassen te moeten kopen. Ik weet wanneer ze ongeveer over gaat naar een volgende maat en dat zal december zijn, misschien januari dus dan zou ik een nieuwe jas moeten kopen. Beetje zonde. Dus dan maar meteen een iets grotere jas. En het is ook niet zo dat ze erin zwemt he, hij zit gewoon wat groter maar ik vind het nog wel prima kunnen.

8. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    maia, gelukkig voel je je ietsie beter. Lief dat je man lekker boodschappen heeft gedaan, kan jij binnen blijven.

Meeting, ik vond het erg gezellig. Leuk om jullie allemaal te zien!!! Nog bedankt voor chocola en bloemen.
    Hier even een groepsfoto.

9. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ow wat super zeg :) Leuk om alle beebs + mamma's weer zo bij elkaar te zien!

Maia beterschap!

10. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Hee meiden van de meeting leuke foto :)

11. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    Sliedrecht
    Het was super gezellig. Curly bedankt voor de gezellige en goede gastvrijheid!

Emma heeft lekker op de terug weg in de auto geslapen, is nu ook nog moe maar wil niet slapen. En ik mocht het wel zeggen vandaag, maar er komt een tandje door :D

Britt die boekje leest, Megan die het af wil pakken, Larissa die de deken wil pakken en Emma die het speelgoed inspecteert.

12. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    Sliedrecht
    En nog 1 van dezelfde dames.

13. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    Sliedrecht
    Emma op voorgrond, op de grond Tim met gestreept t-shirt, Eva die met haar broertje tim mee is, achter eva nog net Larissa te zien en Noa die aandacht iets aan het bekijken is.

14. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @meeting vond het heel geslaagd! Curly dankje nogmaals voor de gastvrijheid. ,,Boaz vond t in het begin maar zozo....is gewoon geen meetingfan zullen we maar zeggen, maar later werd ie vrolijker.

@wen....erg leuk dat jullie toch zijn gekomen

@terugreis.....Noa & Boaz heel lief geslapen

15. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ohhhh wat een leuke foto's weer! :D

16. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    Sliedrecht
    Even een foto's speciaal voor blij ei en curly.
    Op de linkerknie bij blij ei is Boaz en rechterknie is Britt.

17. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @Nathalie....wat leuk! Ik pb je even mijn mailadres zou je m dan willen mailen?

18. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Hey meiden,

Ben ook weer thuis, had echt noodweer onderweg maar het was het helemaal waard!

Curly heel erg bedankt voor de gastvrijheid!! Vond het erg gezellig!! Zal later even foto`s erop zetten, ga nu even aandacht aan mijn kleine vriend geven. Dat wordt dus tussen de buien door naar de Lama!! hihi

19. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Wat een verschil in het land met het weer....bij ons juist redelijk zonnig onderweg.

Wapa echt leuk om jou te ontmoeten, zo langzamerhand heb ik veel mama's en beebs in real gezien :D

Boaz nu lekker aan t slapen....alle vrouwelijke aandacht verwerken denk ik ;), gelukkig had ie Tim nog als medestander.

20. Maia

Maia Niet meer actief

o wat ziet het er gezellig uit! Wat jammer dat we er niet bij konden zijn :( :( :( wanneer gaan we voor een volgende keer afspreken ;)

Deel Deze Pagina