Oktober mamas 2009 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Danjo, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Ellen, heb je de masage olie klaarstaan voor vanavond:p
    Zult wel spierpijn hebben dan...duim voor je dat t meevalt.
    Hier is t ook zwaar pet met t weer

2. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    wen: joepie! de eerste tand! fijn dat je man weer thuis is, iets meer rust. toch?

o ja, josien, tess slaapt ook wel overal, al duurt t soms iets langer als we niet thuis zijn. ik neem altijd haar eigen muziekdoosje mee, knuffels en t kan ook helpen als je de deken meeneemt waar zijn geur aan zit.

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ja, het is altijd wel fijn om weer te kunnen zeggen; nu is t jou beurt haha

Plus dat Eva m altijd heel erg mist als hij van huis is, dus voor haar vind ik t nog wel t fijnste

4. Maia

Maia Niet meer actief

ach, m'n chagrijnige bui is alweer over ;)
    @ellen: ik denk dat ik juist meer druk voel, ik moet en zal voor hem een mooie taart maken en gisteren was ik gigantisch moe op een gegeven moment en dan ben je slordig terwijl je dat juist niet wilt zijn. Beetje faalangsachtig ofzo... maar bij daglicht valt hij wel mee weer hoor ;) al vind ik hem nog steeds niet van mijn niveau.

@wen: jeee ook een tandje :D en lekker vroeg vandaag dus!

@ellen: veel plezier!

5. Maia

Maia Niet meer actief

de dikkie dik is trouwens omdat hij zo enorm into de dikkie dik is. Heb echt alles ervan inmiddels, zelfs een rugzak en een knuffel die groter is dan Fleur :D

6. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Ellen, succes vandaag.

Maia, mooi taartje hoor. Veel plezier vandaag.

Josien, Britt slaapt ook overal. Ideaal ze wil wel graag een speentje en iets in d'r handen.

Hier, net lekker samen met Britt gebaderd. Nu afwachten hoe laat vriendje thuis komt. Vanmiddag lekker borrelen bij vrienden. In de tussentijd vermaak ik me met de strijk.

7. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Goedemorgen,

@Odess, spannend zeg, ben benieuwd. Fijn dat t zo gaat met je dametje.

@Ellen, hoe is het met de koorts? En hoop dat je t droog hebt met t fietsen.

@Leo....wat een drama schoonfam. en gewoon hier van je afschrijven hoor! Dat lucht dan ff lekker op toch.

@Curly, gezellig dagje vandaag dus. Wij hebben 2 paar Boumy's gekregen, heb ze alleen nog niet aangedaan want moet nog zo wennen om hem met 'schoentjes' aan te zien. Hier eigenlijk alleen sokjes aan.

@Oh zo spannend...over een week en 1 dag gaan we vliegen. Curly en Luna ook toch bijna?

@Danjo....hoe gaat t eigenlijk met je bekken en met werken? al verbetering of nog t zelfde?

@Wen....fijn om weer compleet te zijn he!

ff posten anders wordt t zo lang

8. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @Baby....hoe is t met mn vriendinnetje? Gaat t weer beter met eten?

@Joenka....wat fijn dat t beter lijkt te gaan met je mooie mannetje. En wat een lieve foto;s op hyves, je hebt een heel mooi gezinnetje!

@Nathalie, jullie hebben leuke dingen gedaan dus, lekker op pad geweest.

@anas....lekker zo'n actieve roller in huis. Hier een beetje een luilakje. Rolt alleen nog van rug naar buik maar ook niet zo vaak.

@Maia...je bent gewoon super kritisch. Ik vind t een hele gave taart, en Sannie zal helemaal jaloers zijn, die is toch ook DD-fan?

@Josien, ik geloof wel in dat t best eng kan zijn hoor. Ik leg dan een laken over t bedje zodat t afgedekt is.

@Luna, lekker dat t allemaal zo goed gaat.

9. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    @hier....Boaz heeft voor t eerst echt last van luieruitslag. Is heel normaal maar ik vind t zo zielig. Morgen maar eens maizena kopen.
    Verder gaat t los zitten hartstikke goed, maar oa door de tip van Ellen leg ik m toch wel weer vaak op zn rug zodat ie actief blijft.

Oja en mn werk is wel spannend, mn baas zn contract is niet verlengd en nu ga ik op die baan solliciteren. Heb een beetje gepeild bij mn collega's en de grote baas of ze t zien zitten en dat is zo. Spannend spannend.

10. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    goeie morgen meiden
    gisteren Senne acht maanden wat gaat het toch snel
    en op het werk zo'n k dag
    hopelijk gaat het morgen beter
    xxx

11. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    hallo

had net een heel stuk getypt, klik de pagina weg...grrrr

ellen: veel plezier vandaag! Hier valt t met de regen nog mee, ik hoop ook bij jou!!!!
    En dennis moet ook altijd lachen hoor als ik weer eens emo moment heb haha

blij ei:zielig he die luieruitslag. Maizena helpt wel echt heel goed. Heb t vorige week bij mijn nichtje geprobeerd en ze vond t heerlijk. Lekker verkoelend ook voor hun! (moet alleen wel alles stofzuigen daarna hahaha, kan ook aan mij liggen ;))

maia: ik vind t een mooie taart geworden hoor! n ja ik ben idd ook een dikkie dik fan haha

kitty: hopelijk morgen een leuke dag!! En gefeliciteerd met senne!!

wen: jee eerste tand! Leuk!!

Hier net shaula en kids even op bezoek gehad!! Was wel leuk om de 2 meiden samen te zien spelen (of ruziemaken om de babygym hahaha)
    Verder vandaag helemaal niks doen|! Heerlijk!!

12. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Maia, ik vind em super leuk hoor :) Vrolijke taart! Fijne dag vandaag!

Curly, schoentjes met harde zool hebben wij ook nog niet. Ik heb Boumies voor Elise (maatje XS is nog te groot) gekocht tijdens een opheffingsverkoop :D Welke heb jij voor Britt?

@ Stoeltje - hier nog niet. Wacht tot ze boven de maxi cosi uitkomt en dan heeft ze nog 2 a 3 cm! We hebben wel de familyfix alsnog gekocht voor onze maxi cosi - zonder was ons stoeltje toch wel erg onveilig :eek: En dan kan straks de pearl erop. Vrienden van ons hebben net een heel ernstig auto ongeluk gehad en de kindjes hadden niets door de goede stoeltjes... De agenten hadden gezegd dat ze maar geluk hadden met de goede spullen... Ik had eigenlijk net zoiets van ach een simpel stoeltje kan het ook doen - maar ik zou het mezelf nooit vegeven! Zijn nu naar de kiddy comfort of infinity aan het kijken, elise zat er super in en dat stoeltje komt elke keer als veiligste uit de bus! Even zoeken en je hebt de infinity al voor 110 E in Duitsland! Dat is goedkoper dan menig stoeltje in NL :)

Ellen, hoe lief!! Knap hoor dat je meid kan draaien met de beugel! Hoe is het nu met haar? Weer koortsvrij?

Blijei, fijn dat Boaz het goed doet! Sneu van de luieruitslag - krijgt hij tanden?

Elise heeft net giga zitten smullen van een proefverpakking melkpap griesmeel, maar eens even gaan scoren :) Hebben haar net gemeten, ze is ca 70 bij 7200 gram :)

@ mezelf, last van mn buik en rug... Dit heb ik bij Elise ook gehad. Ik zou willen dat het al volgende week was zodat ik weet waar ik aan toe ben, ik HAAT onzekerheid! *gaat geduld oefenen*

13. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    ha ladies ik kom efe snel tussendoor!

las een poosje geleden iets van luuf onder de voetjes doen ofzo?????? ik weet het niet meer!

hier is meneer al dagen extreem verkouden en iedere keer wordt hij wakker omdat hij niet door zijn neus kan ademen en dan kan hij zijn tut niet in ik spray al al die dagen neuspray enz maar dacht toen toch ook een tip hier te lezen iets over luuf ?????? en wat doet dat dan??? en hoe moet ik dat doen?

efe snel

odess: oooooohhh wat spannend ben beieuwd!

gr jaja

14. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    nog efe snel een foto van gisteren hahaha kijk hoe ik erbij liep regenen en een zonnebril op maar ondanks dat was het super gezellie!!!!!!!!!!!!!

15. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    maia: erg mooie taart!!!!!

wen: aaah een tandje door en de eerste jaaaaaa. heeft hij er weinig last van?

blij ei: he bah luieruitslag hoop dat de maizena helpt! en spannend voor de functie ik zal voor je duimen!

stoeltje hier niet hoor meneer past nog goed in de maxi-cosi.

sannie: gezellie shaula en beebje op de koffie gaat alles goed met hun????? en thanks het was super gezellie gisteren.

luna: fijn te horen dat het goed gaat.

tamale: ind lekker hier luchten!

sorry voor mijn spelfouten ben nog niet helemaal wakker!
    heb efe globaal gereageerd heb ook niet alles teruggelzen was me iets te veel!

iedereen een fijne dag!

oja heerlijk ze geven vandeweek lekker warm weer aan!

gr jaja

16. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Jaja, hippe outfit:p

En of Tim er last van heeft, nou hij was sowieso al ziek van de week. Wel had ie een dag of 2 ook dunne luiers, dus of dat nu aan t tandje lag of t ziek zijn

17. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    jaja: haha lekker in de regen gedanst dus. Fijn dat je t naar je zin hebt gehad!!

odess: oohh ik vind t ook zo spannend! Laat je t wel meteen weten als je een test heb gedaan? (wanneer ga je die doen). gelukkig ben je er wel blij mee als het zo zou zijn!!!

18. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    *zwaai*

Hey meiden, hier nog steeds erg goed, L. heeft nu 2 ondertanden en staan er nog 2 op het punt om door te komen, ben benieuwd hoelang het nog duurt..

Dragen er hier ook nog mama`s in een draagdoek??

Jaja, geloof dat KK die tip gaf, luuf onder de voetjes en dan sokje aan en dan lekker in bed...
    Wij gebruiken altijd een halve ui naast het bedje als Laar weer eens vol zit, en dat lijkt ook redelijk te helpen maar die geur!!!

Hier gaan we de auto te koop zetten, we hebben er 2 en nu gaat mijn auto eruit.. snik.. maar we gebruiken hem te weinig dus hij mag gaan...

Vanochtend hebben beide kids uitgeslapen tot half 9!!!!!!! Heerlijk!!!

Nou meiden, veel plezier vandaag

edit: Odess: wat spannend!!! Ik ben heel benieuwd naar de uitslag!!!

19. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Jaja, ziet er gezellig uit :D Gaat hard zeg, die kleine alweer 8 maanden!!

Sannie, ik ga mezelf bedwingen en aan iets anders denken. Het gaat helemaal nergens over maak mezelf gek :/ Maar goed, de klachten zijn a-typisch maar goed. Blij zouden we er zeker mee zijn! We willen sowieso graag snel een tweede alleen zo snel... ;)

Hoe is het met Tessa? Heb je nog recente pics?

20. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Wapa, toevallig net mijn draagdoek te koop gezet.
    Ik vind m nog steeds supermooi, maar pak m gewoon te weinig nar mijn zin.
    Wil nu overstappen op een ringsling, omdat ik t voor bij het halen en brengen van Eva wel makkelijk vind.
    Nu moet ik steeds de wandelwagen pakken, want parkeer altijd een eindje van school af

Deel Deze Pagina