@ Wapa, wat een geweldige foto's! Vooral die met de "rollator". Emma moet toch maar eens gaan leren om van zich af te bijten. Maar nou moet ik ook zeggen dat Larissa wel erg dreigend kijkt . @ reistijd meeting. Ik denk dat dit altijd een probleem blijft om ergens centraal af te spreken. Dat is het probleem van internet , iedereen woont ver van elkaar vandaan. Ik ben dan ook van mening dat als je er graag naar toe wilt dan zul je soms ook wat langer in de auto moeten zitten dan je misschien normaal gesproken zou doen. Het eerlijkste is dan ook om iedere keer bij een ander af te spreken in steeds een andere provincie. Zo houd je het instand dat iedereen een keer aan de buurt is om niet zo ver weg te zijn van huis. Zo zal ik er zeker voor een keer geen probleem mee hebben om naar almelo of eindhoven te moeten rijden. Zal het alleen oneerlijk vinden als het elke keer bij dezelfde zou zijn. En ook ik wil mijn huis graag een keer voor jullie te beschikking stellen.
Wat een mooie foto's toch! Ik denk dat het voor het organiseren van een meeting altijd moeilijk blijft om iedereen tevreden te stellen. Voor mij is het trouwens sowieso niet snel te ver weg (okay... als het in Drenthe of Groningen is dan haak ik af ). Maar jullie zijn ook altijd hier welkom (klein huisje, maar dat mag de pret toch niet drukken ). Alleen ik zeg al... voor sommige wat meer noorderlingen zal Noord-Brabant dan misschien weer te ver weg zijn. Ik hoop dat we voor de volgende keer wel met wat meer mensen af kunnen spreken. Ik was er nu zelf natuurlijk ook schuld aan. Maar de timing was nu een dag na thuiskomst uit Luxemburg gewoon niet ideaal. Ik ben sowieso wel 'blij' dat we niet gegaan zijn. Niet omdat ik het graag wilde missen, maar juist omdat Sam helemaal niet lekker in zijn vel zit. Ik weet niet wat hij heeft. Misschien hebben jullie nog tips? Hij geeft best veel eten terug (maakt niet uit wat het is: melk, brood, fruit) en heeft enorme last van spuitluiers. Ik denk (ook omdat wij onszelf ook niet lekker voelen) dat hij een maag-darminfectie te pakken heeft en dat in combinatie met vier doorkomende kiezen... . Die kiezen dat ziet er trouwens stoer uit zeg! Hij wil me niet makkelijk in zijn mond laten kijken, maar als je het dan toch mag zien, dan zie je zomaar op vier van die plekken van die witte punten door zijn tandvlees staan. Het ziet er wel heftig uit moet ik zeggen, zo'n felrood tandvlees! Iemand nog tips? Liefs, Josien
ja idd dat geloof ik ook daarom wou ik het graag met jullie delen,vind het zo bijzonder dat hij daarna gewoon weer "gezond is"en alleen nog maar snotterig en niet meer huilt en overstuur is ivm zijn oortjes ik mag er nu weer gewoon aankomen en mijn moeder zijn vriend zijn hand vuur rood net alsof hij zich verbrand had
@Nathalie, dat is natuurlijk makkelijk gezegd, maar er zijn gewoon mensen die niet graag autorijden of in ieder geval ver rijden. Of mensen van wie hun kindjes in de auto niet slapen (ik heb ook zo'n menneke). Als het dan 3 uur rijden is, dan vind ik het toch een beetje overdreven hoor. Alleen daarom is het belangrijk voor iedereen om eerlijk te zijn: vind ik het wel of niet haalbaar. Maar om bij voorbaat te zeggen dat iedereen het voor lief moet nemen af en toe wat verder te rijden. Dat lijkt me heel moeilijk om voor een ander te bepalen. En nogmaals... begrijp me niet verkeerd: mij boeit het niet als ik twee uur ofzo moet rijden, alleen er zijn wel grenzen . Het moet namelijk naast leuk voor mamma ook (en misschien wel heel in het bijzonder) leuk voor Sam zijn. Maar das mijn bescheiden mening .
goedenavond! meisjelief is weer terug van logeren. Ze was erg moe maar heeft het enorm naar haar zin gehad. En rook ook enorm naar hond daar schijnt ze compleet vriendjes mee te zijn. Bij mijn schoonouders heeft ze dus ook het optrekken aan hoge dingen doorgekregen, het stapjes zetten aan een tafel (niet veel maar toch) en ze staat zelfs (wel leunend met haar buik tegen tafel of bank) met losse handjes. Dat deed ze voor we haar wegbrachten nog niet met mij gaat het langzaam beter gelukkig, al doet m'n keel e.d. nog wel pijn. @meeting: ziet er echt gezellig uit. Mag volgende keer ook wel bij mij, maar ben bang dat ik tever woon voor een hele hoop dames. Maar anders, bij deze zijn jullie uitgenodigd omgeving Amsterdam. @wapa & curly: fijne vakanties alvast! @rins: gaat alles voorspoeding met de zwangerschap verder? Hoe voel je je?
Meeting laat het maar weten kunnen we altijd zien of we komen dacht dat curly idd wel centraal woonde ( centraalste van de club hier) Wapa geniet van je vakantie Joenka ja **** weer he maar ja vandaag een lui dagje ook wel lekker. Tamale dus volgende meeting bij jou hahahaha is voor het noorden ook nog te rijden . Maia fijn dat het beter gaat met je en wat knap van je meisje Rest vergeten solly
Oh ja rins ook in brabant geweest Rose en ik ok haha hadden we wel een meeting kunnen houden haha. tijd gaat snel zeg nog ff en je mag weer puffen
dat duurt nog heeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuul lang haha grapjas. Maar tijd gaat wel idd sneller als je er al 1 rond hebt lopen, en het groeien dus hier ook, ppfff, vorige keer pas bij 24 weken zw.kleding aan endan moest je nog goed kijken en nu? maar ja, alles voor het goede doel. Ja ik twijfelde tussen vakantieveilingen of toch last minute dus zaten op roompotpark, was leuk, lekker warm peuterbadje, gewandeld, gewinkeld enzo, naar kasteel geweest, geowon allerlei leuke dingen gedaan en vooral het leuke, lekker met ons 3tjes....... Haha, ja meeting zou leuk zijn. Iedere keer met meetings had/heb ik wat en ik woon ook niet echt centraal ofzo maar wie weet durf ik toch nog een keer te komen haha. @ Maia, hier gaat het verder goed. Ben alleen wel moe maar ja, tijn is er, en zit met mn schildklier en andere bloeduitslagen te kloten dus dat hoort ook beetje bij mij, ook als ik niet zwanger ben maar daarom zou ik al niet voor 4 kids ofzo gaan (als dat mocht lukken en waar ik vroeger van droomde ) Wie weet komt mn andere droom nog een keer uit om te gaan voor een pleegkindje ofzo, ooit....... Eerst 20 wkn echo afwachten of alles goed is en dan de volgende frummel en dan paar jaar rust en zien we wel weer verder. Ow en rust op werkgebied daar ben ik ook ernstig aan toe. Maar zijn nog steeds superblij, van de week in eindhoven naar babydump geweest en duowagens getest, word het allemaal weer wat echter.
Gutte avond. Natalieh: Snap je punt. Maar idd net wat Josien zegt. Ik durf gewoon niet zo ver alleen te rijden, wil met plezier iemand onderweg oppikken. Maar alleen zie ik niet zitten. Stom misschien, maar zovaak heb ik nog niet op snelwegen enz gereden! Danjo, haha ik vind het prima. Jullie wanen je allemaal in turkije, dus wat wil je nog meer!!!!! Maia fijn dat je weer beter bent en dat Fleur het leuk heeft gehad! Curly, dankje!!! Heel raar idee om te bedenken dat ze over 2 maand alweer 1 jaar is! Josien, aaah wat zielig! Ik heb helaas geen tips! Sorry! Hopelijk gaat het snel beter!!
Rins ah gaat echt wel snel hoor. oke roompot ook leuk ik ging voor een spot prijsje en idd in brabant super weer gehad :d tamale turkije zo dichtbij das nog eens fijn
goedemorgen! @Rins: je gaat alweer heel snel zeg jeetje. hier gaat alles wel aardig. Fleur is lekker gezellig vanochtend, ligt nu lekker te slapen, ik heb even het huis een beetje doorgewerkt, ga zo even de was vouwen. Gaat wel weer iets beter verder. Verder weinig te melden.
O wat een leuke foto's van de meeting! Wie had die mooie hakken aan op de achtergrond? @Meeting, ik denk ook afhankelijk van de makkelijkheid en de gezondheid van je kindje op dat moment. Ik vind het niet erg om ver te rijden, maar op het moment zou ik met Julien geen grote afstanden af gaan leggen voor één dag. Omdat hij even niet lekker in zijn vel zit i.v.m. zijn oren.
hey meiden sorry maar zo druk, zal blij zijn dat het oktober is dan is mijn werk weer terug normaal en dan kan ik terug wat posten xxx
De mooi hakken waren van Curly.. @Tamale...wel lekker zonnig dan bij jou, oh nee daar hou jij helemaal niet van toch @Luna....hoe is t nu dan met Juulz, nog steeds last? @Hier....Boaz is ook niet helemaal happy, wil nog steeds weinig eten en is onrustig, hoop dat t een korte fase is. @Syl...hoe is t klussen gegaan?
Welke kindjes hadden tijdens de meeting een snotterneus??? Megan heeft het nu ook We hebben een hele zware nacht gehad waarin ze elk uur wakker werd en huilde. Het duurde dan wel een half uur voor ze weer ging slapen. Ik hoop dat ze vannacht wel rustiger is. Ze huil ook best veel vandaag..........gaat wel weer over hoop ik. Ze is ook heel benauwd en het snot loopt uit dr neus...
Rins idd een bijzonder verhaal zeg!! fijn dat alles verder goed gaat. Jozien beterschap voor Sam.. en al kiezen!! jeetje hier net dr eerste 4 tandjes haha. Luna de hakken waren van Curly! Ei nog steeds wat minder met Boaz dus..ik hoop ook dat het een fase is en snel weer over is! of mischien een tandje? Klussen is goed gegaan hoor we hebben alles bijna zo als klaar alleen nog een beetje bijwerken. Snotneusje hier had ze er geen maar nu wel..
Nog ff reactie op de meeting. Niet verwacht, toch gekomen haha....wel met een fikse omweg was erg gezellig en leuk om al die actieve beebs te zien, de een wat meer als de ander. Zal ook nog wat fotos plaatsen, maar vanaaf lukt niet meer, moet zo werken. Joyce, nog bedankt!!! Snotneus, ehm, Tim heeft ze toch niet allemaal aangestoken he? Die was nog wel iets verkouden, maar begin vorige week begon t met verkoudheid, toen dunne luiers en toen 2 dagen koorts. Donderdags was ie weer de oude, alleen beetje snotterig. Dus bij deze....SORRYYYYYYYYYYYYYYYYY!!! Zou dan wel DE wraak zijn voor t stelen van zn fles
hello ladies. kom efe snel om de hoek kijken want dylan doet weer savonds net zoals hij vroeger was hoop dat het vanaaf wat beter gaat! lees dat de meeting erg geslaagd was leuk! en ind snel een nieuwe plannen! fijne aaf!!!!!!!!!!! veel liefs jaja
@ snotneus, emma had ook nog een snotneusje. Het ging eigenlijk goed dus had gedacht dat het mee zou vallen. Helaas misschien toch andere aangestoken. Sorry, voortaan zal ik toch wat langer haar van andere kinderen vandaan houden als ze verkouden is. Hier ook een slechte nacht gehad. Ze heeft heel veel last van het door komen van de tandjes. Wel veel overdag geslapen. Hopelijk vannacht dus een betere nacht.