Oktober mamas 2009 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Danjo, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamale

Tamale Niet meer actief

oja dat is wat fijner inderdaad!
    Die anderen kan ze straks mooi aan als ze iets kan stappen.

2. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    odess, leuk om weer wat van je te horen!
    spannend, misschien zwanger. is dan wel n cadeautje he? kan me heel goed voorstellen dat je er heel druk mee bent hoor!
    jeetje wat eet elise goed... hier is t nog halve potjes, vers blieft madam niet en heel soms eet ze n stukje brood... flessen gaan er daarentegen weer heel goed in.

schoentjes, harde schoentjes zitten nog niet zo fijn denk ik. staat trouwens wel heel schattig. kinderen kunnen t best op de blote voeten leren lopen. al zal dat in de winter niet zo`n succes zijn... hahaha

tamale, dus je hebt ook al zo`n draak van schoonzus! lijkt me wel lastig voor maurice dat t zo gaat... misschien kun je proberen ze te negeren?

danjo, wer bisto? was t nog druk op je werk gisteren?

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Odess, even spannende tijd dus!

4. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    curly, die boumy`s vind ik ook zo leuk! maar n beetje duur... hoe bevalt t nu trouwens op t kdv? valt t je mee of tegen?

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Odess spannend zeg poeh en euh inloggen op je foon op deze site dan moet het lukken al kan ik soms ook niks plaatsen erg vaag

Ellen tess dus nog steeds niet beter balen zeg en euh hoe laat eten we :D

kk hier ook 1 die ik wakker moet maken anders slaapt ze ook tot 10 uur als ik hier dan lees half 7 denk ik poehhh wat vroeg.

Tamale maat 18 damz kan naomi in waterskieen haar voetjes zijn 9 cm dus nog maatje 14 a 15 hihi.

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Curly gezellig gehad? en ook weer aan de shop geweest :D

Hier vandaag even na wijhe gereden na de htx en heb me suf gekocht voor naomi pff ff wat zomer spul. verder even bij de voetbal geweest mannetje had veteranen toernooi. en nu lekker op de bank ben mega verkouden echt niet leuk meer

7. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    danjo, ff rust voor jezelf!

ik ga tess zo er maar weer in leggen, is jengelig en warm. ze is elke keer nauwelijks n uurtje wakker! ik ken haar echt niet zo...
    eerst ff tempen.

8. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    pfff, 39,6 graden... niks waard. weet iemand hoe lang dit mag duren?

9. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ellen, ik kan je alleen adviseren, als je twijfelt bel gewoon de hap op. Al is t maar voor advies of wat dan ook....

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    idd ellen ff bellen joh kan geen kwaad en hoef je ook niet zo te twijvelen

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik zal maar niet vertellen wat mijn avond eten is een stukje aarbeien taart hahaha. danny nog steeds op de voetbal dus dacht ik verwen mn zelf maar even

12. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    lekker danjo!

h.a.p.: ik wil eigenlijk geen zeur zijn... ze drinkt wel goed, en heeft zelfs n half potje groente gehad. ook is ze alert. alleen erg huilerig en onrustig. ze wil graag op schoot, maar kan dan haar draai ook weer niet vinden. eerste keer dat ze zo lamlendig is, zo lastig! balen dat ik morgen weg moet, wil eigenlijk niet weg bij mijn meissie. maar bij papa is ze in erg goede handen!

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ellen maar mischien hebben hun nog een goeie tip voor je en je zeurt niet hoor.

14. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ellen, heb je dr al een zetpil gegeven?

15. Maia

Maia Niet meer actief

@eten: zelfgemaakte pizza

@ellen: liever een keer teveel een zeur dan te weinig nietwaar. Als je twijfelt gewoon de hap bellen. Toen Fleur d'r 2e tandje kreeg en ook ziekig was heeft ze in totaal zo'n 3 dagen op en af koorts gehaad. Soms 39,nogwat, soms 38,nogwat enzovoorts.

16. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    ok, heb toch even gebeld.
    vandaag heeft ze nog maar 1 zetpil gehad, moet haar er gewoon om de 6 uur 1 geven vanaf nu. (niet ervoor wakker maken natuurlijk) verder meteen bellen als ze diarree krijgt, overgeeft, of naar dr oortjes grijpt of als ik t zelf niet vertrouw. de koorts mag oplopen tot 41 graden!!!!(zonder zetpil natuurlijk)
    ben wel weer wat gerustgesteld. zo maar een lekkere fles maken en n zetpil geven, en dan lekker naar bed brengen. arm meisje.
    wil dr de hele tijd knuffelen, maar zelfs dat helpt niet.

thnx voor de tips!

17. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Zie je, nu ben je tenminste weer wat gerustgesteld.
    Vaak voel je je dan zon zeur, maar gewoon wat telefonisch advies is vaak al fijn, je hoeft er niet gelijk langs toch...

Hoop dat ze snel weer opknapt

18. Zo, goedenavond..

@Tamale, nu ook nog mot met je schoonzus, kan er ook nog wel bij...

@Ellen, beterschap met je meissie!

Hier vanmiddag bed opgezet voor Esmée en samen een dekbed en dekbedovertrek gekocht. Ze sliep vanavond in 1 keer, heb haar nog niet weer gehoord! Terwijl dat de afgelopen tijd wel anders ging...

19. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    kk, wat goed van esmee!!! heb wel eens andere verhalen gehoord over de overstap van ledikant naar 'groot bed' !

mijn meisje slaapt alweer, ze zweet wel heel erg. heb dr slaapzak maar weer open geritst, en ga steeds ff kijken. ondertussen x-factor aanstaan.

20. Zo, Esmée slaapt gewoon nog steeds.. Ik heb inderdaad ook weleens anders gehoord, want vrienden van ons hebben hun zoontje een tijdje geleden over gedaan, maar zijn weer terug gegaan naar het andere bedje, want hij slaapt bij zijn broertje op de kamer omdat ze maar 2 slaapkamers hebben... en dus klom hij elke keer bij zijn broertje in het bed...

Deel Deze Pagina