Oktober mamas 2009 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Danjo, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Ola,

Daar was ik weer!

Ellen: Beterschap met je meisje! Hoop dat ze morgen weer wat beter te pas is!

KK: Super zeg! Wat zijn ze dan in 1 keer weer klein he? In zo'n groot bed!

Danjo: Goed geshopt dus!!! Heerlijk he!

Tamale: Lekker verhaal weer van je schoonloeder! En dan gaat je schoonzusje zich er ook nog ff tegen bemoeien!
    Wat een geweldige foto's van Tara op hyves!!!

Odess: Hey, gezellie dat je er weer eens bent! En oehhh spannend....

Wen: Jaha, rudi bijna weer thuis! Fijn dat Tim nu ook weer beter te pas is!

Nathalie: Fijn weekend weg!

Lang niet op iedereen gereageerd volgens mij! Maar ff geen zin om zover terug te lezen!

Hier gisteren een geweldige leuke en mooie dag gehad! Britt was echt helemaal een bruidsmeisje! Ze heeft het ook volgehouden tot 23:45, toen is ze pas op een stoel gaan zitten en gingen de luikjes ook gelijk dicht! Iedereen bedankt voor de leuke reacties op de foto op hyves! Atijd erg leuk om die reacties te lezen!:D
    Verder gaat het tot nu toe goed met Boaz! Vandaag peer gegeven een half potje en dit ging er dus in! Wel is hij erg verkouden en krijgt hij volgens mij (eindelijk) tanden;)! Overal op te kauwen, zure luiers en kwijlen! Dus ben benieuwd hoelang het nog duurt dat ik kan zeggen: Boaz heeft zijn eerste tand!;)

Nu lekker ff x-factor kijken, als meneer Poortier ook gaat slapen!

2. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    joenka, klinkt inderdaad als n geweldige dag!
    kun je al merken dat de medicijnen effect hebben?

3. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Ellen: Heb wel het idee dat hij minder zuur terug geeft! Wel was hij gisteren bij mijn ouders op dit tijdstip erg onrustig en nu vanavond ook... Dus merk wel verbetering maar hij heeft nog wel momenten met pijn..

4. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    @ Sannie, hier ook af en toe in ineens een huil of gil en dan slaapt ze weer verder.

@ schoentjes, ik doe nog maar weinig schoentjes aan. Emma trapt ze steeds uit en ben bang dat ik ze in een keer kwijt raak. Ze had pas zelfs schoenen met veters uitgekregen.

Emma en ik hebben lekker gesnuffeld vanochtend op de braderie, maar heb alleen voor de fitnes een nieuw t-shirt en broek gekocht. Vanmiddag met z'n drieetjes naar dordt in stoom geweest. Gelukkig waren we net op tijd thuis voordat het hard begon te regenen.
    Nu film kijken.

5. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    @ schoentjes: hier nog geen schoenen voor Mike, hij kan toch niet lopen :)

@ rollen: weet niet meer wie het vroeg.. Maar Mike rolt mijn halve kamer door, hij is overal en nergens en dan weer overal. :)
    Hiervoor draaide hij alleen vna zijn rug naar buik en bleef hij een beetje droogzwemmen hahaha :)

@ Tamale: pffff wat een familie is dat joh! Ik vind aan de andere kant wel, dat het misschien verstandiger is als je maurice lekker zelf zijn eigen boontjes laat doppen ;) Omdat jij overal boven op springt om hem te redden :D ( zn ouders, zn zus..)
    ik snap dat je het beste wilt voor hem, maar hij moet ook leren voor zichzelf op te komen en voor jou !!!!!
    xxxxxx

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ellen : Laat ze de fles niet steeds los met drinken? Of als je haar neerlegt op het aankleedkussen huilen? Bij mij was het met de oudste bij onrust & koorts nl bijna altijd de oren....
    Hoop dat de koorts snel daalt!

7. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Zieke kindjes, heel veel beterschap voor de schatjes! Wat zielig hè als ze niet helemaal lekker zijn hè? Hopelijk slapen ze nu lekker!

@Joenka, schitterende foto's op je Hyves. Wat een prinsesje zeg! Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad en dat het met Boaz een beetje beter lijkt te gaan!

@Tamale, pffffff... eigenlijk is alles al gezegd door de andere dames. Afstand nemen lijkt misschien maar de beste oplossing. Je wordt hier zelf niet gelukkig van meid.

@Odess, spannend! Je houdt ons op de hoogte hè? :D

@Anastasia, goed joh van Mike. Hier nog geen bewegingen in die richting hoor. Al wil hij nu wel meer op zijn buik liggen en trok hij vanmiddag ineens voor het eerst zijn knietjes onder zijn buikje.

@Schoentjes, Sam heeft ze niet zo heel vaak aan. Hij trapt ze steeds uit. Hij heeft inmiddels maat 18.

@Nathalie en Maia, drukke dag achter de rug! Hopelijk een geslaagde dag!

Vanavond met mijn schoonouders en de rest van de familie uit eten geweest voor de verjaardag van mijn schoonvader. Het was heel gezellig. Sam heeft bij mijn ouders 'geslapen'. Nou... veel slapen was het niet. Hij wilde niet slapen en heeft toen maar de hele tijd liggen huilen :(. Uiteindelijk heeft mijn moeder hem maar lekker in bad gedaan en toen hij op haar arm een flesje kreeg heeft hij die slapend leeggedronken. Toen we hem kwamen ophalen was het hele huis dus in rust: Sam slapend op de arm bij mijn moeder en mijn vader slapend op de bank. Hij was gewoon echt moe...

Slapen jullie kindjes op een ander altijd goed? Ik heb het idee (misschien heel stom wat ik nu ga zeggen) dat Sam het een beetje eng vindt om in een hele grote kamer te slapen. Bij mijn ouders bijvoorbeeld staat een campingbedje in het midden van een grote kamer. Ik vind het stom om te zeggen, maar het lijkt wel alsof hij dat wat eng vindt.

Liefs,
    Josien

8. Tamale

Tamale Niet meer actief

Anast: Euh daar is hij de afgelopen maanden juist mee bezig geweest hoor.
    En ik heb hem daar altijd mee gesteund, maar als het over Tara en mij gaat, spring ik er zeker bovenop!
    Ik heb ook vooral mezelf en Tara verdedigd.
    En als je het over het met zijn zus hebt, zijn zus lult over mij dat ik dingen waar zij totaaaal geen verstand van heeft, verkeerd aan pak.
    Plus dat de psych van Maurice het juist goed vind dat ik hem in moeilijke situaties help te verdedigen zodat ik hem op weg help.
    En dat gaat super!

9. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ik reageer morgen even op de rest hoor, moest even op Anast reageren.

Slaap lekker iedereen!

liefss

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland

OOOO dat heb ik dan vast ff gemist! Bedoelde he tniet aanvallend hoor ? misschien kwam het wel zo over. :) Ik dacht dat het misschien ook goed voor hem zou zijn als hij zelf ook zichzelf verdedigd. Maar hij is dus juist heel druk met zichzelf en de situatie aan het werk begrijp ik.
    Wat een ellende he zulke familieproblemen!
    En het is natuurlijk top dat jij wel sterk genoeg bent om voor hem en samen met hem op te komen tegen je schoonfam!!
    xxx

11. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Tamale, is idd veel geld voor slofjes, maar ja, geef het voor mezelf ook uit (veel meer zelfs). En van de wibra heeft ze ook gehad, maar gaan toch een beetje stuk en wilde graag witte... Maar maat S is nog een beetje aan de grote kant. Je schoonzus lijkt dus op je schoonmoeder ;) Laat ze het lekker uitzoeken!!

Ellen, Beterschap voor je kleine meisje! wat lief dat je daar naar vraagt. Het gaat heel goed. Er was 1 leidster waar wij beide niet zo kapot van waren, maar die is nu weg. Ze schrijven iedere dag dat ze komt in een boekje een verslagje en dat is zo lief. Gister eindige ze met "Fijn weekend mopje". Zo leuk om iedere keer te lezen.

Schoentjes met harde zool. Ze moeten eerst echt goed kunnen lopen voordat ze deze aan mogen. Is ontzettend slecht voor de ontwikkeling van de voetjes. Vandaar hier geen harde zooltjes. (mocht iemand dit wel doen, vat dit niet persoonlijk op please).

Danjo, lekker geshopt ook? Foto's?

12. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Autostoel, zijn er hier al mensen die hun kleintjes overgeheveld hebben van de maxicosi naar een andere autostoel?

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ja wij vorige week. Mike klapte zichzelf helemaal dubbel in de maxi en bovendien lag hij steeds heel eng met zijn nekje.
    Hij hing zeg maar met zijn hoofd naar voren, nek dubbel geklapt ( en JA de gordels zaten goed en strak ;)! )
    nu zit hij als een koning in de grote stoel en die staat op ligstand dus hij zit helemaal toppie !

14. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    anas, hier alleen rollen van rug naar buik. (wel met spreidbeugel, dus ben er erg trots op!)
    haha is trouwens n geweldig gezicht. tess heeft nu altijd een eigenwijs staartje middenop haar hoofd. laatst was ik naar de wc geweest, kom ik de kamer in, zie ik zo`n palmboompje boven de boxrand uitsteken. toen ze doorhad dat ik eraan kwam, kwamen er ook nog twee ondeugende oogjes bij. ik lag in een deuk! gek hoe verliefd je kunt zijn op je kindje... hahaha

josien, tess zit nog in de cosi, in een autostoel komt ze pas als ze kan zitten. heb trouwens wel makkelijk praten, want tess is niet zo lang als sam! kan me voorstellen dat hij niet meer zo lekker zit in de auto, met zijn voeten tegen de bank aan...

curly, wat fijn dat je dr met een gerust hart achter laat!

x factor: vond t stiekum toch wel jammer dat jaap won... hij is supergoed hoor, maar maaike vond ik net iets beter!!!!

ga me nog ff gauw douchen en vannacht opladen voor een zware dag morgen. (pffff heb al n jaar niet meer gefietst, op wat korte ritjes naar de supermarkt na...dat wordt zadelpijn!)

luna, zie dat je online bent, hoest met jou en je mannetjes?

15. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Sorry:) maar houd het niet zo makkelijk bij. Vandaag wezen shoppen. Morgen ff teruglezen. welterusten:)

16. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Ellen. succes met fietsen morgen! Lief dat je vraagt hoe het gaat. Alles prima hier! Meneer groeit als kool, eet alles wat los en vast zit. Tijgert door de kamer en begint steeds meer te brabbelen. Afgelopen 2 nachten wel even wakker geschrokken een paar x. Denk dromen.

17. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    Goeiemorgen!!

ellen: hoe is t vannacht gegaan met tess? Hopelijk is de koorts gezakt. Ik vind t wel goed dat je de hap heb gebeld gister. Ben je toch weer gerustgesteld he!

autostoel: nog lang niet. Maar snap wel dat sommige kindjes wel moeten. Sam is heel lang natuurlijk en als mike zich zo dubbel klapt is t ook gevaarlijk. Groot gelijk dan.

tamale: wat een &*(schoonfamilie heb je toch. Goed hoor dat je voor jullie gezinnetje op komt|!

jaja: en lekker gefeest gister??

verder ben ik t vergeten....sorry!

Tessa vanmorgen om 6 uur wakker. Helaas had ik gister 2 wijntjes gedronken en ik moet zeggen dat t niet lekker is nu hahahaha.

Moest gister ook weer een traantje wegpinken. We zaten bij la place ff wat te eten en tessa zat bij dennis op schoot en hij zat lekker over hoofd te aaien. Zij helemaal tegen hem aan geleund, allbei met een verrukte uitdrukking op hun gezichten. Was zo mooi om te zien (voor mij dan haha). Dus dennis keek op en vroeg waarom ik tranen in mijn ogen had, dus ik heb maar gezegd dat t door de zon kwam hahahahha

18. Maia

Maia Niet meer actief

nou mijn dag is gisteren wat minder goed geeindigd. Hoe kan het dat ik voor vreemden de meest mooie taarten maak en dat het voor mezelf en m'n man altijd mislukt??? Gisteren ook weer, heb naast een marsepeinen taart (waar ik pas rond 22:00 aan kon beginnen dus ik heb een meest simpel puzzelplaatje genomen, want ik had geen tijd en puf meer en vanochtend ook geen tijd dus het ziet er niet uit) ook een witte chocoladetaart gemaakt en daar in mijn duffe kop ipv pate sucree, pate brisee recept voor de bodem gebruikt. En ik maar de hele avond niet snappen waarom er geen suiker in had gemoeten. Tja, als ik het boek opensla op de juiste pagina maar hij terugvalt naar de pagina ervoor en ik dat niet doorheb... dus ik ga maar gewoon zeggen dat ze de bodem niet op moeten eten :D (die is voor hartigere taarten, niet echt lekker met zo'n vulling) of de suikerpot erbij zetten hihi... STOM!!! plus dat ik een beetje geïrriteerd was, want ik was al de hele dag aan het rennen geweest, naar m'n werk de hele dag gestaan enz... kom ik thuis, is er gewoon niets gebeurd. Dus m'n hele huis moest nog doorgewerkt worden enz. Maar hij was zoooo moe. Was de helft van m'n boodschappen vergeten enz. maar had wel z'n plantjes in zijn tuin geplant. Naja, toen ik bozig werd heeft hij nog wel even snel de laatste boodschappen gedaan en gestoft/gezogen enz... pffffffffffff mannen...

naja, oké, verder ook natuurlijk belabberd geslapen want Fleur besloot weer eens feestjes te geven aan haar knuffels rond 5 uur. Dat heb je altijd met dit soort dagen he hihi... ze zit nu lekker baby tv te kijken. En vind het leuk, helemaal schaterlachen :D

@anas: goed dat hij de hele kamer doorrolt. Deed Fleur ook maar die vind het nu wel weer prima.

@schoenen: ik doe haar wel eens schoenen aan als we naar buiten gaan, maar het liefst slofjes hoor. Maar thuis en op kdv heeft ze nu ook regelmatig gewoon geeneens sokken aan, ga wel eens aan slofjes enz. denken als ze echt gaat kruipen/lopen. Ze zit nu in elk geval in maat 17.

@josien: nee heeft Fleur geen last van. Die slaapt overal prima.

@ellen: succes vandaag :)

@sannie: mooi is dat he! Heb ik ook af en toe!

@autostoel: nee nog niet, maar wat Anas beschrijft doet Fleur ook wel regelmatig. Maar ik vind haar nog wel goed genoeg zitten in de maxi cosi.

19. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @autostoel, hier voorlopig nog niet.
    Tim is nog te licht en te klein en vind het wel best in zijn maxi-cosi haha

@Schoentjes, nee ze lopen idd nog niet, maar van die zachte babyschoentjes staan gewoon schattig en zorgt ook dat de sokken op hun plek blijven:p

@Josien, hier slapen de kids overal, nou ja logeren doen ze alleen bij opa en oma haha.
    Het kan best zijn dat hij het eng vind, kan het bed niet tegen de muur gezet worden?
    En heeft ie ook een vertrouwde knuffel ofzo bij?

@Anas, ik vroeg t van t rollen;)
    Maar grappig dat ie zo zijn weg vind in huis.

@Ellen, hahaha ik zie t helemaal voor me!
    Maar ze is wel een doorzetter he, rollen met beugel, je hoort dat zelden hihi

@Sannie, ach gos...soms heb je van die smelt momenten he.

@Maia, fijn zulke dagen...en ik zo mijn vent ook bijna killen dan!

@X factor, ik ben juist blij met de uitslag;)

@Hier......zo manlief is weer thuis!
    Mijn gezinnetje is weer compleet haha.
    Tim was vanmorgen al vroeg wakker voor een fles, 6 uur.
    Op zijn kamer pap gegeven en m weer in bed gelegd, mama had nog geen zin.

O en ja hooooooor.......we hebben een tandje!
    Nou ja, Tim dan he:D

20. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    sannie, mooi he? zulke emo-momenten. teun lacht me altijd uit als hij t doorheeft.

maia, kan me voorstellen dat je baalt. kan t zijn dat je minder druk voelt om een super-mooie taart te maken als hij voor jullie zelf is? misschien ben je minder geconcentreerd? hebben jullie iets te vieren vandaag trouwens? heb ik iets gemist?

nou, buienradar geeft aan dat t eerst buiig is, daarna ontstaan er pittige onweersbuien met onweer en hagel.... duimen jullie voor me dat t meebalt? haha
    ach, ik ben met n gezellige club collega`s, dus we maken er wel wat van. eerst maar es met de fiets in de trein naar zwolle... ben benieuwd! fijne dag vandaag!

Deel Deze Pagina