De ruimte word 2,50m bij 2,65m dus is niet groot maar zeker ook niet klein. We hebben niet zo'n heel groot huis (ongeveer 85 m²)
Sloppy, oh nou dat is zeker niet klein! Haha dan heb je onze douchekast nog niet gezien, das pas klein. En wat een stoere foto, haha!!. Mvj, wat een leuke foto. Je bent er wel trots op dat ze klein is ofniet? Je zegt het zo vaak.
@Sannie, Guus en ik zaten op de bank, we zagen de foto en hebben echt ZO HARD gelachen!!! Whahahahaha wat ziet dat er grappig uit zeg. @foto's, mooie en lieve foto's weer allemaal.
@Blijei, wat spannend van je baan. fijn dat het zo goed gaat. Wat voor bedrijf is het? @Maia, mooie taart weer. Oww ik moet zoveel teruglezen....pffff Julien ligt nog op bed, vanaf een uur of 15.00 uur. Net lekker met papa gedoucht.
Tamale: nouja trots, ik vind het heerlijk dat ze nog lekker knuffelbaar is haha. Ach ja zolang ze goed groeit met haar lijn ben ik tevreden.
ei, zielig, die luieruitslag!!! succes ermee... leuke foto`s van tessa, megan, badkamer( wat een drama om geen wc te hebben!) evi en... en... ??? (sorry, weet t niet meer!) anas, een hele boterham, wauw! ik kan niet goed meer zitten, (haha) dus hou t kort vanavond. t was heel gezellig, maar ipv 35, was t ruim 41 km! de laatste 10 km stromende regen. ik had geen gevoel meer in mijn onderkant, en mijn bovenbenen verzuurden helemaal. pittig! met tess gaat t redelijk, de koorts blijft nu hangen rond de 38,8. we hebben net even samen gedouched, daar knap je van op! t schijnt dat ik in beeld was op rtv oost, zometeen een samenvattibg van vandaag. ben benieuwd!
Ellen haha wat leuk!! Pff 41 KM!!!!!!! Nou respect heb je van mij hoor!! Helemaal voor die laatste 10.
Tamale wij hebebn de maxi cosi priori, die heb ik net als die vna onze oudste gekocht in rotterdam bij de baby en tiener superstore ( alleen toen heette het anders) daar waren ze 95 euro ipv 160 ofzo... Ik heb bij de hema hier idd ook leuke autostoelen zien staan! Tegenwoordig moeten alle autostoeltjes aan hele strenge veiligheidseissen voldoen dus ik denk dat ze allemaal wel veilig zijn anders zouden ze die niet verkopen. buggy's .... volgens mij moeten buggys voor op de fiets ana bepaalde eisen voldoen o.a in gewicht. Maar dat weet ik verder niet precies.
Hoi meiden daar was ik weer eens! Druk geweest hier de afgelopen dagen vandaar dat ik er niet was..Ga het vanaf nu weer braaf bijhouden.. T gaat hier met eten de laatste dagen SUPER!!!!Mevrouw gaat steeds beter eten en ook stukjes!Ik heb nu ook die rijstewafeltjes van Bambix en daar eet ze er af en toe 1 van, ben zo trots op mn meisje! Nu moet ze nog even leren dat ze echt niet hoeft te gillen als mama de kamer uitloopt en dan is het helemaal perfect hahaha! We hebben vandaag een maxi cosi Tobi gekocht voor in mijn auto en de Maxi Cosi Axiss is besteld die komt ws vd week binnen! Nog even kijken wanneer ze over gaat want de mc word erg klein.. Leuke foto's weer gezien!
ja anas ze heeft helemaal de smaak te pakken!Echt super ben zo trots!De hele dag is dat snaveltje open hihi..hoe is het bij jou?
Babydr: Wat een goed nieuws!!! Helemaal super! Hier ff wat minder.. Kreeg net een mailtje dat de vader van een vriendin van ons op sterven ligt. Het zat er al wel een beetje aan te komen omdat hij kanker heeft. Maar ik vind het zo ontzettend sneu voor haar. Ik weet alleen niet zo goed hoe en wat ik er op moet reageren. Het zijn vrienden van ons sinds ongeveer een jaar, we komen regelmatig bij elkaar over de vloer en bespreken (bijna) alles. Toch heb ik soms het idee dat het allemaal nog zo nieuw is en daarom weet ik niet hoe ik er op moet reageren. ( ze zijn ook 10 jaar ouder dan ons , missch heeft dat er iets mee te maken? ) Stel dat haar vader komt te overlijden, wat dan? Ja heel stom dat ik misschien zo 'ver' vooruit kijk, maar zo ben ik. Voel me echt ontzettend rot voor dr. Ze slaapt vannacht bij dr vader en morgenochtend moet ze ook nog eens met haar dochtertje naar het ziekenhuis om de amandelen te laten knippen. Denk dat ik haar morgen een kaartje stuur. Is toch het minst wat ik kann doen?
moeilijk hoor tamale en indd een kaartje sturen en zeggen dat je niet weet wat je moet zeggen wordt vast als prettig ervaren door hun
@Baby, wat een goed nieuws zeg! Ik ben helemaal blij voor j(ulli)e! @Autostoel, Sam heeft gisteren voor het eerst in zijn nieuwe Maxi Cosi Pearl gezeten en hij vond het geweldig. Hij heeft eerst heel verbaasd rond zitten kijken, maar heeft er ook lekker in geslapen. Ik had de stoel in de ligstand gelegd, maar wel fijn om te zien dat hij nu wat 'ruimte' heeft. Ik vond het wel eng dat ie helemaal dubbelgeklapt in de Maxi Cosi zat met zijn benen tegen de achterleuning. Maar stiekem vind ik het nu toch ook wel een beetje eng. Nergens kan iemand echt duidelijk maken wat nu veiliger is... dubbelgeklapt en met zijn benen omhoog tegen de achterleuning in de Maxi Cosi of in de 'grote' autostoel. @Tamale, sterkte! Ik zou gewoon proberen er zoveel mogelijk voor hen te zijn. Af en toe een kaartje, een telefoontje of een sms-je om te laten weten dat je er voor hen bent. Als ze dan behoefte hebben aan meer, weten ze dat de deur open staat. Veel sterkte! @Ellen, RESPECT! @Sloppy, wat een stoere foto. Ik zal er hieronder ook weer eens een plaatsen (lang geleden volgens mij dat jullie een plaatje van onze puk hebben gezien, niet?). Liefs, Josien
pfff.. tamale.. moeilijk zeg, maar denk dat een kaartje wel mooi gebaar is.. weet dat ik dat gemist heb van vrienden toen mijn vader op sterven lag...
Wat een BRILJANTE foto MvJ, die van jou is ook cute Nu maar gauw naar bed - morgen 6 uur weer op! Trusten allemaal!