Oktober mamas 2009 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Danjo, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    goedemorgen.

hier lekker druk dagje.
    flyers wegbrengen en in orde maken voor mijn salon. eten bij oma vanmiddag en dan blijft dylan slapen want we hebben eerst een feest en daarna bruiloft!

sloppy: ben benieuwd veel beterschap is echt niks om zo ziek te zijn bah!

maia: wekse..

wen: wat fijn zeg dat het niet meer nodig is!

ellen: haha die van jou al lekker ondeugend! hier nog zon 1tje haha hij is vandaag ook weer in de boef stemming!

meneer loopt weer te gillen om aandacht dus ben ervandoor iedereen een fijne zonnige dag.

veel liefs jaja

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hier gaat het toch wel een beetje beter denk ik.

Ze heeft 190ml gedronken en een 1/2 potjefruit met een liga op.
    Wel is ze aan de diaree, dus dat helpt niet echt mee.
    Ook trekt ze met haar hoofd nog steeds en zit ze steeds met een vinger in d'r oor, dus ze heeft nog wel erg last.

Wat wel een beetje onhandig is dat ik al de hele week niet buiten ben geweest en nu begint mn koelkast toch aardig leeg te raken....
    Sloppyman werkt al de hele week lange dgn dus die heeft ook geen tijd om boodschappen te doen....
    Gelukkig heb ik voor het meisje grote voorraden aangelecht dus voor haar nog meer al voldoende in huis :D

3. Tamale

Tamale Niet meer actief

Goedemiddagggg,

Josien: haha! Ajoh, dat maakt toch niet uit! ;)
    Ik vergeet ook heel veel!
    Ik ga op Sam stemmen!
    Enne, ga je weer naar school?

Jaja, oh heerlijk dat Dylan zo goed slaapt! Soms vind ik het wel eens pittig hoor. Aangezien ik het idee heb dat Tara eigenlijk die lange ruk van de eerste voeding naar het broodje niet trekt, omdat ze dan heel vervelend kan zijn.
    Maar vertikt het om te slapen! ;)
    Geniet maar lekker van je mooie vent!

Sloppy, wow! Dat is nog eens een lijst.
    Wat zielig zeg! :( Hoe gaat het vandaag?

Maia, das zuur als je zon brief krijgt.
    Gelukt bij het gemeentehuis? Oh ik lees het al!
    Zielig dat Fleur zo last van dr kiesje heeft! :( Smeer jij er iets op?

Wendelaa, ooh t is heerlijk!
    Tim ook al wakkeer snachts?
    Tara hier ook de afgelopen 2 nachten. Wel 1 keer, maar tochh.
    Vreemd?

Anast, zijn de kids alweer beter?

Sloppy, fijn dat het wat beter gaat!! Gelukkig maar.

Hier alles goed!
    Vind het heerlijk om aan het werk te zijn, maar moet wel enorm wennen hoor!
    Tara doet het super op het kdv! Ik ben zelf alleen niet zo te spreken over hun.
    Ze schrijven niks op en doen maar wat!
    Gisteren haalde Maurice haar op, ja zegt ze: Tara wou vanmorgen helemaal niet slapen, ze heeft heeeel lang gehuild in bed en toen pas viel ze van al het gehuil in een kort slaapje.
    Terwijl wij ze nu al 3x hebben aangegeven, dat Tara smorgens helemaal niet slaapt!!!!:x
    Ze hebben er een bord hangen, waar alle bijzonderheden op staan, ook daar staat nog niks op!
    Laatst op het wendagje, hadden ze zomaar Tara's oorbellen eruit gehaald. Omdat ze moest slapen. Die waren dus dichtgegroeit aan de achterkant.:(
    Moest ze opnieuw doordrukken, ging wel goed, maar ik vond het niet leuk!!
    Het is toch niet voor niks een wen-dagje? Bel dan even voor de zekerheid.
    Smorgens zei ze nog: Wat een leuke oorbelletjes... Waarom vraag je dan niet even hoe en wat?
    Maargoed, dat hebben we ook weer gehad. Hopelijk gaat t vanaf nu goed.

Ik begin verkouden te worden, en Tara heeft alleen maar knalgroene snot.
    Komt geen einde aan!
    Verder alles goed!
    We hebben lekker weekend! :D

Fijn weekend iedereen!!

liefss

4. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Hey meiden ik zwaai hier even en zeg: tot over 2 1/2 week :) Vakantie jippie! Nu laatste voorbereidingen aan het doen en hopen dat onze kleine snottebel snel weer helemaal fit is en morgen weg! :D

Leo, jammer dat je er niet een heel goed gevoel bij hebt, zou het wel benoemen!

Wen, fijn dat hij geen piraatje meer hoeft te spelen!

Maia, beterschap met de kleine meid - die kiesjes klinken niet erg fijn!

Sloppy en Anas ook beterschap!

Doei allemaal!

5. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    leo, balen dat je niet tevreden bent, gewoon aangeven hoor!
    en tja, die oorbellen, wij moeten ook alle sieraden af en uit doen in bed. puur vanwege de veiligheid. misschien kun je vragen of je een formulier mag ondertekenen waarop jij toestemming geeft om de oorbellen in te laten?
    zit tara op een kdv van dezelfde stichting als waar jij werkt?

odess, heeeeele fijne vakantie!!!

6. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Tamale, niet gelijk teveel stressen over t kdv he;)
    Ze is er nog maar net hihi....
    Ik moet nu nog steeds regelmatig aangeven dat Tim wel een broekje aan moet in bed(liggen nu zonder slaapzak).'
    Volgende keer dat je dr brengt, vraag je gewoon of ze even op dat bord willen schrijven dat ze smorgens niet slaapt en dat dr oorbellen niet uit mogen.
    Als dit nl een voorschrift is, handelen hun gewoon zoals ze moeten he.
    Vaak als je afwijkende dingen hebt(volgens hun voorschriften) moet je formulieren ondertekenen.
    Zo heb ik t gedaan voor Tim zn buikslapen. Eigenlijk draaien hun kindjes om, maar Tim mag zo blijven liggen van mij.
    Alleen als er dan iets gebeurd, ben je zelf verantwoordelijk.

7. Zo, was ik ook weer ff..

Balen Tamale, dat het niet zo lekker loopt het eerste weekje.. Ach, het is een nieuw kindje, dus voor hun ws ook wennen..

Odess, fijne vakantie meid!

Hier tref ik Maureen regelmatig zo aan:

Bekijk bijlage 99249

Dit was net.. Terwijl ze gewoon in het donker in bed lag en hoorde te slapen ;):D

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    hahaha Knuffel!! Wat een lekkere boeffff

9. YellowButterfly

Meiden er is bij ons echt iets ergs gebeurd net, voel me echt zo'n slechte moeder! Elise is van de trap gevallen omdat ik na het pakken van wat spullen uit de badkamer voor de vakantie deze niet achter me dicht heb gedaan, ik was helemaal in gedachten verzonken. Ze was de hele tijd om me heen totdat... Ze begon direct te huilen en we zijn direct met haar de hap gegaan. Ze leek direct wel heel wakker en lachte gelukkig in de auto alweer naar me. Je ziet ook niets aan haar, maar oooow meiden... Op de HAP zeiden ze dat ze goed aan deed en ze hebben wat kleine testjes gedaan en we maken haar nu elke 2 uur wakker omdat ze misschien een hersenschudding heeft. Ze heeft niet gespuugd ofzo en reken maar dat we er bovenop zitten. Ik zal blij zijn als we 24 uur verder zijn. Maar ik voel me nu echt slecht en enorm K.U.T. Die traphekjes blijven nu gewoon dicht, ik stap er wel over heen in het vervolg.

10. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    jeetje Odess meid! Wat schrikken zeg.....
    Voel je niet slecht, dit soort dingen kunnen helaas gebeuren.
    Ongeluk zit in een klein hoekje.....gelukkig mankeerd ze niks.
    Dikke knuffel voor jullie

11. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Odess, heel erg schrikken maar het gebeurt elke mama! ik kan er helaas over meepraten sinds 3 dagen. Maar snap dat je er ondersteboven van bent, ik ook zo erg dat ik t niet eens hier kon melden. En ik snap dat je blij bent als die 24uur voorbij zijn..maar je bent geen slechte mama!

12. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Oh lieve Odess, wat zul jij je schuldig voelen. Hele dikke knuffel voor jullie. Fijn dat ze niets lijkt te mankeren. Voel je niet te slecht... kan gebeuren, hoe rot je je er ook onder voelt! Fijne vakantie gewenst!

@All, thanks voor het stemmen! Lief!

@Ellen, ik zou het graag anders willen (dus dat ie gewoon lekker beneden in de box of op de grond speelt), maar als we hem uit bed halen is ie echt niet meer te genieten van vermoeidheid. In bed speelt ie ook heel veel (tref hem vaak zittend met zijn knuffels in bed aan), maar het is net alsof ie dan toch meer uitgerust is van de prikkels die hij beneden krijgt. Zelf zou ik het wel fijn vinden om hem meer beneden te hebben, maar hij vindt het zelf gewoon niks. Daarom doen we nu per 1 à 2 weken een kwartiertje extra. Dus eerst was het echt 's ochtends tot 12 uur in bed, toen kwart voor 12 en nu is ie vaak al tussen 11 en 11.30 uur beneden.

@Sloppy, veel beterschap voor je meisje! Hoe is het nu? Slaapt ze lekker?

@KK, wat een leuke foto! :D Dat gebeurt hier echt nog niet......

@Tamale, fijn dat het werken zo goed bevalt. Met het KDV moet je waarschijnlijk toch even in gesprek als je het nog niet zo lekker vindt lopen. Wat opstartprobleempjes waarschijnlijk. Maar ik hoop wel dat je jezelf er snel wat beter bij voelt. School begint hier over een maandje pas blijkt nu! De modules waarvan ik dacht dat ze volgende week zouden beginnen zitten in mijn rooster pas achteraan ;). Dus ik heb nog even 'rust'.

@Blij Ei, je kan het hier altijd kwijt hè!

Liefs,
    Josien

13. YellowButterfly

#3073 YellowButterfly, 3 sep 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 sep 2010
    Dank jullie wel meiden. Ik ga haar even wakker knuffelen, kijken hoe ze het nu doet. Pff kan wel bovenop zitten nu.

Blij ei, wat is er met Boaz gebeurd dan? Is hij helemaal in orde? Knuf!

Aw wat sneu om haar wakker te moeten maken, maar na even knuffelen heeft ze intresse voor het speeltje en doet ze het prima. Ze slaapt nu alweer!

14. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Niet alleen jullie dochter moet een knuffel krijgen, maar ook jij moet een dikke knuffel krijgen. Voel je je niet schuldig. Kinderen zijn zo snel en het kan zo maar gebeurt zijn. Gelukkig heeft ze niets gebroken. En zo te lezen zal ze er ook geen hersenschudding aan over hebben gehouden.

Hier stroomt mijn hoofd vol van de dilemma's. Ik heb altijd een verzorgster gehad die meebetaalde aan de kosten voor mijn paarden en kon daardoor met mijn 2 paarden op een manege staan met alle voorzieningen. Maar gisterenmiddag kwam ze met de mededeling dat ze er mee gaat stoppen waarschijnlijk. Zonder die bijdrage kan ik daar geen 2 paarden stallen. Dus ben ik nu of op zoek naar een pensioenstal in de buurt die voor mij met 2 paarden te betalen is (wat lastig kan worden, want ze zijn hier nogal prijzig) of hoop weer iemand te vinden die mee wil betalen aan de bijdrage van mijn paarden. Morgen al een afspraak bij een stal staan om te gaan kijken. Ben dus benieuwd.

Ook ben ik nog steeds goed verkouden, dus dit erbij maakt me toch wel een beetje down.

15. YellowButterfly

Natalie, dank je... Wat rot van je verzorger! Ik kan ook alleen maar 2 paarden hebben omdat ze bij mn ouders kunnen staan, het is een dure hobby... Ik hoop dat je snel een nieuwe verzorger kan krijgen waar jij je goed bij voelt of een goedkopere stal kan vinden!

Deel Deze Pagina