@josien;lekker ventje!Dat wat jij zegt over de masi cosi heb ik nou ook, zo lekker dubbel he....nu blijft ie in de pearl?welk kleurtje heb je
tamale, moeilijk! bied gewoon aan ze te helpen waar mogelijk, oppassen bv. en inderdaad zeggen dat je er voor ze bent! josien, had de foto al gezien op hyves, mooi! ik ga slapen. morgen 6 uur weer op! (net als odess...)
Welterusten allemaal! @Babydream, een hele saaie zwarte . Ik heb wel een ijswitte hoes voor de zomer om er omheen te doen. Anders krijgt ie hete billen als de auto in de zon heeft gestaand . Ik denk wel dat ik hem nu in de Pearl laat. Hij vindt het wel prettiger. @Sannie, zoals MvJ zei: echt een briljante foto ja. Sorry dat ik er nog niet eerder op gereageerd had.
autostoel: Ik denk zelf dat het onveilig is als ik moet remmen en mijn kind al dubbel geklapt ligt en dus vervolgens z n nek breekt in een maxi cosi die hem eigenlijk zou moeten beschermen, zelfde voor de beenjtes.. Tamale : gewoon een kaartje sturen, zeggen dat je niet goed weet wat je moet zeggen, maar dat je haar wilt steunen en dat ze je mag bellen als je iets kan doen. Baby : verder eten hier brood gaat goed , vandaag heeft hij een hele boterham op!!!! warm eten met stukjes moet hij echter niet hoor en fruit met stukjes is hij ook niet kapot van. Ben er wel achter waarom hij die avondfles weigerde.. hij weigert dus gewoon rijstebloem! Dat is wat hij niet moet. De afgelopen week zonder pap in de fles drinkt hij weer 180cc gelukkig!
Leuke foto's Leo. wat een naar bericht zeg. Inderdaad zeggen dat je gewoon niet weet wat je moet zeggen is al heel fijn vaak. En die tip om oppas aan te bieden vind ik een hele goede. Slaap lekker allemaal...
@baby: fijn dat Dyoni de smaak te pakken heeft. @anas: fijn dat ook Mike weer goed eet! @Tamale: sterkte. Die tip van het kaartje enz. vind ik wel goed. @ei: succes met je sollicitatie. @rest: sorrie vergeten. Hier wel goed. Gisteren was verder wel gezellig. Heb zelf alleen 2 nachten erg slecht geslapen dus ben een beetje brak. Duik zo weer met Fleur m'n bed in.
Ellen, respect hoor. Ik doe het je niet na. Sloppy, lekker zo'n verbouwing. Nog even en dan heb je en mooie badkamer. leuke foto!! Tamale, Idd kaartje sturen. Af en toe even bellen. en wat wij wel eens doen bij goede vrienden in zo'n situatie. Is als je weet als ze het druk hebben, eten brengen. Ovenschotels, stoopotje, lasagne of iets dergelijks. Odess, ik heb witte boumy met sterretjes als gaatjes. Blij ei, wat spannend solliciteren. Ik duim voor je. en idd wij gaan ook bijna op vakantie. Over 5 dagen al. hier, gister nog lekker bij vrienden geborreld en gegeten. Britt ligt nu weer lekker te slapen na d'r fles en ik ga beginnen met alles voor vakantie in te pakken.
succes met pakken! O ja, wat ik vergeten was te vertellen, ze kan zwaaien doet ze sinds gisteren, op een gegeven moment zwaaide m'n schoonvader naar haar, en ze doet hem na. En dat de hele tijd en op een gegeven moment ook uit zichzelf was zooo grappig!
goedemorgen! maia: wat leuk!!!!!! en knap hoor! curly: pakse dat zal een hele klus zijn hihi. tamale: ind een kaartje enz is altijd hel attent! hier echt weer een brakke nacht gehad meneer is zoooo verkouden grrrrr en niks helpt iedere keer wakker en geen tut kunnen pakken omdat zijn neus dicht zit! wel rolt meneer en schuift hij heel de kamer door erg leuk! gr jaja
goedemorgen! Zo komen mijn ouders op de koffie of we nou willen of niet ze moeten Dyoni zien hahaha..Altijd gezellig hoor! Dalijk met Dyoni naar het cb ben benieuwd! @Maia;ooow wat schattig dat zwaaien! @Anas;aah gelukkig ben je erachter waarom hij het niet wilde hihih, geen fan van rb...Ja indd ben het met je eens hoor over de autostoel... @curly;gezellige dag gehad dus!
@jaja;he balen als je mannetje zo verkouden is!Heerlijk hoor zo'n actieve kerel!Hier heeft ze nu 2x gerold en heeft er verder geen zin meer in hahaha
Krijg net een smsje van haar, dat haar vader vannacht om 4 uur is overleden.. Bahbah, voel me echt ontzettend rot. Met haar dochtertje die vanmorgen voor de amandelen geholpen moest worden, is wel alles goed gegaan. Jeetje wat heftig.. Heb haar terug gestuurd dat als er ook maar iets is wat ik voor dr kan doen, en dat ze me alles kan vragen.. Bedankt voor alle reacties trouwens..
Jaja, ik zei gisteren dat ik niks wist. Maar toen Tara vorige week zo verkouden was, hebben we haar een neusspray gegeven. ( bij Tara stroomde het er dan uit ) Een doorgesneden uit bij in haar bedje, en het bedje iets omhoog bij het hoofdeinde, maar dat hadden we al. Hopelijk gaat het vannacht wat beter.. Josien, hoe bevalt de pearl?
Sterkte meis! Dat is altijd heel moeilijk. Ik zou haar ook een kaatje sturen en je hulp aan bieden en misschien zelf meer als dat want ik weet uit ervaring dat hulp aannemen heel moeilijk is. Dikke knuffff voor jou en je vriendin
tamale, wat vreselijk voor je vriendin zeg.... Maia, thnx. Hopelijk kan jij een beetje bijslapen als fleur slaapt. Wat leuk zwaaien!! Lijkt me zo schattig. Baby, succes bij CB
Tamale gecondoleerd meid bah zijn geen leuke berichten sterkte. baby suc6 bij het cb Maia leuk , wij doen wel als we weg gaan of na bed etc naomi dr handje omhoog en zeggen dat doei doei ene keer doet ze het zelf en de andere keer denkt ze het zal Sannie en mvj leuke fotos Josien ook een leuke foto hoor Mc naomi klapt ook wel eens dubbel in de mc maar een autostoel is ook niet veilig ivm te weinig wegen en nog niet sterkte nekspieren Moeilijkkkk. hier iig nog de mc en ze staat bij mij voor in ellen ik word al moe van de gedachte goed hoor pfff kon je vannochtend wel je bed uitkomen? Zo hier vanaf vandaag de lijn weer en beetje oppakken 5,7 is eraf en gelukkig in de weken dat ik niks heb gedaan niet aangekomen
zo, we zijn weer wakker @jaja: hopelijk is de verkoudheid bij Dylan snel over. En leuk he, dat rollen en schuiven @tamale: gecondoleerd. @baby: succes bij het cb