Ach ja... je houdt het toch met die snotneuzen . Lekker allemaal tegelijk snotteren. Het is er ook echt weer voor hè? @Jaja, balen dat het weer wat minder gaat. Dikke knuffel voor jullie! @Sylvia, eigenlijk veel beter toch als die tandjes rustig aan komen. Ze zeggen dat het gebit dan later toch beter zal zijn. Ik ben wel blij als de kiezen dadelijk helemaal door zijn, want de spuitluiers komen me nu al de oren uit . @Sloppy, dikke knuffel voor jullie meissie! Zielig hè als ze zo verkouden zijn? @Blij Ei, Boaz ook al niet zo lekker in zijn velletje... zielig! OOk een dikke knuffel voor jullie ventje! @Rins, wat schiet het toch alweer op zeg! Zo... hier net de Maxi-Cosi verkocht. Fijn weer 50 euro in de portemonnee . Woensdag komt mijn mannetje zijn DaddyBike! Ik ben echt heel benieuwd! Kunnen we eindelijk gaan fietsen! Liefs, Josien
Hier ook een ziek meisje, snotneuzen, koorts hangerig, wit bekkie stilletjes donkere oogjes t hele verhaal...en niet naar de meeting geweest... Sta vandaag op wacht, heb afgelopen nacht van 23 tot 6,45 bevallingen gehad..Ben best brak! @josien;lekker money in the pocket, welke fiets heeft paps? @all;beterschap met de snotneusjes! @verjaardag;zijn jullie al aan het plannen???
@jaja: dikke knuffel! @snotterige kindjes: beterschap. Hier was ons kleine meisje ook wat snotterig maar het wordt een stuk minder nu. @Fleur: hier komt tand 8 door. @verjaardag: ja tuurlijk al aan het plannen he baby! Taart is bedacht, cadeau is binnen, uitdeelspulletjes voor het KDV zijn geregeld en we gaan binnenkort eens even de uitnodigingen eruit sturen hihi!
@Babydream, deze is het: DaddyBike - DaddyBike: De enige échte vaderfiets en papafiets De zogenaamde DaddyBike. Hier ook al een beetje de verjaardag aan het voorbereiden. De taart is geregeld. De uitnodigingen liggen klaar en ik heb al een flinke tijd geleden stoffen vlaggetjes gekocht. Oh ja... hij heeft ook al een vierdelig kostuum klaarliggen whahahaha! Voor de rest ga ik er niet veel aan doen. Ik vind het al heel wat . Daarbij...... ik ga het enorm druk krijgen (alweer?... ja alweer!). Ik heb weer een vervolgstudie uitgekozen en ik zie zojuist op het rooster 25 ingeplande lessen voor het komende halfjaar . Lekker druk dus! Groetjes, Josien
josien: druk druk lees ik alvast veel succes. baby: hier al volop bezig de uitnodigingen zijn de deur al uit taart is besteld rest moet ik nog doen! onze kleine vent is dan ook op 23sept jarig volg mij is hij de eerste hier! veel beterschap voor je meid! maia: jij ook al volop bezig met fleur dr verjaardag leuk he heb je er ook al zon zin in haha. alle zieke en snotterige babys: heel veel beterschap en een dikke knuffel. veel liefs jaja
snotterbaby's, hier niet gelukkig. (heeft Britt denk niet uit tim z'n fles gedronken ) Luna, hakken dat was ik. Als je verliefd kan zijn op schoenen, dan ben ik het op die hakken. verder niet veel teruggelezen, zit nog in belgie, dus wordt morgen pas denk ik.
@Jaja, o bij jou gaat t wel heel hard nu idd! Een goeie 3 weken nog! @volgende meeting, t is geen doen om het iedereen idd naar ''hun zin'' te maken. Ik bekijk gewoon per keer wat haalbaar is voor mij en de kids. Voordeel is, dat ik vrij centraal woon haha @Joyce en dan toch niet zo lang vol kunnen houden op de schoenen @Verjaardag, hier nog niks geregeld
@ volgende meeting. Als het de volgende keer in het noorden is dan ben ik er waarschijnlijk gewoon bij. Afstand is voor mij geen reden om niet te komen. Maar ik denk dat je sowieso nooit iedereen tegelijkertijd bij elkaar kunt krijgen, je blijft ook houden dat er altijd wel iemand wat op een bepaalde datum heeft. Dus zullen we er altijd vrede moeten hebben met een klein clubje. Maar dat maakt het toch niet minder gezellig? @ verjaardag, helemaal nog niet mee bezig. Zal er toch eens over na gaan denken.
@verjaardag....druk aan t nadenken nog niets gedaan. @huis...we hebben gewoon 3 kijkers komende week!!! brrrr best heel raar en spannend. @wen...wij zijn gewoon de die-hard-meeters @snotterbeebs...niet alleen de beeb maar ook mama&papa hier @Josien, knap hoor weer aan een nwe studie beginnen! Ik vind extra studie ook leuk maar zou t nu nog té vinden. En is de daddybike er al? Mooi ding op de foto.Stoffen vlaggetjes gaan wij denk ik ook kopen van Engelpunt...jijook toevallig? @Maia...wat ga je of nee wat gaat Fleur uitdelen?
hoi hoi, ik ben hier de laatste tijd wat minder te vinden, sorry. ik lees nog steeds grotendeels bij, maar heb niet meer zoveel toe te voegen of te vertellen... meeting: de datum kwam mij gewoon niet uit, anders was ik er zeker bij geweest. vind het niet erg om een eind te moeten rijden, mede omdat ik een 'autoslaper' heb. een volgende keer ben ik er bij! het zou ook best bij mij mogen, midden overijssel. heb n grote woonkamer, dus dat komt wel goed. zullen we t daar op ons eigen club-topic over hebben? misschien ergens in februari een keer, lijkt me leuk!als de kids wat groter zijn, zouden we ook een keer af kunnen spreken in een (overdekte) speeltuin of kinderboerderij. heb erg leuke foto`s voorbij zien komen van de meeting! hier gaat t erg goed, stoppelhaene was weer erg gezellig (zoals jullie hebben gemerkt) en nee danjo, ik heb niet eens zoveel gedronken. alleen vrijdagavond ging t iets te gek. haha tess vond t super, alle aandacht (eerste in de vriendengroep, iedereen loopt weg met haar!), dansen, naar iedereen zwaaien, enz. morgen en donderdag weer werken, en dan alweer weekend! de weken vliegen voorbij. hebben jullie dat ook???
verjaardag: ik hoop dat ik het voor elkaar kan krijgen dat ze niet teveel speelgoed krijgt, er zullen zowiezo heel wat dingen naar zolder verdwijnen. dan heeft ze er later nog wat aan. en kleren of geld is ook handig/leuk voor haar. taart: gewoon kwarktaart, dat vindt ze lekker. slingers: heb ik nog, hapjes: simpel, zodat ik zelf ook nog wat mee kan vieren. het wordt dus simpel en overzichtelijk, voor mij EN tess. genodigden: opa's en oma`s, twee ooms en twee tantes, (meer heeft ze niet) een oom en tante van teun waar we veel mee omgaan, 3 vriendinnen van mij, en that's it! grote kinderfeesten kunnen nog wel als ze op school zit. ik wil dat tess er zelf wat aan heeft, en niet dat ze geleefd wordt die dag.
@Ellen, herkenbaar van dat speelgoed... ik hoop ook dat dat hier gaat lukken. Maar ik heb al kado's voorbij horen komen (bolderwagen, driewieler, loopwagen...) dus ik zie de bui al hangen . @Blij Ei, hij wordt morgen geleverd . Pappa kan nu al niet wachten te gaan fietsen. Wij hebben de stoffen vlaggetjes via Marktplaats bij een vraag hier in het dorp besteld. Ik had toen meteen een leuke boxtas gescoord. Ze maakte gigantisch leuke dingen dus liet me helemaal gaan . De studie gaat wel goedkomen. Morgenavond kick-offbijeenkomst. Ik ben benieuwd wat me precies te wachten staat. Ik verwacht een heel druk programma. We zien het wel... Drie kijkers ... spannend! Succes! Liefs, Josien
@Ei, o spannend zeg! Duim dat DE koper er al bij zit. Dat zou nl beteken, dat je zelf ook lekker kan gaan rondkijken En idd, wij zijn van die rare dat we gewoon alle meetingen afgaan haha. @Ellen, hier ook een redelijk rustige verjaardag hoor. Ze hebben er zelf vrij weinig aan is mijn ervaring..... De 1e verjaardag is meer een happening voor de mama's, als voor de beebs haha. @Josien, pppfff....weer een studie zeg, waar haal je de tijd vandaan haha. @Speelgoed, nou koop maar vast een extra kast hoor haha. Hier valt t denk ik nog wel mee. Van ons een loopauto, van mijn ouders/broer+vriendin krijgt hij een gezamelijk kado, mn schoonouders geven geld en daar koop ik een 3wieler van. Daarnaast zullen er nog 2 nichten van Rudi komen, die hebben zelf ook kindjes.
Hey meiden, Ik zal hier nog minder zijn dan de afgelopen tijd want wij vertrekken zometeen naar schiphol!!! En dan ben ik over 2 weekjes weer terug! @ blij en Nathalie, sorry wordt na de vakantie!! @meeting, mag van mij ook wel bij ons hoor, woon niet zo groot maar dat mag de pret toch niet drukken? En anders lekker naar ballorig en januari/februari klinkt goed! Nou ga er vandoor!! Doei!
@ Wapa, fijne vakantie! Jij gaat vast wel de zon tegemoet. Hier niet echt lekker geslapen. Zowel ikzelf als Emma zijn weer aardig aan het hoesten. Ga straks eerst even oppassen op de sportschool en daarna duik ik waarschijnlijk nog even mijn bedje weer in als emma ook lekker ligt te slapen.
goedemorgen! Er zit hier een klein ontdeugend baby-tje met pretoogjes steeds stiekem dingen proberen te pakken die niet mogen hihi.. gek kind. @josien: knap hoor een studie ernaast. Zou ook wel willen maar geen idee waar ik de tijd vandaan moet halen. @wapa: fijne vakantie @ei: dikkie dik uitdeelboekjes. Is paps helemaal gek op en bij ons kdv hebben ze liever niet dat we snoep/zoetigheden geven, mag erbij zitten, maar maar een klein beetje dus ach.. @wen: ik snap je knooptechniek. Net even uitgeprobeerd met Fleur en heb inderdaad nu wel band over, maar ze zette het even flink op een janken dus we oefenen morgen wel verder. Nou ik ga haar klaarmaken voor het KDV.
goedemorgen. wapa: een hele fijne vakantie. kan iemand me vertellen waar ik die site kan vinden over de meeting? maia: das een leuk idee die boekjes daar hebben ze teminste wat aan! josien: lees dat jij het erg druk krijgt veel succes met alles! nath: veel beterschap er zijn er veel ziek! ellen: ind de weken vliegen voorbij gaat snel he werkse! en de verjaardag klinkt ook heel leuk hoor! zouden jullie voor mij nog eens jullie schema met eten en slapen willen typen. ik moet dylan namelijk overdag wakker anders slaapt hij te lang (ja ik had nooit verwacht dat ik dit ging zeggen haha dylan en slapen) anders slaapt hij savonds zooooo slecht en later op bed leggen werkt niet want dan gaat hij over zijn slaap heen! dus was efe benieuwd!! veel liefs jaja
jaja 9 uur wakker fles 10.00 fruit 12.00 brood 12:30 slapen 15:00 wakker, fruit en of koekje 17:00 warme hap 18:00 toetje. 19:00 slapen soms gaat ze savonds nog een urrtje. Slaapkop. verjaardag zeker wel 40 man maar das fam en goeie vrienden die altijd komen heb tegen de meeste gezegt geld. Wij hebben gewoon een grote groep waar we veel mee om gaan.
@ jaja, hier is de link voor de groep oktober mamas 2009 http://www.zwangerschapspagina.nl/groups/oktober-2009-mamma-s.html, daar kun je van de afgelopen meeting vinden onder http://www.zwangerschapspagina.nl/groups/oktober-2009-mamma-s-d278-nieuwe-meeting-voor-1-jaar.html. Maar ik neem aan dat het misschien handiger is als er een nieuwe voor de volgende meeting word aangemaakt? Hier is emma doodmoe, maar wil niet slapen. Dus dat is dan weer krijsen, dan weer duim in de mond enz. Ikzelf heb ontzettende keelpijn en zou graag een dutje willen gaan doen. Vanmiddag moet ik ook nog boodschappen doen. Word dus een lekker dagje voor mij.