Oktober mamas 2009 deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Danjo, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gusam

Gusam Niet meer actief

meiden die mij op msn willen eff via pb vragen aub.
    Want ben bang als ik het hier neer ga zetten het bij de verkeerde mensen terecht komt.

XXX Gusam

2. Maia

Maia Niet meer actief

Jaaa deel 4 weer!

Zit nu op een verjaardag dus reageer morgen wel goed ;)

@rins: ah oke, ze wilde eerst idd geen brood maar dat was omdat we het te klein sneden. Diva!! Sinds we groter aanbieden eet ze het een supersnel. Zit er zelfs aan te denken haar een 2e boterham aan te gaan bieden :)

@Luna: ga je toevoegen. Mijne is nurcarka@hotmail.com

Rest vergeten sorrie! Fijne avond!

3. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Goede morgen!

Zo iedereen aan het uitslapen?
    Hier helaas niet..Iets te laat naar bed gegaan (danjo;)) en net iets te vroeg weer op.

Noa heeft de nacht gelukkig weer goed doorgebracht.
    Ze ligt nu lekker te kletsen! heerlijk is dat als ze zo aan het brabbelen is.

Baby hoe is t met Dyoni?

4. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Zo hier zijn wij ook weer!

Gisteraaf om 23 uur gelukkig nog slapend een flesje erin kunnen krijgen had ze toch gelukkig 500 cc op, vanochtend alweer 150 dus hopelijk gaat ze zo door vandaag!

Wij gaan zo naar de intratuin even lekker plantjes halen!

@Sylvia;lekker zo'n kletskous, en wat een leuke foto's weer op hyves!Die broekjes van Luna en Daan zijn echt zooo leuk!!Waar heb je die vandaan???

@Maia;Fleur wil gewoon een biefstuk joh hihihihi

@kk;leuk een nieuwe fiets!

@anas;gezellie bbquen!

5. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

@maia; ik heb je ook toegevoegd hahaha

6. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    baby gelukkig gaat het nu weer beter met drinken!! hopelijk houdt ze het vol!

Bedankt! die broekjes zijn van dat merk bengh verkopen ze bij de bijenkorf. Ze hebben echt wel leuke dingen van dat merk! ik ben er iig weg van.

Maia ga je ook toevoegen haha

7. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen!

@baby & sylvia: zag het, gezellig.

@baby: ja, Fleur is gewoon een vuilnisvat hoor. Alles gaat naar binnen ;) hoop dat het zo blijft hihi want het is wel handig zo'n veelvraat. Je ziet het ook wel aan haar postuur :D

veel plezier bij de intratuin en ik duim dat ze vandaag goed eet!

hier slaapt iedereen. Gisteren mocht ik uitslapen, vandaag manlief. Fleur en ik hebben alweer een ochtend achter de rug en zij ligt nu weer in bed. Ze heeft tegenwoordig de neiging 's nachts om haar as te draaien dus we vinden haar nu 's ochtends altijd met haar hoofd aan haar voeteneind :D raar kind hihi... En ze heeft net voor het eerst Sesamstraat gekeken :D vond ze wel interessant geloof ik, ze zat geboeid te kijken met een grote lach op haar gezicht.

8. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    Ik doe nog ff de reacties van mij van gister in de herhaling ;)

Zo even een paar reacties, niet bewust op sommigen niet of wel gereageerd hoor maar heb gewoon geen tijd om het hier bij te houden.

@ Kk, leuke foto's joh!

@ Anas, ik heb helaas geen tips voor je, lastig is dat dan he?
    Maar als hij verder alert en vrolijk is enzo is het misschien een "fase"?
    Enne, bah wat een gedoe met je ouders zeg.
    Zo besef ik maar weer hoe goed ik het heb en heb gehad.

@ Wen, hoest eigenlijk bij jullie?
    Of lees ik daar overheen?

@ Ellen, het helmpje gaat op zich goed, al wel paar keer extra mee terug geweest omdat hij snel groeide, of iig het verbeterde erg goed waardoor de helm soms na 2 wkn al niet meer goed zat.
    Aan de achterkant zie je haast niets meer, ja wel iets omdat je het weet maar dat is het ook.
    Ze zijn nu aan het "'fine-tunen" voor op zn bolletje
    Balen zeg van Teun zijn werk.
    Moet hij er dan erg vroeg uit 's ochtends?
    Kan hij tussendoor nog switchen als hij denkt, de reistijd word me te lang?
    Waren jiullie nou laatst ook een keer naar een huis wezen kijken?
    Zoja, hoe is dat afgelopen?

@ Baby, lees het van dyoni, wat zielig zeg.

Hopelijk krijgt ze (en jullie) goede hulp met het eten.

@ Gandor, wat zit hij wijs in die stoel.
    Enne, gaan jullie weer voor een 2e?
    Of lees ik je ticker verkeerd?
    Zoja, succes!

@ Gusam, wat een verhaal zeg.
    Sterkte ermee.

@ Sannie, veel plezier vandaag.
    Tijn had ook een tijd dat hij rond 6:00/6:30 wakker was, fles was dan nog niet direct nodig maar wel wakker.
    Heb dat maar geaccepteerd en nu 2 dagen is ie om 6:30 even wakker en dan valt hij toch weeri n slaapn, en ik ook en dan word hij rond een uur of 8 wakker.
    Helaas kun je het bij hun niet sturen.
    Lekker 's avonds bankhangen en rustig aan doen dat je een beetje bij kunt komen ;)

@ Maia, goed bezig!
    m.b.t. eten, dacht dat toen bij jullie brood ook een tijdje niet zo goed ging, vandaar mijn vraag.

@ Brood, hoe groot maken jullie de stukjes?

@ Papspeen, welke gebruiken jullie voro de avent/difrax flessen?
    Heb een 123 speen gekocht voor op de avent (wel kruidvat eigen merk anders drinkt ie niet uit die speen) maar vanochtend voor het eerst wat bambix erdoor maar hij drinkt er niet uit.
    Ik denk dat ik het gaatje maar groter maak met een sate prikker ofzo.

@ Werken, hoe bevalt het jullie inmiddels allemaal met het werken en de combi kind/gezin?
    Hier gaat het goed, vind het lekker even aan het werk te zijn maar ook heeeeeeeeel fijn om weer thuis te zijn, geniet echt van mijn kleine mannetje.
    Ze kunnen ook iedere keer weer meer dingen, zo leuk!

9. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    Daarnasat wil ik Danjo nog ff sterkte wensen met je schoonvader!
    Hoe is hij eronder en je mannetje?
    Kunnen ze er een beetje over praten?

Tijn heeft gister zowaar 4 stukjes brood binnen gehouden zonder over te geven, wie weet heeft hij de slag te pakken.

Heb van een gewone flessenspeen het gat groter gemaakt en zo gaat de papfles goed.
    Zitten nu op 3 flessen.

Daarnaast slaapt hij de laatste dagen s ochtends lang en veel,vind ik op zich niet erg ;)

Fijne dag allemaal.

Wij gaan vanmiddag bbq-en, de zon schijnt hier nog, hopelijk gaat de wind ook nog liggen.

10. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    werken, ik weer nog niet en daar ben ik erg blij mee. Britt gaat nu wel 1 dag naar het KDV maar verder vind ik het heerlijk om er bij me te hebben. Het zou denk wel schelen als ik een leuke baan zou hebben....

Papspeen, hier een kleintje die geen pap wil, dus geen speen nodig.

Baby, veel plezier bij intratuin.

Sylvia, vandaag maar een rustig dan je dan, dat je een beetje kan bijtanken (in hoeverre dat kan met 3 kids...)

Hier, rommelen in huis en verder moeten we nog even kijken.

11. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    @ Curly, hoe staat het er eignelijk mee?
    Is er al meer duidelijkheid ofzo?

@ Box, die lijkt hier nu al te klein te worden :O
    hij \zit steeds met zn benen vast tussen de spijlen (wel een leuk gezicht) maar hij draait nogal veel en dan is onze box toch wat klein.
    Hij ligt er nog wel in hoor, afgewisseld met een groot vloerkleed wat we laatst hebben gekocht wat lekker zijn plekkie is.

12. Tamale

Tamale Niet meer actief

Goeiemorgen,

Ik reageer vanavond even denk ik.
    Ben super beroerd, bah.
    Heb gigantische keelpijn waardoor ik misselijk ben en heb natuurlijk helemaal niks in huis hiervoor.
    Fijne dag iedereen!

liefss

13. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    tamale, beterschap, veel supermarkten zijn open, misschien kan maus iets voor je halen... sterkte!

Rins, Ik hoef pas eind juni weer naar de arbo. Dus probeer er gewoon van te genieten....

14. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Maia, ik heb je toegevoegd. Dus Fleur vermaakt zich wel met pino en iniemienie. Ik vind Purk zo schattig.

@Rins, voor pap gebruik ik de 3-standenspeen van avent en dan standje 3

@WErken, hier minder. Ik vind het als i ker eenmaal ben wel prima maar het is bij ons n.a.v. een bezuiniging nog niet echt leuk op het werk. Veel spanningen en veel werk dat verdeeld wordt over minder mensen. Mijn functie is er een stuk minder leuk op geworden want de administratief medewerkers en de secretaresses zijn ontslagen waardoor ik veel kopieerwerk etc moet doen. Kom niet meer echt toe aan de leuke dingen, die vervolgens wel nog van mij verwacht worden. Rapporten schrijven en managementcontracten maken etc. dus ik loop op mijn werk heel erg op mijn einde. Ook al vaak werk mee naar huis genomen maar dan voel ik me zo schuldig t.o.v. Juliën. Want ik werk al 24 uur en wil de rest voor hem hebben. Nee, ik zou nooit willen stoppen met werken. Maar mijn leven nu in combi met mijn baan is wat mijn betreft niet ideaal. Fijn dat het jou wel goed bevalt!

@leonie, veel beterschap.

15. Momfulness

@Curly, zijn jullie samen vrij vandaag? Heerlijk weer is het om iets te gaan doen.

Guus moet van 2 tot 10 werken. Heb geen zin in vandaag. Echt verveeldagje.

16. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hoi hoi, ik laat ook nog ff wat van me horen.

baby, fijn dat t drinken weer iets beter gaat! hopen dat t zo doorzet!

gusam, wat een verhaal! die arts hoort gewoon zijn/haar beroep uit te voeren!

luna, lekker in de tuin gaan zitten met je kleine man! wat lekkers erbij, kleedje, boekje o.i.d. dan kom je de dag wel door toch?

rins, wij waren t niet van dat huis... weet niet meer wie t wel waren. als teun heen en weer gaat rijden, moet hij om half 6 vertrekken vanaf de zaak, dus 5 uur uit bed, hij mag dan om 15.15 uur terug rijden vanuit hoofddorp, zal dan op zijn vroegst om half 6 thuis zijn. als er file is, later. fijn dat t zo goed gaat met t bolletje van Tijn!

tamale, wat balen dat je nu zelf ook ziek wordt! hopelijk gaat t al beter met Tara? mooie foto`s op je hyves!

uhmmmmm ben t alweer kwijt. sorry.

zitten: dames van wie de beebs al zitten: kijken jullie uit dat je je beeb niet altijd zittend laat spelen? dat is niet bevorderlijk voor de ontwikkeling van t rollen, tijgeren, kruipen. krijg je van die trage kontschuivers van, die overal bijkunnen doordat ze de handen vrij hebben en dus laat gaat staan en lopen!
    is alleen maar een tip hoor.

o ja, had nog n foto van Demyan gezien, mooi ventje in een mooie kinderstoel!

en op de hyves van: luna, sylvia, baby en leonie mooie foto`s gezien! erg leuk allemaal!

hier: gisteren met tess naar de ribs en blues geweest. ze vond t geweldig! lekker gedanst op de arm en in de wagen gedronken en fruit gegeten. vannacht gelogeerd bij opa en oma en nu ligt ze weer lekker te slapen. vanmiddag gaan we weer. heb er nu al zin in.

17. Momfulness

@Baby, ik was net weer weg op msn. Mijn klotelaptop is naar de haaien en boven krijg ik het niet geinstalleerd.

@Ellen, Juliën valt voorover als ik hem op zijn billen zet, dus die rolt en draait voorlopig nog maar even. Jawel kom de dag wel door, maar soms heb ik zin in activiteit ipv thuis zitten. En baal ervan dat Guus weer moet werken. Fijn dat alles goed gaat met Tess.

18. Zo, wij hebben me toch iets moois gekregen net!

Een stel bij ons uit de gemeente heeft de kinderen nu aardig groot.
    (jaartje of 12-16 ofzo)
    Nu belden ze vanmorgen op of we belang hadden bij een glijbaan + huisje (wat ling en essie ook hebben)
    Ja, tuurlijk wel dus! Dus Christian opgehaald, zit er ook een stuurtje bij in, loopbaan (met van die touwen eromheen)..
    Helemaal GRATIS! ! !

Zegt die vrouw: ik heb nog wel iets voor Esmée wat jullie wel mogen hebben. Heeft ze dus een prinsessenbed met hekje! Dus die hoeven we ook niet meer aan te schaffen.. Christian heeft ze wel gezegd dat hij wel IETS wou geven, dus nu wouden ze 25 euro hebben! ! ! JIPPIEJEE! ! !

19. sannie1982

sannie1982 Fanatiek lid

16 feb 2009
    1.002
    0
    0
    leidster op een kinderdagverblijf
    delft
    knuffel: wow wat gaaf zeg dat jullie dat zomaar krijgen!!! Daar kan je nou helemaal blij van worden he!! Echt lief!

tamale: beterschap meis!!!

baby: hoe gaat t drinken?

werken en moeder zijn: ik vind t nog best zwaar. Vooral omdat ik t doordeweeks allemaal alleen moet doen eigenlijk. Dennis is vaak laat thuis dus dat komt allemaal op mij neer. Maar ik probeer ook wel te genieten. Al vind ik dat moeilijk als ik zo weinig slaap krijg hehe.

wij hebben vandaag de kinderstoel in elkaar gezet. Ze gaat er straks voor t eerst in dus ben benieuwd!

Vandaag ff lekker naar buiten geweest en op t gras ge3legen met een handdoek. Was de eerste keer dat tessa op t gras lag en ze vond t helemaal niks. Elke keer met haar hand naar t gras en dan snel weg, alsof t heel vies aanvoelt hahaah

Ben trouwens echt supertrots! Tessa gaat al een soort van kruipen!!! Ze zit dan op handen en knieen en gaat dan heen en weer bewegen. En sinds vandaag heeft ze door als ze hard naar achter beweegt en dan snel naar voren dat haar knieen dan een stukje van de grond komen dus dat ze vooruit komt whahahha t lijkt wel een mislukt konijntje!!!! Maar goed, t ziet er superschattig uit en ik ben supertrots :d

20. Tamale

Tamale Niet meer actief

Pfff. ik voel me beroerd! Heb gegantische keelpijn en de dropjes zijn bijna op! helpppp.
    Iemand nog een tip wat helpt tegen keelpijn?

Knuffelk: Wat lief zeg!!! Hebben jullie dat ook mooi binnen. Super!

Werken & baby: geen idee!
    Deze week krijg ik te horen of ik op sollicitatie gesprek mag komen, dus misschien kan ik er met een half jaartje over mee praten.

Babydr: Wat heb je schattige slippertjes voor Dyoni!
    Mag ik vragen waar je die gekocht hebt?

Danjo, volgens mij heb ik wat gemist. En ik schaam me diep, maar wat is er met je vader?

sannie, wat knapp!!
    Haha dan maar een mislukt konijntje, ze doet het toch maar even!!
    Wat heb je schattige foto's op je hyves.
    Moet alleen even wennen aan je echte naam, dacht na je reactie laatst: huh?? Wie is dat?

Joenka, hoe gaan de nachten nu? En hoe was het feestje van Britt?

Ellen, pff lastig hoor de reis tijden van Teun straks.
    En met het zitten, dankje voor de tip!

Curly, hier in debuurt was niks open? :(
    Mooi balen maar bedankt!

Wij hebben voor t eerst met Tara gefietst! ( mét toestemming van het cb )
    Zijn 5 minuutjes weg geweest maar ze vond het super leuk.
    Tara is trouwens weer helemaal beter! Gisteren al. Gelukkig!
    Maar ze heeft mama mooi aangestoken.

Geniet allemaal nog lekker van het mooie weer, weerbericht voor komende week belooft niet veel goeds. Baahh.

Deel Deze Pagina